Jep, ga ik ook halen! Lijkt me echt geweldig, ik dacht dat tie neit zo duur werd ofwel?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:Cube
Donkey Konga
Gewone prijs aap. Er zit namelijk een kongo bij.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep, ga ik ook halen! Lijkt me echt geweldig, ik dacht dat tie neit zo duur werd ofwel?
Ik hoorde nl een tijdje geleden van Tijs(gamecube_master) dat hij heel goedkoop zo worden, iets van 40.-. Maar dat weas misschien wel een halfjaar geledenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Gewone prijs aap. Er zit namelijk een kongo bij.
Poeh Poeh dat is nogal wat, maar dat weerhoud mij er toch niet van om hem neit te gaan halen!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij LikSang kost ie inderdaad maar 45 euro ofzo, incl trommels. Als je de JPNse versie haalt via DVDBoxoffice kost dat 75 euro ofzo. Ik verwacht dattie in NL 75 ofzo kost. Hier is alles durder
Ik neem aan dat jij niet op de E3 preview dag was van Nintendo.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Saai?
jij wel dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij niet op de E3 preview dag was van Nintendo.
ik heb gezegd 50 euro, dat had ik gelezenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik hoorde nl een tijdje geleden van Tijs(gamecube_master) dat hij heel goedkoop zo worden, iets van 40.-. Maar dat weas misschien wel een halfjaar geleden
staan ze alquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:34 schreef gamecube_master het volgende:
ik vind eigenlijk wel om corruptie te voorkomen dat er in het 100'ste topic van xbox en cube links moeten staan naar alle 99 topics
Ik neem aan dat als ie net zo "schokkend" als de eerdere delen is dat ik hem saai vindquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij niet op de E3 preview dag was van Nintendo.
Tof, onverwacht goede besturing, spannend, actievol, veelbelovend, en gruwelijkquote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:28 schreef BMH het volgende:
Roy, welk woord past er bij RE4?
Ja donkey konga is weldegelijk cool! En ook erg orgineel! Echt weet iets voor die Japannersquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:06 schreef Lexie het volgende:
[..]
Maar Donkey Konga is echt geweldig. Wild thing, tududududum, you make my hart sing dumdumdum *klap*
. Weet ik alleen niet of ik de lyrics goed heb, maar zo ging het wel
.
Ik wil er ook meteen twee trommels bij, want de multiplayer is ontzettend cool, het is namelijk niet alsof je hetzelfde moet spelen, maar je vult elkaar aan, een soort duet zeg maar.
Het viel me wel op dat de konga's geen echt trommelgeluidje laten horen, het is meer alsof je op een kussen slaat. Maar omdat je meteen feedback krijgt via je tv, valt dat bijna niet op en sta je enthousiast te trommelen. In het begin denk je nog van, wat sta ik hier idioot te doen, maar na 4 maten ga je helemaal los
je wordt er wel nog best moe van, en ik had pijn aan mijn handen erna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |