Eerdere delen in deze reeks
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Belangrijke aankomende releases:
Overzicht releasedates:
US of JAP spellen op je PAL Gamecube spelen:
Games/hardware bestellen en de Nederlandse douane:
Wil je games en accessoires bestellen buiten de EU dan zijn er een aantal dingen die belangrijk zijn om te weten. Over alle artikelen die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten (0,06% voor games en accessoires) en BTW (19%) worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van het artikel en de verzekerings- en vervoerskosten tot aan binnenkomst van het artikel in de EU. Dit is de douanewaarde. De BTW wordt geheven over de douanewaarde. Per zending geldt een vrijstelling van belasting tot een bedrag van ¤ 22,-. Is de waarde meer dan dit bedrag, dan moeten douanerechten en BTW over de totale waarde betaald worden.
Fictief voorbeeld: ik bestel een gamepad voor 24 euro bij lik-sang uit Hong Kong. Verzendkosten zijn 7 euro, dus het totaal is 31 euro. Over deze 31 euro moet allereerst 6% douanerechten betaald worden. De optelsom van de douanerechten en de verzendkosten + aankoopprijs is ¤32,86. Tenslotte moet hierover nog 19% BTW betaald worden: 32,86 *1,19 = ¤39,10 totale kosten.
bron
On-line winkels:
Allereerst benodigd voor correcte prijsinterpretatie:
Schaamteloos gedeeltelijk geklauwd van GOT:
On-line spelen met de gamecube:
Sinds 6 maart is het mogelijk om te gaan met de gamecube. Om on-line te kunnen spelen heb je allereerst een modem nodig. Deze komt in twee smaken: de 56k modem en de breedband modem. Beide modems kosten ¤49,95 in de winkel. Het enige spel waar je vooralsnog mee on-line kunt is Phantasy Star Online, wat ¤59,95 kost. Je betaalt ¤8,95 per maand om on-line te kunnen spelen en je kunt dit via creditcard en bank/giro betalen.
Eerdere topic maar die van Hein heerste veeeeeel meer
Ik open wel een nieuwe maar het geen tijd voor een super post. Wil wel even de review van Warioworld posten die me niet echt denderend lijkt.
Presentation
Odd, over-the-top presentation includes slick, but goofy menu system, a good helping of Wario humor and GBA downloads. 8.0
Graphics
Very pretty at points and underwhelming others; one boss is bump-mapped and surrounded by particles while the worlds a low-polgyon and sometimes blurry. 7.0
Sound
Funky, Wario-ized tunes and crisp voice work. The problem is that the one-liners are constantly repeated. 7.0
Gameplay
Fun, but fairly standard platformer; great control mechanics, quirky level design, lots of variety, but not too difficult 7.0
Lasting Appeal
Can be beaten in five hours; no multiplayer mode; GBA downloads are more gimmick than anything else. 4.0
OVERALL SCORE (not an average) 7.1
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 20-06-2003 18:59]
quote:De eindsprint zal goed zijn...
Dat bedoel ik.... De Gamecube verliest zo echt grond hoor....
quote:Een nieuwe GOEDE Mariogame en een ouderwetse Zelda game zou ze goed doen
Op vrijdag 20 juni 2003 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
De eindsprint zal goed zijn...
quote:Dat duurt dus nog wel een jaar denk ik als die pas op E3 2004 getoond word...
[Nieuws] Waarom Mario 128 niet op de E3 was
Er is een bijzondere reden voor het niet tonen van Super Mario 128 op de afgelopen E3 geweest...Overde nieuwe Mario-game, die onder de codenaam Super Mario 128 door het leven gaat, is niet op de in mei gehouden E3 beurs aan de pers getoond. Daar heeft Nintendo natuurlijk een goede reden voor gehad.
Het Duitse GameFront meldt vandaag dat dit te maken heeft met de baanbrekende ideeën die in de nieuwe Mario-game zitten. In de nieuwe Mario-game schijnt een dusdanig revolutionair idee te zitten, dat Nintendo als de dood is om het nu al vrij te geven. Op deze manier zouden concurrenten deze ideeën nog op het laatste moment in hun voordeel kunnen gebruiken, en daar zit Nintendo natuurlijk niet op te wachten.
Wanneer Super Mario 128 wél aan het publiek wordt getoond, is nog steeds niet bekend. Er gaan geruchten dat de game op de ECTS, die in Londen in september wordt gehouden, getoond zal worden. Andere bronnen suggereren dat Nintendo 'm pas op de E3 van 2004 gaat tonen.
We houden je op de hoogte!
quote:
StarCraft: Ghost - Only on Xbox?What began as inside gossip among gaming publications and their pals, has turned into a full-blown tsunami of speculation. Still not shown on any other platform besides the Xbox when demoed to gaming magazines or at trade shows, the Blizzard-produced action/adventure title based on its most popular universe seems to be headed in the direction of the big green M. Especially considering its graphics engine -- can the other systems produce those kind of visuals?
From what we've learned, the chances of Ghost going Xbox-exclusive are pretty good. While the worst-case scenario could see an expected three-month window for Xbox owners over the other consoles, our pals "in the know" are maintaining that StarCraft will appear on only one system in 2004, and we'll give you one guess as to which one it is.
Bron: IGN
quote:Ik d8 meer aan Mario Kart/Tennis/Golf/128, Killer 7, Viewtiful Joe enzo
Een nieuwe GOEDE Mariogame en een ouderwetse Zelda game zou ze goed doen En even stoppen met die waterfetish van Miyamoto aub
quote:Geef niks,... heb een Xbox maar tis wel lame idd
Op vrijdag 20 juni 2003 10:17 schreef Strolie75 het volgende:[..]
![]()
![]()
Heeft M$ weer met een zak geld lopen strooien!?!
quote:Ik kan even geen Mario meer zien vriend
Op vrijdag 20 juni 2003 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Ik d8 meer aan Mario Kart/Tennis/Golf/128, Killer 7, Viewtiful Joe enzo
quote:Zolang ie tennist, kart of golft ken ik m nog net hebbe
Ik kan even geen Mario meer zien vriend
quote:Ja, daahaag. HET spel ligt altijd net om de hoek. SMS, MP, WW, etc. En elke keer is het weer net niet. Okay, MP was erg okay, maar toch niet de killer waar Nintendo op gehoopt had.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
De eindsprint zal goed zijn...
Ik word bijzonder jaloers op de XBOX bezitters, kan ik je melden. Zeker gezien het feit dat ik online gamen erg leuk vind. Maja. Ik ga echt niet nog een console kopen.
Het moet echt iets zijn voor tussendoor, ben een casual gamer, geen RPG enzo. Is Burn Out 2 echt zo goed? Zelf zat ik idd te denken aan WW, maar die valt wel erg tegen. Langer dan een uur of 5 mag een spel wel meegaan.
quote:Metroid Prime is idd FANTASTISCH, maar verder zuigt Nintendo echt.... op de RE reeks na dan
Op vrijdag 20 juni 2003 10:27 schreef Jarno het volgende:[..]
Ja, daahaag. HET spel ligt altijd net om de hoek. SMS, MP, WW, etc. En elke keer is het weer net niet. Okay, MP was erg okay, maar toch niet de killer waar Nintendo op gehoopt had.
Ik word bijzonder jaloers op de XBOX bezitters, kan ik je melden. Zeker gezien het feit dat ik online gamen erg leuk vind. Maja. Ik ga echt niet nog een console kopen.
quote:Ik hoor erg goede verhalen over Burnout 2
Op vrijdag 20 juni 2003 10:28 schreef Jarno het volgende:
Magoed, welk spel moet ik nou gaan halen?Het moet echt iets zijn voor tussendoor, ben een casual gamer, geen RPG enzo. Is Burn Out 2 echt zo goed? Zelf zat ik idd te denken aan WW, maar die valt wel erg tegen. Langer dan een uur of 5 mag een spel wel meegaan.
Of is Enter the Matrix nog de moeite waard?
Het moet maar je ding zijn.
Verder zie ik niet in wat iedereen zeurt?
Metroid Prime, Zelda, Eternal Darkness, En nog HEEL veel andere games zijn echt gewoon GOED ! Maar iedereen verwacht dat Nintendo zo maar even games maakt die beter zijn dan Mario 64 en OoT. DAT GAAAT niet zomaar... OoT is fucking een van de beste spellen allertijden.
Square komt ook niet over FF VII heen tot nu toe, maar daar hoor je niemand over
En wat heeft Xbox nou WERKELIJK aan top titels op dit moment die GEEN race of shooter zijn ?!
Sorry voor dit eventuele "fanboy" gedrag maar dat vind ik gewoon !
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:Maar wat spelen de Xboxers online? Race Games en Shooters
quote:Is een hele leuke racer, en poepsnel!
Op vrijdag 20 juni 2003 10:30 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat het die word. Ik heb wel zin in een leuke racer.
quote:Schijnt erg slecht te zijn, spel is meegelift op de hype van de film.
Of is Enter the Matrix nog de moeite waard?
Ga je toch niet voor Ikaragu?
quote:Nee, die schijnt echt heel moeilijk te zijn. En ik heb geen tijd om echt VOL in een game te duiken. En dat moet je toch wel doen met dit spel als ik het zo lees.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:34 schreef Strolie75 het volgende:Ga je toch niet voor Ikaragu?
quote:Wordt gewoon moe van die waterfetish. Nokkuh en maak een Mario game die we verdienen. Tuurlijk heeft Nintendo goede games Gijs en op de Xbox heb ik ook maar 3 games ofzo,....... maar verwacht gewoon na zolang wachten wel weer eens wat goeds begrijp je ? Op welk systeem dan ook
Op vrijdag 20 juni 2003 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar wat spelen de Xboxers online? Race Games en ShootersHet moet maar je ding zijn.
Verder zie ik niet in wat iedereen zeurt?
Metroid Prime, Zelda, Eternal Darkness, En nog HEEL veel andere games zijn echt gewoon GOED ! Maar iedereen verwacht dat Nintendo zo maar even games maakt die beter zijn dan Mario 64 en OoT. DAT GAAAT niet zomaar... OoT is fucking een van de beste spellen allertijden.
Square komt ook niet over FF VII heen tot nu toe, maar daar hoor je niemand over
En wat heeft Xbox nou WERKELIJK aan top titels op dit moment die GEEN race of shooter zijn ?!
Sorry voor dit eventuele "fanboy" gedrag maar dat vind ik gewoon !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |