De eerste reviews zijn unaniem positief. IGN heeft ook een review online van 6 (!) pagina's maar zeker de moeite van het lezen waard. Deze is hier te vinden:
http://ps2.ign.com/articles/455/455424p1.html
Door hoe het geschreven is merk je echt dat de auteur van de review genoten heeft. Verder is er nagenoeg geen pop up en de framerate blijft lekker constant.
De release??? 24 oktober ....
Wat screens:
Heerlijk.. die ubertricks, de karakters, de funky muziek, online gameplay (op de PS2)... laat maar heeel snel komen!
[Dit bericht is gewijzigd door geursel op 20-10-2003 17:34]
quote:Ik krijg bij Top Spin waarschijnlijk (en hoop ik) ook geen snowboardgevoel hoor
Op donderdag 23 oktober 2003 11:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind er niet veel aan (xbox). Het ziet er wel mooi uit en het is wel leuk om een beetje rond te snowboarden maar het echte snowboard gevoel heb ik bij lange na niet. Is wel effe anders dan bij Top Spin bijv.
Mjah... vooral op de Xbox zal de strijd tussen Amped 2 en SSX 3 losbarsten. ik denk zelf dat voor de Xbox, Amped 2 gaat winnen vanwege de 8 player multiplay.
quote:Dit gaat ook over SSX3.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:55 schreef realbase het volgende:
Ik heb thuis nog de SSX
Verschilt SSX Tricky veel van mijn versie ?
( niet dat ik hem denk ga halen .. wacht wle op SSX 3 )
quote:Weetik,,
Op donderdag 23 oktober 2003 11:56 schreef Retro het volgende:[..]
Dit gaat ook over SSX3.
Maar ik hoor hier ook mensen praten over SSX tricky ! ( ik heb de voorloper daarvan )
En ik vroeg me af of SSX Tricky veel verschilde van SSX ..
SSX 3 gaat er sowieso komen
quote:Eh, de Cube controller heeft shoulder buttons hoor.
Op maandag 20 oktober 2003 19:39 schreef geursel het volgende:
Mjah, in de review van IGN stond dat de Cube controller niet echt handig voor deze game is door het gemis van shoulder buttons. Het zal wel niet zo'n ramp zijn, maar is toch jammer voor de cube-ers onder ons
Overigens wacht ik toch nog maar even op 1080. Een echtere snowboardsim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |