abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juni 2003 @ 23:06:35 #1
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_11330075
Misschien hoort dit wel in GAM, maar ik vond het hier beter op z'n plaats. Aangezien hier de echte autoliefhebbers zijn. Deze autoliefhebbers zullen af en toe ook wel een racespelletje pakken om hun frustaties in het dagelijks verkeer op uit te werken. Als het niet mag van Krea of Gizz, mag ie wel een schop krijgen.

"Binnenkort" komt er een nieuwe game uit. Een nieuwe in de Need For Speed reeks. Onder de naam: Need For Speed: Underground.
Maar niet zoals jullie normaal gewend zijn met Lambo's Ferrari's, Aston Martins en vele andere exotische bakken. Nee dit keer komen de Aziatische merken aan hun trekken. Mitsubishi Motors, Subaru en Toyota zijn er enkele voorbeelden van. Maar als je dacht dat dit alles is wat vernieuwd is heb je het mis. Dit keer gaat het niet om baantjes racen, maar over Streetracing en Sprintjes trekken.

Zo zijn er twee mogelijkheden:
Drag Racing
Je staat met 2 of 3 personen met je bumper tegen een lijn op het wegdek, je toerenteller vliegt omhoog en omlaag. Dan gaan de handen naar beneden en race je zo snel mogelijk naar de finish. De snelste wint geld en respect.

Streetracing
Je probeert midden in de nacht met je auto zo snel mogelijk een stuk stad af te leggen, de perfecte lijn te vinden, de perfecte bochten te maken en de beste drifts uit te voeren. Om zo de snelste tijd neer te zetten, wat je weer Geld en Respect opbrengt.

Dacht je dat ik klaar was?
Nog heel even dan. Want dit is nog niet alles. Om de snelste te zijn moet je je auto natuurlijk verbouwen, opvoeren. Zet er even een spoilertje op, een andere uitlaat en een open luchtfilter, nou gooi ook maar even 2 NOS flesjes in je kofferbak.
Er zijn honderden manieren om je auto te tunen, kies je spullen uit onder andere de volgende merken:
AEM Inc., Audiobahn, Bilstein, Dazz Motorsport, DC Sports, Eibach, Enkei, GReddy Performance Products Inc., HKS, Holley, Injen, Jackson Racing, MOMO, Neuspeed, Nitrous Express Inc., O.Z, PIAA, Skunk2 Racing, Sparco, StreetGlow, and Turbonetics Inc. en vele andere.

Het komt voor de: PC, Playstation 2, XBOX, GameCube en Game Boy Advance. Release Datum is gelijk voor alle drie en komt te staan op: Het eerste kwartaal van 2004. Nog even geduld. Hij is pas 20% af. Check de voorlopige screens hieronder.

Genoeg opgegeild!
Nu de screens:

En omdat Filmpjes nog veel meer zeggen, check de trailer out:
Trailer 8Mb

Update
Nieuwe Trailer. Een E3 footage.
Trailer 2 29Mb

[Dit bericht is gewijzigd door Streetracer op 24-06-2003 10:06]

Signature:
Max. 4 regels
pi_11330184
hmmm de screens zien er niet echt enorm vet uit, en die supra vindt ik niet echt lijken eerlijk gezegd
pi_11330233
Ziet er heeel strak uit allemaal. Ik had vroeger ook zo'n spel op mijn 486, waarbij ik bolides moest opvoeren enzo. Was altijd leuk om te spelen.
  maandag 23 juni 2003 @ 23:11:25 #4
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_11330255
quote:
Op maandag 23 juni 2003 23:09 schreef flippie_flink het volgende:
hmmm de screens zien er niet echt enorm vet uit, en die supra vindt ik niet echt lijken eerlijk gezegd
Jah, mee eens. Maar hij is pas 20% af en dit zijn voorlopige screens.

Vergeet zeker niet de trailer te checken.

Signature:
Max. 4 regels
pi_11330319
quote:
Op maandag 23 juni 2003 23:11 schreef Streetracer het volgende:

[..]

Jah, mee eens. Maar hij is pas 20% af en dit zijn voorlopige screens.

Vergeet zeker niet de trailer te checken.

ja ok, hopen dat ze nog heel veel gaan veranderen
  maandag 23 juni 2003 @ 23:13:54 #6
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_11330360
Errug cool!!
Maar ja nog ruim 6 maanden wachten
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
pi_11330419
Denk dat deze het beste in GAM past, maar dat terzijde...

Heb de vorige NFS-delen met veel plezier gespeeld, behalve die online variant dan.
Hoop dat dit spel ook weer zo cool wordt. Wel goed dat ze op de trend inhaken, met films als 2 fast 2 furious...

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
pi_11330456
1 woord: rijst.
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_11330544
quote:
Op maandag 23 juni 2003 23:10 schreef blackie007 het volgende:
Ziet er heeel strak uit allemaal. Ik had vroeger ook zo'n spel op mijn 486, waarbij ik bolides moest opvoeren enzo. Was altijd leuk om te spelen.
hehe hotrod (1/2)
pi_11330616
ok laat maar ik heb niks gezegd, die trailer is zoooooo vet, die geluiden alleen al van de dump valve en alles
pi_11331078
NICE!!!!!!!!!!!!!!!!

Wanneer komt ie uit???

Been there, done that, got the t-shirt
pi_11331146
Die trailer is wel ontzettend van 2 fast 2 furious gejat, zou EA er niet goed aan doen om een license van die film te regelen?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_11331653
Nee want daar wordt al een spel van gemaakt.
Net zoals zo vaak bij EA. Het filmpje en de screens en de beloftes zien er heel vet uit allemaal. Street racer a-la TFaTF maar wacht maar tot het spel eenmaal af is.
Ik kan niet in de toekomst kijken maar zo ging het tot n u toe aaaaaltijd bij EA.
Wordt niks, trust me.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  maandag 23 juni 2003 @ 23:51:42 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11331710

Nu missen we in GAM dus een goed topic !

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_11331762
quote:
Op maandag 23 juni 2003 23:35 schreef LordLynx het volgende:
Die trailer is wel ontzettend van 2 fast 2 furious gejat, zou EA er niet goed aan doen om een license van die film te regelen?
ze doen toch niks wat hetzelfde is als in TF&TF?

ze hebben wel de licensies van sparco, en NOS enzo, dus dat zit wel snor.

maar waarom van die film? ze laten zien hoe een streetrace gaat, TF&TF ook.

ik zie het probleem niet

pi_11332230
alsof streetracen meteen weer tfatf is, het bestaat al heel lang hoor jongens, dat zij er nu een spel over maken kan ook puur toeval zijn
pi_11332406
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 00:10 schreef flippie_flink het volgende:
alsof streetracen meteen weer tfatf is, het bestaat al heel lang hoor jongens, dat zij er nu een spel over maken kan ook puur toeval zijn
Dat streetracen niet tfatf is ben ik volledig met je eens. Maar dat het puur toeval is geloof ik niet

Lijkt me overigens wel een cool spel, aangezien ik nog geen geld heb om alles in het echt te kopen (niet eens een auto, laat staan de tuning ) lijkt me dit wel cool om te doen.

Ben alleen wel bang dat ik hiervoor een nieuwe pc of console voor moet aanschaffen

dinsdag 24 juni 2003 @ 00:22:37 #18
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_11332513
A ik wil dit spel absoluut! hebben.

B schopje Richting Games, omdat het topic daar beter op zijn plek is.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 24 juni 2003 @ 00:23:18 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11332524
Thnx, complimentje voor de TS (sorry Gelly )
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_11332557
ik snap niet wat er te klagen valt over de looks van het spel.
die laatste screenshot in startpost

20% af is bullshit, anders is het niet op de e3, het meerendeel van het werk zit in het programmeren, niet in de animaties en design gedoe

pi_11333214
Ik heb de screenshots eerder al gezien, moet eerlijk toegeven dat ik niet kan wachten op dit snel
pi_11335129
Geen GameCube?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 24 juni 2003 @ 09:49:47 #23
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_11336230
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 00:22 schreef GizartFRL het volgende:
A ik wil dit spel absoluut! hebben.

B schopje Richting Games, omdat het topic daar beter op zijn plek is.

Okej, hier staat het topic ook wel goed.
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thnx, complimentje voor de TS (sorry Gelly )
Thanx
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 07:54 schreef Jarno het volgende:
Geen GameCube?
Need for Speed Underground is slated to ship for the PlayStation®2 computer entertainment system, the Nintendo GameCube, Game Boy® Advance, and the Xbox video game system from Microsoft, and PC CD-Rom and will ship in the beginning of next year. The game is being developed by EA Black Box.
Sorry, had het moeten vermelden in de openingspost.

Hier nog een paar screens:
Dat ze er niet helemaal 100% schoon uit zien heeft denk ik te maken dat ze vergroot zijn. We wachten op nieuwe screens.

En een beetje beter nieuws:

quote:
This item will be released on 26 September, 2003. You may order it now and we will dispatch it to you when we receive it from our supplier. Please note that release dates are subject to change.
Amazon.co.uk
Signature:
Max. 4 regels
pi_11336338
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 09:49 schreef Streetracer het volgende:

[..]

Okej, hier staat het topic ook wel goed.
[..]

Thanx
[..]

Need for Speed Underground is slated to ship for the PlayStation®2 computer entertainment system, the Nintendo GameCube, Game Boy® Advance, and the Xbox video game system from Microsoft, and PC CD-Rom and will ship in the beginning of next year. The game is being developed by EA Black Box.
Sorry, had het moeten vermelden in de openingspost.

Hier nog een paar screens:
Dat ze er niet helemaal 100% schoon uit zien heeft denk ik te maken dat ze vergroot zijn. We wachten op nieuwe screens.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En een beetje beter nieuws:
[..]

Amazon.co.uk

hebbe hebbe hebbe
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  dinsdag 24 juni 2003 @ 10:10:14 #25
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_11336613
En een voorlopige nieuwe ingame Trailer (29Mb) waarin je ziet hoe het er uit komt te zien op je TV thuis.

Ik vind alleen het gevoel van snelheid er niet echt helemaal in zitten, de omgeving gaat net een beetje te laangzaam aan je voorbij als je met 135 mph door een straat rijdt.

Signature:
Max. 4 regels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')