die laatste ziet er cool uit!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:13 schreef Oksel het volgende:
En nog wat RE4 screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik weet al wat mn volgende game wordquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:13 schreef Oksel het volgende:
En nog wat RE4 screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het begin van het spel is erg verwarrend en weird. Maar ik smeek je echt om de game verder te gaan spelen. Elk uur dat je het spel speelt ga je em meer waarderen. En als je bij het einde bent, vind je MP het beste spel van deze generatie.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:47 schreef Supaaah het volgende:
[..]
En ik weet al wat mn volgende game word.
Trouwens k heb Metroid Prime nu ook, maar ik vind er echt geen drol aan.
europa, en dan vooral nederland, zuigt echt met gameprijzen. Tis toch belachelijk dat je je spel nog goedkoper zo kan halen(via japan -> canada -> nederland) dan hier in de winkelquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb precies hetzelfde DromerIk heb net ook weer Ikaruga gekocht bij de FRS (mensen, hij is er weer te bestellen voor 30 euro, www.frs.nl ) en mijn backlog is ook aardig groot, maar dat komt goed.
Donky Konga kost trouwens 80 euro (met trommels) via DVDBoxoffice, en dan de Japanse import versie zeg maar. Dus DK uit Japan, via Canada wordt goedkoper dan de PAL versie vrees ik. Ik denk namelijk dat die op 100 euro gaat komen![]()
Dat heeft voor een groot deel ook te maken met de sterke euro, hoor! Een jaar of 2 geleden, was het verschil te verwaarlozen geweest of in elk geval de moeite niet waard.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:03 schreef Tain het volgende:
[..]
europa, en dan vooral nederland, zuigt echt met gameprijzen. Tis toch belachelijk dat je je spel nog goedkoper zo kan halen(via japan -> canada -> nederland) dan hier in de winkel
Donkey Konga gaat even duur of 10 euro duurder worden dan een normaal gamecube spel in Europa. Dus maximaal 60.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb precies hetzelfde DromerIk heb net ook weer Ikaruga gekocht bij de FRS (mensen, hij is er weer te bestellen voor 30 euro, www.frs.nl ) en mijn backlog is ook aardig groot, maar dat komt goed.
Donky Konga kost trouwens 80 euro (met trommels) via DVDBoxoffice, en dan de Japanse import versie zeg maar. Dus DK uit Japan, via Canada wordt goedkoper dan de PAL versie vrees ik. Ik denk namelijk dat die op 100 euro gaat komen![]()
OMG dat is echt mooi!!!! * MeZZiN ga hem aanschaffen! (hmmm misschien een paar luiers er bij .quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:43 schreef BMH het volgende:
35 sec aan Resident Evil 4 footage!!!!!!!! Windows media player
35 sec aan Resident Evil 4 footage!!!!!!!! Quictime
OMG! je kunt stukken uit deuren schieten!
dat gaat echt een goed spel worden!!! het ziet er heel erg soepel uit, en dat je die gasten gewoon een paar meter ver weg kan schieten met je shotgunquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:43 schreef BMH het volgende:
35 sec aan Resident Evil 4 footage!!!!!!!! Windows media player
35 sec aan Resident Evil 4 footage!!!!!!!! Quictime
OMG! je kunt stukken uit deuren schieten!
constant 30fps nu. Ook met 30+ vijanden in beeld.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:27 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat gaat echt een goed spel worden!!! het ziet er heel erg soepel uit, en dat je die gasten gewoon een paar meter ver weg kan schieten met je shotgun![]()
K heb 20 min gespeeld ongeveer. Als ik tijd heb ga ik wel verder. Maar dat soort spellen moet je eigenlijk gewoon op de PC spelen met de muis, gaat veel beter dan met zo'n duimpad. (kan aan mij liggen maar t is toch retesimpel als je dmv op een knop drukken gelijk goed gericht hebt?)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Het begin van het spel is erg verwarrend en weird. Maar ik smeek je echt om de game verder te gaan spelen. Elk uur dat je het spel speelt ga je em meer waarderen. En als je bij het einde bent, vind je MP het beste spel van deze generatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |