abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11621914
Er was al wel een topic over Midnight Club zag ik, maar dat stelde eigenlijk helemaal niks voor. Dit spel verdient gewoon een goed openingstopic, want het is echt . Eerst even wat impressies en dan mijn mening. Maar echt, het is een vet spel!!!

komt jammer genoeg wel pas uit op 11 juli hier, maar goed

Rockstar continues their fascination with the criminal elements of society by delivering up a game about illegal street racing. Offering up three large cities, a suite of fast cars and an arcade sensibility, Midnight Club II is a game that starts fast and never lets up. You'll take on a number of street racers, pitting your skills against theirs in a winner-take-pink-slip affair. As you progress through the game you'll unlock more cars, more tracks and more special moves.

Midnight Club II is one of the fastest racers around. The game sells the sensation of speed with detailed road textures and a slightly relaxed crash model.

In races where the checkpoints needn't be passed in order, you'll see some startling variety among the AI routes. It seems that no two races ever take place exactly the same way. Some AI drivers will veer off and take a new route, often encouraging you to look for some of these secrets yourself.

But even if you're not impressed with the adaptability of the AI (even though you should be), the aggressive nature of the other drivers will still get your blood pumping. They know how to hurt you and will even plan ahead by causing accidents ahead of you. Coming up behind the second place driver don't be surprised if you see him leave behind a pile of destruction for you to negotiate. Naturally this tactic works for you as well. I was impressed at how imperfect the AI drivers were. They make the same mistakes human players do from time to time, taking turns to soon or too late or misjudging a key opening in the environment. Cops are also incredibly effective in Pitt maneuvers, roadblocks and even straight out crashes.

Maar ja, is het echt zo goed dan?

Ik vind echt helemaal van wel. Heb wel vaker racegames gedaan (op N64), maar heel snel slaat bij mij dan toch de verveling toe aangezien het eigenlijk wat simpel is.
Maar van dit spel krijg ik een hele rush!! Voelt echt lekker om te winnen, zit helemaal juigend achter de comp. Is echt leuk.
Het idee van het straatracen is ook super. Je rijdt niet alleen tegen andere wagens, maar ook tegen het verkeer. (en een oplegger net een kruispunt komt oprijden is echt niet leuk!!!).
De graphics zijn echt prachtig vind ik. En dan vooral van de omgeving. De auto's zijn ook wel aardig, alleen de reflectie is toch echt wat minder.
En zoals al gemeld, de ai is echt goed uitgevoerd.

Maar ja, verder kan ik er nog niet echt veel over zeggen, heb hem ook pas net. Maar goed, de eerste indruk is echt heel goed. Je 'voelt' gewoon de competitie, en dat maakt het uiteindelijk winnen van een race helemaal

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_11621969
Ik had m op de XBox en heb m na 2 uur geruild...

Snelheidsgevoel is nihil, graphics zijn matig....

Alleen leuk online denk ik....

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_11622233
k heb hem, k heb hem nog niet gespeeld, De andere games krijgen voorrang
Aap uit de mouw
pi_11622315
al is deze post 10x beter

[multiplatform] Midnight Club II

maandag 7 juli 2003 @ 22:55:30 #5
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11630822
Omdat deze inderdaad 10x beter is mag hij open blijven, echt veel posts stonden in die andere toch nog niet.

Titel even aangepast, hij is er ook op de consoles.

IGN heeft trouwens een Video head-to-head review.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 8 juli 2003 @ 00:38:23 #6
16644 Lord_Palf
vakantie :)
pi_11633169
quote:
Op maandag 7 juli 2003 21:54 schreef Lord_Palf het volgende:
bij mij chrasht het spel na het intro filmpje
meer mensen met dit probleem?
(ff voor de compleetheid maar wat sys specs erbij:
pIV 2.4 gighz
384 mb rimm
aopen gf4 ti4200 128mb
directx 9.0a
nvidia 44.65
windows 2000 sp4
en ik heb al heel lang niet in een winkel gestaan waar ze spellen verkopen )
iemand die hiervoor een oplossing weet?
  dinsdag 8 juli 2003 @ 08:13:33 #7
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11634826
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 00:38 schreef Lord_Palf het volgende:
Naar die winkel waar je heel lang niet hebt gestaan om een spel te kopen, en 'm daar keruig netjes afrekekenen
  dinsdag 8 juli 2003 @ 08:42:46 #8
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11635006
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 00:38 schreef Lord_Palf het volgende:
Lees de FAQ, we gaan je niet helpen met het aan de praat krijgen van warez-versies.

En nu weer on-topic.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_11637617
quote:
Op maandag 7 juli 2003 22:55 schreef Strolie75 het volgende:
Omdat deze inderdaad 10x beter is mag hij open blijven, echt veel posts stonden in die andere toch nog niet.

Titel even aangepast, hij is er ook op de consoles.

IGN heeft trouwens een Video head-to-head review.

Heb je wachtwoord? Ben geen insider
pi_11640456
waneer word je eigenlijk insider?
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:22:32 #11
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11641912
Heb hem hem gister gehaadl. En vind hem echt gaaf. De non-linear race stijl bevalt me wel. De auto's zijn ook gaaf (behalve de achterwiel aangedreven want die breken wel erg snel uit)

Maar begin nu net in Parijs na La te hebben uitgespeeld. Echt gaaf

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_11642037
voor de x-box schijnt midtownmadness leuker te zijn
pi_11643712
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:21 schreef gieling.com het volgende:
waneer word je eigenlijk insider?
Als je betaald
  dinsdag 8 juli 2003 @ 16:53:55 #14
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_11645985
is dit nog wel leuk als je Vice City net hebt gespeeld?

Zijn er nog een beetje fatsoenlijke car crashes?

pi_11647666
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:53 schreef err het volgende:
is dit nog wel leuk als je Vice City net hebt gespeeld?

Zijn er nog een beetje fatsoenlijke car crashes?

Neh, valt wat dat betreft nogal tegen, echte schade heb je niet, je wagen kan wel in de fik vliegen, maar als het te erg wordt krijg je een nieuwe
  donderdag 10 juli 2003 @ 14:54:02 #16
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_11685835
Cool, ik heb net effe een stukje online gescheurd met MCII
GAAF!!!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_11691511

AARGHH!!!

Oh, man, ik wordt echt ziek van dit spel. Echt moeilijk man, niet te doen. Je wordt er eht scheitziek van. En dan zo'n vuile fransoos die je een beetje gek zit te maken met zinnetjes als:

"This is as easy as a manage a troi"
"I hope your mother is better looking than you, cause I have a date with her tonight"
"If your mother moves here we have to move to Belgium, cause your mom is too fat.

Oh, man, kan me zelfs daaraan gaan irriteren

Maar ja, aan de andere kant: ik speel het in ieder geval niet 1,2,3 uit.

Maar godver, wat maakt dit spel me soms helemaal gek!!!!

pi_11693342
ben ik de enige die dit spel een KUT besturing vind hebben?
beetje jammer het zou zo'n mooi spel zijn
pi_11696251
Bij mij kan ik niet de resolutie ingame instellen?

Ik kan wel selecteren enzo, maar als ik dan op enter druk gaat ie gewoon uit het spel.
Als ik het aanpas in de config file doet ie het prima, maar wel vreemd probleem.

In het spel valt me op dat alles bestaat uit grote vlakken, die allemaal een verschillende tint hebben. Zo bestaat de snelweg uit allemaal vlakken van verschillende grijstinten, wat ik niet bepaald mooi vind...
Heeft iedereen dit of alleen ik?
Op de meeste screenies zie ik het niet...

En de filmpjes haperen als de neten, maar dit ligt waarschijnlijk niet aan het spel...

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
pi_11696483
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 21:17 schreef Hellrazor het volgende:
ben ik de enige die dit spel een KUT besturing vind hebben?
beetje jammer het zou zo'n mooi spel zijn
Alleen als je geen snelheid hebt vind ik. Zodra je een beetje speed hebt stuurt ie erg lekker
pi_11696540
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:22 schreef maarteniscrazy het volgende:

[..]

Alleen als je geen snelheid hebt vind ik. Zodra je een beetje speed hebt stuurt ie erg lekker

Das waar, vooral met die eerste wagen kan je niet normaal rijden op normale snelheid...

Maar zou jij ff een zelfgemaakte screenie kunnen posten, wil weten of het bij anderen ook zo belabberd eruit ziet...

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
pi_11698199
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:24 schreef ToMm het volgende:

[..]

Das waar, vooral met die eerste wagen kan je niet normaal rijden op normale snelheid...

Maar zou jij ff een zelfgemaakte screenie kunnen posten, wil weten of het bij anderen ook zo belabberd eruit ziet...

ik ga ff aan het werk.

ok done:

Niks mis mee toch? De auto's vind ik niet echt geweldig nee, maar voor de rest?...
En als je er nog meer wilt: U vraagt, wie screenen

En die verschillende kleuren/vlakken weg zie je ook op mijn screens, maar dat is een andere rijstrook, of een kruispunt, of doorlopende weg ofzo, dus dat klopt volgens mij wel perfect en op de snelweg, mmm, ben ik er ff een vergeten te maken, maar die zien er bij mij perfect uit hoor. Eigenlijk gewoon als het eerste screentje, alleen dan wat breder en langer enzo, een snelweg he.

En die resolutie instellen kan volgens mij zoiezo niet in-game. Je kan zelfs niet je controls ofzo veranderen, tenminste, ik niet en ik heb geen gebruiksaanwijzing. Maar als je gewoon bij opties instelt moet ie het volgens mij toch gewoon doen.

Misschien herinstallatie anders?

[Dit bericht is gewijzigd door maarteniscrazy op 11-07-2003 00:57]

pi_11698719
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:36 schreef maarteniscrazy het volgende:

[..]

ik ga ff aan het werk.

ok done:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Niks mis mee toch? De auto's vind ik niet echt geweldig nee, maar voor de rest?...
En als je er nog meer wilt: U vraagt, wie screenen

En die verschillende kleuren/vlakken weg zie je ook op mijn screens, maar dat is een andere rijstrook, of een kruispunt, of doorlopende weg ofzo, dus dat klopt volgens mij wel perfect en op de snelweg, mmm, ben ik er ff een vergeten te maken, maar die zien er bij mij perfect uit hoor. Eigenlijk gewoon als het eerste screentje, alleen dan wat breder en langer enzo, een snelweg he.

En die resolutie instellen kan volgens mij zoiezo niet in-game. Je kan zelfs niet je controls ofzo veranderen, tenminste, ik niet en ik heb geen gebruiksaanwijzing. Maar als je gewoon bij opties instelt moet ie het volgens mij toch gewoon doen.

Misschien herinstallatie anders?

WTF dat ziet er veel mooier uit dan bij mij!
Dit is dan ook wel andere stad volgens mij (heb zelf alleen nog LA gespeeld), maar bij mij ziet het er veeeel slechter uit...

En wat die resolutie betreft: ik bedoel in het spel zelf, dus gewoon in het menuutje als je het spel start, niet tijdens de race. Dat werkt namelijk ook niet bij mij...

Maar goed ik heb dus geen idee hoe t komt dat het zo crappy eruitziet!
Toch bedankt voor je screenies!

pi_11698893
met wat spelen julli eigenlijk allemaal?toesenboort muis gamepad(zo ja welke gamepad)?
want met het toetsenboort is het echt niet te spelen vind ik.
ik heb gelijk een thurustmaster firestorm dual pad (ofzo die met force feedback )
pi_11698942
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 01:07 schreef ToMm het volgende:

[..]

WTF dat ziet er veel mooier uit dan bij mij!
Dit is dan ook wel andere stad volgens mij (heb zelf alleen nog LA gespeeld), maar bij mij ziet het er veeeel slechter uit...

En wat die resolutie betreft: ik bedoel in het spel zelf, dus gewoon in het menuutje als je het spel start, niet tijdens de race. Dat werkt namelijk ook niet bij mij...

Maar goed ik heb dus geen idee hoe t komt dat het zo crappy eruitziet!
Toch bedankt voor je screenies!

You're welcome!!

Dit is inderdaad wel een andere stad: Paris!!! Stukje lastiger dan LA, kleine kutstraatje, heuvels en alles. En dan ook nog een een stukje betere wagens waar je tegen moet racen. Maar goed, ik zal als ik jou was hem maar gewoon eens opnieuw installeren.

En ik gebruik trouwens gewoon toetsenbord, als je eenmaal op snelheid bent is het echt wel te doen!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')