Deze en nog veel meer games komen in 2004 op de Nintendo Gamecube.
Metal Gear Solid: The Twin Snakes
Linkjes vorige delen
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67686970
Release Lijsten
UK/EU Lijst
EU Lijst
USA Lijst
Japan Lijst
Nederlandse winkels
Nedgame
Free Record Shop
MediaMarkt
Bart Smit
Gameshop
Dim-Plus
Internationale winkels
DVD Box Office
Play.com
EB-Games
CD-Wow
LET OP: Om US/JAP games op een NL console te kunnen spelen heb je een freeloader nodig
Zie ook: Het grote games import topic!
Interessante links:
Cubezone 4/5 (nederlands, live updates)
Gameqube 3/5 (nederlands, live updates)
Officele Nintendo site 2/5 (Nederlands)
Officele Nintendo site 2/5 (Engels)
Cube-Europe 3/5 (Engels, live updates)
Inside Gamer 3/5 (Nederlands, Live updates)
IGN 5/5 (Engels, dagelijkse updates)
[centraal] Grote Gamecube ruilbeurs
Interessante Links (Laatste Update: 05/01/04)
Het grote games import topic!
FAQ Games & Consoles (Update 15 / 12 / 03 )
De GoT F-zero GX Competitie!
Budget Games
Speelbare Import game lijst
Even een korte samenvatting van alle redenen waarom je een cube moet kopen
Metroid Prime, FZero GX, Mario Kart Double Dash, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee, The Legend of Zelda: The Wind Waker, Super Monkey Ball 1&2, Eternal Darkness, Skies of Arcadia Legends, Ikaruga, Starwars: Rebel Strike & Roque Leader, Beyond Good and Evil, Metal Arms: Glitch in the system, 1080: avalanche, Resident Evil 0 t/m 4, Viewtiful Joe, Tales Of Symphonia, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Prince Of Persia, Final Fantasy: Crystal Chronicles, Atsumare! Made In Wario, Donkey Konga, Zelda: Four Swords+ enz enz
De Nintendo Gamecube heeft nu 377 games waarvan er 91 exclusief voor de Gamecube zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 09-02-2004 15:52]
The Legend of Zelda: Four Swords Plus zal niet alleen met z'n vieren te spelen zijn, maar gaat ook een uitgebreide single player mode bevatten!
Nintendo's The Legend of Zelda: Four Swords Plus biedt maar liefst drie verschillende multiplayer games, die zich allen afspelen in Hyrule en aangrensende landen. Het pakket, bestaande uit The Legend of Zelda: Hyrule Adventure, The Legend of Zelda: Navi Trackers en The Legend of Zelda: Shadow Battle, wordt in februari in Japan verwacht. Wij hopen dat een Europese release dan niet lang meer op zich zal laten wachten. Wil je meer weten over The Legend of Zelda: Four Swords Plus, dan verwijzen we je graag naar dit nieuwsbericht.
Nintendo heeft, zo is vandaag bekend geworden, besloten The Legend of Zelda: Four Swords Plus ook toegankelijk te maken voor eenzame spelers. De speler bestuurt dan alle vier de Link's tegelijkertijd, in een formatie naar keuze. Zo kan de speler ervoor kiezen de Link's in een rondje te laten marcheren, of ze juist in een driehoekje te laten lopen. Op die manier kun je in je eentje ook de queeste doorlopen die voor vier spelers bedoeld is. Ook is duidelijk geworden dat de single player mode geen GBA vereist: ook zonder Game Boy Advance kun je het spel spelen. De locaties die normaal op je GBA weergegeven zouden worden, worden in dat geval in een apart schermpje op je TV-scherm getoond.
Op de E3 zal Four Swords Plus zeker getoond worden. We houden je op de hoogte!
quote:MGSTTS
Op zondag 8 februari 2004 17:10 schreef idiotforaliving het volgende:
wat is dat voor game rechtsonder met die doode comando op de vloer met dat pistool? die willik namelijk
quote:Gedaan
Op zondag 8 februari 2004 17:22 schreef Dromer het volgende:
Komt ie weer:http://chrisjm.myby.co.uk/fl/eu.htm
Mag ie in de OP?
quote:nice!
In the latest issue of the Oficial Nintend Magazine, Mr.Myamoto stated in an interview that Metroid Prime 2 WILL be released in Europe this year. He also said that there would be a playabe demo of the new Zelda game at E3 and that they are already hard at work on the successor to the GCN.
quote:Ben ik dan de enige die met volle teugen genoten heeft van dat varen?
Op zondag 8 februari 2004 13:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nieuwe Windwaker
Ik dacht dat ze een Zelda game met de engine van Windwaker zouden maken. Niet een WW2
..... weer water
![]()
quote:Ik vond het ook erg vermakelijk. Vooral als je over vaten mocht jumpen
Op zondag 8 februari 2004 18:13 schreef Herr.Flick het volgende:[..]
Ben ik dan de enige die met volle teugen genoten heeft van dat varen?
Ik vond het wel vernieuwend.....
quote:Mwa,... veel mensen vonden het cool, maar ik miste teveel dungeons en was mij iets teveel water. Wil meer grond onder mijn voeten en meer verkennen. Ze hadden bv nog 3 extra dungeons onder het water kunnen maken in spoiler:
Op zondag 8 februari 2004 18:13 schreef Herr.Flick het volgende:[..]
Ben ik dan de enige die met volle teugen genoten heeft van dat varen?
Ik vond het wel vernieuwend.....
quote:spoiler:
Op zondag 8 februari 2004 19:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Mwa,... veel mensen vonden het cool, maar ik miste teveel dungeons en was mij iets teveel water. Wil meer grond onder mijn voeten en meer verkennen. Ze hadden bv nog 3 extra dungeons onder het water kunnen maken in spoiler:
Hyrule
quote:Werkt niet
Op zondag 8 februari 2004 19:25 schreef BMH het volgende:
OMG!! check deze rete coole Metroid remix.
quote:opslaan als
Op zondag 8 februari 2004 19:33 schreef gieling het volgende:[..]
Werkt niet
quote:idd, ik vond het altijd wel leuk om te varen, ik heb een hele tijd achter het varen gezeten om de hele map te verkennen. En natuurlijk wat springen dat springen ook erg leuk
Op zondag 8 februari 2004 18:40 schreef BMH het volgende:[..]
Ik vond het ook erg vermakelijk. Vooral als je over vaten mocht jumpen
quote:Mario Party!
Op zondag 8 februari 2004 21:08 schreef werty het volgende:
mijn vriendin en ik hebben nu een tijdje een Gamecube en spelen vooral Mario kart erg veel
Kan iemand me vertellen wat verder nog echt leuke spellen zijn? Het gaat vooral om spellen die we met zn tweeen kunnen spelen die gewoon leuk zijn. Dus geen realistische gevechten ed maar gewoon lollig spelen
quote:die had ik idd al gehoord
Op zondag 8 februari 2004 21:11 schreef sjak het volgende:[..]
Mario Party!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |