Totaal niet mee eensquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:18 schreef sampoo het volgende:
Ik had Prince of Persia hiervoor gespeeld en vond die stukken beter. Ninja Gaiden heb je in een paar tellen helemaal gezien. Wat alweer een hoop ninja's die je in stukken moet slaan?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:24 schreef Chocobo het volgende:
Uitgespeeld trouwens
volgens mij ook sterker...maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op donderdag 20 mei 2004 16:47 schreef Strolie75 het volgende:
Maakt een upgrade je zwaard ook krachtiger of kun je dan alleen maar meer combo's uitvoeren?
Wat heb je aan 30 uur spel wanneer je na een half uur al mee gaat kappen? Het enige wat ik zag gebeuren is dat de ninja's van kleur veranderden en overal vandaan sprongen en onbeperkt aanwezig waren..quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Totaal niet mee eensPrince of Persia had ik in 10 uur uit.... Ninja Gaiden in 30
Veel betere vechtsysteem en geniale vijanden en eindbazen.
niet onbeperkt aanwezig...en er zijn zat andere monsters die je later in het spel tegenkomtquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:16 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wat heb je aan 30 uur spel wanneer je na een half uur al mee gaat kappen? Het enige wat ik zag gebeuren is dat de ninja's van kleur veranderden en overal vandaan sprongen en onbeperkt aanwezig waren..
yep de dragon sword (++ nog iets extra voor de ultieme upgrade ofzo, zo ver ben ik nog niet) en de wooden sword zijn beide de beste wapens uit het game kennelijkquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:09 schreef Aliendrone het volgende:
Kheb mijn zwaard nu 1 keer ge-upgrade en mn wooden sword 3 keer ge-upgrade (t schijnt dat als je je wooden sword helemaal op zn max heb gegrade, dit ook bijna het uberwapen in het spel is).
Nu moet ik alleen nog ff bij die bar ff een zooi essence sparen voor die armbanden en wat elixers enzo... Kwil ff magistraal veel hebben zodat ik niet weer aan het eind van een level zie dat ik niet meer ben dan een ninja dog
Dus tot nu toe heb ik al mn upgradable weapons geupgrade en nu aan t "sparen" voor die armbanden enzo...
btw je krijgt echt vet meer essence als je die gasten bij die bar met je nunchaku in elkaar rost aangezien je met die nunchaku onwijs veel combo's aan elkaar kan linken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |