Zeker kan niet wachten!quote:Op zaterdag 3 april 2004 08:44 schreef mordradead het volgende:
mooie op, er stonden op cubezone nieuwe pics van paper mario 2. Lijkt me toch best wel een vet spel.
lijkt me geen ruk aan eigenlijkquote:Op zaterdag 3 april 2004 08:44 schreef mordradead het volgende:
mooie op, er stonden op cubezone nieuwe pics van paper mario 2. Lijkt me toch best wel een vet spel.
Koop de N64 en haal dat spel, dan weet je hoe 'ie isquote:Op zaterdag 3 april 2004 08:44 schreef mordradead het volgende:
Is geregeldquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:08 schreef twi het volgende:
[..]
Koop de N64 en haal dat spel, dan weet je hoe 'ie is
Trouwens, van 'samenvatting' (in de OP) kun je beter 'opsomming' maken, want dat is 't namelijk
ja, hij was laatst bij de intertoys niet zo duur alleen toen wassie natuurlijk weer weg ik leen hem wel ff van een vriend van me. ik heb laats ook mgs gespeeld, wat is dat toch een meesterlijk spel (dit keer op de cube dusquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:08 schreef twi het volgende:
[..]
Koop de N64 en haal dat spel, dan weet je hoe 'ie is
Trouwens, van 'samenvatting' (in de OP) kun je beter 'opsomming' maken, want dat is 't namelijk
ik denk dat PM 2 geen remake is maar wel in de zlefde wereldquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:21 schreef Chocobo het volgende:
Is dat van Paper Mario nou een 1 april grap, een remake van de N64 versie of echt gewoon PM2![]()
IGN heeft het nieuws nu ook gepost. Hoop nog steeds dat het geen 1 april grap isquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:22 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik denk dat PM 2 geen remake is maar wel in de zlefde wereld
PS2 moet ook wachten hoorquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:31 schreef gamecube_master het volgende:
Splinter cell 2 in april?
Splinter Cell: Pandora Tomorrow, de opvolger van een allom bejubeld eerste deel, maakt waarschijnlijk zijn opwachting op de gamecube in april. Dit was namelijk bevestigd door niemand minder dan Ubisoft zelf.
Omdat op sommige bronnen de game voor de cube uitgesteld was naar juni, is dit dus goed nieuws. Terwijl de PS2, Xbox en PC bezitters al kunnen genieten van dit sluipavontuur, zijn wij binnenkort ook aan de beurt.
bron: www.cube-online.nl
denk niet dat het een 1 april grap is omdat het er wel heel erg goed uitziet, dit is gewoon cube kwaliteitquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
IGN heeft het nieuws nu ook gepost. Hoop nog steeds dat het geen 1 april grap is![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop het want het ziet er echt fantastisch uitquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:44 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
denk niet dat het een 1 april grap is omdat het er wel heel erg goed uitziet, dit is gewoon cube kwaliteit
Inderdaad. Beetje Viewtifull Joe achtig.quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik hoop het want het ziet er echt fantastisch uit
Over VJ gesproken ik krijg hem maandag binnenquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje Viewtifull Joe achtig.
Het begin is erg leuk maar na een tijdje spelen vind ik hem erg tegenvallen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:56 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Over VJ gesproken ik krijg hem maandag binnen
idd, dat zou ik hem wel meteen halenquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:29 schreef Lexie het volgende:
Kunnen ze niet eens 600 VJ's in de sterrencatalogus proppen?
Second thatquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:40 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
idd, dat zou ik hem wel meteen halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |