Eerdere delen in deze reeks
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
We beginnen met:
Key Features:
"The overall scope of Gladius is huge, offering an estimated 36 hours of play in each of the game's two story lines which take players on a challenging journey across four diverse geographical regions. Each land contains a variety of warriors that players must recruit and train. Battles occur throughout the game's 20 arenas and 12 other locations. During fights players have a high level of interaction by way of an arcade style swing meter which enhances the power of attacks.
A successful fight will earn victorious players highly coveted certificates and the approval of the Emperor. With each certificate collected, players move one step closer to unlocking the next region. Players control a school of gladiators that can come from 16 unique classes, including the powerful Imperial Legionary; the witches of the Galdr class, who can sing magical songs and chants; and the javelin throwing Peltast class. In all, the game offers more than 100 customizable character types, hundreds of skills, and over 400 unique weapons, helmets, shields, and other accessories with which to equip warriors."
"As an exclusive for NINTENDO GAMECUBE, the character Link from the infamous Legend of Zelda series will be a playable character in the game, wielding his Master Sword with gruesome accuracy. In the game 13 historic fighters return plus all new combatants including Necrid, specially designed by Todd McFarlane Productions, Inc.
With seven exciting modes of play including Arcade, Vs, Time Attack, Survival, Team Battle, Practice, and Weapon Master, Soulcalibur II is set to be another NINTENDO GAMECUBE must buy."
On-line winkels:
Allereerst benodigd voor correcte prijsinterpretatie:
Schaamteloos gedeeltelijk geklauwd van GOT:
Met dank aan alle andere OP-gasten voor het laatste stukkie
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 25-08-2003 17:18]
Ben eigenlijk echt aan het wachten op spellen als F-Zero en SC.
Leuk gerucht op insidegamer btw: Geruchtenbox: Battlefield 1942 op Cube? (http://gamecube.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=14709)
[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 25-08-2003 17:22]
quote:?
Op maandag 25 augustus 2003 15:53 schreef Kiff het volgende:
Bij deze concludeer ik dat de populariteit van de Gamecube voorlopig dus nog niet groter zal worden.... Pas met F-Zero en Mario Kart kennelijk.
quote:Ergo: wat een rukspellen komen er weer uit! Ik stond vandaag in de Intertoys en realiseerde me dat alle Cube spellen die er stonden me totaal niet aanspraken en ik ze zelfs gratis nauwelijks boeiend zou vinden. Laat staan dat ik er 60 euro voor over zou hebben. Conclusie, voor mij is het wachten op F-Zero GX. (misschien ben ik alleen maar een zeikende retrogamer, dat kan ook. Ik lijk voornamelijk vervolgdelen van oude nintendo classics tof te vinden: Waverace, Mario, Smash Bros, Starfox, Metroid en Bomberman heb ik en verder o.a. Monkeyball)
Op maandag 25 augustus 2003 17:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
?
quote:Heb het zelf ook. Cube valt me wat tegen. Ben alleen blij met mijn RE collectie en Metroid Prime. Voor de rest weet ik het even niet nu
Op maandag 25 augustus 2003 17:21 schreef Kiff het volgende:[..]
Ergo: wat een rukspellen komen er weer uit! Ik stond vandaag in de Intertoys en realiseerde me dat alle Cube spellen die er stonden me totaal niet aanspraken en ik ze zelfs gratis nauwelijks boeiend zou vinden. Laat staan dat ik er 60 euro voor over zou hebben. Conclusie, voor mij is het wachten op F-Zero GX. (misschien ben ik alleen maar een zeikende retrogamer, dat kan ook. Ik lijk voornamelijk vervolgdelen van oude nintendo classics tof te vinden: Waverace, Mario, Smash Bros, Starfox, Metroid en Bomberman heb ik en verder o.a. Monkeyball)
quote:Ik ben alleen blij met OOT(bonusdisc) RE collectie
Op maandag 25 augustus 2003 17:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Heb het zelf ook. Cube valt me wat tegen. Ben alleen blij met mijn RE collectie en Metroid Prime. Voor de rest weet ik het even niet nu
De rest wel plezier aan gehad maar alweer verkocht
quote:OOT idd is echt een superaanwinst......
Op maandag 25 augustus 2003 17:37 schreef HomerJ het volgende:[..]
Ik ben alleen blij met OOT(bonusdisc) RE collectie
en Super monkey ball 2
De rest wel plezier aan gehad maar alweer verkocht
quote:hehe, daar heb ik een tutorial voor moeten raadplegen omdat het niet uit te dokteren was uit het het Japans.
Op maandag 25 augustus 2003 17:55 schreef ShadoW17 het volgende:
Hoe doe je bij Viewtiful Joe eigenlijk die Air Joe en Redhot Kick enzo???
Goede compacte OP trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |