Wow shit serieus?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:35 schreef pkwarts het volgende:Continual gameplay. Once you embark on your role as a ninja hero you never have to stop - the Xbox allows you to quit the game at any time and re-start at the very same point.
van alle fiends? zoalsquote:Op maandag 10 mei 2004 16:52 schreef Bananenman het volgende:
Dat kan ik wel bevestigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
wil ik ook weten.... anyone?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wow shit serieus?
iemand heeft dit al een keer gedaan?
Is volgens mij nie waar.. werkt gewoon met save points..quote:Op maandag 10 mei 2004 17:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wil ik ook weten.... anyone?
laat me raden :quote:Op maandag 10 mei 2004 16:55 schreef Suphafly het volgende:
Ik ben nu bij 1 of andere paarse uberbitch! heb haar 1 keer gesloopt maar toen hing ie (xdoos is een beetje gaar) nou moet ik het dus nog een keer doen.. maar volgens mij is dat de zus van dat bijlwijf
Oh en koppen choppen kan in principe bij iedereen.. als je maar goed genoeg beukt
en man.. later in het psel krijg je een nunchaku met messen er aan (leg ik dat goed uit?) en als je dan je zwaard en dat ding hebt geupgrade dan is het pure hemel...... slice and dice.. soms wil ik niet eens verder maar gewoon blijven beuken
ik zit in chapter 7 by the weg
Lijkt me wel.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:13 schreef Tranqualizer het volgende:
is ie ook al bij de mediamarkt te halen?
Stoerquote:Op maandag 10 mei 2004 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
oja sommige fiends kan je dus onthoofdenventjes niet overgens
Saven waar je wiltquote:Op maandag 10 mei 2004 19:35 schreef Deviant1 het volgende:
Heb dit spel ook vanaf het weekend en speelt lekker. In begin even wennen, maar als je weet hoe de combo's werken![]()
Raar ding blijft wel dat je bij chapter 2 bijv. save-points nodig hebt, en later op dat schip kun je gewoon saven wanneer je wilt. Maarja, is ook slechts een enkel klein minpuntje. Stoor me er verder ook niet aan.![]()
Nou, je moet dus beetje heen en weer lopen, en kom je elke keer langs zelfde save-point. Niet dat het ook weer zo moeilijk is.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Saven waar je wilt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |