abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10141314
Na lang wachten is Zelda: The Wind Waker eindelijk bij de meeste mensen binnengekomen. Ondanks dat er enige irritatie bestaat over een PU-score op het doosje die niet te verwijderen is, bevalt Zelda over het algemeen erg goed.

Verder zit natuurlijk de Electronic Entertainment Expo eraan te komen. Deze beurs zal van 14 tot en met 16 mei in Los Angeles gehouden worden. Nintendo heeft een speciale informatiesite opgezet waar we de laatste ontwikkelingen kunnen volgen. Van de volgende spellen is door Nintendo bevestigd dat ze getoond gaan worden:

• F-Zero GC
  • "Game Zero"
  • Kirby's Air Ride
  • Mario Golf
  • Mario Kart Double Dash
  • Mario Tennis
  • Pikmin 2
  • Pokémon
  • Metal Gear Solid: The Twin Snakes
  • Star Fox Armada

Er zijn bovendien geruchten dat er een Pilot Wings game getoond gaat worden.

Capcom heeft bevestigd met de volgende games aanwezig te zijn:

• Dead Phoenix
  • Killer 7
  • Product Number 0.3.
  • Resident Evil 4
  • Onaangekondigd geheim project
  • Viewtiful Joe

Konami heeft naast het uitlenen van de MGS-licensie aan Nintendo een nieuw deel van de Teenage Mutant Ninja Turtles-franchise in de maak.

Sega zal aanwezig zijn de volgende spellen:

• met Billy Hatcher and the Giant Egg
  • Sonic Adventure DX
  • Phantasy Star Online Episode III: C.A.R.D. Revolution
  • Sonic Heroes

Namco zal de volgende games tonen:

• Ninja
  • R: Racing Evolution
  • Soul Calibur II
  • Spawn

Na een lange afwezigheid van door Square uitgebrachte games op een Nintendo-platform zal Square Enix USA Final Fantasy Crystal Chronicles uit gaan brengen op de gamecube. Ook dit spel zal getoond worden op de E³.

Bovenstaande opsomming was een selectie en voor een compleet overzicht van alle bevestigde games die getoond gaan worden verwijs ik jullie naar de bron.

Eerdere delen in deze reeks
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

Belangrijke aankomende releases:

• Mario Kart Double Dash wordt de naam van de langverwachte gamecube versie van Mario Kart. Hij moet in het derde kwartaal van 2003 uitkomen maar vooralsnog is onbekend of dit voor de Japanse. Amerikaanse of Europese release geldt. De belangrijkste feature van het spel lijkt de LAN-optie te worden. Met twee breedband adapters kun je twee Gamecubes aan elkaar koppelen zodat je met zijn achten tegen elkaar kunt spelen. Verder kun je met zijn tweeën één kart besturen waarbij de ene speler kan sturen en de andere projectielen kan afvuren. De 'kanonnier' en 'chauffeur' kunnen tijdens het rijden van plaats wisselen, wat voor veel multi-player lol moet zorgen.

• Na lang wachten is eindelijk The Legend of Zelda, The Wind Waker in Europa uitgekomen. De eerste oplage is een gelimiteerde versie met daarbij een gratis bonusdisk met de N64 versie van the Legend of Zelda, Ocarina of Time en de nooit buiten Japan uitgebrachte remake Ocarina of Time: Master Quest. Van de bijgeleverde bonusdisk is gebleken dat hij alleen werkt op tv's die 60Hz compatible zijn.

• Op 9 mei komt in Europa Ikaruga uit; een ouderwetse top-down shooter à la Raiden. Op 15 april is hij uitgekomen in de VS.

• Ook de Zelda Pak is nu vrijelijk verkrijgbaar. Deze bestaat uit een 'platinum' gekleurde gamecube, één gamepad en Zelda TWW plus bonusdisk. Het is een beperkte uitgave en als je er een wilt kopen dan moet je snel zijn. Net als de Metroid Pak kost hij ¤199:

• Op 11 april is Splinter Cell vervroegd uitgebracht in de VS. Vooralsnog staat de release in Europa nog steeds gepland voor 5 juni.

• Op 25 juli komt F-Zero uit in Japan en op 25 augustus zijn de Noord Amerikanen aan de beurt. Van een Europese release is als vanouds niets bekend. Het spel zal ongeveer 20 tracks bevatten en je kunt uit meer dan 30 characters kiezen. Verder kun je je gamecube memorycard ook bij de arcadeversie gebruiken, waarbij je nieuwe characters en machineonderdelen kunt uitwisselen.

• Lucasarts heeft een aantal details vrijgegeven van Star Wars Rogue Squadron III Rebel Strike. Het ziet ernaar uit dat spelers in deze editie naast het gebruikelijke schiet en vliegwerk in de ons bekende voertuigen vanuit de derde persoon door levels zullen kunnen gaan rennen en schieten. De meest opvallende feature is dat er een 2-speler co-op modus in zal komen waarbij spelers in split screen alle levels van Rogue Squadron II samen kunnen gaan spelen. De game zal deze herfst in de VS uitkomen en hopelijk niet veel later hier.

Overzicht releasedates:

US of JAP spellen op je PAL Gamecube spelen:

• De freeloader is een bootdisk waarmee de regiobeveiliging van de Gamecube uitgeschakeld wordt waardoor je importspellen kunt spelen. Informatie van de fabrikant.
  • De action replay is een bootdisk met enerzijds een freeloader-functionaliteit en anderzijds een invoermogelijkheid voor codes om bijvoorbeeld te kunnen cheaten. Verder zijn er al voorbeelden bekend van codes die door de fabrikant ontwikkeld zijn die niet 100% correct werkende importspellen 'patchen' zodat ze wel correct functioneren. Informatie van de fabrikant. De action replay is hier relatief goedkoop te bestellen (rond de 26 euro).
  • Let op: je kunt alleen een freeloader/action replay gebruiken als je tv weergave in 60 hz ondersteunt. Bekijk hiervoor de handleiding van je tv of noteer het merk en serienummer en surf even naar de website van de fabrikant en stuur een mail.
  • Site waar de compatibiliteit van verschillende spellen getest is met de freeloader/action replay. Tot nu toe doen alle geteste importspellen het op de PAL gamecube

On-line winkels:
Allereerst benodigd voor correcte prijsinterpretatie:

Onderstaande lijst deels met dank aan de gasten op GOT:

• DVDBoxOffice.com Canadese on-line winkel, lage prijzen, 7 à 8 dagen verzendtijd en geen verzend- en importkosten bij spellen, dvd's en kleine hardware. Let op: alle spellen die je hier bestelt zijn alleen met freeloader of Action replay te spelen op een Europese Cube.
  • GoblinDirect Britse on-line winkel, geen import kosten maar wel verzendkosten en één week verzendtijd. Let bij het bestellen goed op de regio van waaruit je spellen bestelt. Alle NTSC-spellen die je hier bestelt zijn alleen met freeloader of action replay te spelen op een Europese Cube.
  • Lik-Sang On-line winkel uit Hong Kong, je betaalt verzend- en importeerkosten. Verzendtijd varieert van 3 dagen tot 3 weken. Vooral handig voor Japanse spellen en vage gadgets. Let op: alle spellen die je hier bestelt zijn alleen met freeloader of Action replay te spelen op een Europese Cube.
  • DvdCrave Australische on-line winkel, verzendkosten 3 euro voor 1 spel. Geen importkosten. Via Credit Card betalen. Verzendtijd is 10 dagen, zelfs vlak voor de kerstdagen. Naar keuze kan er ook sneller verzonden worden met hogere verzendkosten, zie hier voor details. Vooral handig voor PAL-spellen die goedkoper in Australië zijn, zelfs met verzendkosten bespaar je hierdoor vaak 15 euro, omdat er voor ons Europeanen 9% btw-korting van de prijs per spel af gaat.

On-line spelen met de gamecube:
Om on-line te kunnen spelen heb je allereerst een modem nodig. Deze komt in twee smaken: de 56k modem en de breedband modem. Beide modems kosten ¤49,95 in de winkel. Het enige spel waar je vooralsnog mee on-line kunt is Phantasy Star Online, wat ¤59,95 kost. Je betaalt ¤8,95 per maand om on-line te kunnen spelen en je kunt dit via creditcard en bank/giro betalen.

pi_10141417
DAT noem ik nog eens een openingspost
pi_10141423
zo, en dan is het nu tijd om te gaan koken
pi_10141656
Smakelijk!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 1 mei 2003 @ 21:05:20 #5
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10141839
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 20:48 schreef Vagere_Hein het volgende:
zo, en dan is het nu tijd om te gaan koken
Top Henk
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_10142450
mooie OP!

pi_10142498
Mooie openingspost!!

Zelda is trouwens erg gaaf
Ik heb net al 3,5 uur achter elkaar zitten spelen

pi_10144202
goede openings post!!!
pi_10146077
Heb Mario Sunshine geleend van Johnson_Lopez
Kvind het wel een topspel hoor!
Alleen sommige textures zijn zo dof of ligt dat nou maar aan mij
pi_10147691
gaan we niet gewoon met zen allen een mail sturen naar PU om te laten weten dat ze dat niet moeten doen met die klote sticker

zo ons doosje verpesten...

volgens mij zijn er velen die dat lelijk en totaal overbodig vinden
Ze proberen zeker PC-Gamer na te doen (ofzoiets ong) na te doen?

vrijdag 2 mei 2003 @ 09:01:42 #11
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10149699
quote:
Mario Golf: Toadstools Tour eind juni in de VS

Hoewel Mario een geboren platformheld is, houdt onze loodgieter zich in zijn vrije tijd ook bezig met andere zaken dan paddestoelen de kop in drukken. Zo raced hij graag in zijn Kart, speelt hij zo nu en dan een spannende match Tennis en soms gaat er voor Mario niets boven een potje golf. Dit liet hij op de N64 en de GameBoy reeds zien met Mario Golf en op de GameCube keert hij wederom terug naar deze hobby.

Vandaag is de titel van Mario Golf op de GameCube bekend gemaakt, namelijk Mario Golf: Toadstools Tour. Ook is bekend dat de game op 30 juni in Amerika zal verschijnen. Wanneer we het spel echter in Europa kunnen verwachten is nog de vraag, maar we hopen alvast dat we niet al te lang moeten wachten. Want er gaat niets boven een potje golf op z'n tijd.

Bron: www.gamers.nl

vrijdag 2 mei 2003 @ 09:13:30 #12
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10149801
quote:
Metal Gear Solid The Twin Snakes combines the thrilling story of the original Metal Gear Solid game with the jaw-dropping graphics and unparalleled gameplay found in Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. The game is scheduled to ship later this year in North America and Europe, followed by the Japanese launch in early 2004.
Eind dit jaar al!

Ik vind dat wel een goede tactiek, games in het geheim ontwikkelen en pas onthullen als ze bijna af zijn! Hoeven we minder lang te wachten.

vrijdag 2 mei 2003 @ 09:20:47 #13
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_10149898
quote:
Mario Golf: Toadstools Tour eind juni in de VS
Die info heeft gamers.nl van de Amerikaanse online ''Bart Smit'' gehaald, geloof er dus niks van dat Mario Golf al op 30 juni in de VS te krijgen zal zijn...

Zit toch meer te wachten op info over Mario Tennis eigenlijk

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_10150912
Enter the matrix komt toch 15 maart uit?

Is echt een topspel, erg mooi ook

Zelda: nog 2 uurtjes en dan kan ik het spelen

reetkever
  vrijdag 2 mei 2003 @ 12:18:09 #15
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_10153662
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 09:13 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Eind dit jaar al!

Ik vind dat wel een goede tactiek, games in het geheim ontwikkelen en pas onthullen als ze bijna af zijn! Hoeven we minder lang te wachten.

er ging al een rumoer rond dat silicon knights aan iets geheims aan het werken waren
maar dit had ik niet verwacht
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  vrijdag 2 mei 2003 @ 12:31:51 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10153997
Ik vraag me af of de winkels komende week ook andere titels zullen verkopen als alleen Zelda
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_10156638
is er eigenlijk al iets bekend over animal crossing 2, die wouden ze nam,elijk on-line laten gaan én in europa uitbrengen....
  vrijdag 2 mei 2003 @ 14:28:22 #18
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_10157475
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 14:00 schreef gieling.com het volgende:
is er eigenlijk al iets bekend over animal crossing 2, die wouden ze nam,elijk on-line laten gaan én in europa uitbrengen....
E3 vrees ik
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_10158867
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 14:28 schreef G1Ace het volgende:

[..]

E3 vrees ik

Die over 2 weken begint
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  vrijdag 2 mei 2003 @ 15:28:53 #20
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10159160
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 15:17 schreef febster het volgende:

[..]

Die over 2 weken begint

Heb zin in
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 2 mei 2003 @ 15:49:22 #21
29393 MK9
in BKK
pi_10159638
Ik twijfel of ik een Gamecube ga kopen... Het probleem is dat ik weinig geld heb en de komende tijd zal daar niet veel verandering in komen (ik ga nl. graag elke week uit, en daar zal dus ook geen verandering in komen). Als ik nu een Gamecube koop, het Zelda-pack, dan ben ik in totaal rond de 200 euro kwijt (50 euro korting, maar op die 150 komen nog de kosten van een memorycard en een rf-switch module, of hoe dat ding ook heet...).

Dit is aardig bedragje natuurlijk en ik kan de komende tijd ook niet gaan werken om nog wat meer bij te verdienen naast mijn studiefinanciering. Dus wsl kan ik pas over een maand of 2/3 weer eens een nieuwe game kopen naast Zelda. Raden jullie het mij aan om, ondanks dit 'probleem' toch een Gamecube te kopen of zeggen jullie "je kan het beter laten als je het niet helemaal zeker weet"??

...Not all those who wander are lost...
  vrijdag 2 mei 2003 @ 16:01:53 #22
19597 Skull
Stay hungry!
pi_10159922
Ja dan maar niet eten. Dat je nog twijfelt
I don't even know what I'm doing here.
  vrijdag 2 mei 2003 @ 16:02:46 #23
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10159946
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 15:49 schreef MK9 het volgende:

Raden jullie het mij aan om, ondanks dit 'probleem' toch een Gamecube te kopen of zeggen jullie "je kan het beter laten als je het niet helemaal zeker weet"??

Tja ik ben Nintendo'er in hart en nieren dus prioriteiten stellen tussen stappen en mijn Nintendo is geen punt van discussie

Kijk anders op ebay marktplaats en dat soort dingen, misschien hoef je dan niet te kiezen

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  vrijdag 2 mei 2003 @ 16:15:09 #24
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10160246
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 15:49 schreef MK9 het volgende:
Raden jullie het mij aan om, ondanks dit 'probleem' toch een Gamecube te kopen of zeggen jullie "je kan het beter laten als je het niet helemaal zeker weet"??
Als je oricana of time al een keer heb uitgespeeld zal ik het niet doen, maar heb je dat nog niet dan zal ik het wel doen, want je hebt erg lang nodig om alles uit te spelen,
Tip: als je een nieuw spel koop doe dan Metroid prime ben je weer lekker lang bezig

Of zoek een 2e hands gamecube en/of 2e hands spellen erbij

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_10161117
Wie heeft de nieuwe zelda al?
1 van me vrienden heeft hem en hij vindt hem echt gaat.
Hij heeft ook goede cijfers gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')