Star Wars: Knights of the old Republic (III)
Star Wars Knights of the old Republic (deel II)
Star Wars Knights of the old Republic
Ben op het moment bijna lvl 19 (lvl 11 Jedi, lvl 8 Soldier). En ben volgens mij op 3/4 van het spel.
spoiler:
quote:Ik heb dus ook alles op 2-weapon-style gegooid, in het begin met vibroblades/swords en later met lightsabers.
Op vrijdag 19 september 2003 13:23 schreef Anahka2309 het volgende:
Ik loop tot nu toe redelijk makkelijk door het spel heen trouwens....niet echt veel moeite met gevechten.Gisteren voor t eerst tegen Darth Malak op de Leviathan en dan ging ERG makkelijk. Dark Jedi Masters....geen probleem. Dat monster op Kashyyk....geen probleem. Darth Bandon.....geen probleem.
De laatste keer dat er party-members doodgingen was op Dantooine tegen die Mandalorean-leader..maar toen zat ik ondertussen te bellen dus dat telt niet echt
Gewoon op Normal difficulty (tenminste, ik neem aan dat ie daar standaard op staat). Ik heb wel vanaf het begin alles op 2-weapon-style en de bijbehorende proficiencies enzo gegooid en loop sinds het begin met zwaarden rond....nu met double-bladed lightsaber (Violet
)...
Doe nu 18-32 damage met m'n double-bladed lightsabre.
quote:over
Op vrijdag 19 september 2003 14:20 schreef piertje2 het volgende:
waar gaat dit over?
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 14:20 schreef piertje2 het volgende:
waar gaat dit over?
Klik anders ff een van de links het het openingstopic aan....
Anders ga je naar www.google.nl
en daar tik je in :
Star Wars: Knights of the Old Republic
Dan zie je het vanzelf......
quote:Ik ben een lvl 5 woman scoundrel.
Ben op het moment bijna lvl 19 (lvl 11 Jedi, lvl 8 Soldier). En ben volgens mij op 3/4 van het spel.
(maar wel een lekkere )
quote:Dat wordt m'n volgende character ook...
Op vrijdag 19 september 2003 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Ik ben een lvl 5 woman scoundrel.
(maar wel een lekkere
)
Heeft er iemand trouwens al een goede strategy guide gevonden? Ik heb het idee dat ik echt ALLE side-quests ondertussen gedaan heb (of in ieder geval gevonden) maar er zullen er ook vast meer zijn (hoop ik).
Wel irritant dat door sommige acties uit te voeren bepaalde side-quests verloren gaan.
spoiler:
quote:Kwam ik gisteren ook achter ja....erg vervelend
Op vrijdag 19 september 2003 14:35 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
spoiler:
als je op kashyyyk eerder de wookies het dorp laat vernielen dan dat je de sidequest met die handelaar hebt gedaan ben je hem dus gewoon kwijt
spoiler:
Bastila's Angry Underwear
Shes a Saucy Minx
When you have Bastila in your party and some dark robes, equip the dark robes and then remove them.
If you remove Bastila's outfit when she's wearing dark robes, you'll see her in her angry underwear. If you take her clothes off otherwise, she's wearing her normal unangry underwear and probably wont return your calls.
quote:Eerst z'n henchmen afmaken en daarna Calo, he's not so tough.
Op vrijdag 19 september 2003 16:18 schreef Chocobo het volgende:
Iemand een leuke tip voor de eindbaas Calo na de draak scene op Tantooine ?
quote:Ik laat Bastila ook met haar double-bladed spelen, maar eigenlijk is dat niet zo vreselijk gunstig. Voor de andere drie heb ik gekozen voor dubbele lightsabers, met een korte saber in de off-hand (zodat het 'balanced' is en je geen -2 attack modifier krijgt). Het grote voordeel is dat je zo ook de double handed skill benut en dan met 4 kristallen ipv 2. Een single saber icm met de hoogste duelling skill is volgens mij trouwens eigenlijk ook voordeliger dan double-bladed. Dat zou denk ik optimaal zijn voor Jolee, maar ik vond het toch cooler om zijn double handed skill uit te bouwen. Nu heeft mijn held 2 rode, Juhani 2 paarse en Jolee 2 groene sabers. Allemaal met dark dan wel light jedi master robes. Het team ziet er erg indrukwekkend uit moet ik zeggen
Op vrijdag 19 september 2003 14:19 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
Doe nu 18-32 damage met m'n double-bladed lightsabre.
quote:Wat bedoel je? Ik heb de Leviathan gedaan zowel als vrouw als man..
Op vrijdag 19 september 2003 14:56 schreef Anahka2309 het volgende:[..]
Kwam ik gisteren ook achter ja....erg vervelend
spoiler:
Hoe gaat het eigenlijk met die plottwist op de Leviathan als je met een vrouwtje speelt? Of is die ene persoon dan vanaf het begin ook een vrouw?
quote:Flinke spoiler:
Op vrijdag 19 september 2003 16:41 schreef Vibromass het volgende:[..]
Wat bedoel je? Ik heb de Leviathan gedaan zowel als vrouw als man..
quote:Jah en?
Op vrijdag 19 september 2003 18:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb een gast over de vloer voor 10 dagen...
Darksidepoints!!!
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 18:49 schreef coolnhl het volgende:[..]
Jah en?
Kill him with your lightsaber
Darksidepoints!!!
quote:Weer een flinke spoiler, niet lezen als je het spel niet al bijna uit hebt
Op vrijdag 19 september 2003 16:57 schreef Anahka2309 het volgende:[..]
Flinke spoiler:
Ja, maar als je als man speelt krijg je daar toch te horen dat je eigenlijk iemand anders bent... Als je een vrouw speelt kunnen ze toch moeilijk zeggen dat je die Sith bent? Of is het geslacht van die Sith dan ook anders?
quote:spoiler:
Op vrijdag 19 september 2003 19:26 schreef Vibromass het volgende:[..]
Weer een flinke spoiler, niet lezen als je het spel niet al bijna uit hebt
spoiler:Er zijn ook vrouwelijke Jedi en Sith. Als je goed oplet zul je zien dat in geen enkele tekst wordt gezegd of Revan een man dan wel een vrouw is. Woorden als 'he' en 'she' worden niet gebruikt, alleen Revan deed dit, Revan deed dat etc. Je kan hem/haar ook nooit zien in de filmpjes vanwege het masker en de verhullende pantser/mantel
quote:Ik heb er dik 35 uur in zitten, heb 4 starmaps van de ??
Op vrijdag 19 september 2003 21:04 schreef Bastard het volgende:
Hoe lang speeltijd zit er nou in?
quote:35 uur is al veel te noemen inderdaad..
Op vrijdag 19 september 2003 21:05 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik heb er dik 35 uur in zitten, heb 4 starmaps van de ??
Moet er nog 2 geloof ik...
Kheb het topic niet helemaal zitten volgen hoor.. maar is het zo dat je vaak in battle's komt, of kun je ook gewoon relaxed ergens met een starfighter blijven vliegen of doelloos rondlopen?
Kheb namelijk best een hekel aan die gevechtenstyle zoals in FF serie.. daar kwam je op een bergrichel ineens 5x onverwachts in een moeilijk gevecht waar je maar net aan langs kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |