Nee, maar ik word er wél vrolijk vanquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:33 schreef BMH het volgende:
Does THAT make you horny baby?
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:33 schreef BMH het volgende:
Does THAT make you horny baby?
Nog wat toegevoegde infoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:55 schreef Dromer het volgende:
Een tip voor degenen die een PAL Beyond Good & Evil willen in het engels:
Bij www.cd-wow.com kost ie 4 pond minder dan bij play.com.
http://www10.cd-wow.com/detail_results_3.php?product_code=10095
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt Gijs.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFCC is binnen
*STUITER*
Ik weet niet of dit al gepost was, maar HAAL DEZE GAME! Is briljantquote:De nieuwe Wario Ware zal voor een budget prijs over de toonbank gaan. Op 5 april verschijnt het spel in de Verenigde staten voor zo'n 30 dollar. Dit komt neer op ongeveer 25 euro. Nintendo Europe heeft inmiddels bevestigd dat Wario Ware voor een soort gelijke prijs in Europa verkocht zal gaan worden. Een releasedatum ontbreekt helaas nog.
Moet ik nog ff vrienden zoeken om tegen te spelen...quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit al gepost was, maar HAAL DEZE GAME! Is briljant
In je remi is het ook leuk hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:47 schreef Dromer het volgende:
Moet ik nog ff vrienden zoeken om tegen te spelen...
Heb ik ook. Officieel gaat ie ook pas morgen in de verkoopquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:49 schreef Oksel het volgende:
Krijg hem alleen niet geregistreerd bij Nintendo.. "Ongeldige code".
Maar dat zal wel vooral zijn om de multiplayer mode... Ik ga deze niet halenquote:Legend of Zelda: Four Swords Plus (Nintendo): 9/8/8/8 - (33/40 totaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |