abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9354004
En hier weer verder met het Gamecube topic. Iedereen is als het goed is druk bezig met Metroid Prime

De echte elite is natuurlijk aan het wachten totdat Zelda TWW binnenkomt uit Canada .

Eerdere delen in deze reeks
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Aankomende releases die je moet hebben:

• The Legend of Zelda, The Wind Waker: US: 24-03-2003, EU: 02-05-2003

• Als je in Amerika pre-ordert dan krijg je als het goed is een bonusdisk erbij met daarop de N64 versie van the Legend of Zelda, Ocarina of Time én de nooit buiten Japan uitgebrachte remake Ocarina of Time: Master Quest. Er waren de laatste weken geruchten dat Nintendo of America aan haar distributeurs heeft gemeld dat er geen bonusdisks meer geleverd zouden worden voor de mensen die nu nog pre-orderden, echter dit is later ontkend door NOA: onduidelijkheid alom en pre-orderen in Amerika op eigen risico dus. In Europa krijgen we ook de bonusdisk, echter deze wordt alleen in beperkte oplage (bij de eerste zending) meegeleverd. Zo snel mogelijk nog reserveren of overnachten voor de Bart Smit is het devies.
  • Ook op 02-05 komt de Zelda Pack uit mét platinum Gamecube:

• Let op: dit is een beperkte uitgave dus wees snel met kopen!
  • Op 15-05 komt de ultieme retro top-down shooter Ikaruga uit in Europa. Voor de freaks met een freeloader of action replay: hij komt op 16 april uit in de VS.

Overzicht releasedates:

US of JAP spellen op je PAL Gamecube spelen:

• De freeloader is een bootdisk waarmee de regiobeveiliging van de Gamecube uitgeschakeld wordt waardoor je importspellen kunt spelen. Informatie van de fabrikant.
  • De action replay is een bootdisk met enerzijds een freeloader-functionaliteit en anderzijds een invoermogelijkheid voor codes om bijvoorbeeld te kunnen cheaten. Verder zijn er al voorbeelden bekend van codes die door de fabrikant ontwikkeld zijn die niet 100% correct werkende importspellen 'patchen' zodat ze wel correct functioneren. Informatie van de fabrikant. De action replay is hier relatief goedkoop te bestellen (rond de 26 euro).
  • Let op: je kunt alleen een freeloader/action replay gebruiken als je tv weergave in 60 hz ondersteunt. Bekijk hiervoor de handleiding van je tv of noteer het merk en serienummer en surf even naar de website van de fabrikant en stuur een mail.
  • Site waar de compatibiliteit van verschillende spellen getest is met de freeloader/action replay. Tot nu toe doen alle geteste importspellen het op de PAL gamecube

On-line winkels:
Allereerst benodigd voor correcte prijsinterpretatie:

Onderstaande lijst deels met dank aan de gasten op GOT:

• DVDBoxOffice.com Canadese on-line winkel, lage prijzen, één week verzendtijd en geen verzend- en importkosten bij spellen, dvd's en kleine hardware. Let op: alle spellen die je hier bestelt zijn alleen met freeloader of Action replay te spelen op een Europese Cube
  • GoblinDirect Britse on-line winkel, geen import kosten maar wel verzendkosten en één week verzendtijd. Let bij het bestellen goed op de regio van waaruit je spellen bestelt.
  • Lik-Sang On-line winkel uit Hong Kong, verzend- en importeerkosten. Verzendtijd varieert van 3 dagen tot 3 weken. Vooral handig voor Japanse spellen en vage gadgets (ik noem de USB memorycard waarmee je saves op je pc kunt opslaan). Let op: alle spellen die je hier bestelt zijn alleen met freeloader of Action replay te spelen op een Europese Cube
  • DvdCrave Australische on-line winkel, verzendkosten 3 euro voor 1 spel. Geen importkosten. Via Credit Card betalen. Verzendtijd is 10 dagen, zelfs vlak voor de kerstdagen!! Naar keuze kan er ook sneller verzonden worden voor hogere verzendkosten, zie hier voor details. Vooral handig voor PAL-spellen die goedkoper in Australië zijn, zelfs met verzendkosten bespaar je hierdoor vaak 15 euro, omdat er voor ons 9% van de prijs op de site per spel afgaat omdat we niet in Australie wonen dus geen belasting hoeven te betalen. (Animal Crossing komt niet in Australië uit trouwens, maar kan je wel via de site met een Freeloader bestellen!)

On-line spelen met de gamecube:
Om on-line te kunnen spelen heb je allereerst een modem nodig. Deze komt in twee smaken: de 56k modem en de breedband modem. Beide modems kosten ¤49,95 in de winkel. Het enige spel waar je vooralsnog mee on-line kunt is Phantasy Star Online, wat ¤59,95 kost. Je betaalt ¤8,95 per maand om on-line te kunnen spelen en je kunt dit via creditcard en bank/giro betalen.

[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 25-03-2003 15:52]

dinsdag 25 maart 2003 @ 07:13:18 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9354889
Woei!

Als het goed is komt vandaag MP binnen

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 25 maart 2003 @ 07:21:09 #3
37548 Ajax_master
Ajax (CL)kampioen 2002/2003
pi_9354901
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 07:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei!

Als het goed is komt vandaag MP binnen

Mazzelaar, ik krijg hem waarschijnlijk woensdag
pi_9355370
Die openingspost!

Ik mis alleen een mooi photoshop-plaatje met "Het grote Gamecube topic".

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_9355525
Wat is een "retro-top-down-shooter"? .
pi_9355564
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 09:01 schreef Luigi het volgende:
Wat is een "retro-top-down-shooter"? .
Zoiets als Gradius of Space Invaders.

Je beweegt ruimteschip van links naar rechts (of van onder naar boven) terwijl er golven vijanden op je af komen. De wereld scrolt automatisch onder je door.

Niet te verwaren met de zogenaamde rail shooters.

pi_9355592
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 09:03 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Zoiets als Gradius of Space Invaders.

Je beweegt ruimteschip van links naar rechts (of van onder naar boven) terwijl er golven vijanden op je af komen. De wereld scrolt automatisch onder je door.

Niet te verwaren met de zogenaamde rail shooters.

Oh, die vond ik altijd wel leuk ja! .

*op lijstje zet*

pi_9355615
Huh? Op bartsmit.nl staat Mario Kart als exclusive geplanned voor de GC voor september!! Was dit al officieel??

*must have*

pi_9355654
Exclusive voor de GC zal Mario Kart zeker zijn, maar over een releasedate is volgens mij nog niks vastgesteld. In mei zal op de E3 beurs wel meer info worden gegeven.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 09:12:51 #10
37295 Luigi
mario pls
pi_9355681
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
Exclusive voor de GC zal Mario Kart zeker zijn, maar over een releasedate is volgens mij nog niks vastgesteld. In mei zal op de E3 beurs wel meer info worden gegeven.
Ik bedoelde dus ook de release date . Had er nog niks over gehoord verder, dus ik vond het wat raar om 'm in het 'verwacht' lijstje te zien staan...
pi_9356135
Ik hoop dat ik die Zelda-Bonus-Disc nog ontvang, ik heb hem vorige week ge Pre-Ordered.
Lambo of Rekt
  dinsdag 25 maart 2003 @ 11:50:01 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9358645
Mario Kart in september zou best kunnen op zich... eind 2003 was gepland geloof ik...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_9358650
Waar zijn die coole posts van Febster eigenlijk gebleven?
  dinsdag 25 maart 2003 @ 11:52:07 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9358689
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
Lees het einde van deel XI maar, hij is ziek...
  dinsdag 25 maart 2003 @ 11:54:02 #15
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9358730
http://www.live365.com/stations/163792 Op dit station wordt de complete Zelda wind waker soundtrack afgespeeld.
pi_9358826
Ik ga straks NBA 2K3 halen....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 13:12:47 #17
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9360364

Kwam ik tegen op ebay, grappig ding.
pi_9360793
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 13:12 schreef Tweek het volgende:
[afbeelding]
Die zag ik ook net , maar ik had hem al eerder gezien op liksang of zo. Heb je ook gezien hoeeel er geboden wordt op dat Metroid embleem? ziek
  dinsdag 25 maart 2003 @ 13:30:57 #19
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9360838
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 13:29 schreef Lexie het volgende:

[..]

Die zag ik ook net , maar ik had hem al eerder gezien op liksang of zo. Heb je ook gezien hoeeel er geboden wordt op dat Metroid embleem? ziek

Ja is aardig wat, vraag me af of mensen zoveel ook over hebben voor een RE:0 embleem want die zat laatst bij een blad.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 13:55:00 #20
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9361431
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 13:12 schreef Tweek het volgende:
[afbeelding]
Die is toch voor PSO? Stoer op zich.Vooral die handvaten aan de zijkant, alsof je hem gaat vasthouden zo
  dinsdag 25 maart 2003 @ 13:56:45 #21
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9361478
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die is toch voor PSO? Stoer op zich.Vooral die handvaten aan de zijkant, alsof je hem gaat vasthouden zo

klopt ja, volgens mij zit rechtsonder het logo.

Lijkt me eigenlijk ook wel leuk om andere spellen me te spelen.

dinsdag 25 maart 2003 @ 14:29:29 #22
41565 supadupagama
so what I type shows up here?
pi_9362389
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 00:51 schreef Vagere_Hein het volgende:
On-line winkels:
DvdCrave Australische on-line winkel....
DvdCrave Australische on-line winkel, verzendkosten 3 euro voor 1 spel. Geen importkosten. Via Credit Card betalen. Verzendtijd is 10 dagen, zelfs vlak voor de kerstdagen!! (ik spreek uit ervaring) Naar keuze kan er ook sneller verzonden worden voor hogere verzendkosten, zie hier voor details. Vooral handig voor PAL-spellen die goedkoper in Australië zijn, zelfs met verzendkosten bespaar je hierdoor vaak 15 euro, omdat er voor ons 9% van de prijs op de site per spel afgaat omdat we niet in Australie wonen dus geen belasting hoeven te betalen. (Animal Crossing komt niet in Australië uit trouwens, maar kan je wel via de site met een Freeloader bestellen!)
WANTED: Somebody to go back in time with me. This is not a joke. P.O. Box 322, Oakview, CA 93022. You'll get paid after we get back. Must bring your own weapons. Safety not guaranteed. I have only done this once before.
pi_9362458
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nog steeds ziek , al hoop ik morgen weer genoeg energie te hebben om alle info bij elkaar te pleuren dus ben maar niet bang
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_9364779
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 14:29 schreef supadupagama het volgende:

[..]

DvdCrave Australische on-line winkel, verzendkosten 3 euro voor 1 spel. Geen importkosten. Via Credit Card betalen. Verzendtijd is 10 dagen, zelfs vlak voor de kerstdagen!! (ik spreek uit ervaring) Naar keuze kan er ook sneller verzonden worden voor hogere verzendkosten, zie hier voor details. Vooral handig voor PAL-spellen die goedkoper in Australië zijn, zelfs met verzendkosten bespaar je hierdoor vaak 15 euro, omdat er voor ons 9% van de prijs op de site per spel afgaat omdat we niet in Australie wonen dus geen belasting hoeven te betalen. (Animal Crossing komt niet in Australië uit trouwens, maar kan je wel via de site met een Freeloader bestellen!)

Dit zie ik graag!
Ik wil iedereen aanmoedigen om uitbreidingen op de openingspost te posten, dan wel te mailen (zie mijn profiel) en dan hou ik het allemaal bij. (openingspost is trouwens aangepast)
pi_9365828
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 14:29 schreef supadupagama het volgende:

[..]

Ik ga er misschien een gameboy advance sp bestellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')