Kutcookiesquote:Op zondag 25 april 2004 09:34 schreef Together-Alone het volgende:
trouwens gamedemon, was je niet een beetje voorbarig met een nieuwe topic openen
maar nog bijna 3 weken wachten voordat ninja gaiden eindelijk uitgaat komen hier
Komt ie ook op de PC? Of is dat nog niet bekend gemaakt?quote:Op zondag 25 april 2004 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
OP
Deze verdienen het om nog even in dit topic geplaatst te worden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk het wel... Xbox en pcquote:Op zondag 25 april 2004 10:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Komt ie ook op de PC? Of is dat nog niet bekend gemaakt?
komt ie misschien ook op de pc, *kuch* halo *kuch*quote:Op zondag 25 april 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk het wel... Xbox en pcTenzij de geruchten waar zijn en M$, Bioware gekocht heeft
ik heb hem maar bovenaan de OP gezet nu ik dat 12 minuut durend filmpje gezien hebquote:Op zondag 25 april 2004 10:30 schreef Chocobo het volgende:
Jade Empire komt wel alleen op Xbox
Ik mis geloof ik watquote:Op zondag 25 april 2004 10:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik heb hem maar bovenaan de OP gezet nu ik dat 12 minuut durend filmpje gezien heb![]()
Vlgs mij niet nee..quote:Op zondag 25 april 2004 10:47 schreef pkwarts het volgende:
je hebt dat filmpje niet gezien?
maar obsidian is onderdeel van bioware.....quote:Op zondag 25 april 2004 10:51 schreef Tain het volgende:
Uhm KotOR 2 wordt niet meer door Bioware ontwikkeld... Maar door Obsidian Entertainment...
ik zal hem ff voor je opzoeken, het is een hele mooie!quote:Op zondag 25 april 2004 10:53 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Vlgs mij niet nee..
Downdquote:Op zondag 25 april 2004 11:01 schreef pkwarts het volgende:
asublief:
http://jade.bioware.com/gallery/gdc_producer_cut.html
kan je zelf kiezen in welke smaak je hem wilt
it rocksquote:Op zondag 25 april 2004 11:01 schreef pkwarts het volgende:
asublief:
http://jade.bioware.com/gallery/gdc_producer_cut.html
kan je zelf kiezen in welke smaak je hem wilt
quote:Op zondag 25 april 2004 11:49 schreef taart het volgende:
[..]