abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20314035

Fok!kers met XBOX live gamertag

Wil jij ook je nick toevoegen aan deze lijst? Klik!

Een xbox kopen?

Wanneer je besloten hebt een Xbox te gaan kopen, is het het voordeligste om een zogenaamd 'pack' te halen. De ervaring leert dat er elke 2 a 3 maanden een nieuwe bundel op de markt komt, bestaande uit een Xbox, een controller, een (of meer) games en een accessoire. Op dit moment zijn de volgende packs verkrijgbaar vanaf 189 euro:

Ze bestaan uit een Xbox, twee (S) controllers en een game: Project Gotham Racing 2 of Top Spin. Wanneer je jezelf ook nog eens cool genoeg vind om Xbox Live te kopen, krijg je bij deze pakketten 50% korting op het eerste jaar Xbox Live.

2 andere packs:

Een pack met S controller, het spel True Crime Streets of LA, Halo en Midtown Madness 3 voor ¤209.95 en een Ninja gaiden pack met een zwarte xbox,1 controller s en het spel :
Ninja Gaiden voor ¤199.95!

Ook is er op het moment nog een speciale Limited Edition Xbox te koop, te weten het Crystal Pack. Deze bestaat uit een transparante Xbox, met 2 bijbehorende S Controllers. Deze Xbox is verkrijgbaar voor rond de 199 euro.

Links

Op Fok!
[XBOX LIVE!] Get togethers & kill recenties - Deeltje 7
[XBOX] Splinter Cell: Pandora Tomorrow -deel 1-
[Xbox] Project Gotham Racing 2 (Deeltje 6)
[XBox] Top Spin deel 2
[XBOX] Ninja Gaiden Deel 3
[XBOX] Sudeki
[XBOX] Fable: "Who will you be?"
[XBOX] Full Spectrum Warrior
[XBOX] Jade Empire, Bioware's nieuwe meesterwerk

Algemeen
Lijst met Fok! Live gamertags Tip!
Officiele Xbox site
Xboxworld.nl Tip!
Xboxarena.nl
Xboxmax.nl
IGN Xbox Tip!
Team Xbox

code van deze OP kan je hier vinden

praten over modden van je xbox (dus ook als je hem alleen als mediacenter wil gebruiken) is hier niet gewenst! hetzelfde geld natuurlijk ook voor het downloaden van games.
-
pi_20314107
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 17:03 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Het is een feit dat de grootste relletjes binnen de xbox topics zijn, ik zie in ieder geval minder vijandigheid in de andere topics.
Mja, nogmaals.. Actie-reactie..
De users die meestal heibel veroorzaken met hun posts komen uit "andere" topics.. .
Het heeft ook wel wat met de mondigheid van de mensen hier te maken.. Volwassenen trekken eerder hun bek open en zijn vaak wat directer en zo.. .
Maar goed, ik denk dat iedereen het wel gelezen heeft.. Laten we hopen dat we weer op oude voet verder kunnen gaan.. Lief zijn voor elkaar dus..
*bloemetjes strooit*
-
pi_20314258
quote:
Cold War is een nieuwe stealthgame ontwikkeld door het Tsjechische Mindware Studios. In plaats van dat je voor de zoveelste keer in de huid kruipt van een getrainde super soldaat, of van een uitzonderlijk getalenteerde rondborstige dame, hebben de mensen van Mindware gekozen voor wat normaler, meer 'down to earth' personage. John Rawlins is de naam van de hoofdrolspeler en hij is een journalist die tijdens de Koude Oorlog in een internationaal complot verzeild raakt met als doel de Sovjet Unie te controleren.

Je wordt opgepakt en van je bezittingen ontdaan, en zonder enige overdreven skills zal je moeten zien te overleven en tegelijkertijd te weten zien te komen wat er precies aan de hand is. Er moet immers ook een mooi stukje over te schrijven zijn dat de oplage van de krant waar je voor werkt weer een beetje opkrikt. Hieronder zie je alvast een viertal sfeervolle nieuwe screenshots van dit spel, dat in 2005 door Dreamcatcher zal worden uitgegeven.

-
pi_20314384
Dat ziet er redelijk uit zeg. Goede resolutie in de textures, mooie models, en erg mooie lichteffecten/lichtval. De xbox is echt heer en meester op het gebied van sfeer licht moet ik zeggen, 1 van de meest opvallende dingen sinds ik ben overgestapt naar de xbox.
Volgens mij zijn dit trouwens ook pc screens aangezien de resolutie op de plaatjes niet haalbaar is op de xbox (en ze zijn niet ge-upscaled aangezien er volledig detail in zit , zie het hekwerk op screenshot 2)

Ps. Twi, kan jij die tabel ook een andere output geven (een dubbele tabel, of weet ik wat er allemaal mogelijk is binnen replique)? Het begint een erg grote lijst te worden namelijk en de topicstart is al zo idioot groot
pi_20314549
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 18:44 schreef DinoPK het volgende:
Dat ziet er redelijk uit zeg. Goede resolutie in de textures, mooie models, en erg mooie lichteffecten/lichtval. De xbox is echt heer en meester op het gebied van sfeer licht moet ik zeggen, 1 van de meest opvallende dingen sinds ik ben overgestapt naar de xbox.
Pixelshaders, .
Tijdens SC1 keek ik echt m'n ogen uit.. .
-
pi_20314738
nee dit zijn toch echt pc screens hoor: waarom? Omdat het hek in screen 2 en de vloer texture in screen 1 te hoog zijn voor de xbox.
En een nog duidelijker weggevertje: de screens zijn in een res van 1024x768, en dat is geen ondersteunde resolutie van de xbox

Splintercell blijft idd de game met de meest indrukwekkende lichteffecten. Vooral de xbox versie is echt super, de pc versie was minder goed qua licht, de ps2 was minder qua alles (cube niet gespeeld).
pi_20314782
ok...andere topic doorgelezen...allemaal geblaat maar kwam wel een vraag tegen waar ik op wou antwoorden :
Ja odin ik ga Spiderman 2 wel halen denk ik...vond het erg leuk om in deel 1 te slingeren en nu kan je het in een hele vrije stad doen...lijkt me erg leuk
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_20314825
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 18:59 schreef DinoPK het volgende:
nee dit zijn toch echt pc screens hoor: waarom?
Omdat het alles behalve slim van mij was om er van uit te gaan dat ie ook wel op de XBOX zou komen.. .
Het is een pc game, sorry.. .
Goedmakertje..

-
pi_20314869
die witte is vet
pi_20314985
De hele slingerengine van Spiderman 2 schijnt opnieuw gemaakt te zijn, veel realistischer:
- Je web zit echt vast aan een gebouw. Laat je het los, dan zie je de webdraad langzaam uitzwaaien.
- Je moet echt rekening houden met hoge gebouwen waar je web aan vast kan zitten. Je kan bijvoorbeeld niet over central park heen slingeren.
- Je kan je web op een helicopter schieten, daaraan blijven hangen en zo naar het Vrijheidsbeeld toevliegen
- De locatie waar je web vastzit (links of rechts) beinvloedt je slingerrichting. Je wordt een beetje 1 kant opgetrokken.

Erg erg cool dus.

Maar waar ik het meeste naar uitkijk:

Je gaat naar het hoogste gebouw, klimt helemaal naar boven, en je kijkt om je heen om de HELE stad in 3D (!!!) te zien. Kijk je naar beneden, dan zie je vanaf 400meter hoogte de autotjes nog rijden (die in de trailer erg grappig de hoek omvouwen trouwens, koplampen eerst, en dan de rest van de auto als een elastiekje). Dan besluit je om te springen, je duikt met je kop naar beneden 400 meter naar beneden, om (tijdens een soort burnout boost effect) net voor de grond je web weer weg te schieten en net boven de grond langs te scheren.
Heeeerlijk! Kan niet wachten.
  woensdag 30 juni 2004 @ 19:08:52 #11
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_20315027
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 19:00 schreef Gamedemon het volgende:
ok...andere topic doorgelezen...allemaal geblaat maar kwam wel een vraag tegen waar ik op wou antwoorden :
Ja odin ik ga Spiderman 2 wel halen denk ik...vond het erg leuk om in deel 1 te slingeren en nu kan je het in een hele vrije stad doen...lijkt me erg leuk
Volgens mij stelde ik geen vraag maar ok Video review op IGN is erg lovend. Score tevens erg goed Leuk voor fans !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 30 juni 2004 @ 19:11:26 #12
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_20315123
Ik weet nog niet of Spidey 2 zo gaaf wordt. IGN gaf het wel een 9.0, maar als je de review leest, lees je ook dat er toch wel allerlei kleine dingetjes zijn die mij in ieder geval zouden gaan irriteren, hoe leuk het geslinger ook is.
  woensdag 30 juni 2004 @ 19:13:30 #13
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_20315197
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 19:07 schreef DinoPK het volgende:
Je gaat naar het hoogste gebouw, klimt helemaal naar boven, en je kijkt om je heen om de HELE stad in 3D (!!!) te zien. Kijk je naar beneden, dan zie je vanaf 400meter hoogte de autotjes nog rijden (die in de trailer erg grappig de hoek omvouwen trouwens, koplampen eerst, en dan de rest van de auto als een elastiekje). Dan besluit je om te springen, je duikt met je kop naar beneden 400 meter naar beneden, om (tijdens een soort burnout boost effect) net voor de grond je web weer weg te schieten en net boven de grond langs te scheren.
Heeeerlijk! Kan niet wachten.
Dat stuk heb ik gezien op een video Was heeeel cool

pi_20315240
Goedenavond,

Ik ben sinds vandaag in trotse bezit van een kristallen x-doos gekregen van paar familie leden voor mijn verjaardag nog geen games.. maar die zouden nog komen...

* wc-eend wacht in spanning
  woensdag 30 juni 2004 @ 19:14:48 #15
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_20315242
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 19:11 schreef Chevalric het volgende:
Ik weet nog niet of Spidey 2 zo gaaf wordt. IGN gaf het wel een 9.0, maar als je de review leest, lees je ook dat er toch wel allerlei kleine dingetjes zijn die mij in ieder geval zouden gaan irriteren, hoe leuk het geslinger ook is.
Ja klopt maar weinig games zijn perfect he ! GTA heeft ook zijn irri momenten... blijft een topgame verder. Maar zelf haal ik dit ook niet hoor. Er komt teveel ander mooi speelgoed uit. Riddick bv
pi_20315418
Spidey 2 is een game met momenten idd, wat mij zelf het meest tegenspreekt is het herhalende karakter van de normale tussen missies. Gewoon wat standaard missies, en af en toe een grotere gevarieerde missie. Het is ook geen spel om echt heel lang te spelen, wat te beperkt, maar dat slingeren... damn
Ach ik kijk wel, het lijkt mij nu wel een geinig spelletje. Ik weet geeneens wanneer het spel uitkomt (pal versie is wel beschikbaar voor de modders zag ik)
pi_20315780
ik raak trouwens die aanmeld alerts niet meer kwijt in mijn msn...
Ik heb nu alleen friends request, invite en downloadnieuws aanstaan, maar ik krijg nog steeds die %#@$# FSW alerts. (gisteren al gewijzigd, maar helaas, het mag niet baten)
  woensdag 30 juni 2004 @ 19:35:19 #18
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_20315846
ik maak het nu ook aan den lijve mee met Sailingace, maar ff proberen uit te zetten.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_20316157
Ja maar ik wil ze niet helemaal uitzetten, dat is het probleem. Het zou erg mooi zijn als je per friend aan kan geven of je daar alerts van wilt ontvangen (qua aanmelden), want van sommige mensen wil ik het gewoon direct weten (zodat ik mijn powerknop kan gaan indrukken )
pi_20317425
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 19:35 schreef pkwarts het volgende:
ik maak het nu ook aan den lijve mee met Sailingace, maar ff proberen uit te zetten.
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
pi_20317489
Die FSW gasten moeten gewoon eens een keer een beetje beter worden in dat spelletje, dan hebben wij niet om de 3 minuten dat gezeur
  woensdag 30 juni 2004 @ 21:18:05 #22
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20318551
tis ook bij een sitrep dino...en bij een missie switch

na het lezen van de review van IGN van spiderman heb ik nog meer zin in het spel...word een toppertje

* Gamedemon gaat spiderman the movie maar weer eens spelen

[ Bericht 65% gewijzigd door Gamedemon op 30-06-2004 21:26:52 ]
  woensdag 30 juni 2004 @ 23:37:13 #23
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_20323988
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 19:33 schreef DinoPK het volgende:
ik raak trouwens die aanmeld alerts niet meer kwijt in mijn msn...
Ik heb nu alleen friends request, invite en downloadnieuws aanstaan, maar ik krijg nog steeds die %#@$# FSW alerts. (gisteren al gewijzigd, maar helaas, het mag niet baten)
Raar, bij mij stond het aan opeens.. Toen ik het weer uitzette was het ook wel meteen weg.. .
-
pi_20324264
ja het is een beetje vreemd, toen ik mij aanmelde voor die alerts was het ook op de alerts pagina van MS, dat heeft dus niets met de huidige pagina te maken waar je alles veel makkelijker kan selecteren.

Morgen maar eens goed uitzoeken want het begint wel erg irri te worden met dat FSW (godzijdank is de replay waarde redelijk beperkt en zal het spel over 2 maanden een stuk minder gespeeld worden)
  woensdag 30 juni 2004 @ 23:57:11 #25
34586 kepler
No bounce, no play
pi_20324638
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
tis ook bij een sitrep dino...en bij een missie switch

na het lezen van de review van IGN van spiderman heb ik nog meer zin in het spel...word een toppertje

* kepler gaat spiderman the movie maar weer eens spelen
wanneer komt tie uit?
The line is a dot to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')