![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klik op een screenshot voor een grotere versie
Fok!kers met XBOX live gamertag
Wil jij ook je nick toevoegen aan deze lijst? Klik!
Laatste 5 XBOX topics80:
[Xbox] Deel 80 : Waar gamers niet jaloers zijn79:
[XBOX] Deel 79: XNA in the house!!78:
[XBOX] deel 78 (De exclusives komen eraan) 77:
[XBOX] Deeltje 77: De enige echte76:
[XBOX] Deeltje 76: Nu met alle levels van Splinter Cell 2
Een xbox kopen?Wanneer je besloten hebt een Xbox te gaan kopen, is het het voordeligste om een zogenaamd 'pack' te halen. De ervaring leert dat er elke 2 a 3 maanden een nieuwe bundel op de markt komt, bestaande uit een Xbox, een controller, een (of meer) games en een accessoire. Op dit moment zijn de volgende packs verkrijgbaar vanaf 189 euro:
![]()
![]()
Ze bestaan uit een Xbox, twee (S) controllers en een game: Project Gotham Racing 2 of Top Spin. Wanneer je jezelf ook nog eens cool genoeg vind om Xbox Live te kopen, krijg je bij deze pakketten 50% korting op het eerste jaar Xbox Live.
Ook is er op het moment nog een speciale Limited Edition Xbox te koop, te weten het Crystal Pack. Deze bestaat uit een transparante Xbox, met 2 bijbehorende S Controllers. Deze Xbox is verkrijgbaar voor rond de 199 euro.
![]()
LinksOp Fok![Xbox Live!] Deel 6: Sporten/racen/schieten..[XBOX] Splinter Cell: Pandora Tomorrow -deel 1-[Xbox] Project Gotham Racing 2 (Deeltje 6)[XBox] Top Spin deel 2[XBOX] Ninja Gaiden[XBOX] SudekiAlgemeenLijst met Fok! Live gamertags Tip!Officiele Xbox siteXboxworld.nl Tip!Xboxarena.nlXboxmax.nlIGN Xbox Tip!Team Xboxcode van deze OP kan je hier vindenJaja mensen, een enigszins uitdagende titel, maar zo zie ik mijn Xbox als ik hem half mei ga halen
![]()
Is er al wat bekend over eventuele packs met Sudeki of Ninja Gaiden? Is er misschien iemand die voor mij een van de volgende games wilt kopen, zodat ik een LIVE set voor de helft van de prijs krijg:
quote:
-Amped 2
-Counter Strike
-Crimson Skies 2: Highroad to Revenge
-Project Gotham Racing 2
-Top Spin
Enne, verder.... Verder heb ik nog niets te melden