owjah, en febster. ik lees daar altijd een beetje mee, want het tempo ligt me daar te hoog
quote:Sega GT 2002 is voor de Xbox...Sega schrijft dus niet alleen voor de GC.
Op zondag 01 september 2002 10:32 schreef StephanL het volgende:
Ik zag net op de franse tv een beachvolleybal spel met op de reklame norden sega. Wie weet of dit een GameCube spel is? En sega schrijft nu toch alleen voor GC? dus dan zou het wel een GC spel moeten zijn.
quote:Sega maakt niet alleen games voor de NGC, maar Beach Spikers is wel een GameCube-titel ja.
Op zondag 01 september 2002 10:32 schreef StephanL het volgende:
Ik zag net op de franse tv een beachvolleybal spel met op de reklame norden sega. Wie weet of dit een GameCube spel is? En sega schrijft nu toch alleen voor GC? dus dan zou het wel een GC spel moeten zijn.
quote:http://www.sega.com/games/xbox/home_xbox.jhtml
Op zondag 01 september 2002 11:33 schreef twi het volgende:[..]
Sega GT 2002 is voor de Xbox...Sega schrijft dus niet alleen voor de GC.
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 01-09-2002 14:29]
SuperMonkeyBall 2
NBA2K3
Phantasy Star Online 2
Beach Spikers
Sega Soccer Slam
http://www.sega.com/vault/minigames/flash/monkeyball2_launch.jhtml
quote:Wil jij ff heeeel snel je mond gaan spoelen
Op zondag 01 september 2002 14:49 schreef speknek het volgende:
En of ze ook eens spellen met diepgang uit gaan brengen. Ik heb gehoord dat vooral Beach Spikers erg goed is. Maar een beach volleybal spel? Daar ga ik geen ¤ 65,- voor uitgeven..
quote:Yes!!!!
Op zondag 01 september 2002 15:00 schreef febster het volgende:[..]
Wil jij ff heeeel snel je mond gaan spoelen
? Idd wat hier wordt getoond is niet ergg diepgangerig maar de First party titels die binnenkort uit komen
nog 1 maandje tot Super Mario Sunshine bv
quote:Wat dacht je van Phantasy Star online RPG, daar zit zeker wel diepgang in. En Beach Spikers komt natuurlijk pas echt tot z'n recht als je multiplayer 2 tegen 2 speelt.
En of ze ook eens spellen met diepgang uit gaan brengen. Ik heb gehoord dat vooral Beach Spikers erg goed is. Maar een beach volleybal spel? Daar ga ik geen ¤ 65,- voor uitgeven..
quote:starfox 27 september? Komt toch ergens in november
Op zondag 01 september 2002 16:44 schreef G1Ace het volgende:
Mijn handen zitten te jeuken voor Star Fox Adventures(27 sep) en Metroid Prime (19 nov)
quote:Ja d8 ik ook en Metroid Prime komt volgens mij pas voorjaar 2003
Op zondag 01 september 2002 18:19 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
starfox 27 september? Komt toch ergens in november
quote:Ik ben er bijna zeker van dat starfox in november komt, hij kmot tenminste na mario sunshine en die komt 4 oktober uit, en dat heb ik ook een gc.
Op zondag 01 september 2002 18:39 schreef febster het volgende:[..]
Ja d8 ik ook en Metroid Prime komt volgens mij pas voorjaar 2003
quote:65 euro? Waar haal je die dingen dan?
quote:In de winkel?
Op zondag 01 september 2002 20:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
65 euro? Waar haal je die dingen dan?
quote:is dat misschien import
Op zondag 01 september 2002 20:14 schreef speknek het volgende:[..]
In de winkel?
want ik betaal toch echt 60,- euro...( is ook advies prijs )
quote:Klopt maar hij heeft het over de US release. Ik ga ook voor die US releasen...ze komen eerder en ze zijn goedkoper.....zo'n 50 euro per spel.
Op zondag 01 september 2002 20:03 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Ik ben er bijna zeker van dat starfox in november komt, hij kmot tenminste na mario sunshine en die komt 4 oktober uit, en dat heb ik ook een gc.
quote:http://www.gamerankings.com/htmlpages4/22001.asp ... ik denk dat niemand daar ervaring mee WIL hebben
Op maandag 02 september 2002 10:31 schreef pmponer het volgende:
btw iemand ervaring met Vitura striker 3 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |