je maakt allemaal linkjes ipv plaatjesquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:33 schreef gamecube_master het volgende:
wat gaat hier fout?
dat stond precies ook zo in het vorige topic, maarja. kheb het gefixtquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:37 schreef Tain het volgende:
[..]
je maakt allemaal linkjes ipv plaatjes
[url] dingen weghalen
afbeelding tekst weghalen
[img] tags neerzetten
Van plaatjes moet je [img]url[/img] maken. Nu staat er [ u rl= url]afbeelding[/url]quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:33 schreef gamecube_master het volgende:
wat gaat hier fout?
euh nee?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:39 schreef Lexie het volgende:
[..]
Van plaatjes moet je [afbeelding] maken. Nu staat er [ u rl= url]afbeelding[/url]
Welquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:40 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
euh nee?
zoals je ziet, het is al gefixt.
Nee. l'Oreal gebruikt het wel correcte 'Because you're worth it'.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:47 schreef pkwarts het volgende:
is de titel niet hetzelfde als de slogan van l'oreal
of was het de bedoeling de gamecube met vrouwencreme te associeren?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)RK%3AMESSE%3AIT&rd=1quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:05 schreef Koei het volgende:
Ik zag dinsdag in de folder een aanbieding bij de dixons, 32,99 voor R-racing met pacman bonusdisc en die bonusdisc wil ik wel graag hebben dus ik ben naar de dixons gegaan maar daar bleek het jammer genoeg om een drukfout te gaan... 60 euro vind ik wat veel voor een spel waarbij ik alleen interesse heb in de bonusdisc. Nu maar hopen dat hij snel afgeprijsd wordt of dat ze die disc in de sterrencatalogus opnemen...
Ja.. kan die domme fout ff uit de topictitel gehaald worden?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:59 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Nee. l'Oreal gebruikt het wel correcte 'Because you're worth it'.
ja, ik weet dat hij in de VS veel goedkoper te verkrijgen is samen met pac man world, maar dan moet ik steeds weer eerst mn freeloader erin doen en daarvoor ben ik te lui (ja, ik schaam me diep...). Ik zoek dus een pal versie, bij voorkeur voor een euro of 10... Als iemand dus zijn pacman VS pal editie kwijt wil, dan biedt ik bij deze 10 euro of een leuke ruil...quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)RK%3AMESSE%3AIT&rd=1
![]()
Kun je niet zien, hij heeft een petje op!quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:47 schreef Roi het volgende:
[..]
Ziet er kaal uit
Tnx blij dat ie van pas kwam!!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:20 schreef Dromer het volgende:
\Ohja.. ik heb MKDD besteld bij dvdcrave! Met dank aan Mezzin voor zijn mooie prijsvergelijkingen.Inclusief verzending maar een dikke 30 euro.
Leuk verhaal, maar proef ik niet een kleine spoiler ?quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:43 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]
Vertaling:
Hoi Mario, ik ben gekidnapped door Bowser, maar ik mocht wel deze brief nog schrijven en posten. Moest er wel iets smerigs voor doen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Kom je me weer redden, er staat iets tegenover...Princess Peach.
Opbokken stomme trut, ik wacht nog steeds op de beurt die ik heb verdiend in de Superstar Saga, terwijl Luigi meteen mocht.
Mario
Kan zijn dat ik een paar tekens verkeerd geinterpreteerd heb, mijn Japans is nogal roestig.
Plaatje is hierboven al dooe BHM geplaatst.quote:In een persconferentie, bedoelt voor de Japanse pers, toonde Nintendo enkele titels via videobeelden aan de aanwezige journalisten. Het vervolg op titels als de Wind Waker en Metroid Prime waren niet de enige titels die in het filmpje te zien waren. Volgens GCAdvanced werd ook materiaal van Mario 128 geshowd. Om die woorden kracht bij te zetten plaatsten zij een afbeelding online.
Insidegamer.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |