Mijn deal is na 2 dagen nog niet binnenquote:Ik heb zojuist een leuke deal gesloten
ja idd, waar istie!?quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:31 schreef mordradead het volgende:
dat was dus:
Het grote Gamecube topic deel 75: omdat gameplay niet te koop is (toch?)
Had ik gisteren al gepostquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Naughty Dog & Nintendo?
Sony-exclusive developer Naughty Dog hint naar mogelijke samenwerking met Sony's concurrent Nintendo...
Het hoofd van de populaire developer Naughty Dog, Jason Rubin, heeft een opmerkelijke uitspraak gedaan in een recent interview met TV zender G4. Naughty Dog is de bedenker van games als Crash Bandicoot (alhoewel die licentie nu van Universal Studio's is), en beter nog; Jak & Daxter, de megahit voor de PlayStation 2.
Jason Rubin: Nintendo had the drivers and the hardware, not to mention the franchises to make it number 1. They just didn't use them like I would have used them. It has always been my dream to work with the guys at Nintendo on a dream project, and if things keep going the way they are, I just might get my wish! *he winks at the camera*
Als de zaken zo blijven lopen...krijgt hij misschien de kans om samen te werken aan een project met Nintendo? Wat we van deze uitspraak moeten denken is een en al gehuld in vraagtekens. Sony is de baas van Naughty Dog, aangezien zij het bedrijf opgekocht hebben, dus hoe zouden ze samen kunnen gaan werken met Nintendo? Is Jason Rubin van plan weg te gaan bij Naughty Dog...of wordt het bedrijf overgenomen door Ninty? Of moeten we misschien gaan zoeken in heel andere hoek, en geruchten over een mogelijke samenwerking tussen Sony en Nintendo serieus gaan nemen?
To be continued...hopen we.
Bron: Nintendojo
Jak op de gamecube
loop ik nou zo achter?quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Had ik gisteren al gepost![]()
nee want voor de andere games kan je bv ook een ps2 of een xdoos kopenquote:Op donderdag 4 maart 2004 17:23 schreef Dromer het volgende:
Is het niet vreemd om bij 'Even een korte samenvatting van alle redenen waarom je een cube moet kopen' ook multi platform games te noemen? Tenzij ze juist op de cube een grote meerwaarde hebben, zijn die toch geen reden om juist een cube te kopen ipv een andere console. Juist de cube-specifieke games zijn een reden! (voor mij geweest)
Bronquote:At E3 2003, Nintendo and N-Space revealed their co-developed first-person shooter, Geist. The title will allow gamers to play as a poltergeist, who can possess animals and enemies to investigate a gritty prison. Geist, in theory, seems quite compelling. N-Space’s novel idea – possessing creatures – could very well be the focus behind 2004’s very best first-person shooter. At E3, it looked like it was quite a ways off, though. So what do I think both developers could do to transform Geist into the Halo killer we all want? Read on.
Bronquote:It's no secret that Midway Games has been struggling. The company has reported 12 consecutive quarterly losses and has suffered a 75% drop in it's stock. Fortunately for Midway Viacom chairman, Sumner Redstone, likes Midway and has recently spent $16.5 million on 4.8 million shares. Interestingly enough, it looks like the world's most famous CEO, Bill Gates, is thinking of buying shares as well.
Investors watching the situation closely speculate that Midway is a prime candidate for a takeover. The company makes good games and is owner to some of the world's most famous franchises, such as Mortal Kombat and the Blitz sports series. Microsoft needs more games as they struggle to catch up to Sony who controls 67% of the video game market in the US.
Analyst believe that if Bill Gates enters into the fray it will spark a bidding war between the Viacom Chairman, Mr. Redstone and Gates. It will be interesting to see if Microsoft will be able to acquire another rather large publishing house
ik zit op mn werk, daar heb ik helaas niet de tijd om even uitgebreid de oppo te gaan veranderen!quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
P_P, je mag de OP natuurlijk ook zelf aanpassen
Halo killen is voor mij niet zo moeilijk. Ik vond halo maar langdradig, saai, ongeinspireerd en nog eens saai. Vind et wel jammerquote:Op donderdag 4 maart 2004 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geist vond ik al veelbelovend toen die aangekondigd werdMaar goed, HALO of HL2 killer is een groot woord, vooral ook omdat die nerds van de Xbox dat nooooit zullen erkennen.
halo vind ik ook saai maar om super mario 64 slecht te noemen? nee, toch wel één van de leukste spellen die ik tot nu toe heb gespeeldquote:Op donderdag 4 maart 2004 18:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Halo killen is voor mij niet zo moeilijk. Ik vond halo maar langdradig, saai, ongeinspireerd en nog eens saai. Vind et wel jammerAlle games die meer dan 4 mil keer verkopen vind ik altijd maar matig (GTA, halo, mario 64) op zelda 1 & OOT na dan
![]()
Zelda is een reden een ps2 te kopen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:36 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
nee want voor de andere games kan je bv ook een ps2 of een xdoos kopen![]()
sorry ik had je post verkeerd gelezenquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:03 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zelda is een reden een ps2 te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |