abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12099911
Deeltje 2, 'Terug naar deeltje 1!

Promo tekst op xbox.nl/

Midtown Madness 3 geeft gamers een waanzinnige en top-of-the-line race-sensantie in twee van 's werelds meest fascinerende steden: Parijs en Washington, D.C.

Midtown Madness 3, het nieuwste spel in de populaire Midtown Madness franchise, zet gamers achter het stuur van meer dan 30 voertuigen en laat ze strijden in spannende racemodes zoals Blitz, Checkpoint en Cruise. Met een robuuste Career mode met 14 racecarrières geeft Midtown Madness 3 je de spanning en adrenaline van het straatracen en daagt het gamers uit hun racecapaciteiten tot het uiterste te testen.

Kenmerken

• Vrij racen in twee levende, ademende steden. Zeer gedetailleerde en volledige in kaart gebrachte weergaves van Parijs en Washington, compleet met omgevingsverkeer en bewegende voetgangers, wachten de gamer op in Midtown Madness 3. Verborgen routes, kortere wegen en verstopplekken kunnen in beide steden gevonden worden.

• Career mode: Spelers kunnen meer dan 50 missies uitvoeren in 14 carrières, inclusief een limousinechauffeur, een pizzabezorger, taxichauffeur, geheim agent en politieagent. Nieuwe carrières, voertuigen en uitdagingen zijn beschikbaar als spelers een aantal missies voltooien en vorderingen maken in het spel.

• Diverse voertuigen. Gamers hebben de mogelijkheid hun rijkunsten te testen in een breed assortiment snelle en gave voertuigen. Racers kunnen kiezen uit meer dan 30 voertuigen, inclusief gelicenseerde auto's van topfabrikanten en voertuigen als stadsbussen of taxi's.

• Online spelen. Gamers kunnen vrienden en anderen uitdagen in een online spel met downloadable content.

• Geavanceerde beelden en audio. Door volledig gebruik te maken van de audiomogelijkheden van Xbox, bevat Midtown Madness 3 verkeer, voetgangers, voice-over-effecten en omgevingsgeluiden die kenmerkend zijn voor de steden en wijken waar het spel zich afspeelt, waardoor de gamer een compleet interactieve race-ervaring geboden wordt.

Published by:Microsoft Game Studios
Developed by:Digital Illusions
Street Date:Nu verkrijgbaar
Suggested Retail Price:€ 59.99
Genre:Racing
Live Enabled:Yes
Players:1-4

Door Alex McLain

• Mogelijkheden voor meerdere spelers in racespellen zijn al bijna net zo oud als het genre zelf. Het is niet toevallig dat de racekarren in arcades zij aan zij staan en gekoppeld zijn zodat je als team of tegen elkaar kunt spelen. Midtown Madness 3 zet deze traditie voort en brengt de evolutie van racespellen voor meerdere spelers naar nieuwe hoogten.

• Vroeger moest je op consoles met meerdere spelers altijd op een gedeeld scherm spelen (ook bij Midtown Madness 3), en hoewel dit erg leuk kan zijn, heeft het zo zijn nadelen. Je zult blij zijn te horen dat je bij Midtown Madness 3 ook systemen kunt koppelen, zodat alle gamers via LAN je racedrang kunnen stillen, totdat de cola op is en de zak chips als een vergeten vodje papier in een hoekje ligt. Alleen het racen met gekoppelde systemen is al een grote verleiding, maar laten we vooral de krenten in de pap niet vergeten: Xbox Live, en alle extra goodies die je krijgt zullen verbonden zijn aan de gekte voor meerdere spelers die Midtown Madness 3 je brengt. Dit partnerschap zou bij alle race gamers een glimlach op het gezicht moeten toveren, dus bereid je voor - het gaat gebeuren!

• We weten allemaal wat Xbox Live allemaal kan (en als je dat niet weet, wordt het tijd dat je het leert), maar wat, oh hemel, brengt Midtown Madness 3 de wijde wereld van spellen voor meerdere spelers? Wat dacht je van zes verschillende spelmodes en bergen aanpassingopties? Nou, daar krijg je zeker weten een vette grijns van op je gezicht! Maar genoeg geklets. Laten we het maar eens grondig gaan bekijken.

• Opbouwen maar!

• Wat voor soort spel wil je spelen? Wil je gastheer zijn van een spel? Bepaalde vrienden uitnodigen? Meteen een tegenstander vinden? Zoeken naar specifieke vaardigheidsniveaus, autoklassen of spelsoorten? Je online status veranderen? Een bepaalde stad kiezen? Of recente spelers opzoeken? In Midtown Madness 3 kan het allemaal. Dat allemaal, met een zak chips in de hand! Er zijn een heleboel opties beschikbaar zodat je er helemaal in kan opgaan en een spel voor meerdere spelers kunt bouwen dat helemaal bij je past. Dit niveau van aanpassing is maar zelden beschikbaar geweest voor spellen voor meerdere spelers. Niet in racespellen en ook niet in andere spellen. Nu gaan we verder met de spelmodes voor meerdere spelers.
  • Cruise mode

• Met de Cruise mode kun je een stad openen (Washington D.C. of Parijs) en kun je er naar hartelust in spelen. Er zijn geen regels, tijdslimieten of doelen en het is beschikbaar in modes voor één of meerdere spelers. Het is een geweldige manier om bekend te raken met de ins en outs van de stad, en meer creatieve spelers kunnen regels voor hun eigen autospellen bedenken.
  • Checkpoint

• Checkpoint is een snelle en harde race waarin je door glanzende groene hekken vliegt om je einddoel te bereiken. Dit is de snelste, en waarschijnlijk meest intense, racemode.
  • Capture the Gold

• In Capture the Gold verrijst overal in de stad een stapel goud, en jij moet deze snel pakken en naar je schuilplaats brengen voordat je concurrenten je te pakken krijgen. Maar, kijk uit: Als je het goud hebt, kunnen anderen je auto een kusje geven en het van je afpakken.
  • Tikkertje

• We hebben dit spel als kind allemaal gespeeld (waarschijnlijk zonder auto's) en de regels zijn duidelijk. Een speler is 'm en moet de anderen tikken. De laatste die niet getikt is, wint. Dus.
  • Jager

• Een speler is de Jager en de anderen zijn de Prooi. Als de Jager zijn Prooi tikt, worden zij op hun beurt Jager. De laatste Prooi die gevangen wordt, wint alle knikkers.
  • Stayaway

• Aan het begin van het spel wordt een speler aangewezen als het "konijn". Jij wilt het konijn: het konijn is goed. Als je 'm hebt, hou 'm dan, maar zorg ervoor dat je niet door andere auto's getikt wordt, omdat de speler die dit het meest doet, hem wint.
  • Een angst die ik had over de Live-ervaring voor meerdere spelers is dat de steden te groot zouden zijn voor snelle, intense spellen. Midtown Madness 3 heeft die angst weggenomen: in het spel kun je vooraf geselecteerde delen van de stad blokkeren voor de hectische en intense spellen.

• Midtown Madness 3 en Xbox Live zijn een perfect koppel. Met opties uit alle richtingen, de mogelijkheid om commentaar te geven op je medespelers en een heleboel spelmodes, kunnen racefans hun hart ophalen. Laat de gekte maar beginnen!

Reviews,

Tips & Tricks,

• Er zijn 2 totaal geheimen cars te vinden in MM3, net als paint-jobs kun je deze unlocken door spray-cans te verzamelen.
  • 1,ste ASP (in Paris)

- Spay-can vind je boven de Quai Des Tuileries straat deze loopt
    paralel langs de seine.
    - Rijdt onder de bogen door bij het Musee Du Louvre sla rechts af de
    Quai Des Tuileries op.
    - Aan de rechter kant op de stoep vind je een jump, neem deze zo snel
    als mogenlijk (de Koenigsegg CC is aanbevolen). boven de jump
    hangt een spray-can met als titel ????.
    - Hit deze spray-can en je unlockt de ASP

2de,Serpent MK2 (in Washington DC)

-Start bij Washington Square ga west de Whitehurst Freeway op.
    -Neem de onderste baan, en plank je auto (Neem de Mustang, Lotus
    of de Koenigsegg CC)
    -Nadat de Freeway rechts draait neem de berg/jump omhoog.
    -Boven de weg hangt een Spray-can met als titel ????.
    -Hit deze spray-can en je unlockt de ASP

• alles in papier style!!
  • Wanneer je in Parijs bent, moet je naar het Louvre. Daar staat ergens een GROTE glazen piramide. Ga bij de ingang van de piramide staan (Er recht voor) en kijk dan met je d-pad naar boven. Je zult dan de bovenkant van de piramide zien. Houd dat 20-30 sec. vast en alles zal in papier - potlood stijl zijn stop dan met kijken. wil je het weg, doe dan precies hetzelfde.

• alles 2x zo snel!!
  • Wanneer je in Washington D.C. bent moet je naar het Lincon Monument in het Zuid-Westen van Wahington ( bij de rotonde) rij de trap op en ga precies voor het monument staan (erin). Je ziet daar Lincon. Kijk dan 30 sec. met je d-pad naar boven en alles zal oud zijn stop dan met kijken en 2 keer versneld. Wil je het weg, doe dan precies hetzelfde

Gamertags,

het lijstje uit deeltje 1,

• Robhimself: DarqMasta
  • Apengek: McRoadkill NL
  • Bastard: SailingAce
  • Fliepke: Fliepke
  • Twi: Bartje Twi
  • FluxC5: Brutus NL
  • Chocobo: Varuna
  • Furious: Derek NL
  • Zooi: Zooi
  • Gijsje79: RockDarkAngel
  • AntiChrist: DONN13 DARKO
  • GTiMICRO: GTiMICRO
  • Xante/TC03 (broers): TMC 03
  • Sheepcidus: Sheepcidus
  • Scatty: Scatty
  • Zeiksnor: poekimammi

Images,

Movies,

pi_12100214
Erg leuke game. Speel hem zelf ook wel redelijk veel (als ik Xbox dan ). Work Undercover doe ik nu het meest. M'n zusje speelt overigens veel meer op de Xbox. Onze Gamertag = Heideroosje. Misschien dat je haar (of mij) wel es hebt gezien .
  dinsdag 29 juli 2003 @ 21:41:47 #3
37385 sepp.zutphen.nu
Techno-anarchist
pi_12100353
Ik doe nooit spelletjes (laatste keren dat ik echt serieus spelletjes deed op de computer was in 1987 op de Commodore 64), en ik heb mijn xbox dan ook gekocht om er linux op te zetten...

Probleem is nu dat ik toch wel verdacht veel midtown madness 3 aan het spelen ben...

... Windows XP: Er gaat een wereld voor je dicht...
pi_12100851
Wat zijn die Gamespot screens LELIJK trouwens. Ingame is het veeeeel mooier.
  woensdag 30 juli 2003 @ 00:13:49 #5
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_12104277
Coole openings post.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_12107548
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 00:13 schreef gijsje79 het volgende:
Coole openings post.

thx
pi_12108107
TIP Klik hier hier om te weten te komen waar alle paint-jobs liggen (helaas in Engels).

met dank aan Evil Frostbite voor het mailen van deze link

[Dit bericht is gewijzigd door GTiMICRO op 30-07-2003 11:57]

pi_12209994
Heeft iemand al info over de DC, wanneer deze uitkomt welke cars ect.
  maandag 4 augustus 2003 @ 13:06:08 #9
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_12213781
ik ga hem zo kopen!!!
  maandag 4 augustus 2003 @ 23:10:03 #10
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_12225485
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 13:06 schreef coolnhl het volgende:
ik ga hem zo kopen!!!
Ik heb hem nu al een uurtje of 3 gespeeld vind het wel lache!!! Heb hem echter nog niet op live gespeeld doe ik een van deze dagen wel!
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:20:46 #11
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_12248219
Zeker doen is nog cooler.
Halo Stats
360 Blog
  woensdag 6 augustus 2003 @ 01:05:40 #12
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_12248974
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:20 schreef gijsje79 het volgende:
Zeker doen is nog cooler.

heb het vanochtend ff 15min online gespeeld met wat amerikanen (irritant volk ) maar anyway ik deed dus ff rondrijden en daar was niet echt veel aan... morgen maar eens op wat andere modes proberen
  woensdag 6 augustus 2003 @ 01:27:29 #13
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_12249186
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:05 schreef coolnhl het volgende:

[..]

heb het vanochtend ff 15min online gespeeld met wat amerikanen (irritant volk ) maar anyway ik deed dus ff rondrijden en daar was niet echt veel aan... morgen maar eens op wat andere modes proberen

Wat nou leuk is, is om met een aantal Fokkers door een stad heen te crossen.
Lach me 9 van de 10 keer in een deuk.
Lol hebben met elkaar.
Halo Stats
360 Blog
pi_12251163
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:05 schreef coolnhl het volgende:

[..]

heb het vanochtend ff 15min online gespeeld met wat amerikanen (irritant volk )

Het beste is lekker scheuren met een groep Nederlanders
  woensdag 6 augustus 2003 @ 14:17:25 #15
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_12256943
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:27 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Wat nou leuk is, is om met een aantal Fokkers door een stad heen te crossen.
Lach me 9 van de 10 keer in een deuk.
Lol hebben met elkaar.

Voeg me maar eens een keer toe aan je friendslist dan zie ik wel als er iemand online is [tag = coolnhl]
  donderdag 7 augustus 2003 @ 00:51:07 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12270280
Wat een kutspel is dit toch he? Vreselijk gaar, saai, niet leuk en al die kutmensen erop. En je kan ook maar met z'n achten spelen!

Iemand die nu ja zit te knikken, neem contact met me op want ik wil 'm van je over nemen, omdat ik mijn versie aan gort heb getrapt

donderdag 7 augustus 2003 @ 01:20:48 #17
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_12270684
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:51 schreef twi het volgende:
Wat een kutspel is dit toch he? Vreselijk gaar, saai, niet leuk en al die kutmensen erop. En je kan ook maar met z'n achten spelen!

Iemand die nu ja zit te knikken, neem contact met me op want ik wil 'm van je over nemen, omdat ik mijn versie aan gort heb getrapt

Heb hem niet te koop
Maar heb je nu wel in mijn Friendlist.
Coolnhl ook binnenkort maar toevoegen.
Halo Stats
360 Blog
  donderdag 7 augustus 2003 @ 11:10:44 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12274960
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:51 schreef twi het volgende:

Kheb echt met je te doen, ik weet dat je het heel cool vind om te spelen.
The truth was in here.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:13:13 #19
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12279451
Nouja, als alles meezit heb ik morgen weer een gloedjenieuw exemplaar
pi_12279483
gaaf niet gezien dit topic
Mooie opening
pi_12282540
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:17 schreef coolnhl het volgende:

[..]

Voeg me maar eens een keer toe aan je friendslist dan zie ik wel als er iemand online is [tag = coolnhl]

Ik zal je toevoegen
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:14 schreef Seal_force het volgende:
gaaf niet gezien dit topic
Mooie opening
Thx
  donderdag 7 augustus 2003 @ 17:55:32 #22
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_12284575
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:59 schreef =HellFire= het volgende:
Wat zijn die Gamespot screens LELIJK trouwens. Ingame is het veeeeel mooier.
Ik vind juist van niet... .

Ik vind het er op de screens (ook van GS) juist mooier uit zien .

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_12290631
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 17:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik vind juist van niet... .

Ik vind het er op de screens (ook van GS) juist mooier uit zien .

Ik zou deze game nooit kopen voor de GRAPHICS, begrijp me niet verkeerd want ze zijn niet slecht maar niet vergelijkbaar met een echte sim race game!

Echter zou ik iedereen aanraden om deze game te kopen, want de totale vrijheid, Live functie en de fun van deze game zijn geweldig!!

pi_12298166
Ik heb m vandaag binnen gekregen, geruild tegen RTCW.

Helaas geen Live, maar ben toch benieuwd....

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:37:15 #25
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12298789
PBateman, ik zou toch echt heel snel een oplossing zoeken. Nu heb je een halfgare SP game geruild tegen een andere halfgare SP game. Midtown Madness vind ik in SP namelijk weinig aan, maar MP is the place to be ermee.

Ik heb weer een exemplaar binnen, waardoor m'n totaal gespendeerde geld aan MM3's op 101,50 euro komt Hopelijk is Microsoft gul en krijg ik een vervangend exemplaar voor mijn beschadigde disc.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')