Mja, nogmaals.. Actie-reactie..quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:03 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Het is een feit dat de grootste relletjes binnen de xbox topics zijn, ik zie in ieder geval minder vijandigheid in de andere topics.
quote:Cold War is een nieuwe stealthgame ontwikkeld door het Tsjechische Mindware Studios. In plaats van dat je voor de zoveelste keer in de huid kruipt van een getrainde super soldaat, of van een uitzonderlijk getalenteerde rondborstige dame, hebben de mensen van Mindware gekozen voor wat normaler, meer 'down to earth' personage. John Rawlins is de naam van de hoofdrolspeler en hij is een journalist die tijdens de Koude Oorlog in een internationaal complot verzeild raakt met als doel de Sovjet Unie te controleren.
Je wordt opgepakt en van je bezittingen ontdaan, en zonder enige overdreven skills zal je moeten zien te overleven en tegelijkertijd te weten zien te komen wat er precies aan de hand is. Er moet immers ook een mooi stukje over te schrijven zijn dat de oplage van de krant waar je voor werkt weer een beetje opkrikt. Hieronder zie je alvast een viertal sfeervolle nieuwe screenshots van dit spel, dat in 2005 door Dreamcatcher zal worden uitgegeven.
Pixelshaders,quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:44 schreef DinoPK het volgende:
Dat ziet er redelijk uit zeg. Goede resolutie in de textures, mooie models, en erg mooie lichteffecten/lichtval. De xbox is echt heer en meester op het gebied van sfeer licht moet ik zeggen, 1 van de meest opvallende dingen sinds ik ben overgestapt naar de xbox.
Omdat het alles behalve slim van mij was om er van uit te gaan dat ie ook wel op de XBOX zou komen..quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:59 schreef DinoPK het volgende:
nee dit zijn toch echt pc screens hoor: waarom?
Volgens mij stelde ik geen vraag maar okquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:00 schreef Gamedemon het volgende:
ok...andere topic doorgelezen...allemaal geblaat maar kwam wel een vraag tegen waar ik op wou antwoorden :
Ja odin ik ga Spiderman 2 wel halen denk ik...vond het erg leuk om in deel 1 te slingeren en nu kan je het in een hele vrije stad doen...lijkt me erg leuk
Dat stuk heb ik gezien op een videoquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:07 schreef DinoPK het volgende:
Je gaat naar het hoogste gebouw, klimt helemaal naar boven, en je kijkt om je heen om de HELE stad in 3D (!!!) te zien. Kijk je naar beneden, dan zie je vanaf 400meter hoogte de autotjes nog rijden (die in de trailer erg grappig de hoek omvouwen trouwens, koplampen eerst, en dan de rest van de auto als een elastiekje). Dan besluit je om te springen, je duikt met je kop naar beneden 400 meter naar beneden, om (tijdens een soort burnout boost effect) net voor de grond je web weer weg te schieten en net boven de grond langs te scheren.
Heeeerlijk! Kan niet wachten.
Ja klopt maar weinig games zijn perfect he ! GTA heeft ook zijn irri momenten... blijft een topgame verder. Maar zelf haal ik dit ook niet hoor. Er komt teveel ander mooi speelgoed uit. Riddick bvquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:11 schreef Chevalric het volgende:
Ik weet nog niet of Spidey 2 zo gaaf wordt. IGN gaf het wel een 9.0, maar als je de review leest, lees je ook dat er toch wel allerlei kleine dingetjes zijn die mij in ieder geval zouden gaan irriteren, hoe leuk het geslinger ook is.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:35 schreef pkwarts het volgende:
ik maak het nu ook aan den lijve mee met Sailingace, maar ff proberen uit te zetten.
Raar, bij mij stond het aan opeens.. Toen ik het weer uitzette was het ook wel meteen weg..quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:33 schreef DinoPK het volgende:
ik raak trouwens die aanmeld alerts niet meer kwijt in mijn msn...
Ik heb nu alleen friends request, invite en downloadnieuws aanstaan, maar ik krijg nog steeds die %#@$# FSW alerts. (gisteren al gewijzigd, maar helaas, het mag niet baten)
wanneer komt tie uit?quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
tis ook bij een sitrep dino...en bij een missie switch
na het lezen van de review van IGN van spiderman heb ik nog meer zin in het spel...word een toppertje
* kepler gaat spiderman the movie maar weer eens spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |