en het irritante is dat je het op de een of andere manier niet kan veranderen....quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
En weer is de OP niet goed![]()
En ik ook nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
en het irritante is dat je het op de een of andere manier niet kan veranderen....
wie is hier nou een prutser? een user of een mod die een post niet kan veranderen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En ik ook niet.
Let dan ook gewoon op prutz0r.
zo dat ziet er grafisch behoorlijk indrukwekkend uit zeg. Weer een shooter maar als ze er allemaal zo uit zien dan hoor je mij niet zeuren.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Conflict: Vietnam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dude, ik heb niet om die bug gevraagd,quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wie is hier nou een prutser? een user of een mod die een post niet kan veranderen?
Preciesquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:50 schreef DinoPK het volgende:
[..]
zo dat ziet er grafisch behoorlijk indrukwekkend uit zeg. Weer een shooter maar als ze er allemaal zo uit zien dan hoor je mij niet zeuren.
Ik welquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En ik ook niet.
Let dan ook gewoon op prutz0r.
Het is een 3rd person shooter, zoals Nam`67 dus.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Precies
En het liefste unlimited ammo
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
He, lekker slowchatten :')
*Eenschquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whahahaha!!
De aankomende grote hit op de PS2 gaat NIET online..
GTA:SA dus...
GT4 wordt ook al keer op keer uitgesteld omdat ze bang zijn dat de servers het niet trekken als er zoveel mensen online gaan...
Wij betalen dan wel, maar dan HEB je ook wat...
Een keertje CC van iemand in de familie nemen. brutaal mens heeft de halve wereld. Je hebt 'm ook maar 1x nodig (tenzij je content gaat downloaden), daarna verleng je 'm elk jaar met een starterskitjequote:Op woensdag 23 juni 2004 17:00 schreef mordradead het volgende:
toch is het jammer dat voor live een creditcard nodig is, maandelijkse incasso zou beter zijn geweest (voor mij dan)
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whahahaha!!
De aankomende grote hit op de PS2 gaat NIET online..
GTA:SA dus...
GT4 wordt ook al keer op keer uitgesteld omdat ze bang zijn dat de servers het niet trekken als er zoveel mensen online gaan...
Wij betalen dan wel, maar dan HEB je ook wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |