quote:In de winkel.
Op vrijdag 19 april 2002 10:46 schreef vosss het volgende:
Ja..........en nou?? Waar zijn de games dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 19-04-2002 10:52]
quote:Tieten, tieten en nog ns tieten, owja! en er wordt nog geknokt ook!
Op vrijdag 19 april 2002 10:48 schreef pmponer het volgende:
Ik haal denk ik zometeen doa3 rapport volgende week..
quote:Och, waarom denk je dat Tomb Raider het altijd zo goed gedaan heeft
Op vrijdag 19 april 2002 10:49 schreef Robhimself het volgende:[..]
Tieten, tieten en nog ns tieten, owja! en er wordt nog geknokt ook!
NIET KOPEN
quote:Vanwege zn PRACHTIGE level design natuurlijk
Op vrijdag 19 april 2002 11:00 schreef dadinanduZ het volgende:[..]
Och, waarom denk je dat Tomb Raider het altijd zo goed gedaan heeft
Mooie, maar helaas minder afgewerkte race-game. Het is nog steeds meer een arcade-game met wat (teveel) simulatie-wannabe trekjes. Bovendien zijn enkel de liveries van de auto 2002, de vorm van de auto's (zie bv. de Arrows) zijn gewoon 2001-materiaal. In feite is het vermoedelijk dus niet veel meer dan een update van de F1 2001 waar wat is veranderd aan de kleurstellingen van de wagens en de namen van de coureurs.
Er zit een GT-wannabe feature in, waarbij je een aantal taken "Challenges" moet verrichten zoals remmen, optrekken, chicanes nemen en in de regen rijden met droogweerbanden en omgekeerd, voordat je kunt beginnen met het rijden van Grand Prix'.
De besturing moet je onder de knie zien te krijgen, en hiervoor kun je zowel de 'joystickjes' op de gamepad, en de knoppen gebruiken. Je kunt (slechts?) een tweetal assists aanzetten: ABS en traction control. Ik kan nou niet zeggen dat beiden perfect werken als je ze aan hebt staan. Je gaat nog ongelofelijk snel de rondte in, en de besturing is compleet anders dan Grand Prix 3 (iets wat ik al merkte bij F1 2000 voor de PC). Bij GP3 is het makkelijk sturen, maar moeilijk om hard te gaan, terwijl dit bij F1 2002 precies andersom is.
Behalve de normale Single GP en zowel een officieel als een custom Championship Season, kun je het ook tegen je teamgenoot opnemen. Ik heb dit nog niet echt uitgediept, maar je schijnt elke keer bij winst een ander team te hebben.
Het realisme is zoals gezegd niet al te hoog. Als je de optie hebt aangevinkt waar je schade kunt hebben, vliegen complete voorvleugels er af, precies bij de aanhechtingspunten op de neus. Je ziet 'm dan op de baan liggen, alsof 'ie net uit de fabriek is komen rollen. Realistische schade is dus niet echt aan dit spel besteed. Er zijn nog wel meer puntjes die af doen aan het realisme (de concurrentie rijdt sneller, naar mate je zelf sneller rijdt. Dit gaat in veel gevallen zelfs zo ver dat ze een aantal seconden per ronde sneller rijden, dan dat ze in de kwalificatie hebben gereden. Een beetje het The Need For Speed-syndroom).
Al met al is het wel een leuke game, maar ik kijk enorm uit naar Grand Prix 4, aangezien deze F1 2002 waarschijnlijk aan alle kanten voorbij zal scheuren.
De speelbaarheid en het verslavingsgehalte bij dit spel is niet zo gek hoog. De graphics zijn (vooral in de regen) om van te smullen (t.o.v. wat ik gewend was), maar de game mist nog het één en ander om een topper te zijn. Als F1-fanaat kon ik bij aanschaf van de XBox echter niet om dit spel heen.
Ik zou het spel als F1-fan een 8- geven, alhoewel ik vermoed dat mensen die gewoon lekker een potje willen scheuren beter uit kunnen wijken naar Project Gotham.
dat spel regeert!!
quote:Halo is idd een ervaring in it's own right!
Op vrijdag 19 april 2002 11:45 schreef Vision het volgende:
vorige week voor het eerst Halo gespeeld.dat spel regeert!!
quote:cool
Op vrijdag 19 april 2002 15:38 schreef Zooi het volgende:
Ik beloof hierbij dit weekend een verslag alla Twi online te gooien van de games die ik momenteel heb.
Ik moet zeggen dat er bij doa3 op graphics nivo behoorlijk vooruitgang is geboekt het ziet er gewoon erg lekker uit.
De gameplay is nagenoeg gelijk gebleven dus zeker goed.
Kort gezegd.
Doa 3 is een game die je als fightning-games liefhebber MOET hebben en voor anderen het huren zeker waard. Wat ik namelijk denk is dat iedereen in het begin zeker erg enthousiast zal zijn maar... wanneer alles is gehaald hij alleen in multiplayer interessant blijft.
quote:Owwwwww yeah!! ik zou zeggen: Huur een XBOX met HALO en overtuig jezelf!!
Op maandag 22 april 2002 13:01 schreef Chocobo het volgende:
Rob,........hoe vindt jij Halo,.......is het echt de moeite waard ?
quote:ergens kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dat ene middagje Halo spelen bij mij thuis verstrekkende gevolgen heeft gehad voor de Xbox discussie hier op Fok!....
Op maandag 22 april 2002 13:04 schreef Robhimself het volgende:[..]
Owwwwww yeah!! ik zou zeggen: Huur een XBOX met HALO en overtuig jezelf!!
quote:Welnee man! of.......toch....wel?
Op maandag 22 april 2002 13:08 schreef Smots het volgende:[..]
ergens kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dat ene middagje Halo spelen bij mij thuis verstrekkende gevolgen heeft gehad voor de Xbox discussie hier op Fok!....
Star Wars: Knights of the Old Republic
Tom Clancy's Splinter Cell
Strident: The Shadow Front
Over graphics niks te klagen..
Kwijlbaarheidsfactor 10!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |