De echte elite is natuurlijk aan het wachten totdat Zelda TWW binnenkomt uit Canada .
Eerdere delen in deze reeks
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Aankomende releases die je moet hebben:
Overzicht releasedates:
US of JAP spellen op je PAL Gamecube spelen:
On-line winkels:
Allereerst benodigd voor correcte prijsinterpretatie:
Onderstaande lijst deels met dank aan de gasten op GOT:
On-line spelen met de gamecube:
Om on-line te kunnen spelen heb je allereerst een modem nodig. Deze komt in twee smaken: de 56k modem en de breedband modem. Beide modems kosten ¤49,95 in de winkel. Het enige spel waar je vooralsnog mee on-line kunt is Phantasy Star Online, wat ¤59,95 kost. Je betaalt ¤8,95 per maand om on-line te kunnen spelen en je kunt dit via creditcard en bank/giro betalen.
[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 25-03-2003 15:52]
Als het goed is komt vandaag MP binnen
quote:Mazzelaar, ik krijg hem waarschijnlijk woensdag
Op dinsdag 25 maart 2003 07:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei!Als het goed is komt vandaag MP binnen
Ik mis alleen een mooi photoshop-plaatje met "Het grote Gamecube topic".
quote:Zoiets als Gradius of Space Invaders.
Op dinsdag 25 maart 2003 09:01 schreef Luigi het volgende:
Wat is een "retro-top-down-shooter"?.
Je beweegt ruimteschip van links naar rechts (of van onder naar boven) terwijl er golven vijanden op je af komen. De wereld scrolt automatisch onder je door.
Niet te verwaren met de zogenaamde rail shooters.
quote:Oh, die vond ik altijd wel leuk ja!
Op dinsdag 25 maart 2003 09:03 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zoiets als Gradius of Space Invaders.
Je beweegt ruimteschip van links naar rechts (of van onder naar boven) terwijl er golven vijanden op je af komen. De wereld scrolt automatisch onder je door.
Niet te verwaren met de zogenaamde rail shooters.
*op lijstje zet*
*must have*
quote:Ik bedoelde dus ook de release date
Op dinsdag 25 maart 2003 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
Exclusive voor de GC zal Mario Kart zeker zijn, maar over een releasedate is volgens mij nog niks vastgesteld. In mei zal op de E3 beurs wel meer info worden gegeven.
quote:Lees het einde van deel XI maar, hij is ziek...
Op dinsdag 25 maart 2003 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
Waar zijn die coole posts van Febster eigenlijk gebleven?
quote:Die zag ik ook net
Op dinsdag 25 maart 2003 13:12 schreef Tweek het volgende:
[afbeelding]
Kwam ik tegen op ebay, grappig ding.
quote:Ja is aardig wat, vraag me af of mensen zoveel ook over hebben voor een RE:0 embleem want die zat laatst bij een blad.
Op dinsdag 25 maart 2003 13:29 schreef Lexie het volgende:[..]
Die zag ik ook net
, maar ik had hem al eerder gezien op liksang of zo. Heb je ook gezien hoeeel er geboden wordt op dat Metroid embleem?
ziek
quote:Die is toch voor PSO? Stoer op zich.Vooral die handvaten aan de zijkant, alsof je hem gaat vasthouden zo
Op dinsdag 25 maart 2003 13:12 schreef Tweek het volgende:
[afbeelding]
Kwam ik tegen op ebay, grappig ding.
quote:klopt ja, volgens mij zit rechtsonder het logo.
Op dinsdag 25 maart 2003 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Die is toch voor PSO? Stoer op zich.Vooral die handvaten aan de zijkant, alsof je hem gaat vasthouden zo
Lijkt me eigenlijk ook wel leuk om andere spellen me te spelen.
quote:DvdCrave Australische on-line winkel, verzendkosten 3 euro voor 1 spel. Geen importkosten. Via Credit Card betalen. Verzendtijd is 10 dagen, zelfs vlak voor de kerstdagen!! (ik spreek uit ervaring) Naar keuze kan er ook sneller verzonden worden voor hogere verzendkosten, zie hier voor details. Vooral handig voor PAL-spellen die goedkoper in Australië zijn, zelfs met verzendkosten bespaar je hierdoor vaak 15 euro, omdat er voor ons 9% van de prijs op de site per spel afgaat omdat we niet in Australie wonen dus geen belasting hoeven te betalen. (Animal Crossing komt niet in Australië uit trouwens, maar kan je wel via de site met een Freeloader bestellen!)
Op dinsdag 25 maart 2003 00:51 schreef Vagere_Hein het volgende:
On-line winkels:
DvdCrave Australische on-line winkel....
quote:Ik ben nog steeds ziek
Op dinsdag 25 maart 2003 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
Waar zijn die coole posts van Febster eigenlijk gebleven?
quote:Dit zie ik graag!
Op dinsdag 25 maart 2003 14:29 schreef supadupagama het volgende:[..]
DvdCrave Australische on-line winkel, verzendkosten 3 euro voor 1 spel. Geen importkosten. Via Credit Card betalen. Verzendtijd is 10 dagen, zelfs vlak voor de kerstdagen!! (ik spreek uit ervaring) Naar keuze kan er ook sneller verzonden worden voor hogere verzendkosten, zie hier voor details. Vooral handig voor PAL-spellen die goedkoper in Australië zijn, zelfs met verzendkosten bespaar je hierdoor vaak 15 euro, omdat er voor ons 9% van de prijs op de site per spel afgaat omdat we niet in Australie wonen dus geen belasting hoeven te betalen. (Animal Crossing komt niet in Australië uit trouwens, maar kan je wel via de site met een Freeloader bestellen!)
quote:Ik ga er misschien een gameboy advance sp bestellen
Op dinsdag 25 maart 2003 14:29 schreef supadupagama het volgende:[..]
DvdCrave Australische on-line winkel, verzendkosten 3 euro voor 1 spel. Geen importkosten. Via Credit Card betalen. Verzendtijd is 10 dagen, zelfs vlak voor de kerstdagen!! (ik spreek uit ervaring) Naar keuze kan er ook sneller verzonden worden voor hogere verzendkosten, zie hier voor details. Vooral handig voor PAL-spellen die goedkoper in Australië zijn, zelfs met verzendkosten bespaar je hierdoor vaak 15 euro, omdat er voor ons 9% van de prijs op de site per spel afgaat omdat we niet in Australie wonen dus geen belasting hoeven te betalen. (Animal Crossing komt niet in Australië uit trouwens, maar kan je wel via de site met een Freeloader bestellen!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |