abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 december 2002 @ 10:11:46 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7634168
Bij deze het nieuwe Gamecube topic, met mijn laatste post van de vorige:
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 10:09 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Tis een heerlijke controller ja, maar vind die vierpunttoets wel wat te klein hoor !

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_7634974
Zijn er dan controllers van andere merken te koop, die wel groter zijn..want de bloedsomloop van m'n rechterhand stopt gewoon na een half uurtje Mario.

Toen ik in Mediamarkt stond was er niks te koop!

pi_7635993
Heb mijn kerstbonus binnen. Zit er over te denken om Star Fox Adventures aan te schaffen. Is dat een goed idee of denken jullie dat ik het beter kan besteden?

(p.s. Ik had geen zin om het hele GameCube topic door te spitten naar wat er over SFA wordt geschreven, please forgive)

pi_7637095
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 10:11 schreef Chocobo het volgende:
Bij deze het nieuwe Gamecube topic, met mijn laatste post van de vorige:
[..]
Ja maar goed waar gebruik je die nu voor , ik bedoel bij SSB:M iig niet ja je kan soort "bluffen" en bij TS2 switch je van wapen maar dat werkt perfect , ik kreeg gister alleen ook kramp maar toen was ik dus al 3 uur non stop met vrienden aan t battlen en dat is dan niet zo raar
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_7640586
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 12:12 schreef GaF het volgende:
Heb mijn kerstbonus binnen. Zit er over te denken om Star Fox Adventures aan te schaffen. Is dat een goed idee of denken jullie dat ik het beter kan besteden?

(p.s. Ik had geen zin om het hele GameCube topic door te spitten naar wat er over SFA wordt geschreven, please forgive)

je kan het beter op de bank zetten en dan Zelda kopen! heb je ook nog wat rente ofzo
pi_7640619
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 15:51 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

je kan het beter op de bank zetten en dan Zelda kopen! heb je ook nog wat rente ofzo

Ja en van je rente kan je Metroid kopen
pi_7641965
Iemand die enquete van Nintendo gedaan op die site (50 bonussterren voor VIP-leden ).

Lekkere vragen zitten daarin: "Weet je dat Metriod Prime in maart 2003 uitgebracht wordt" en "Weet je dat Zelda Wind Waker in 2003 uitgebracht wordt"

NEE, DAT WISTEN WE NOG NIET. KOM EENS OVER DIE BRUG MET DIE KUTGAMES!!! .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 31 december 2002 @ 17:19:34 #8
43384 DikTrom
En dat ben ik!
pi_7642011
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 17:17 schreef keeper het volgende:
Iemand die enquete van Nintendo gedaan op die site (50 bonussterren voor VIP-leden ).

Lekkere vragen zitten daarin: "Weet je dat Metriod Prime in maart 2003 uitgebracht wordt" en "Weet je dat Zelda Wind Waker in 2003 uitgebracht wordt"

En zo is het!
  dinsdag 31 december 2002 @ 17:22:56 #9
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_7642068
Whoehahaha

Metroid Prime is Game van het jaar:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=24935

Wist ik al natuurlijk. Alleen wat ik eigenlijk niet vind kloppen is : hoe kan het GotY zijn als ie niet eens in Europa is uitgebracht.

Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  dinsdag 31 december 2002 @ 17:26:58 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_7642136
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 17:17 schreef keeper het volgende:

Ik zat m'n beeldscherm ook helemaal vol te schelden toen ik die enquete deed. Beetje jammer dat je geen commentaar kon toevoegen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_7642275
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 17:22 schreef nikanoru het volgende:
Whoehahaha

Metroid Prime is Game van het jaar:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=24935

Wist ik al natuurlijk. Alleen wat ik eigenlijk niet vind kloppen is : hoe kan het GotY zijn als ie niet eens in Europa is uitgebracht.

Ik wou het net posten.

Maak ons ff gek.....

pi_7644356
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 12:12 schreef GaF het volgende:

StarFox Adventures heb ik net aangeschaft en het 0wnt. Geweldige graphics, sfeervolle muziek... en sja... tis toch StarFox he.

Af en toe dat commentaar van Fox McCloud is ook wel leuk "Help us Fox!" "Oh man I'm not getting paid enough for this job..."

Wil niet zeggen dat je straks Zelda niet moet kopen. Maar SFA moet je ook hebben

pi_7644750
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 20:20 schreef Redah het volgende:

[..]

StarFox Adventures heb ik net aangeschaft en het 0wnt. Geweldige graphics, sfeervolle muziek... en sja... tis toch StarFox he.

Af en toe dat commentaar van Fox McCloud is ook wel leuk "Help us Fox!" "Oh man I'm not getting paid enough for this job..."

Wil niet zeggen dat je straks Zelda niet moet kopen. Maar SFA moet je ook hebben

helaas heb je het in 20 uur uitgespeeld verder idd graphics
pi_7644951
Hmmm gemengde reacties wat Star Fox betreft. 20 uur speelplezier is wel wat weinig voor 59 euroknaken. Denk dat ik wel genoeg weet. Denk dat ik toch maar Luigi en Super Monkey Ball uit de kast trek (nog niet echt mee gespeeld). Thanks!
pi_7644984
Er zit genoeg tijd tussen de releases van de games om ze allemaal te halen. (hoor dat dan, dit zegt iemand die Mario Sunshine nog niet heeft!). Tja ik zit wat krap met geld Maar Mario Sunshine, Metroid, Star Fox en Zelda staan zeker op het lijstje!

Def

dinsdag 31 december 2002 @ 21:38:27 #16
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_7645148
wachten op metroid prime
en daarna meteen zelda pre orderen, voor de OOT en Ura Zelda
mijn advies
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  woensdag 1 januari 2003 @ 08:14:52 #17
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7648650
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 21:38 schreef G1Ace het volgende:
wachten op metroid prime
en daarna meteen zelda pre orderen, voor de OOT en Ura Zelda
mijn advies
*Mee eens is*

En hopen dat Animal Crossing hier uit komt !

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_7649313
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 08:14 schreef Chocobo het volgende:

[..]

*Mee eens is*

idd: voor mij dus: MP , Zelda pre orderen , en dan wachten op AC ( of de freeloader )
  woensdag 1 januari 2003 @ 14:26:24 #19
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_7650094
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 08:14 schreef Chocobo het volgende:

[..]

*Mee eens is*

ik ben niet echt overtuigt door wat ik heb gezien met animal crossing
wat is er zo geweldig aan dat spel eigenlijk?
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_7650301
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 14:26 schreef G1Ace het volgende:

[..]

ik ben niet echt overtuigt door wat ik heb gezien met animal crossing
wat is er zo geweldig aan dat spel eigenlijk?

oneindige gameplay...geen eind dus ( ala the sims )
pi_7651763
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 14:44 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

oneindige gameplay...geen eind dus ( ala the sims )

help! ik kan nog steeds niet verder met mario! nu zag ik alleen dat nadat je een shine hebt gehaald ( voor de 3e keer ) telkens op dat zonnetje naast die haven ( waar al dat licht vanaf komt ) in zoomd! heeft dat er wat mee te maken?
pi_7655354
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 16:31 schreef flappiewappie het volgende:
help! ik kan nog steeds niet verder met mario! nu zag ik alleen dat nadat je een shine hebt gehaald ( voor de 3e keer ) telkens op dat zonnetje naast die haven ( waar al dat licht vanaf komt ) in zoomd! heeft dat er wat mee te maken?
Mjah, er zit daar een level. Als je naar het midden van het stadje loopt (haventje dus) heb je daar een fontein met dolfijntjes en daarvoor een vloerschildering oid. Dan moet je daar op gaan staan en met Mario de zon in kijken (net zoals in Mario64 in het kasteel kon). Dan ga je dat level in.
pi_7655451
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 20:27 schreef keeper het volgende:

[..]

Mjah, er zit daar een level. Als je naar het midden van het stadje loopt (haventje dus) heb je daar een fontein met dolfijntjes en daarvoor een vloerschildering oid. Dan moet je daar op gaan staan en met Mario de zon in kijken (net zoals in Mario64 in het kasteel kon). Dan ga je dat level in.

gehe,. dat level heb ik al uitgespeeld, maar het verhaal erom heen gaat niet verder, boven ingang ( achter de toren ) zit nog op slot! ksnap er niks van!
pi_7660349
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 20:33 schreef flappiewappie het volgende:
gehe,. dat level heb ik al uitgespeeld, maar het verhaal erom heen gaat niet verder, boven ingang ( achter de toren ) zit nog op slot! ksnap er niks van!
Ow. Zo ver ben ik nog niet .
pi_7660533
vraag me toch wel af wie "18 Wheeler Pro Trucker" heeft gekocht ?

is anders wel een dure grap
Heb het gehuurd toen de GC werd gekocht...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')