De Xbox is Microsofts Videogamesysteem van de toekomst en staat garant voor de meest indrukwekkende game-ervaring ooit. Met de Xbox hebben spelontwerpers de techniek in handen om hun creatieve visie vorm te geven en games te maken waarbij fantasie en werkelijkheid als nooit tevoren in elkaar overlopen.
De Xbox console en controller zijn ontwikkeld om zo optimaal mogelijk gebruik te maken van het vermogen en de prestaties van de Xbox, waarbij gebruik is gemaakt van de kennis en ervaring van meer dan 5.000 gamers en spelontwerpers van over de hele wereld. De Xbox console, diepzwart, gestroomlijnd en met een krachtige look, is uitgevoerd met een grote 'X' en een knalgroen 'Xbox juweel' in het midden.
Vier controllerpoorten om eenvoudig multiplayergames te kunnen spelen en om overige randapparatuur aan te sluiten, van game pads tot een stemgeactiveerde headset.
-----------------------
Momenteel speel ik KOTOR dubbel, eenmaal als light side scoundrel en eenmaal als dark side fighter. Een bijzondere ervaring die ik iedereen aan kan raden!
Previews:
http://www.gamespot.com/xbox/action/fullspectrumwarrior/preview_6085134.html
http://xbox.ign.com/articles/445/445087p1.html
quote:ja
Op maandag 8 december 2003 17:48 schreef Strolie75 het volgende:
En nog zo'n aankomende topper! Release staat gepland voor maart 2004
Ik heb naar microsoft gebeld en ze sturen mij een nieuwe controller toe, Als het probleem daarin blijkt te zitten vervangen ze de tweede controller ook.
Goede service
quote:De customerservice afdeling van MS is echt top.
Op maandag 8 december 2003 18:25 schreef jacco9 het volgende:
Ik wil nog even iets zeggen i.v.m. mijn kapotte controllersIk heb naar microsoft gebeld en ze sturen mij een nieuwe controller toe, Als het probleem daarin blijkt te zitten vervangen ze de tweede controller ook.
Goede service
quote:
Op maandag 8 december 2003 18:34 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
De customerservice afdeling van MS is echt top.
Ik heb ook goede ervaringen met ze.
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
DeGVR is terug!!.
. Oprichter van het XBOXgamestopic
.
Erg vette Fablebox btw.
quote:Zelfs nog daar voor, geloof ik..
Op maandag 8 december 2003 18:57 schreef Fuxl het volgende:[..]
Magisch... Ik hoop ZO dat het de verwachtingen waar gaat maken !
quote:jezus ik koop die game aleen al voor die boxart...super!!!
Op maandag 8 december 2003 17:35 schreef pkwarts het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
heilige poep!
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
:p na het fable topic ook maar ff hier!
quote:zo not-done
Op maandag 8 december 2003 19:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ie echt zo vet is neem ik een Fable tattoo..
.
.
(hoop ik)
quote:probeer het zou ik zeggen
Op maandag 8 december 2003 20:27 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik heb dus net mijn HOME THEATRE SET geinstalleerd. Nu heb ik een 6tal stekkers in over en die zouden dus op mijn xbox moeten aangesloten worden. Nogmaals is dit wel correct? Ik denk namelijk niet dat dit opgelost kan worden d.m.v. een ADVANCED SCART CABLE.
quote:als je een 6tal stekker over hebt, die je volgens mij iets goed verkeerd.
Op maandag 8 december 2003 20:27 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik heb dus net mijn HOME THEATRE SET geinstalleerd. Nu heb ik een 6tal stekkers in over en die zouden dus op mijn xbox moeten aangesloten worden. Nogmaals is dit wel correct? Ik denk namelijk niet dat dit opgelost kan worden d.m.v. een ADVANCED SCART CABLE.
quote:Mede oprichter van de XBOX-topics-met-overbodig-veel-stijve lul-gehalte-plaatjes-imperium!
Op maandag 8 december 2003 19:15 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zelfs nog daar voor, geloof ik..
deGVR, robhimself en ik waren iig de eerste die met plaatjes begonnen te spammen..
[edit]
Ik vergeet vast nog wat mensen..
quote:
Op maandag 8 december 2003 20:37 schreef pimpin het volgende:[..]
als je een 6tal stekker over hebt, die je volgens mij iets goed verkeerd.
quote:Ja, dat was me wat.. De eerste paar topics..
Op maandag 8 december 2003 20:40 schreef Robhimself het volgende:[..]
Mede oprichter van de XBOX-topics-met-overbodig-veel-stijve lul-gehalte-plaatjes-imperium!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |