abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 13:58:05 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13621603
Wederom verder met dit fantastische spel..... een van de beste van Xbox vind ik

Official site:
http://www.lucasarts.com/products/swkotor/

Eerdere delen:
Star Wars Knights of the old Republic
Star Wars Knights of the old Republic (deel II)
Star Wars: Knights of the old Republic (III)
Star Wars: Knights of the Old Republic (IV)

Features:
Immersive, action-packed Star Wars role-playing experience with customizable and evolving playable characters.

Choose from nine customizable characters to build your party of three adventurers, including humans, droids, Twi'leks, Wookiees and more.

Journey spans seven different worlds including Tatooine, Sith world of Korriban, Jedi Academy on Dantooine and Wookiee homeworld of Kashyyyk.

Build your party and upgrade your equipment in your own starship, the Ebon Hawk.

Fast paced mini-games -- such as racing swoop bikes, or manning turret guns.

Images:

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 14:05:14 #2
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13621796
Zit nu op de Sith Academy te klooien,.... prachtige planeet trouwens Tevens de laatste planeet,...

Denk ik

pi_13621812
Ik wil het op PC. .
pi_13621818
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:05 schreef Chocobo het volgende:
Zit nu op de Sith Academy te klooien,.... prachtige planeet trouwens Tevens de laatste planeet,...

Denk ik

Dat ligt er compleet aan in welke volgorde je de planeten doet in het middenstuk van het spel
pi_13621830
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:05 schreef SuperUli het volgende:
Ik wil het op PC. .
Moet je nog ff wachten.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 14:06:23 #6
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13621836
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:05 schreef E_Motion het volgende:

[..]

Dat ligt er compleet aan in welke volgorde je de planeten doet in het middenstuk van het spel

Ja klopt maar ik heb ze nu allemaal behalve deze gehad
pi_13621852
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:06 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja klopt maar ik heb ze nu allemaal behalve deze gehad

En dan denk je dat je daarna klaar bent?

Gelukkig niet zeg

vrijdag 3 oktober 2003 @ 14:08:13 #8
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13621883
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:06 schreef E_Motion het volgende:

[..]

En dan denk je dat je daarna klaar bent?

Gelukkig niet zeg

Ja er zal vast nog wel wat komen denk ik maar ga je me vertellen dat er nog veel meer komt enzo.... ik dacht vast het Schip van Dark Malak ofzo of komen er gewoon nog meer lokaties ineens ?

Zonder spoilers aub

pi_13621922
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:08 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja er zal vast nog wel wat komen denk ik maar ga je me vertellen dat er nog veel meer komt enzo.... ik dacht vast het Schip van Dark Malak ofzo of komen er gewoon nog meer lokaties ineens ?

Zonder spoilers aub

Hehe tuurlijk geef ik geen spoilers weg, als ik het al zou doen zou ik de spoiler-tag gebruiken

Na de laatste van die 4 planeten zat ik op ongeveer 15 uur speeltijd (volgens savegames) en ik zit nu op 30 en heb em nog niet uitgespeeld. You do the math

vrijdag 3 oktober 2003 @ 14:11:02 #10
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13621955
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:09 schreef E_Motion het volgende:

[..]

Hehe tuurlijk geef ik geen spoilers weg, als ik het al zou doen zou ik de spoiler-tag gebruiken

Na de laatste van die 4 planeten zat ik op ongeveer 15 uur speeltijd (volgens savegames) en ik zit nu op 30 en heb em nog niet uitgespeeld. You do the math

OMG

Ik zit op dik 46 uur ofzo !

pi_13621987
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:11 schreef Chocobo het volgende:

[..]

OMG

Ik zit op dik 46 uur ofzo !

Ik zit er nu doorheen te racen

Ik ga em hierna nog spelen met alle subquests, en nog een keer met scout en scoundrel, en met alle classes nog een keer richting dark en light side gaan

spoiler:

Wat trouwens behoorlijk bemoeiliujkt wordt door die hele leuke plot twists
pi_13622584
Ik dacht ook al, das echt snel gedaan dan!

Maar hey, ik wou dus helemaal light worden he, maar heb dus al 2x in de Sith academy dark points gekregen. Maar dat was noodzakelijk toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Smeich op 03-10-2003 14:35]

pi_13622598
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:34 schreef Smeich het volgende:
Ik dacht ook al hey, das echt snel gedaan dan!

Maar hey, ik wou dus helemaal light worden he, maar heb dus al 2x in de Sith academy dark points gekregen. Maar dat was noodzakelijk toch?

Nopez, heb de hele academy doorgelopen zonder dark points te krijgen

Maar wees gerust, je krijgt nog genoeg plekken waar je die dark points weer weg kan gaan werken

pi_13622968
Ah ja, misschien ga ik wel overnieuw beginnen in de Academy dan, zover ben ik er nog niet en heb dat ook gesaved.
Want ik wist dus niet hoe ik die vrouw moest overtuigen om aangenomen te worden, en toen stond er eens persuade/lie"I want to join the Sith en ook persuade"I want to join the Sith. In het begin deed ik die eerste, en toen lukte t dus niet. Toen dacht ik, ik ga alleen dat persuade eens doen, en toen lukte t, en kreeg ik ook Dark Points volgens mij. Zou niet weten hoe ik anders in de academy kom. En ook daar met dat martelen, ik dacht dat je hen moest overtuigen via prestige, anders zou je niet bij die grotten komen. Maar ik heb dit dus helemaal fout begrepen denk ik.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 14:52:37 #15
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_13623043
jeej bedankt voor de tips uit vorige topic, me quest boookje is mooi opgeruimt, en een berg credits erbij "What is that all?? i thought you said a reward?"
Je leeft maar één keer...
pi_13623133
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:49 schreef Smeich het volgende:
Ah ja, misschien ga ik wel overnieuw beginnen in de Academy dan, zover ben ik er nog niet en heb dat ook gesaved.
Want ik wist dus niet hoe ik die vrouw moest overtuigen om aangenomen te worden, en toen stond er eens persuade/lie"I want to join the Sith en ook persuade"I want to join the Sith. In het begin deed ik die eerste, en toen lukte t dus niet. Toen dacht ik, ik ga alleen dat persuade eens doen, en toen lukte t, en kreeg ik ook Dark Points volgens mij. Zou niet weten hoe ik anders in de academy kom. En ook daar met dat martelen, ik dacht dat je hen moest overtuigen via prestige, anders zou je niet bij die grotten komen. Maar ik heb dit dus helemaal fout begrepen denk ik.
Dat bij het aangenomen worden in de Sith Academy is echt geen probleem.. Heb je Yuthura Ban echt niet bij nodig

spoiler:

Weet je nog wat alle Sith studenten bij zich hebben? Juist. Als je dat nou te pakken krijgt...
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 15:07:43 #17
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_13623490
ik zou als eerste naar Kashyyyk gaan niet de moeilijkste planeet (mijn mening) en daar krijg je (ook naar mijn mening) het beste wapen.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_13623627
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 15:07 schreef numero_uno het volgende:
ik zou als eerste naar Kashyyyk gaan niet de moeilijkste planeet (mijn mening) en daar krijg je (ook naar mijn mening) het beste wapen.
Ik ben daar juist als laatste heen gegaan. Ik zou zelf beginnen met Tatooine.
pi_13626062
Ik zit nu op ehm 16 uur ofzo en ben bij Kashyyyk nadat ik Tatooine heb voltooid.

Door die bug kan ik dat helaas niet meer zien, maar ik weet dat ik toen ik net op Tatooine kwam 11 uur 30 had.

Kan helaas nu niet spelen, ben @ vriendin. (en haar broertje was zo dom geweest om een PS2 te halen )

pi_13626165
quote:
LOL! Hoeveel dark points krijg je daarvoor? Wil bij de 2e keer namelijk voor volledig dark gaan
Geen idee eigenlijk, weet wel dat ik na dit incident volledig dark geworden ben. Heb ook een stoere Dark Jedi robe aan, dus dat ziet er goed uit met mijn lijkwitte gelaat
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 16:49:35 #21
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_13626281
De dark jedi master robe is al erg cool (dark knight trouwens ook) maar de echte über-robes kun je vinden in de Star Forge. Er staat daar ergens een machine die voor 40 computer spikes een personalised jedi robe voor je maakt. Die lijkt een beetje op zo'n lange Matrix regenjas en heeft de beste stats.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_13626412
quote:
De dark jedi master robe is al erg cool (dark knight trouwens ook) maar de echte über-robes kun je vinden in de Star Forge. Er staat daar ergens een machine die voor 40 computer spikes een personalised jedi robe voor je maakt. Die lijkt een beetje op zo'n lange Matrix regenjas en heeft de beste stats.
Cool !!!!

Eerst al die starmaps maar eens vinden, dan kijken bij de Starforge

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 21:34:42 #23
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13633313
Ik vind Korraban ofzo (de Sith Planeet) echt de coolste van allemaal
pi_13635519
Korriban. Zit ik ook, heb er nu 16 uur opzitten en is mijn eerste planeet na Dantooine pas. Net Calo omgelegd dus ik mag nog wel ff
Ben net overniuew begonnen omdat ik dus dark points had gescoord (wil ik dus de 1e x niet ) en inderdaad, had bij mijn 1e x wat vergeten te doen (die box op te halen in de ebon hawk waardoor je....etc etc).
Toen nog zat ik tegen de 16 uur aan.
pi_13638563
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:49 schreef Vibromass het volgende:
WAAR zit die in de Forge? Ik heb volgens mij de hele forge doorgelopen maar em niet gezien.. en ik heb 120 spikes over dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')