abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13134373
KOTOR is nog geen dag uit, of we kunnen alweer uitkijken naar de volgende Star Wars game, genaamd Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy

Zoals je al aan de titel kan zien is Jedi Academy de opvolger van Dark Forces, Jedi Knight en Jedi Outcast. Het spel is volledig gericht op aktie, aktie en nog een aktie. Natuurlijk zit er een verhaal in verwerkt, maar het gaat uiteindelijk allemaal om het knokken Dus iedereen die KOTOR niets aan vond: dit is de game voor jou!

Ik heb de pc-demo gedownload en al meerdere malen uitgespeeld, hieronder mijn eerste indrukken:

In het begin van het spel moet je een character kiezen. Je kunt zelf bepalen welk gezicht je hebt en welke kleding je draagt. Op het volgende scherm mag je je eigen lightsaber maken. Je kunt kiezen uit een enkele saber, twee sabers of een dubbele (a la Darth Maul). Je kunt voor iedere saber een andere kleur nemen en een ander grip. Ik was zelf al een paar minuten bezig met het maken van mijn mooi lightsabertje Klik je op next, dan kom je in het scherm waar je je force powers en guns mag bepalen en instellen. De standaard Forcepowers (push, pull etc.) zitten verborgen onder F1 t/m F4.

Maargoed, we willen natuurlijk gamen. Na het kiezen van 1 van de 2 demo-levels mag je dan eindelijk aan de slag met je lightsaber Hetgeen wat het meeste indruk op mij maakte was de manier waarop je verschillende combatmoves kunt uitvoeren. Druk je op tab, dan zie je een kleine mission-overview en heb je ook de mogelijkheid om je moves te bekijken. Deze moves verschillen per lightsaber. Iedere lightsaber heeft zo'n 8 tot 12 verschillende moves.

In het begin is het nog vrij lastig om te overleven, maar heb je het zwaardvechten een beetje onder controle, dan kan de lol niet meer stuk. Slowmotion kicks vliegen je om de oren en de snelheid die we in Attack of de Clones zagen zit er ook goed in. Het blijft natuurlijk een geweldig gezicht/gehoor om je lightsaber tegen de saber van de tegenstander aan te gooien.. vonken springen ervan af en het geluid is vrijwel identiek aan de film..

De demo was al snel uitgespeeld, en ik kan dus niet wachten op het hele spel.

Het volledige spel is vanaf half november te krijgen op je Xbox en voor de PC zal het helemaal niet lang meer duren!

Screenshots (pc-versie)

zaterdag 13 september 2003 @ 02:14:14 #2
30039 vinnie81
Italia Championi
pi_13134637
Ik heb het spel al een tijdje terug uitgespeeld en ik moet zeggen dat het inderdaad een leuk spel geworden is. Ok hij lijkt veel op de vorige versie maar leuk is vooral dat je zelf kan kiezen wat voor persoon je neemt en natuurlijk je lightsword. Zelf voorstander van 2 sabels..Is ook leuk dat je op een gegeven moment ook kan kiezen.. maar ik zal maar niet zeggen waarvoor je moet kiezen anders is het verrassings effect ook weer weg voor mensen die het nog moeten spelen..
pi_13139992
Ik heb het spel sinds kort en ik snap er geen hol van, welke missie ik ook doe ik kom wel ergens vast te zitten omdat ik ergens niet bij kan.. Force Jump doet bij mij ook nauwelijks iets, dus ik zal wel iets fout doen..

Het spel ziet er op zich wel aardig uit, niet super maar ook zeker niet slecht..

vrijdag 19 september 2003 @ 18:50:39 #4
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_13295698
hey waar kan je dit spel kopen heb bij dixons, bartsmit en free recortshop gekeken maar daar hadden ze hem nog niet
Voulez-vous faire du chill avec moi?
  vrijdag 19 september 2003 @ 18:53:38 #5
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_13295776
Ik heb em ook al
I s wel cool spelletje
Leve aan t internet! Leve aan de binaries......
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_13295805
Ik zit vast in die ijswereld bij die enorme deur, en heb geen flauw idee wat ik nu moet doen
We'll keep on whispering our mantras.
  vrijdag 19 september 2003 @ 20:49:53 #7
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_13298781
FFS, ik heb da spel dus he, en single is allemaal prima, ga ik multi play, gaat ik joinen, zegtie awaiting gamestate en dan: ERROR Invalid game directory :S iemand die weet dit op te lossen??? (dit is dus de PC versie)
Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
pi_13300481
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 20:49 schreef Loonies het volgende:
FFS, ik heb da spel dus he, en single is allemaal prima, ga ik multi play, gaat ik joinen, zegtie awaiting gamestate en dan: ERROR Invalid game directory :S iemand die weet dit op te lossen??? (dit is dus de PC versie)
Andere servers joinen, ik ben er ook nog niet uit waarom hij die error geeft. Overigens heb ik met GameSpy veel meer servers in mijn lijst dan via de ingebouwde serverbrowser.
pi_13300664
dynabyte verkoopt em al...andere winkels volgende week pas
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 19 september 2003 @ 22:42:53 #10
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_13301704
heb hem gekocht bij dixon
Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
pi_13303725
weet iemand hoe je van die gare invalid game folder message afkomt als je online wilt gamen??
kheb em gewoon orgineel!
pi_13303748
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 23:57 schreef Gamedemon het volgende:
weet iemand hoe je van die gare invalid game folder message afkomt als je online wilt gamen??
kheb em gewoon orgineel!
Ik vermoed dat het onofficiele maps zijn of iets dergelijks.
pi_13305936
ik denk dat er een beetje bugs zijn!
want hij geeft ook maar 6 servers weer ofzo als ik em filter op Geen full showen en geen lege showen...das een beetje weinig voor een nieuw spel
  zaterdag 20 september 2003 @ 07:21:16 #14
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_13307724
Na een tijdje loopt ie bij mij sowieso vast in multiplayer en geeft ie een of andere foutmelding... Wachten op een patch dan maar.
Nicht ärgern, nur wundern!
  zaterdag 20 september 2003 @ 21:59:34 #15
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_13322267
Bij die deur moet je force sence gebruiken denk ik, en ik kan de single player niet starten zodra ik voorbij die filmpjes ben "In Jedi Academy SP is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak." iemand tips
pi_13324113
koop em orgineel
  zaterdag 20 september 2003 @ 23:52:51 #17
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_13324848
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 23:15 schreef Gamedemon het volgende:
koop em orgineel
heb ik bij dixons!
pi_13336832
Bij die grote deur waar die at-st voor rond loopt moet je naarbinnen. Je kan ergens over dat hek wat er voor zit springen en dan de deur in.

Jedi academy is wel een gaaf spel maar er zitten inderdaad nog veel bugs in.Vastlopen, zit je net lekker siege te spelen "unknown event 241" , bij de ingame browser zijn alle servers altijd vol en met EAX aan zit er tenminste bij mij om de paar seconden een hele hoge piep toon in. Ik hoop dat ze snel met een patch komen.

Ik heb ergerns gehoord dat als je "invalid game directory"krijgt dat de server dan de gedownloade versie draait en er alleen maar spelers die ook de gedownloade versie hebben inkunnen, maar of het klopt weet ik niet helemaal zeker.

pi_13338960
Ik draai een gedownloade versie maar heb er ook last van.

Overigens zit ik nu vast bij jet stukje dat Kyle een buis omhoog houdt met Forse Push en ik het water moet laten weglopen. Ik zou niet weten hoe

pi_13339556
spoiler:

er staan daar 4 pompen tegen de water kant die moet je force pushen
1tje draait er geloof ik al
  zondag 21 september 2003 @ 18:19:42 #21
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_13339582
gvd bij iemand die een illegaale versie hebt doet hij het wel, heb ik 50 euro zitte dokken doet hij het niet
pi_13340873
Als wat ik dus gehoort heb klopt, en ik zeg als, dan zou dat ook moeten betekenen dat wanneer de server een legale versie draait dat alleen mensen die het spel legaal hebben kunnen joinen.

Van vertragingen had ik de eerste paar uur dat ik sp speelde geen last maar toen ik net sp speelde ging het wel trager en werd ik bij het loaden meerdere malen terug naar windows gekicked.

pi_13341793
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:18 schreef Gamedemon het volgende:
spoiler:

er staan daar 4 pompen tegen de water kant die moet je force pushen
1tje draait er geloof ik al

TY
pi_13342341
NP me broer heeft ook regelmatig mijn hulp nodig met JKA
pi_13349713
Wat ik heb gemerkt is dat bij sommige levels de lichteffecten echt HEEL irritant zijn, je hele scherm die helemaal wit is als je onder een bepaalde hoek loopt in 3rd person mode omdat er een lampje is enzo. Graphics zijn sowieso niet geweldig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')