Als nieuwtje natuurlijk de Xbox Halo 2 Trailer, nu te downloaden op www.xbox.com!
Voor de luie mensen: hier dus
quote:Na het 255ste keer posten gaat het topic dicht.
Op donderdag 05 september 2002 20:45 schreef twi het volgende:
En we kunnen weer verder gaan!Als nieuwtje natuurlijk de Xbox Halo 2 Trailer, nu te downloaden op www.xbox.com!
Voor de luie mensen: hier dus
Maar ker, daaro in vietnam kan je volgens mij games voor een prikkie halen. Maarja, is natuurlijk allemaal illigalen shit.
Die halo 2 trailer is nix. Helemaal geen ingame movie, heb je dus geen fuck aan.
quote:
Op donderdag 05 september 2002 21:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
Volgens mij moet de Nintendo 8-bit daar nog geïntroduceert worden
quote:Je moet over een tijde een box kopen. Hele tijd acties, er gaan geruchten volgens gamers.nl (ja dan heb je het ook ergens over
Op donderdag 05 september 2002 21:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
Volgens mij moet de Nintendo 8-bit daar nog geïntroduceert worden
Maar die andere acties: 250 euro, of xbox + dvd remote + dvd voor 300 . Gewoon nog ff w8ten . Het is dat ik al een box heb, maar misschien maar eens 4 games kopen, heb ik er nog een xbox bij en die dan weer verpatsen
quote:Ja dat had ik gelezen (met alle flames & bashing wat daar de orde van de dag is)
Op donderdag 05 september 2002 21:12 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Je moet over een tijde een box kopen. Hele tijd acties, er gaan geruchten volgens gamers.nl (ja dan heb je het ook ergens over
) dat de box gratis wordt bij aan koop van 4 games. maarja dan heb je de keuze uit first party games, wordt je ook niet echt vrolijk van.
Maar die andere acties: 250 euro, of xbox + dvd remote + dvd voor 300 . Gewoon nog ff w8ten
. Het is dat ik al een box heb, maar misschien maar eens 4 games kopen, heb ik er nog een xbox bij en die dan weer verpatsen
quote:waar?
Op donderdag 05 september 2002 21:14 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ja dat had ik gelezen (met alle flames & bashing wat daar de orde van de dag is)
Onder welke naam sta jij daar btw?
quote:Gamers.nl als je daar staat geregd.
Op donderdag 05 september 2002 21:16 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
waar?
quote:hoef je toch niet te regge ofwel? Of bedoel je voor het forum? Heb niet geregged op het forum. Is het een beetje gezellig daaro of heeft het geen zin om te reggen?
Op donderdag 05 september 2002 21:17 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Gamers.nl als je daar staat geregd.
quote:Veel kinderen zeg maar ,niet veel interresante topics.
Op donderdag 05 september 2002 21:19 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
hoef je toch niet te regge ofwel? Of bedoel je voor het forum? Heb niet geregged op het forum. Is het een beetje gezellig daaro of heeft het geen zin om te reggen?
quote:GrandPrix4 is gecancelled!
Op donderdag 05 september 2002 21:41 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Veel kinderen zeg maar ,niet veel interresante topics.
Veel liefhebbers van GP.
En mijn post in vorig draad was niet als flame bedoeld, maar vond het wel leuk om alles op een rijtje te hebben...... Maar het spijt me e-norm en ik zal noooooit meer zo'n link posten waar de Xbox goed uitkomt, vooral niet in een Xbox topic
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 05-09-2002 23:39]
quote:tuurlijk mag je wel zulke specs posten alleen wat je zegt slaat nergens op:
Op donderdag 05 september 2002 23:33 schreef Neejoh het volgende:[..]
GrandPrix4 is gecancelled!
http://www.gamers.nl/nieuws/14542
En mijn post in vorig draad was niet als flame bedoeld, maar vond het wel leuk om alles op een rijtje te hebben......Maar het spijt me e-norm en ik zal noooooit meer zo'n link posten waar de Xbox goed uitkomt, vooral niet in een Xbox topic
![]()
![]()
"Voor de mensen die niet weten welke console ze willen, dan lijkt me dit duidelijke taal"
Je moet niet denken dat ik anti xbox ben, integendeel ik heb zelf ook een xbox maar welke console het beste is kan je niet zeggen.
quote:Dat kun je dus wel zeggen ik heb alle 3 de conso(u)les en ik kan dus zeggen dat ik de xbox het beste vindt. Dit is gewoon een mening. Als iemand mij dus vraagt welke conso(u)le moet ik kopen zou ik hem na te hebben gevraagd wat voor games hij wil gaan spelen. Waarschijnijk de xbox aanbevelen tenzij hij natuurlijk persee mario en starfox wil spelen ofzo.
Op vrijdag 06 september 2002 17:00 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Je moet niet denken dat ik anti xbox ben, integendeel ik heb zelf ook een xbox maar welke console het beste is kan je niet zeggen.
Als je alleen op technische specificaties afgaat kan je zeggen dat de xbox het beste is. Dat zijn namelijk gewoon feiten.
quote:Thnx, daar doelde ik ook op.
Op vrijdag 06 september 2002 17:04 schreef pmponer het volgende:[..]
Dat kun je dus wel zeggen ik heb alle 3 de conso(u)les en ik kan dus zeggen dat ik de xbox het beste vindt. Dit is gewoon een mening. Als iemand mij dus vraagt welke conso(u)le moet ik kopen zou ik hem na te hebben gevraagd wat voor games hij wil gaan spelen. Waarschijnijk de xbox aanbevelen tenzij hij natuurlijk persee mario en starfox wil spelen ofzo.
Als je alleen op technische specificaties afgaat kan je zeggen dat de xbox het beste is. Dat zijn namelijk gewoon feiten.
Voor de gene die zitten te denken om DivX en Mp3 of een andere hdd erin te zetten, en er dus een modchip inzetten, je kan dan niet meer meedoen met XboxLive! bron
quote:Volgens mij is het wel gewoon live gerenderd dat filmpje, anders zou het er allemaal nog iets gelikter uitzien. Let maar eens op de randjes overal, en de schaduwen. Die zien er naar mijn idee te gekarteld uit voor een prerenderd filmpje. Of heeft iemand een bron dat het daadwerkelijk prerenderd is.
Op donderdag 05 september 2002 21:07 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Die halo 2 trailer is nix. Helemaal geen ingame movie, heb je dus geen fuck aan.
Waanzinnig...
Wat een game wordt dat zeg..
Weet iemand trouwens of de soundtrack al te koop is?
Die zouden ze uitbrengen las ik ergens.
quote:De soundtrack van Halo is in ieder geval....."verkrijgbaar"
Op vrijdag 06 september 2002 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
HALO 2 Screenshots!!!!!Waanzinnig...
Wat een game wordt dat zeg..
Weet iemand trouwens of de soundtrack al te koop is?
Die zouden ze uitbrengen las ik ergens.
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 21:50 schreef Blinx het volgende:
Infogrames weet zelf nog van niets over een gecancellede GP4 voor de Xbox. Wél uitgesteld, tot na kerstmis.
Aha..Het houdt ook nooit op met de geruchten.
Goeie username trouwens..
Ik verwacht veel van Blinx.
quote:Ja maar hij gaat gewoon op de specs af en concludeerd daaruit dat het niet moeilijk kiezen is welke console je moet nemen en dat is totaal fout. Dat jij de xbox het leukst vind zou vast niet komen doordat alleen de gfx mooi zijn, het ligt gewoon aan de games.
Op vrijdag 06 september 2002 17:04 schreef pmponer het volgende:[..]
Dat kun je dus wel zeggen ik heb alle 3 de conso(u)les en ik kan dus zeggen dat ik de xbox het beste vindt. Dit is gewoon een mening. Als iemand mij dus vraagt welke conso(u)le moet ik kopen zou ik hem na te hebben gevraagd wat voor games hij wil gaan spelen. Waarschijnijk de xbox aanbevelen tenzij hij natuurlijk persee mario en starfox wil spelen ofzo.
En tuurlijk mag hij zeggen dat hij de xbox het best vind (met argumenten) maar dan moet ie niet opeens voor iedereen gaan spreken: "niet moeilijk kiezen welke console je moet nemen" .
Maar laten we maar geen ruzie maken en hier mee kappen, straks loopt dit weer uit tot een console war.
En vergeet niet dat ik niet anti xbox ben, ik heb zelf een xbox en een ps2. De gamecube haal is als mario er is en waarom ik dan 3 consoles heb? Omdat op elk platform gewoon leuke games zijn en ik niet alleen af ga op de gfx. Anders had ik wel alleen een xbox gehad.
quote:heb je het tegen mij
Op vrijdag 06 september 2002 22:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
WHAAAAAAAAA!
Ik word ziek van dat fucking hokjesgedoe.
Speel gewoon de LEUKE spellen. Op welke consoles dan ook..
En ga niet andere consoles afkraken omdat je zelf een andere hebt.
HOU DAAR NOU IS MEE OP! Djeez...
quote:Denk nie.
Op vrijdag 06 september 2002 23:36 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
heb je het tegen mij
quote:Lijkt me een goed idee
Op vrijdag 06 september 2002 23:39 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Denk nie.
Anyway back on-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |