abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 mei 2004 @ 16:35:21 #1
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_19022141
Ninja Gaiden

Serieus een van de mooiste games die ik ooit gezien heb. Eng moeilijk zoals de oude gameplay vroeger was

You are Ryu Hayabusa, the original Ninja. As Ryu Hayabusa you are out to seek revenge after your clan is massacred by the Vigor Empire. Realistic battle actions and acrobatic ninja moves are at your finger-tips. You play with only your wits, your ninja skills, and your deadly sword. Slice down opponents in the Vigor Empire as you attempt to beat the Holy Emperor and reclaim the magic sword "Ryuken".

Ninja Gaiden features killer gameplay, stunning graphics, and massive levels filled with enemies. But did you know Tecmo's Team Ninja has created a revolutionary new Xbox Live Compatible feature within Ninja Gaiden? This radical new feature has been developed specifically for Ninja Gaiden and is like nothing you've experienced in an action game before!

Extra's: What's more, Ninja Gaiden has some cool extras in it, including unlockable outfits, a higher difficulty mode, Xbox Live support for future high-score tournaments and downloadable content, and even emulated versions of the trilogy of Ninja Gaiden games for the NES.

Features

• Increasing skills and new weapons. As you progress through the game your skills will be rewarded with new weapons to fight your opponents and the better you beat your enemies the better you will become, unlocking new combinations and skills. Wit and skill are also rewarded as the way you play and decisions you make affect the weapons and skills you can acquire.

• Amazing next-generation visual effects. Gamers witness an amazing level of detail as they take on their opponents in a variety of environments. You'll hear the swords slicing the air and jump as gouts of blood pulse out from vanquished enemies. Beautifully rendered graphics, amazing effects and realistic combat bring Ninja Gaiden to life.

• Multiple modes. In addition to the main Story Mode, gamers can enjoy a series of mini-games which can be completed in a shorter time. Gamers that clear Ninja Gaiden?s Story Mode will unlock a hidden mode

• Twenty challenging levels to complete. Your ninja skills will be put to the ultimate test as you battle through twenty levels in your mission to avenge your family.

• Continual gameplay. Once you embark on your role as a ninja hero you never have to stop - the Xbox allows you to quit the game at any time and re-start at the very same point.

Text versie van de OP vind je hier
  • [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
      maandag 10 mei 2004 @ 16:37:13 #2
    58549 pkwarts
    pixelfiel.
    pi_19022196
    ik mag deze dus donderdag voor het goede doel 12 uur achter elkaar spelen
    ga waarschijnlijk ook wel andere games spelen
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    pi_19022401
    Ik ga hem woensdag halen
    Xbox Live: Anormius
      maandag 10 mei 2004 @ 16:43:03 #4
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_19022406
    Ja dit is het eerste spel waar ik ook het boekje even moest lezen
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      maandag 10 mei 2004 @ 16:50:12 #5
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_19022647
    Ik ben in chapter 4, bij het tweede savepoint. Best lastig af en toe.

Irritatie #1 is trouwens toch wel dat de vijanden terug komen als je weg bent geweest .
    Ten percent faster with a sturdier frame
      maandag 10 mei 2004 @ 16:51:41 #6
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_19022699
    TC03...na die 2de checpoint krijg je ze gelukkig regelmatiger...
    het spel begint nu voor eindelijk echt leuk te worden...
    vecht nu ook tegen monsters...best grappig..
    schijnt zo te zijn dat je bij hun wel koppen kan choppen maar dat kan ik nog niet bevestigen
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_19022715
    Dat kan ik wel bevestigen
      maandag 10 mei 2004 @ 16:53:48 #8
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_19022766
    quote:
    Op maandag 10 mei 2004 16:35 schreef pkwarts het volgende:

• Continual gameplay. Once you embark on your role as a ninja hero you never have to stop - the Xbox allows you to quit the game at any time and re-start at the very same point.
  • Wow shit serieus?
    iemand heeft dit al een keer gedaan?
      maandag 10 mei 2004 @ 16:54:55 #9
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_19022812
    quote:
    Op maandag 10 mei 2004 16:52 schreef Bananenman het volgende:
    Dat kan ik wel bevestigen
    van alle fiends? zoals
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_19022820
    Ik ben nu bij 1 of andere paarse uberbitch! heb haar 1 keer gesloopt maar toen hing ie (xdoos is een beetje gaar) nou moet ik het dus nog een keer doen.. maar volgens mij is dat de zus van dat bijlwijf
    Oh en koppen choppen kan in principe bij iedereen.. als je maar goed genoeg beukt

en man.. later in het psel krijg je een nunchaku met messen er aan (leg ik dat goed uit?) en als je dan je zwaard en dat ding hebt geupgrade dan is het pure hemel...... slice and dice.. soms wil ik niet eens verder maar gewoon blijven beuken

ik zit in chapter 7 by the weg
    Deal with it; rock 'n roll
      maandag 10 mei 2004 @ 17:05:08 #11
    58549 pkwarts
    pixelfiel.
    pi_19023175
    quote:
    Op maandag 10 mei 2004 16:53 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Wow shit serieus?
    iemand heeft dit al een keer gedaan?
    wil ik ook weten.... anyone?
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    pi_19023224
    quote:
    Op maandag 10 mei 2004 17:05 schreef pkwarts het volgende:

[..]

wil ik ook weten.... anyone?
    Is volgens mij nie waar.. werkt gewoon met save points..
    Je kan wel helemaal terug in het spel.. ik ben op een gegeven moment verkeerd gegaan en ben helemaal terug gelopen naar het begin van het spel zo'n beetje

Was wel relaxed want heb vollop mannetjes gesloopt en geshoped dus toen ik terug kwam had ik fuckin veel crap en me wapens geupgrade
    Deal with it; rock 'n roll
      maandag 10 mei 2004 @ 17:40:02 #13
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_19024026
    quote:
    Op maandag 10 mei 2004 16:55 schreef Suphafly het volgende:
    Ik ben nu bij 1 of andere paarse uberbitch! heb haar 1 keer gesloopt maar toen hing ie (xdoos is een beetje gaar) nou moet ik het dus nog een keer doen.. maar volgens mij is dat de zus van dat bijlwijf
    Oh en koppen choppen kan in principe bij iedereen.. als je maar goed genoeg beukt

en man.. later in het psel krijg je een nunchaku met messen er aan (leg ik dat goed uit?) en als je dan je zwaard en dat ding hebt geupgrade dan is het pure hemel...... slice and dice.. soms wil ik niet eens verder maar gewoon blijven beuken

ik zit in chapter 7 by the weg
    laat me raden :
    Jij hebt een usa xbox met Ninja gaiden NTSC
    jij hebt een gemodde xbox met een gedownloade Ninja gaiden
    of jij hebt een pal xbox met een pal Ninja gaiden en wilt mij graag vertellen hoe het onthoofden gaat aangezien dat geschapt moest zijn in de pal versie
    pi_19024700
    is ie ook al bij de mediamarkt te halen?
      maandag 10 mei 2004 @ 18:16:15 #15
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_19024759
    Zit nu in chapter 3.
    Erg cool spel en verslavend.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      maandag 10 mei 2004 @ 18:16:55 #16
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_19024778
    quote:
    Op maandag 10 mei 2004 18:13 schreef Tranqualizer het volgende:
    is ie ook al bij de mediamarkt te halen?
    Lijkt me wel.
    Halo Stats
    360 Blog
      maandag 10 mei 2004 @ 18:48:49 #17
    58549 pkwarts
    pixelfiel.
    pi_19025495
    hij is verzonden
      maandag 10 mei 2004 @ 18:59:56 #18
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_19025771
    oja sommige fiends kan je dus onthoofden ventjes niet overgens
      maandag 10 mei 2004 @ 19:02:39 #19
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_19025820
    quote:
    Op maandag 10 mei 2004 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
    oja sommige fiends kan je dus onthoofden ventjes niet overgens
    Stoer

Maar heeft dit nou invloed gehad op de moeilijkheidsgraad voor PAL gamers ! Een onthoofd ventje kan uiteraard meer vechten. Wij moeten hem dood combo-en !

maandag 10 mei 2004 @ 19:08:43 #20
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_19025956
    sommige fiends kan je onthoofden en dan slaan ze als een kip zonder kop (letterlijk en figuurlijk)
    pi_19026598
    Heb dit spel ook vanaf het weekend en speelt lekker. In begin even wennen, maar als je weet hoe de combo's werken
    Raar ding blijft wel dat je bij chapter 2 bijv. save-points nodig hebt, en later op dat schip kun je gewoon saven wanneer je wilt. Maarja, is ook slechts een enkel klein minpuntje. Stoor me er verder ook niet aan.
    TE2004(Done), In Qontrol(Done), Defqon.1(Almost)
    DVD's
      maandag 10 mei 2004 @ 19:39:40 #22
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_19026703
    quote:
    Op maandag 10 mei 2004 19:35 schreef Deviant1 het volgende:
    Heb dit spel ook vanaf het weekend en speelt lekker. In begin even wennen, maar als je weet hoe de combo's werken
    Raar ding blijft wel dat je bij chapter 2 bijv. save-points nodig hebt, en later op dat schip kun je gewoon saven wanneer je wilt. Maarja, is ook slechts een enkel klein minpuntje. Stoor me er verder ook niet aan.
    Saven waar je wilt
    pi_19026724
    quote:
    Op maandag 10 mei 2004 19:39 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Saven waar je wilt
    Nou, je moet dus beetje heen en weer lopen, en kom je elke keer langs zelfde save-point. Niet dat het ook weer zo moeilijk is.
    TE2004(Done), In Qontrol(Done), Defqon.1(Almost)
    DVD's
      maandag 10 mei 2004 @ 20:13:01 #24
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_19027724
    Net chapter 3 gehaald.
    Wat een spel.
    Halo Stats
    360 Blog
      maandag 10 mei 2004 @ 20:36:49 #25
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_19028625
    Zekers een geniaal spel. Wel pittig hoor

Maar goed, even doorbijten is ook wel weer eens leuk
    Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
    De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
    "Wat je niet ziet, is er niet"
    "Boem is ho, plons is water"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties