Ik wou dat ik een hoop geld had, dan kon ik ze allemaal kopen
De Xbox
De Xbox is Microsofts Videogamesysteem van de toekomst en staat garant voor de meest indrukwekkende game-ervaring ooit. Met de Xbox hebben spelontwerpers de techniek in handen om hun creatieve visie vorm te geven en games te maken waarbij fantasie en werkelijkheid als nooit tevoren in elkaar overlopen.
De Xbox console en controller zijn ontwikkeld om zo optimaal mogelijk gebruik te maken van het vermogen en de prestaties van de Xbox, waarbij gebruik is gemaakt van de kennis en ervaring van meer dan 5.000 gamers en spelontwerpers van over de hele wereld. De Xbox console, diepzwart, gestroomlijnd en met een krachtige look, is uitgevoerd met een grote 'X' en een knalgroen 'Xbox juweel' in het midden.
Spectaculaire Aanbieding
Microsoft komt met een speciale aanbieding voor de (minder bedeelde) mensen die nog geen Xbox hebben. Zolang de voorraad strekt is vanaf vandaag de Xbox console, inclusief twee games: Halo en Midtown Madness 3, plus een gratis proefabonnement van twee maanden op Xbox Live verkrijgbaar voor slechts €199,99. Het aanbiedingspakket bevat alles wat een gamer nodig heeft om meteen het maximale uit de Xbox te halen en kennis te maken met Xbox Live.
Dit houd in dat mensen voor €120 euro aan spellen krijgen en de console voor feitelijk € 80 euro aanschaffen. Als dat geen goede deal is! En dat is niet alles:
Gamers met een breedband internetverbinding kunnen onmiddellijk Live van start met Midtown Madness 3 dankzij het proefabonnement dat bij de aanbieding is inbegrepen. Men kan zich hiermee eenvoudig bij Xbox Live aanmelden. Bij het verstrijken van de proefperiode wordt men per email op de hoogte gebracht. Om het abonnement te verlengen kan vervolgens een keuze gemaakt worden voor een maandelijkse abonnement van €6,99, een jaarabonnement van €59,99 of om het abonnement te annuleren. Perfect toch?
Kijk hier onder voor de verpakking van deze mooie aanbieding, en vergeet niet al je Xbox-loze vrienden op de hoogte te brengen!
Vorige topics
Het grote XBOX games topic!!
Het grote X-box games topic [deel 2]
Het Grote XBox game topic [Deel 3]
Het Grote XBox game topic [Deel IV]
Het Grote Xbox Games Topic [Deel V]
Het Grote Xbox Games Topic [Deel VI]
Het grote XBOX games topic deeltje 7!
Het grote Xbox games topic deel 8
Het Xbox topic deel 9
[Gouden tijden] XBOX topic dl. 10 (geen 56k topic)
Het grote Xbox topic deel 11 [XBOX]
Het Grote XBox game topic [Deel XII]
XBOX topic [Deel XIII] XBOX Live is on it's way!!
XBOX topic [Deel XIV] breedband gevraagd!
XBOX topic [Deel XV] MK:DA!!!!!
XBOX topic [Deel XVI]: Whats next?
Xbox topic, the sequel [deel 18]
xbox topic: splintercell deel 19 :P
[XBox]Deel 20... bijna gaan we live!
[XBOX] Deel 21. We gaan *LIVE LIVE LIVE*
[LIVE] Het hele grote XBOX topic, deeltje XXII..
XBOX [deel 23] en we zijn live
XboX [Deel 24] Rivaliteit op L!ve
[XBox]Centrale topic - deel 25
[Xbox]Centraal Xbox Topic 26
[XBOX]Deel 27..What's next?
[Centraal XBOX] Deel 28 voor meesterlijke graphics
[Xbox Topic] Deel 29: E3 coverage, no 56k
[Xbox] E3 Afterparty (Deel XXX )
[XBOX] Wachten op niets, behalve FluxC5. (Deel 31)
[XBOX] Hail the XBOX (deel 32)
XBOX deel 33, Met bruut geweld!
[XBox] Deel 34, Wie is er eigenlijk bruut?
[Xbox] deel 35
[XboX] topic deel 36 - verre van stoffig -
[Xbox] 37 Iedereen moet er een keer aan geloven
[XboX] 38 Euh... Xbox Gaaf !
[XBOX] deel 39, en nog steeds aan kop!
[XBOX] Deel 40, Can you feel the force?
[XBOX]Deel 41:Begun, a new topic has. IK WIL UM NU
[XBOX] DEEL 42: Ik wil hem nu!! (XO3 is begonnen!)
[XBOX] DEEL 43:
[X-Box] Topic 44
[Xbox] Deel 45: XBOX ROCKS!
[Xbox] Deel 46: Het worden weer dure maanden!
[Xbox] Deel 47: November gamesmaand!
[Xbox] Deel 48: Steun Tain geef Giro: 888
[Xbox] Deel 49: Geniet maar game met mate!
[Xbox] DEEL 50: Xbox (topic) Jubileert!
[Xbox] DEEL 51: NOV Games - Whatcha Gonna Do ?
Xbox Live topics
[centraal] XBox LIVE topic -deel 1-
[XBOX Live 2] Het Live gamers almanak!
XBOX live topic -deel 3-
[XBOX] -Het grote LIVE topic-
[Xbox Live!] Deel 5 Let's play together!
Games topics
Star Wars: Knights of the old Republic:
Star Wars Knights of the old Republic
Star Wars Knights of the old Republic (deel II)
Star Wars: Knights of the old Republic (III)
Star Wars: Knights of the Old Republic (IV)
Star Wars Knights of the old Republic (V)
Midtown madness 3:
[XBox] Midtown Madness 3 Topic
[XBOX] Midtown Madness 3 Topic Deeltje 2
Splinter cell:
[XBOX] Tom Clancy's Splinter Cell...
[XBOX] Tom Clancy's Splinter Cell... (deel 2)
Tom Clancy's Splinter Cell deel IV [XBOX]
Splinter Cell deel V [Xbox]
Splinter Cell -deel 6-
Steel Battalion:
[XBox] Steel Battalion
Racing Evoluzione:
[XBOX]Racing Evoluzione
Jet Set Radio Future:
[Xbox] Jet Set Radio Future
Midnight Club II:
Midnight Club II
SSX 3:
[MULTI] SSX 3
Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy:
[PC/Xbox] Star Wars: Jedi Academy
Tiger Woods PGA Tour 2004:
Tiger Woods PGA Tour 2004
FIFA 2004:
Fifa 2004
[MULTI] FIFA 2004: Deel II
Soul Calibur 2:
Soul Calibur 2 topic # 2 [multi]
Te verwachten
Need for speed underground
Need For Speed: Underground
Fable:
[XBOX Exclusive] Fable: "Who will you be?"
Top Spin:
[XBox] Top Spin
Amped 2:
[Xbox] Amped 2
Halo 2:
[XBOX] HALO 2
Rainbow Six 3:
[Xbox] Rainbow Six 3
Algeme XBOX/Multi topics op FOK
[Centraal] Feedback en Zeiktopic GAM
The Scumm Bar [Het GAM Café] Deel 4!!!
Release Dates
The Worst! Zo slecht als een Hema-worst!
Help! Ik zit vast!
GameXpo 28-29-30 november
[Games] Meld hier Koopjes
Help ! Hij doet het niet!
Iedereen bedankt voor de bijdrages namens mij.
Hierbij wil ik de Xbox bedanken voor het spelplezier!
[Dit bericht is gewijzigd door kepler op 03-11-2003 23:50]
[Xbox] DEEL 51: NOV Games - Whatcha Gonna Do ?
TVP
quote:ik wist dat ik wat vergeten was
Op maandag 3 november 2003 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Link vorige deel[Xbox] DEEL 51: NOV Games - Whatcha Gonna Do ?
TVP
quote:T-net
De geruchten gonsden eerder vandaag al over het internet, maar het is nu officieel bevestigd dat niet Intel of AMD, maar IBM de processor voor de volgende Xbox zal leveren. Het bedrijf zal speciaal voor de gameconsole een CPU ontwikkelen gebaseerd op zijn meest moderne architectuur, daarbij waarschijnlijk refererende aan de 64-bits Power5. Eerder bouwde het bedrijf een speciale PowerPC-core voor de Nintendo GameCube. In de huidige Xbox zit een chip van Intel die goed is voor ongeveer een procent van marktaandeel van dat bedrijf. In tegenstelling tot de stap van nVidia naar ATi zet X-Bit Labs deze keer wel vraagtekens bij de backwards compatibiliteit van de "Next Xbox", die in 2005 op de markt verwacht wordt. De x86-versie van Windows CE en bijbehorende drivers zijn in ieder geval niet herbruikbaar, maar het is niet ondenkbaar dat de nieuwe processor krachtig genoeg is om de huidige 733MHz Celeron te kunnen emuleren:
By combining our vision, software experience and R&D resources with IBM's computer and semiconductor technologies, we plan to deliver unprecedented and unparalleled entertainment experiences to consumers while creating new engines of growth for the technology and entertainment industries. Bach added.
Naast de chip zal IBM ook bepaalde andere diensten aan Microsoft verlenen met betrekking tot de Xbox, maar hierover worden later pas nadere details gegeven. Ook de financiële kant van de afspraak wordt niet belicht.
quote:Ja oud nieuws,... de Xbox heerst
Op dinsdag 4 november 2003 00:27 schreef Bastard het volgende:
Nog nieuws?
Prince of Persia Sands of Time
Rainbow Six 3
Top Spin
quote:Nog erger, te veel goede spellen en te weinig tijd EN te weinig geld!
Op dinsdag 4 november 2003 08:26 schreef Fuxl het volgende:
Te veel goede spellen en te weinig tijd
Daarnaast moet ik ook nog steeds Xbox Live eens proberen en ik wil Worms nog kopen.
Ik had deze oproep trouwens al eerder gedaan. Wie uit de omgeving Heerhugowaard wilt zijn gewone (originele onbeschadigde) controller ruilen voor mijn Controller S (ook origineel en onbeschadigd).
quote:Het is misschien niet echt omgeving Heerhugowaard, maar ik woon in Utrecht en heb wel interesse. Ik kan eventueel naar Heerhugowaard rijden (lang leve de leasebak
Op dinsdag 4 november 2003 09:16 schreef Menyo het volgende:
Ik heb mijn Xbox niet op het juiste moment gekocht. Ik ben bezig met stage, heb nog spellen die ik nog niet gespeeld heb en er komen een boel goede spellen aanDaarnaast moet ik ook nog steeds Xbox Live eens proberen en ik wil Worms nog kopen.
Ik had deze oproep trouwens al eerder gedaan. Wie uit de omgeving Heerhugowaard wilt zijn gewone (originele onbeschadigde) controller ruilen voor mijn Controller S (ook origineel en onbeschadigd).
quote:Jammer dat er al zoveel goede spellen uit komen. Ben bang dat deze wat mij betreft in de winkel moet blijven.
Lord of the Rings: Return of the King is, indeed, a modern day Golden Axe, but ratcheted up to massive levels of production. With excellent sound, graphics, and theatrical work bolstering it, Return of the King is a hardcore gamers' game with tremendous mass market appeal. There is nothing wrong with that. In fact, it's just what old school gamers have been yammering about for years. ("Man, remember when we used to play BLANKITY BLANK in the arcades? That was awesome.")Personally, the online play is a great added bonus, and in itself is a huge and impressive feature, but it's not quite as impressive as a competitive mode would be. It's neat (and I'll be playing more of it), but it's not as deep, or perhaps as long-lasting, as something of a more competitive nature, say, such as Tony Hawk's Underground or SOCOM II. The co-op mode adds an enormous amount of replay value and is sure to put this game under millions of Christmas trees this December.
But Return of the King is more than just a good hack and slash. It's one of the best. The feature set is excellent and well worth your money: Six initially playable characters (nine in all), 13 levels, which can be played with all of the characters; good graphics, and an excellent score and superb sound effects. It's got tons of replay value too with secret characters, bonus game concept art, video interviews, and extra games to fiddle around with.
9.0 Presentation
Excellent, most excellent. The menus are majestic, the movie clips well edited.
8.5 Graphics
Far superior to last year's efforts, these graphics hold up well in single-player, but drop down a tap in co-op.
9.3 Sound
THX certified, and supporting Dolby Pro Logic II on PS2, ROTK's sound is superb. And very very loud.
8.9 Gameplay
Hack and slash perfected? Perhaps? Later combos can lead to some excellent juggles. Good, but occasionally uneven, level design makes for a unique trip in each.
9.3 Lasting Appeal
Play it once the right way, and then play it again by mixing it all up. It'll take you more than 10 hours the first time though. Overall, this game love you long time.
OVERALL: 8.7
(out of 10 / not an average)
Het publiek is het ook soms niet eens met jou of de scheidrechter Je kan dan boegeroep horen of gejuich,... en dat allemaal in Dolby Digital,...
Je kan het publiek dus voor je winnen als je het goed speelt
quote:You got mail.
Op dinsdag 4 november 2003 10:01 schreef Chevalric het volgende:[..]
Het is misschien niet echt omgeving Heerhugowaard, maar ik woon in Utrecht en heb wel interesse. Ik kan eventueel naar Heerhugowaard rijden (lang leve de leasebak
). Je kunt me mailen op mijn msn adres (zie profiel) voor eventueel verder overleg.
quote:Geluid is idd. erg goed gedaan, ook leuk is dat het stadion steeds voller gaat zitten als je verder komt in een toernooi...!
Ik las net een review van Top Spin in de krant Het schijnt dat je met de witte en zwarte kleine knop respectievelijk juichende en kwaade bewegingen kan maken na een call van de scheidsrechter (empire). Je kan dus ook goed pissed worden.
Het publiek is het ook soms niet eens met jou of de scheidrechter Je kan dan boegeroep horen of gejuich,... en dat allemaal in Dolby Digital,... Je kan het publiek dus voor je winnen als je het goed speelt
Het is echt de beste tennisgame ooit, jammer alleen dat de computer zo makkelijk te verslaan is...
quote:en voor dat laatste heb je natuurlijk de Live! functie
Op dinsdag 4 november 2003 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Geluid is idd. erg goed gedaan, ook leuk is dat het stadion steeds voller gaat zitten als je verder komt in een toernooi...!
Het is echt de beste tennisgame ooit, jammer alleen dat de computer zo makkelijk te verslaan is...
quote:Nah, ik heb een 2e controller daarvoor
en voor dat laatste heb je natuurlijk de Live! functie
Live werkt niet bij mij, klote modem van Casema...
quote:dus als je heel snel bent, zou je tegen je zelf kunnen spelen
Op dinsdag 4 november 2003 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Nah, ik heb een 2e controller daarvoor
maar jammer dat Live! niet werkt, dat lijkt met het coolste onderdeel van het hele spel
quote:Maat van me waar ik het een keer over had tegen je.. die ook Casema had?
Op dinsdag 4 november 2003 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Nah, ik heb een 2e controller daarvoor
* Menyo wilt naar huis!
Heb je op een excuus zitten wachten om Xbox Live zelf uit te proberen? Of moeten we het misschien nog aantrekkelijker voor je maken om je vrienden uit te nodigen om online te gaan? Dan is de proefaanbieding voor twee maanden Xbox Live net wat voor jou! Haal gewoon een van de hieronder vermelde games met Xbox Live-ondersteuning op en je krijgt een code voor het proefabonnement in de doos!
Je hebt enkele zaken nodig voordat het werkt allereerst een breedbandverbinding - inbelslakken kunnen het wel vergeten! Daarnaast heb je een geldige creditcard nodig waarmee je account kan worden geautoriseerd - voor de eerste twee maanden gelden geen abonnementskosten, dus maak je daarover geen zorgen!
Je hoeft je alleen maar te registreren, een Gametag op te halen en een game te kiezen die je wilt spelen - zo gemakkelijk is het! Als je de volledige Xbox Live-ervaring wilt meemaken, kun je een Xbox Live Communicator-headset aanschaffen (afzonderlijk verkrijgbaar) - je kunt dan tactische besprekingen voeren met je vrienden terwijl je speelt!
Als de twee maanden afgelopen zijn, heb je verschillende opties:
Games met Xbox Live-ondersteuning waarbij het proefabonnement van twee maanden wordt geleverd:
Je kunt dit geweldige proefabonnement voor twee maanden ook krijgen in bepaalde speciale aanbiedingen en pakketten.
De aanbieding voor het proefabonnement op twee maanden Xbox Live is verkrijgbaar bij de aankoop van in aanmerking komende Xbox-producten. Alleen voor nieuwe abonnementen in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Nederland, België, Zweden, Oostenrijk, Denemarken, Finland, Ierland, Noorwegen en Zwitserland. Wanneer de periode voor het proefabonnement van twee maanden is afgelopen, wordt [insert monthly fee] per maand of de op dat moment geldende prijs voor de Xbox Live-service automatisch ten laste gebracht van je creditcard tenzij je je abonnement opzegt of een alternatief kiest. Deze aanbieding is onderworpen aan de Terms of Use van de Xbox Live-service. Voor gesproken communicatie is een Xbox Communicator vereist (deze is afzonderlijk verkrijgbaar). Geldig van 01-10-03 - 31-03-04. Deze aanbieding kan niet worden gecombineerd met andere Xbox Live-aanbiedingen.
bron www.xbox.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |