Ik zag em een paar dagen drug om 21:30 op TMF. Tis toch altijd beter dan om 2 uur op Fox Kids hequote:Op zondag 14 maart 2004 15:23 schreef HomerJ het volgende:
woh, ik zag vorige week om half 1 s'nachts ene reclame van de cube. Met o.a Final fantasy, MGS en James bond. GOh wat enorm mensen hebben dat gezien
Nintendo wil wel heel duidelijk van hun kiddy imago afquote:Op zondag 14 maart 2004 15:23 schreef HomerJ het volgende:
woh, ik zag vorige week om half 1 s'nachts ene reclame van de cube. Met o.a Final fantasy, MGS en James bond. GOh wat enorm mensen hebben dat gezien
Ze willen waarschijnlijk een breder publiek bereikenquote:Op zondag 14 maart 2004 15:23 schreef HomerJ het volgende:
Dreamcast, wat is dat?quote:Op zondag 14 maart 2004 16:48 schreef ShadoW17 het volgende:
Ik zie regelmatig de reclames op mtv voorbij komen Goed bezig Nintendo!
(want we weten hoe het afgelopen is met de dreamcast)
machine waarmee je kan dromen wat je wilquote:Op zondag 14 maart 2004 17:27 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dreamcast, wat is dat?
De ware opvolger van de SNESquote:Op zondag 14 maart 2004 17:27 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dreamcast, wat is dat?
maar wel een erg geflopte ware opvolgerquote:Op zondag 14 maart 2004 18:15 schreef TAG-Speedy het volgende:
[..]
De ware opvolger van de SNES![]()
Gamecube is niet geflopt. Als iets meer dan 14 miljoen keer verkocht word is het zeker niet geflopt hoor.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:44 schreef Supaaah het volgende:
Mja kan toch wel stellen dat CG nu al niet zo'n flop is als de DC. Hoewel ik laatst bij de FRS was en die hadden maar een zeer beperkt aantal GC games i.t.t PS2 & Xbox.
Dat zegt Supaaah ook niet, BMHquote:Op zondag 14 maart 2004 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Gamecube is niet geflopt. Als iets meer dan 14 miljoen keer verkocht word is het zeker niet geflopt hoor.
Hij zegt:"niet zo'n flop". Dus hij zegt dat het wel een flop is, maar niet zo erg als de DC.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:17 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat zegt Supaaah ook niet, BMH
Nee, hij zegt: 'nu al niet zo'n flop'. Dat betekent dat de GameCube het nu al beter doet dan de DreamCast het ooit gedaan heeft. Le-zen.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij zegt:"niet zo'n flop". Dus hij zegt dat het wel een flop is, maar niet zo erg als de DC.
Komt op het zelfde neer. "nu al niet zo'n flop" is een verkleining. Dus het is een flop, maar niet zo'n grote als de DC volgens supaaah.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:49 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee, hij zegt: 'nu al niet zo'n flop'. Dat betekent dat de GameCube het nu al beter doet dan de DreamCast het ooit gedaan heeft. Le-zen.
als je het hier niet mee eens bent, kunnen we beter wachten tot supaaah het verduidelijkt, anders staat het hele topic hier straks vol mee
Dat bedoel ik iddquote:Op zondag 14 maart 2004 19:49 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee, hij zegt: 'nu al niet zo'n flop'. Dat betekent dat de GameCube het nu al beter doet dan de DreamCast het ooit gedaan heeft. Le-zen.
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:26 schreef Lexie het volgende:
Ach, wat boeit het dat de gamecube niet het beste verkoopt? Ik heb er in ieder geval genoeg plezier mee. Die 3rd party rommel mogen ze houden, doe mij maar die lekker weirde Japanse spelletjes
.
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:26 schreef Lexie het volgende:
Ach, wat boeit het dat de gamecube niet het beste verkoopt? Ik heb er in ieder geval genoeg plezier mee. Die 3rd party rommel mogen ze houden, doe mij maar die lekker weirde Japanse spelletjes
.
ik heb ook moh: rising sun voor de ps2 he (oke oke het zat erbij toen ik hem kocht) het is trouwens best een vermakelijk spel maar de ai is echt bagger, wat mooie hoesjes betreft de mooite hoesjes zitten bij de nintendo (1st party) games en die kun je zowat blind kopenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:40 schreef HomerJ het volgende:
[..]
En daarom verkoopt die rommel als rising sun geen hol. Meeste gamecube bezitters hebben wel verstand. PS-2 bezitters zien een mooi frontje ze denken medal of honor en ze kopen hem meteen.
X-box zijn over algemeen wel wat slimmer dan PS-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |