abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10605425
Bron : http://www.fifa2003.ea.com/fullcontent.asp?id=4598

FIFA 2004 Eerste indruk E3

5/15/2003
EA Sports waanzinnige E3 stand heeft voor voetbalfans één punt wat gelijk je aandacht trekt: de FIFA 2004 TV schermen. Ik ben een dag bezig geweest met het spelen van zoveel mogelijk wedstrijden van deze vroege pre-alpha versie van FIFA 2004, mijn gedachten heb ik opgeschreven.

Allereerst wil ik er op wijzen dat dit een erg vroege versie van FIFA 2004 is, een aantal belangrijke eigenschappen moeten nog worden toegevoegd. EAs doel op de E3 is het laten zien van de nieuwe gameplay, in het bijzonder het nieuwe bal controle systeem, de nog in ontwikkeling zijnde speler intelligentie en de bal vrijheid. EA Sports online PS2 feature word ook geshowed.

Ik maak alleen opmerkingen over de eigenschappen die momenteel in de pre-alpha versie aanwezig zijn.

Het belangrijkste dat je zal opvallen is dat de bal wederom verder verwijdert is van de voeten van de speler. Ook zul je opmerken dat technisch vaardige spelers (bijv. Zidane) met veel meer controle en nauwkeurigheid kunnen dribbelen. Als je een minder technische verdediger lang met de bal laat rennen zal zijn balcontrole sterk afnemen.

De spelers zijn veel intelligenter geworden in hun positie spel. Zelfs in dit vroege stadium rennen de spelers in meer realistische en slimmer gekozen gaten, ze geven je meer opties om de gameplay te controleren.

De vrijheid van de bal is verhoogd. Een diepe bal zal door beide spelers uitgedaagd worden, de diepe lob is opnieuw geïntroduceerd.

Zoals ik al heb gezegd, zijn er veel eigenschappen die in deze pre-alpha versie ontbreken. Toch kan ik, vanuit vroegere ervaring, je vertellen dat FIFA 2004 in een dergelijk vroeg stadium er al veel belovend uitziet.

Er zijn inmiddels op Internet een aantal videos opgedoken rechtsreeks van de E3 vloer. Ik raad je aan de FIFA Football Community forums in de gaten te houden. Ook kan ik je aanraden de Nederlandse E3 FIFA 2004 site te bezoeken.

Bezoek deze site regelmatig om op de hoogte te blijven van al het E3 FIFA 2004 nieuws. Vrijdag 16 mei kun je live al je vragen over FIFA 2004 stellen op de exclusieve EA Live Chat Session.
-----------------------------------------------------------------------------

Beters khoop wel dat ie op me comp draait

" Werkend brein! "
pi_10605532
Ik hoop dat EA het zaalvoetbal weer terug brengt en de uitgebreide truckendoos incl schwalbe Die onderdelen mis ik heel erg
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_10605550
Screenshots?
[14.gif]
pi_10605578
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:42 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik hoop dat EA het zaalvoetbal weer terug brengt en de uitgebreide truckendoos incl schwalbe Die onderdelen mis ik heel erg
De schwalbe zat er bij ooit!
Bij fifa 2001 ofzo, moest je snel een bepaalde knop (e dacht ik) achter elkaar rammen als een tegenstander vlak bij je was.
Dan ging je op je neus en als je dat in het penaltygebied deed dan was het bijna gegarandeerd strafschop
pi_10605624
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:43 schreef Chen het volgende:
Screenshots?
moet je hier effies kijken
maar volgens mij zijn ze nep!!

http://www.fifabenelux.com/commentaar.php?aid=761&taal=1

" Werkend brein! "
pi_10605671
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:45 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Bij fifa 2001 ofzo, moest je snel een bepaalde knop (e dacht ik) achter elkaar rammen als een tegenstander vlak bij je was.
Dan ging je op je neus en als je dat in het penaltygebied deed dan was het bijna gegarandeerd strafschop

Het was bij mn sidewinder joypad het bovenste knopje vd vier en dan een bepaalde richting opdrukken et voila een truckje of een schwalbe Was echt werelds, ik snap niet dat ze die er uit gegooid hebben
pi_10605712
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:48 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Het was bij mn sidewinder joypad het bovenste knopje vd vier en dan een bepaalde richting opdrukken et voila een truckje of een schwalbe Was echt werelds, ik snap niet dat ze die er uit gegooid hebben

ja dat snap ik ook niet... maar hetzelfde met het zaalvoetballen... damn veel wedstrijden vroeger samen met mijn toendertijd "grote" broer
nu speelt hij alleen nog maar MOHAA en ben ik als enige Fifa-speler over dus kzoek nog iemand die via i-net wil spelen tegen me
" Werkend brein! "
pi_10605791
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:50 schreef Rubend het volgende:

[..]

ja dat snap ik ook niet... maar hetzelfde met het zaalvoetballen... damn veel wedstrijden vroeger samen met mijn toendertijd "grote" broer
nu speelt hij alleen nog maar MOHAA en ben ik als enige Fifa-speler over dus kzoek nog iemand die via i-net wil spelen tegen me

Misschien met 2004 als ik weer ga oefenen Nu durf ik niet meer Mn spel is belabberd geworden Had je 2 jaar geleden moeten komen. I would have kicked your ass
pi_10605823
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:50 schreef Rubend het volgende:

[..]

Mohaa

Vind trouwens wel dat er elk jaar bijna nix verandert aan Fifa

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_10605863
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:53 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Misschien met 2004 als ik weer ga oefenen Nu durf ik niet meer Mn spel is belabberd geworden Had je 2 jaar geleden moeten komen. I would have kicked your ass

Whahaha dachet het ook niet!! 2 jaar geleden was ik en op de playstation heer en meester en op de pc niemand kon mij verslaan
alleen fifa 2002 heb ik nooit echt gespeeld fifa 2001 wel daar was ik echt goed in!! je bedoelde toch fifa 2001???
bij fifa 2003 begon het te borrelen!! Nieuw videokaartje gekocht en voíla een wereldspel !! en nu alweer fifa 2004.. ik hoop echt dat me comp dat trekt.... met een p3 1 gig heb ik er denk ik niet genoeg aan!!
fifa 2003 overigens werkt echt zonder schokken of dergelijke!!
gewoon een goed videokaartje haha
" Werkend brein! "
  donderdag 22 mei 2003 @ 13:00:38 #11
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_10605921
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:42 schreef UnleashMitch het volgende:
Helemaal mee eens, zowel zaalvoetbal als de Schwalbe roeleerde zwaar

Van mij mogen ze deze 2 features zo snel mogelijk weer terugbrengen

pi_10605979
Ik zou het wel mooi vinden als er wat meer mannetjes in de buurt van de dugouts zouden staan, zoals mensen van de pers, verzorgers etc.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_10606000
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:57 schreef Rubend het volgende:

[..]

Whahaha dachet het ook niet!! 2 jaar geleden was ik en op de playstation heer en meester en op de pc niemand kon mij verslaan

Ik ken het principe. Maar beat this: Singapore - Argentinie, Worldclass 8-2. In 4 minuten per helft. Nee ik was geen Argentinie Singapore was gewoon het std team en Argentinie ook

Maar om maar weer even ontopic te komen Ik hoop maar dat Fifa 2004 iets meer toevoegd dan we de afgelopen jaren gezien hebben. Ook is er nog veel discussie over die screens die misschien wel fake zijn. Ach ja we zullen wel zien he

pi_10606132
Ik hoop dat 2004 werelds wordt. Heb 2003 en 2002 ook, alleen 2002 vind ik qua game play veel fijner. Mijn huisgenoot en ik hebben al enkele honderden keren tegen elkaar gespeeld via ons netwerk.. echt super gaaf om te doen.

Een ander cool spel, wat wij vroeger altijd op de amiga speelde was Kick off 2. Mischien weet iemand of er ook nog ergens een pc versie te koop/krijgen is?

pi_10606166
Titel aangepast
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_10606836
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 13:13 schreef Roycovic het volgende:
Een ander cool spel, wat wij vroeger altijd op de amiga speelde was Kick off 2. Mischien weet iemand of er ook nog ergens een pc versie te koop/krijgen is?
Is volgens mij nooit op de pc uitgebracht.. anders moet je een emulator zoeken!! Zijn er zat van de amiga wij speelden altijd sensible soccer op de amiga ook een wereldspel.. met gullit en van basten wat een wereldtijd was dat ook zeg !!

maar fifa 2004 zal ook wel in het teken staan van het EK in portugal!! dan is het zoiezo een beetje extra dus ik ben benieuwd !!

" Werkend brein! "
pi_10614541
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:43 schreef Chen het volgende:
Screenshots?
idd, waar zijn de screens
  donderdag 22 mei 2003 @ 19:53:00 #18
53062 Goalmachine
Living for goals
pi_10614746
Het zou ook leuk zijn dat de doelen in elk stadion anders zijn (netten, diepte, kleur etc)
dat geeft een nog echter gevoel dat je ergens speelt.
CM Guru, Get Rich or Die Tryin'
pi_10622940
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:46 schreef Rubend het volgende:

[..]

moet je hier effies kijken
maar volgens mij zijn ze nep!!

http://www.fifabenelux.com/commentaar.php?aid=761&taal=1

LE - ZEN!!

hier staan screenshots alleen zijn ze volgens die site nep!!
maar dat moetje zelf maar bekijken!!!

" Werkend brein! "
pi_10637322
Ik vond alleen Fifa '98 leuk, met dat zaalvoetbal, die schwalbe en die verschrikkelijk harde overtredingen (met gestrekt been)...

De rest vond ik maar een stuk minder eigenlijk...

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
pi_10645996
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 13:41 schreef Rubend het volgende:
wij speelden altijd sensible soccer op de amiga ook een wereldspel.. met gullit en van basten wat een wereldtijd was dat ook zeg !!
HEHE, eindelijk iemand die het snapt dat Sensible Soccer het enige echte voetbalspel is (was) op de pc was het echt huilen maar op de amiga echt _0_

Nog nooit een beter voetbal spel tegengekomen

(sorry dat ik een beetje off-topic ga)

zaterdag 24 mei 2003 @ 12:51:06 #22
51384 Renoud
Renoud Harmsen
pi_10646105
Vroeger kon je nog trainingen doen ook, dat was pas koel.
nu schiet ik geen vrije trap er meer in
pi_10647422
Fifa is gewoon een wereldspel. Elk jaar wordt het btr en mooier. Leuk om de ontwikkelingen te volgen, vergelijk bijvoorbeeld eens 2003 met 97 .

Ik hoop ook weer op een trainingsoptie; dat was leuk!

Zaalvoetbal is ook geinig.

Ik ben echt heel benieuwd naar 2004.

zaterdag 24 mei 2003 @ 16:02:11 #24
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_10648738
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:45 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

En ik weet nog wel dat je in Fifa: Road to the World Cup '98 zelf fluitconcerten, boegeroep, gejuich en getrommel kon laten horen. Ik wacht nog steeds met smart dat ze dat er weer in doen, want die feature was vooral leuk als je met z'n 2-en speelde.
*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
  zondag 25 mei 2003 @ 03:03:34 #25
22730 Koffieboon
Satanicum Tenebrae
pi_10661899
Elk jaar verbaas je je toch weer dat ze toch weet iets mooier/beter/grafischer hebben kunnen maken.. dat vind ik zo mooi van fifa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')