Promo tekst op xbox.nl/
Midtown Madness 3 geeft gamers een waanzinnige en top-of-the-line race-sensantie in twee van 's werelds meest fascinerende steden: Parijs en Washington, D.C.
Midtown Madness 3, het nieuwste spel in de populaire Midtown Madness franchise, zet gamers achter het stuur van meer dan 30 voertuigen en laat ze strijden in spannende racemodes zoals Blitz, Checkpoint en Cruise. Met een robuuste Career mode met 14 racecarrières geeft Midtown Madness 3 je de spanning en adrenaline van het straatracen en daagt het gamers uit hun racecapaciteiten tot het uiterste te testen.
Kenmerken
Published by:Microsoft Game Studios
Developed by:Digital Illusions
Street Date:Nu verkrijgbaar
Suggested Retail Price:€ 59.99
Genre:Racing
Live Enabled:Yes
Players:1-4
Door Alex McLain
Reviews,
Tips & Tricks,
1,ste ASP (in Paris)
- Spay-can vind je boven de Quai Des Tuileries straat deze loopt
paralel langs de seine.
- Rijdt onder de bogen door bij het Musee Du Louvre sla rechts af de
Quai Des Tuileries op.
- Aan de rechter kant op de stoep vind je een jump, neem deze zo snel
als mogenlijk (de Koenigsegg CC is aanbevolen). boven de jump
hangt een spray-can met als titel ????.
- Hit deze spray-can en je unlockt de ASP
2de,Serpent MK2 (in Washington DC)
-Start bij Washington Square ga west de Whitehurst Freeway op.
-Neem de onderste baan, en plank je auto (Neem de Mustang, Lotus
of de Koenigsegg CC)
-Nadat de Freeway rechts draait neem de berg/jump omhoog.
-Boven de weg hangt een Spray-can met als titel ????.
-Hit deze spray-can en je unlockt de ASP
Wanneer je in Parijs bent, moet je naar het Louvre. Daar staat ergens een GROTE glazen piramide. Ga bij de ingang van de piramide staan (Er recht voor) en kijk dan met je d-pad naar boven. Je zult dan de bovenkant van de piramide zien. Houd dat 20-30 sec. vast en alles zal in papier - potlood stijl zijn stop dan met kijken. wil je het weg, doe dan precies hetzelfde.
Wanneer je in Washington D.C. bent moet je naar het Lincon Monument in het Zuid-Westen van Wahington ( bij de rotonde) rij de trap op en ga precies voor het monument staan (erin). Je ziet daar Lincon. Kijk dan 30 sec. met je d-pad naar boven en alles zal oud zijn stop dan met kijken en 2 keer versneld. Wil je het weg, doe dan precies hetzelfde
Gamertags,
het lijstje uit deeltje 1,
Images,
Movies,
Probleem is nu dat ik toch wel verdacht veel midtown madness 3 aan het spelen ben...
met dank aan Evil Frostbite voor het mailen van deze link
[Dit bericht is gewijzigd door GTiMICRO op 30-07-2003 11:57]
quote:Ik heb hem nu al een uurtje of 3 gespeeld vind het wel lache!!! Heb hem echter nog niet op live gespeeld doe ik een van deze dagen wel!
Op maandag 4 augustus 2003 13:06 schreef coolnhl het volgende:
ik ga hem zo kopen!!!
quote:heb het vanochtend ff 15min online gespeeld met wat amerikanen (irritant volk
Op woensdag 6 augustus 2003 00:20 schreef gijsje79 het volgende:
Zeker doen is nog cooler.
quote:Wat nou leuk is, is om met een aantal Fokkers door een stad heen te crossen.
Op woensdag 6 augustus 2003 01:05 schreef coolnhl het volgende:[..]
heb het vanochtend ff 15min online gespeeld met wat amerikanen (irritant volk
) maar anyway ik deed dus ff rondrijden en daar was niet echt veel aan... morgen maar eens op wat andere modes proberen
quote:Het beste is lekker scheuren met een groep Nederlanders
Op woensdag 6 augustus 2003 01:05 schreef coolnhl het volgende:[..]
heb het vanochtend ff 15min online gespeeld met wat amerikanen (irritant volk
)
quote:Voeg me maar eens een keer toe aan je friendslist dan zie ik wel als er iemand online is [tag = coolnhl]
Op woensdag 6 augustus 2003 01:27 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Wat nou leuk is, is om met een aantal Fokkers door een stad heen te crossen.
Lach me 9 van de 10 keer in een deuk.
Lol hebben met elkaar.
Iemand die nu ja zit te knikken, neem contact met me op want ik wil 'm van je over nemen, omdat ik mijn versie aan gort heb getrapt
quote:Heb hem niet te koop
Op donderdag 7 augustus 2003 00:51 schreef twi het volgende:
Wat een kutspel is dit toch he? Vreselijk gaar, saai, niet leuk en al die kutmensen erop. En je kan ook maar met z'n achten spelen!Iemand die nu ja zit te knikken, neem contact met me op want ik wil 'm van je over nemen, omdat ik mijn versie aan gort heb getrapt
![]()
quote:Kheb echt met je te doen, ik weet dat je het heel cool vind om te spelen.
Op donderdag 7 augustus 2003 00:51 schreef twi het volgende:
Wat een kutspel is dit toch he? Vreselijk gaar, saai, niet leuk en al die kutmensen erop. En je kan ook maar met z'n achten spelen!Iemand die nu ja zit te knikken, neem contact met me op want ik wil 'm van je over nemen, omdat ik mijn versie aan gort heb getrapt
![]()
quote:Ik zal je toevoegen
Op woensdag 6 augustus 2003 14:17 schreef coolnhl het volgende:[..]
Voeg me maar eens een keer toe aan je friendslist dan zie ik wel als er iemand online is [tag = coolnhl]
quote:Thx
Op donderdag 7 augustus 2003 14:14 schreef Seal_force het volgende:gaaf niet gezien dit topic
Mooie opening
quote:Ik vind juist van niet...
Op dinsdag 29 juli 2003 21:59 schreef =HellFire= het volgende:
Wat zijn die Gamespot screens LELIJK trouwens. Ingame is het veeeeel mooier.
Ik vind het er op de screens (ook van GS) juist mooier uit zien .
quote:Ik zou deze game nooit kopen voor de GRAPHICS, begrijp me niet verkeerd want ze zijn niet slecht maar niet vergelijkbaar met een echte sim race game!
Op donderdag 7 augustus 2003 17:55 schreef TC03 het volgende:[..]
Ik vind juist van niet...
.
Ik vind het er op de screens (ook van GS) juist mooier uit zien
.
Echter zou ik iedereen aanraden om deze game te kopen, want de totale vrijheid, Live functie en de fun van deze game zijn geweldig!!
Helaas geen Live, maar ben toch benieuwd....
Ik heb weer een exemplaar binnen, waardoor m'n totaal gespendeerde geld aan MM3's op 101,50 euro komt Hopelijk is Microsoft gul en krijg ik een vervangend exemplaar voor mijn beschadigde disc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |