abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15576891
Ik dacht eigenlijk al dat er een topic was voor dit exclusieve briljantje-to-be, maar ik had het mis.. De game verdient het wel, vandaar dit topic.
Val op uw knieen en aanbid . Sudeki .
Een machtig mooie RPG, deze game kan alleen maar heel vet worden..
Genoeg geouwehoer, tijd om de boel een beetje op te geilen.. .
Handjes boven de tafel houden.. .

Developer: Climax
EU&US Publisher: Microsoft
Releasedate EU: 26-03-2004
Releasedate US: 23-03-2004
Official Homepage

Een kleine inleiding:

quote:
A sultry wizardress a soaring gunslinger a powerful swordsman a dark huntress. Four heroes, about to be hurtled over the edge into a flight into darkness. Sudeki will push the limits of what you think an RPG can be with bigger worlds, more powerful heroes and sexier heroines all wrapped around Hong Kong-style cinematic combat. And it is all only possible on Xbox.

Set in a world ripped apart by deceit, Sudeki sets its heroes on a twisting path of betrayal, gravity-defying combat and unbelievable magic. All they can rely on is themselves. No one is to be trusted. No one is to be spared.

• Cinematic-style real-time combat featuring dozens of moves, slow-motion bullet-time, earth-shattering spells and hundreds of destructive melee and ranged weapons
  • Massive cooperative super-strikes where characters combine to devastate legions of foes
  • A horde of over 100 enemies from deadly dread-spiders to massive battle fortresses
  • Battle as a team of four fierce heroes: a beautiful and deadly sorceress, a steam-punk gunslinger, a powerful man-at-arms and a shape-shifting huntress.
  • Forge your heroes into legends as you build their skills, spell arsenal, weapons cache, and powers.
  • Immense worlds to explore and tame filled with hundreds of NPCs, cunning enemies and twists and turns fraught with danger.
  • Custom next-generation graphics engine built from the ground up for Xbox featuring detailed facial animation, bump-mapping, complex lighting and awesome scale.
  • Boxart:

Wat plaatjes:

Nog veel meer hele mooie plaatjes!!!!!

Filmpje: Right click>>>Save target as
    E3 2k3 Trailer .
    Trailer
    Gameplay video 1
    Gameplay Video 2

Previews:
    Hands-on preview @IGN
    Preview @ Play Magazine

Tot slot nog wat quotes van de kenners..

quote:
    "I love games more than ever and look forward to dozens of new releases each year... but rarely does one have that dramatic effect on me. Sudeki has."
    -Play Magazine
    quote:
    "Not only is this game beautiful - as you'll see for yourself - it's benefited by some superb gameplay."
    -IGN
    -
    pi_15576922
    Nog maar 3 maandjes....

Leuke OP btw.

pi_15577047
    Must have
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_15577075
    quote:
    Op zondag 21 december 2003 12:53 schreef Tain het volgende:
    Must have
    Zekers, alleen komt ie uit samen met Splinter Cell 2 en kort daarna Halo 2.
    Maar dat ie er gaat komen is zeker ja. .
    -
    pi_15589343
    Ik denk dat ik hem oversla en op deel 2 wacht.
    Hadden die luie flikkers het spel maar live enabled moeten maken.
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
    pi_15589357
    quote:
    Op zondag 21 december 2003 19:51 schreef piet_pelle het volgende:
    , .
    -
      zondag 21 december 2003 @ 19:55:57 #7
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_15589449
    quote:
    Op zondag 21 december 2003 19:51 schreef piet_pelle het volgende:
    MOET een game LIVE! hebben

Lijkt mij van niet...

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      zondag 21 december 2003 @ 19:57:19 #8
    54197 coolnhl
    Where The Ice Is Hot!
    pi_15589485
    quote:
    Op zondag 21 december 2003 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

MOET een game LIVE! hebben

Lijkt mij van niet...

Sommige mensen snappen ook niks he...
    pi_15589613
    Mooie boxart, had ik nog niet gezien!
    Lijkt me een goede titel worden - even wat filmpjes kijken
    pi_15590428
    Moet elke game live hebben, nou nee, niet echt nee.
    Maar dit spel met zijn PSO achtige team-based gameplay, kom op zeg dat had toch wel zo cool geweest zijn online.
    Beetje nep dat dezer tijd waarin iedereen die op wil vallen wel live in zijn game maakt dat deze block buster achter blijft.

Maar ja, schijnbaar mag er niets negatiefs over deze game gezegd worden.

zondag 21 december 2003 @ 20:28:30 #11
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_15590472
    quote:
    Op zondag 21 december 2003 20:27 schreef piet_pelle het volgende:

Ik vind het alleen gek dat je de game NU al afschrijft omdat er geen Live in zit...
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_15590651
    quote:
    Op zondag 21 december 2003 20:27 schreef piet_pelle het volgende:
    Moet elke game live hebben, nou nee, niet echt nee.
    Maar dit spel met zijn PSO achtige team-based gameplay, kom op zeg dat had toch wel zo cool geweest zijn online.
    Beetje nep dat dezer tijd waarin iedereen die op wil vallen wel live in zijn game maakt dat deze block buster achter blijft.

.
    Wat een rukargument, sorry.. Dit is een SP RPG, er is helemaal geen sprake van zo'n soort gameplay.. . En ik denk dat toen de game ontwikkeld werd, live er nog niet eens was.. En tis niet iets wat je zo ff inbouwt.. .
    -
    pi_15590663
    quote:
    Op zondag 21 december 2003 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind het alleen gek dat je de game NU al afschrijft omdat er geen Live in zit...

Nou ik weet niet hoe het met jouw zit maar ik kan me niet elk spel veroorloven dat erg goed is.
    Daarom kies in het geval van een winter RPG voor een online variant, True Fantasy life online of i.d.

Het leven bestaat uit keuzes, al zal Fable waarschijnlijk wel verplichtte kost worden.

zondag 21 december 2003 @ 20:37:58 #14
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_15590753
    quote:
    Op zondag 21 december 2003 20:35 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Nou ik weet niet hoe het met jouw zit maar ik kan me niet elk spel veroorloven dat erg goed is.
    Daarom kies in het geval van een winter RPG voor een online variant, True Fantasy life online of i.d.

Het leven bestaat uit keuzes, al zal Fable waarschijnlijk wel verplichtte kost worden.

Sudeki komt pas in maart. Dus een winter RPG zou het zowieso niet geworden zijn
    pi_15590758
    quote:
    Op zondag 21 december 2003 20:34 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
    Wat een rukargument, sorry.. Dit is een SP RPG, er is helemaal geen sprake van zo'n soort gameplay.. . En ik denk dat toen de game ontwikkeld werd, live er nog niet eens was.. En tis niet iets wat je zo ff inbouwt.. .

Sorry, maar volgens mij mis jij iets. Sudeki heeft wel degelijk multiplayer gameplay. Je speelt in een team en in het begin van de ontwikkeling ervan werd er wel degelijk gedacht aan live play.
    Maar wegens tijd/geld problemen hebben ze dit gedropped.
    En jij bent GAM mod?!
    pi_15590824
    quote:
    Op zondag 21 december 2003 20:38 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Sorry, maar volgens mij mis jij iets. Sudeki heeft wel degelijk multiplayer gameplay. Je speelt in een team en in het begin van de ontwikkeling ervan werd er wel degelijk gedacht aan live play.

Bron? .
    quote:
    En jij bent GAM mod?!
    . . . . .
    -
      zondag 21 december 2003 @ 20:41:01 #17
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_15590828
    quote:
    Op zondag 21 december 2003 20:38 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

En jij bent GAM mod?!

quote:
    Estimated Release Date Q4, 2003

Genre Role Playing

ESRB Rating Rating Pending

Max Number of Players 1

Online Play Avail Without Online Game

Publisher Microsoft
    pi_15590959
    Gaan we mieren neuken? Laat ik het dan zo zeggen. De gameplay zou zich ook uitstekend verlenen voor multiplayer en dat werd wel degelijk overwogen in het begin.
    Bron? nee die heb ik niet maar als je een beetje op de hoogte was dan zou je dat wel ergens in een tijdschrift of zo hierover gelezen hebben.

Maar goed, jullie vinden het spel helemaal de shizzle, ik koop liever een multiplayer rpg, iedereen zijn eigen ding toch.

pi_15590997
    quote:
    Op zondag 21 december 2003 20:45 schreef piet_pelle het volgende:
    Gaan we mieren neuken? Laat ik het dan zo zeggen. De gameplay zou zich ook uitstekend verlenen voor multiplayer en dat werd wel degelijk overwogen in het begin.
    Bron? nee die heb ik niet maar als je een beetje op de hoogte was dan zou je dat wel ergens in een tijdschrift of zo hierover gelezen hebben.

Maar goed, jullie vinden het spel helemaal de shizzle, ik koop liever een multiplayer rpg, iedereen zijn eigen ding toch.

.
    Maar goed, ieder z'n ding ja.
    -
    pi_15591974
    quote:
    Op zondag 21 december 2003 20:45 schreef piet_pelle het volgende:

Ik heb liever ook een online multiplayer rpg, maar TFLO duurt nog zolang en dit lijkt me dan een heel erg leuk tussendoortje. En het was inderdaad de bedoeling om dit spel multiplayer te geven, maar dat zou de release date heel erg naar achteren gooien
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zondag 21 december 2003 @ 22:55:42 #21
    11577 lizardtattoo
    consecotaleofoob
    pi_15594675
    Het leek me een leuk spel, tot ik bovenstaande screenshots zag. Weer zo'n spel waarin vrouwelijke warriors in plaats van fatsoenlijke armour luchtige bikini's aan hebben... een druppel regen en ze vallen dood...
    Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
    Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
    pi_15601411
    quote:
    Op zondag 21 december 2003 22:55 schreef lizardtattoo het volgende:
    Het leek me een leuk spel, tot ik bovenstaande screenshots zag. Weer zo'n spel waarin vrouwelijke warriors in plaats van fatsoenlijke armour luchtige bikini's aan hebben... een druppel regen en ze vallen dood...
  • Battle as a team of four fierce heroes: a beautiful and deadly sorceress, a steam-punk gunslinger, a powerful man-at-arms and a shape-shifting huntress.
  • sorceress en huntress dus, niks warrior...

Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      maandag 22 december 2003 @ 08:22:23 #23
    11577 lizardtattoo
    consecotaleofoob
    pi_15601564
    Dat maakt natuurlijk geen zak uit. Of denk je dat je als huntress of sorceress wél enige kans van overleven hebt in een touwtje en twee lapjes stof?
    Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
    pi_15619578
    quote:
    Op maandag 22 december 2003 08:22 schreef lizardtattoo het volgende:
    Dat maakt natuurlijk geen zak uit. Of denk je dat je als huntress of sorceress wél enige kans van overleven hebt in een touwtje en twee lapjes stof?
    heb je dan ooit wel is gelezen of gezien dat een sorceress of huntress in een volle armour rond loopt?
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      dinsdag 23 december 2003 @ 06:07:17 #25
    11577 lizardtattoo
    consecotaleofoob
    pi_15629879
    Er zit wel een verschil tussen volle armour en een bikini.
    Gewoon een normale outfit, een robe ofzo voor de sorceress en een camouflagepak-achtig iets voor de huntress. Het mag best sexy zijn, daar heb ik niks op tegen, maar nu lopen ze praktisch naakt rond... dat slaat helemaal nergens op.

Alsof alleen 15-jarige pbertjes die nog nooit een vrouw van dichtbij gezien hebben in dit spel geinteresseerd zijn, en ze zo nog een paar extra exemplaren willen verkopen. Als het spel echt goed is, heeft het helemaal niet zulke goedkope/trieste trucjes nodig om goed te verkopen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')