abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juni 2004 @ 11:57:20 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19557757

Next big release

Mario Golf: Toadstool Tour

Linkjes vorige delen
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
91

Release Lijsten
UK/EU Lijst
EU Lijst
USA Lijst
Japan Lijst

Nederlandse winkels
Nedgame
Free Record Shop
MediaMarkt
Bart Smit
Gameshop
Dim-Plus
GCShop

Internationale winkels

DVD Box Office
Play.com
EB-Games
CD-Wow
DVDSoon

LET OP: Om US/JAP games op een NL console te kunnen spelen heb je een freeloader nodig

Zie ook: Het grote games import topic!

Interessante links:

Cubezone 3/5 (nederlands, live updates)
Gameqube 3/5 (nederlands, live updates)
Officele Nintendo site 2/5 (Nederlands)
Officele Nintendo site 2/5 (Engels)
Cube-Europe 3/5 (Engels, live updates)
Inside Gamer 4/5 (Nederlands, Live updates)
IGN 5/5 (Engels, dagelijkse updates)

[centraal] Gamecube ruilbeurs deel 3.

Interessante Links

FAQ Games & Consoles

Prijs vergelijking (ONLY FOR NINTENDO ) als je nog andere games in de lijst wil hebben mail naar mezzin@mezzin.com

Budget Games

Speelbare Import game lijst (FreeLoader of Action Replay)

Even een korte opsomming van alle redenen waarom je een cube moet kopen

Metroid Prime, FZero GX, Mario Kart Double Dash, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee, The Legend of Zelda: The Wind Waker, Super Monkey Ball 1&2, Eternal Darkness, Skies of Arcadia Legends, Ikaruga, Starwars: Rebel Strike & Roque Leader, Beyond Good and Evil, Metal Arms: Glitch in the system, 1080: avalanche, Resident Evil 0 t/m 4, Viewtiful Joe, Tales Of Symphonia, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Prince Of Persia, Final Fantasy: Crystal Chronicles, Atsumare! Made In Wario, Donkey Konga, Zelda: Four Swords+, Metal Arms Glitch in the System, enz enz
De Nintendo Gamecube heeft nu 377 games waarvan er 91 exclusief voor de Gamecube zijn.

Topic source hier!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 1 juni 2004 @ 11:58:29 #2
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_19557790
tvp
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:24:19 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19558466
Flipperen op de NIntendo manier: Odama:
quote:
Geplaatst op Maandag 31 mei 2004 11:55 door Kathar
Yoot Saito's Odama

De developer van het beruchte Seaman is bezig met een nieuw project. Lees onze eerste indrukken over deze flippergame met een twist!

Odama is waarschijnlijk de vaagste titel die we op de afgelopen E3 hebben kunnen bewonderen. De game die mede wordt ontwikkeld door Yoot Saito (Simtower) is een ongewone mix tussen een flipperspel en samoerai oorlog. Verder staat de titel Odama voor “gigantische bal”. Begrijp je het nog? Nee, lees dan verder…

Zoals ik al zei is Odama onder andere een flipperspel, het heeft dan ook kenmerken van dit soort games. Je hebt realistische physics, power-ups en de mogelijkheid om de kast te “tilten”. Wat de game echter zo speciaal maakt, is het feit dat dit allemaal plaatsvindt op een historisch slagveld, in dit geval tijdens de samoerai oorlogen. Het is aan jou de taak om met een gigantische stalen bal, de odama, je eigen leger aan de overwinning te helpen. Met de odama moet je zowel vijandige troepen als gebouwen en defensieve structuren vernietigen, zodat je leger een vrije doorgang krijgt naar de Warlord van de tegenstander.

Zo als je misschien al in de gaten had, heeft Odama real-time strategy elementen. Veel acties die je uitvoert zorgen voor kettingreacties. Zo moet je bijvoorbeeld dammen of bruggen vernietigen, die een overstroming veroorzaken waardoor het vijandige leger als het ware wegspoelt. Het kan echter voorkomen dat er troepen steeds dichter bij je eigen basis komen. Wanneer delen van het vijandige leger het voor elkaar krijgen tussen de flippers door te rennen, verlies je levenspunten. Wanneer je aantal levenspunten is gedaald tot 0: Game Over.

Gelukkig blijft het niet alleen bij het besturen van de odama. Met de C-stick kun je namelijk versterkingstroepen sturen. Daarnaast kun je met de linker analoge stick het speelveld bewegen, en kun je met X de odama opladen. Wanneer troepen van je tegenstander worden geraakt door een de opgeladen odama, bekeren ze zich tot jou leger en kun je ze gebruiken als versterking. Je kunt echter met de bal ook je eigen leger doden, dus je moet opletten wat je doet, en wanneer.

Yoot Saito's Odama heeft een paar factoren die het spel erg uniek maken. Aan de ene kant heb je het traditionele flipperspel, maar aan de andere kant heb je een real-time strategy game op een Chinees slagveld. Odama laat je strategisch nadenken en het is erg vermakelijk tegelijkertijd. De E3-versie had nogal ruwe graphics, hopelijk zijn deze opgepoetst in het uiteindelijke spel. Verwacht wordt dat Odama op 1 juni 2005 in de Amerikaanse winkels zal liggen. Een Europese releasedatum is tot op heden nog niet bekend. Zoals altijd zullen we je op de hoogte houden over ontwikkelingen betreffende deze veelbelovende game!
Bron
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:34:36 #4
58560 Oksel
Gezellig.
pi_19558706
Klinkt leuk.

Mario Golf ga ik zeker halen. Alleen al omdat ik me nu verveel op de GC.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:37:31 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19558784
Ik heb hem hier liggen, zal vanmiddag eens spelen en een impressie posten hier
pi_19558842
Mario Golf zuigt...

Ik dacht gisteravond weereens te gaan Mario Karten, doe ik mijn cube aan, stel 'm in op 60hz, (zoals altijd) flikkert het beeld ineens tussen kleur en zwartwit !

Heel raar, ligt niet aan mijn TV aangezien de XBox wel nog gewoon in 60hz werkt....

RGB Kabel misschien kapot ofzo ??
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:44:17 #7
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_19558961
Titel Noot
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:52:24 #8
58560 Oksel
Gezellig.
pi_19559121
Roy: Neem hem zeker mee de 30ste.. Wat gaat de adviesprijs worden in NL? 60 euro?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:00:16 #9
63302 rockstah
New World Disorder
pi_19559313
ik hoorde trouwens op de nieuwe let's gamespot dat ze niet echt onder de indruk waren over zelda's nieuwe grafische stijl. ze vonden dat nintendo maar weer de oude OOT achtige visuals terug haalde om het maar 'the safe way' te spelen. ze vonden juist dat de grafische stijl van TWW het spel zo uniek maakte. resident evil gaat bijvoorbeeld wel een gewaagde nieuwe richting in en ze vonden dus dat nintendo maar weer het hazenpad koos.

iemand het er mee eens?

oh, en had ik al gezegd dat die phantasy star universe trailer ongeloofelijk vers was?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:08:54 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_19559537
Hehe het is ook nooit goed heh? Ik vond de grafische stijl van the Wind Waker inderdaad erg mooi en vernieuwend. En inderdaad, het cartoon karakter past goed bij Zelda. Maar ik vind Link als tiener gewoon boeiender dan Link als kind en dat werkt weer slecht als cartoon.
Ach misschien is de nieuwe stijl niet baanbrekend, maar dan kunnen ze zich misschien weer eens richten op het verhaal.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:12:42 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19559639
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:08 schreef speknek het volgende:
Hehe het is ook nooit goed heh? Ik vond de grafische stijl van the Wind Waker inderdaad erg mooi en vernieuwend. En inderdaad, het cartoon karakter past goed bij Zelda. Maar ik vind Link als tiener gewoon boeiender dan Link als kind en dat werkt weer slecht als cartoon.
Ach misschien is de nieuwe stijl niet baanbrekend, maar dan kunnen ze zich misschien weer eens richten op het verhaal.
Ik hoop trouwens wel dat ze nog een game maken in de cellshaded WindWaker manier. Ik vind dat erg cool. Een platformer ofzo
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:23:05 #12
67128 capibar
pi_19559748
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik hoop trouwens wel dat ze nog een game maken in de cellshaded WindWaker manier. Ik vind dat erg cool. Een platformer ofzo
ik vond dat cellshaded gebeuren bij the ww oop prachtig, het was weer een echte nintendo game (en dat is positief bij mij )
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:23:09 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19559749
Even weer een gedachten kronkel:

De Nintendo Revolution!

Wat verwachten jullie ervan? Wat voor "revolutie" zal het zijn? Wanneer komtie? Hoe zal die het doen tegenover de concurrentie?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:27:33 #14
67128 capibar
pi_19559836
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

De Nintendo Revolution!

Wat verwachten jullie ervan? Wat voor "revolutie" zal het zijn? Wanneer komtie? Hoe zal die het doen tegenover de concurrentie?
ik denk dat hij ongeveer gelijk met de xdoosch2 en de ps3 uitkomt.
je kan met de revolution eindelijk internetten, en zo gratis goodies downloaden en tegen andere gamers spelen (á la xbox live)
en hij heeft graphics gelijk aan de xbox 2, maar hij is goedkoper en hij heeft meer spellen, dus hij maakt de xbox 2 in.
en ik verwacht ook een ingebouwd koffiezetapperaat.
pi_19559880
quote:

De Nintendo Revolution!

Vernieuwde hardware ... (higher specs) iets bijzonders wat hem uniek maakt en een wolk van nintendo magic dust en een gameplay waar je u tegen zegt
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:30:44 #16
67128 capibar
pi_19559908
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:29 schreef MeZZiN het volgende:

[..]
iets bijzonders wat hem uniek maakt
--> koffiezetapperaat.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:31:39 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19559928
Geen onzin aub Capibar
pi_19559940
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:27 schreef capibar het volgende:

[..]

ik denk dat hij ongeveer gelijk met de xdoosch2 en de ps3 uitkomt.
je kan met de revolution eindelijk internetten, en zo gratis goodies downloaden en tegen andere gamers spelen (á la xbox live)
en hij heeft graphics gelijk aan de xbox 2, maar hij is goedkoper en hij heeft meer spellen, dus hij maakt de xbox 2 in.
en ik verwacht ook een ingebouwd koffiezetapperaat.
dat is dan op zich wel weer jammer... Als er een colamachine in had gezeten had ik 'm wel gehaald maar met een koffiezetapparaat laat ik hem wel staan....
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:33:48 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_19559986
Moeilijk om nog iets revolutionairs te doen. Iig WiFi compatible met de DS, maar connectivity is een vloek, dus dat zullen ze niet als Revolution propageren. Misschien iets met motion sensors? (ja dat gebeurt al sinds de Saturn, maar toch).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:34:29 #20
67128 capibar
pi_19560000
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen onzin aub Capibar
ach man, 1 grapje mag toch wel, de rest van mij post was serieus
reageer eens in het sc topic
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:35:17 #21
63302 rockstah
New World Disorder
pi_19560026
quote:

De Nintendo Revolution!

een nieuwe console met betere GFX natuurlijk
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:36:10 #22
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_19560046
Ik denk dat het een add-on voor the cube wordt. Eentje met een breedband adapter, een hardeschijf en een ceedee laatje. Ook bied het ding een hele krachtige upgrade voor de cube zelf zodat het ding in een keer de cocurrentie achter zich laat. Ik heb dit weekend een xbox onder hande genomen. het ding was omgebouwd en uigebreid. Via interne zaten op de enorme harde schijf al honderden spellen. Het ding kon moeiteloos alle andere consoles emuleren. Ik heb zelfs msx spellen zitten spelen.

Op die manier is de xbox erg indrukwekkend. Nintendo kan dan wel vast willen houden aan de gesloten platform strategie, maar ik denk dat een onderzetter (dat kan gelukkig al en dat is niet voor niets) die extra opties bied een heel goed idee zou kunnen zijn.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:37:24 #23
58560 Oksel
Gezellig.
pi_19560082
quote:

De Nintendo Revolution!

Ik denk dat het een aansluiting wordt op de DS.

De nieuwe gameboy laat nog lang op zich wachten. Eerst komt de DS uit. Daarna, net na PS3, Xbox2 komt de Revolution. Veel connectivity, Internet, WireLess, Touchscreens op de controller. Geen draden meer. DTS/Dolby geluid.

De GC2 komt nooit meer. Denk ik.

Edit:

Misschien is de Revolution ook wel een koppel tussen de DS en GC. Of tussen GC2 en DS.

Tja.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:39:08 #24
67128 capibar
pi_19560122
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:36 schreef stigchel het volgende:
Ik denk dat het een add-on voor the cube wordt. Eentje met een breedband adapter, een hardeschijf en een ceedee laatje. Ook bied het ding een hele krachtige upgrade voor de cube zelf zodat het ding in een keer de cocurrentie achter zich laat. Ik heb dit weekend een xbox onder hande genomen. het ding was omgebouwd en uigebreid. Via interne zaten op de enorme harde schijf al honderden spellen. Het ding kon moeiteloos alle andere consoles emuleren. Ik heb zelfs msx spellen zitten spelen.

Op die manier is de xbox erg indrukwekkend. Nintendo kan dan wel vast willen houden aan de gesloten platform strategie, maar ik denk dat een onderzetter (dat kan gelukkig al en dat is niet voor niets) die extra opties bied een heel goed idee zou kunnen zijn.
jij zegt dat het een addon voor de cube word, maar als je de hardware alleen al verandert is het geen gamecube meer.
en dat van die xbox kan toch alleen met omgebouwde xboxen?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:44:28 #25
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_19560261
Dat is maar hoe je het ziet natuurlijk. Zullen we het een add-over noemen dan

je moet wel eerst een cube hebben natuurlijk. Alleen werkt dat ding niet. Lijkt me geweldig. Vooral als je er van die oude spelletjes op kan spelen van andere systemen.

en ja dat kan alleen met omgebouwde xboxen, wat natuurlijk helemaal niet mag en zeker niet aangemoedigd wordt door author van bovenstaand bericht, noch beheerders en administrators van dit forum of enige aan dit forum of haar moedermaatschappij gelieerde organisaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')