Oh nou bij pc games kom je het vaak tegen als je je refreshrate niet goed hebt staan.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Nooit gehad, zeker niet zoals hier op de image.
Persoonlijk vind ik Dead or Alive beter qua vechten, maar wie ben ik.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:12 schreef Stefan121 het volgende:
hey , ik wil graag een spel als tekken op de xbox ( Soul Calibur II of Dead or alive 3)
welke zouden jullie mij aanraden ?
Xbox controllers zijn een beetje luidruchtig jaquote:Op zondag 9 mei 2004 08:09 schreef BMH het volgende:
Nog 1 kleine opmerking: Mijn S-controllers maken gewoon geluid als ze aan het rumblen zijn, hebben jullie dit ook?
Waarom hoor is dit allemaal nu pasquote:Op zondag 9 mei 2004 08:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Xbox controllers zijn een beetje luidruchtig ja
Serieus,... er is echt iets mis met je....quote:Op zondag 9 mei 2004 08:09 schreef BMH het volgende:
Nog 1 kleine opmerking: Mijn S-controllers maken gewoon geluid als ze aan het rumblen zijn, hebben jullie dit ook?
Omdat mijn spelarvaring lijd onder deze factoren?quote:Op zondag 9 mei 2004 08:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... er is echt iets mis met je....
Dat kan je toch niet menen..... De Xbox featured DD 5.1 geluid met prachtige effecten en jij klaagt omdat je Joypad geluid maaktquote:Op zondag 9 mei 2004 08:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat mijn spelarvaring lijd onder deze factoren?
Waarom zou je niet op me reageren.quote:Op zondag 9 mei 2004 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet menen..... De Xbox featured DD 5.1 geluid met prachtige effecten en jij klaagt omdat je Joypad geluid maakt![]()
![]()
![]()
En die opmerking daaropWaarom heeft niemand me dat eerder verteld?
![]()
Alsof dat van een beslissing afhangt om een Xbox te kopen
Waarom reageer ik eigenlijk nog op je
Je moet geloof ik een advanced scartcable kopen. Dat zorgt sowieso voor prachtig beeld maar er zit ook een optic ingang in voor je geluidsinstallatie. Die heb je nodig om DD 5.1 te pompen... klinkt erg stoer bij een hoop games. Net als met films is het bij het ene spel wel weer beter dan bij de anderequote:Op zondag 9 mei 2004 09:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom zou je niet op me reageren.
Ik heb een 5.1 setje achter me tv, maar krijg alleen Dobly Pro logic geluid bij games die 5.1 digitaal ondersteunen. Hilfe!
Klopt!quote:Op zondag 9 mei 2004 09:11 schreef Chocobo het volgende:
Je moet geloof ik een advanced scartcable kopen. Dat zorgt sowieso voor prachtig beeld maar er zit ook een optic ingang in voor je geluidsinstallatie. Die heb je nodig om DD 5.1 te pompen... klinkt erg stoer bij een hoop games. Net als met films is het bij het ene spel wel weer beter dan bij de andere
"Maar waarom heeft niemand me dat ooit verteld?"quote:Op zondag 9 mei 2004 09:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je moet geloof ik een advanced scartcable kopen. Dat zorgt sowieso voor prachtig beeld maar er zit ook een optic ingang in voor je geluidsinstallatie. Die heb je nodig om DD 5.1 te pompen... klinkt erg stoer bij een hoop games. Net als met films is het bij het ene spel wel weer beter dan bij de andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |