Zit Gieling nu onder de tafel?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:45 schreef gieling het volgende:
Serieus, ZEIK niet zo man![]()
(Roy)
Als ik het niet doe, dan doet niemand het. Wil je graag dat er steeds meer "luie" ports op de gamecube komen of niet? Doe er dan wat aan en laat je horen!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:45 schreef gieling het volgende:
Serieus, ZEIK niet zo man
(Roy)
Lees de vergelijkende PoP review op IGN nog eens.... geluid was wat minder omdat er minder op het schijfje van de cube past(dus compresse) maar verder was de cube-versie het best. En ja.. ik ben het meestal toch met hen eens.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Als ik het niet doe, dan doet niemand het. Wil je graag dat er steeds meer "luie" ports op de gamecube komen of niet? Doe er dan wat aan en laat je horen!
[afbeelding]
dvdboxoffice verstuurt doorgaans via België. dus weinig kans op douane-gedoe.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:25 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Oke ik heb als het goed is een credit card kunnen bemachtigen maar hoe zit dat nou met het bestellen? Ik wil een memorycard van 1019 blocks en harvest moon bij dvdboxoffice bestellen moet ik dat dan apart doen voor de douane ofzo?? Ik had iets gehoord over import kosten....
Driv3r makers schijnen teveel met geld geschoven te hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:48 schreef HomerJ het volgende:
Waar slaat de titel btw op?
Super dan bestel ik ze gewoon samen. Dan hoop ik wel dat die creditcard nog geldig isquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
dvdboxoffice verstuurt doorgaans via België. dus weinig kans op douane-gedoe.
Kan ook zo:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Driv3r makers schijnen teveel met geld geschoven te hebben.
Maarja.. om onze topictitel er mee te vervuilen?
Ach, drie meter achter iemand eindigen op baby park zonder items tegen iemand die de staff ghost unlocked vind ik nou niet echt een afgangquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:53 schreef Fliepke het volgende:
lexie wordt keihard geowned in mariokart door mijn vriendinnetje![]()
!
hoeveel danquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:04 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kan ook zo:
Wij hebben "eerlijk" 97 topic's gehaald, de X-box heeft er wat overgeslagen in een ver verleden
2 of 3 dacht ik. Dat deden ze omdat ze niet te ver wouden achterlopen op de cube topicsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:07 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
hoeveel dan![]()
Daarom houden ze ook zoveel van race games. Winnen winnen winnen. Je kunt wel zien dat et een Amerikaanse console isquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:09 schreef HomerJ het volgende:
[..]
2 of 3 dacht ik. Dat deden ze omdat ze niet te ver wouden achterlopen op de cube topics
Ik dacht paar deeltjes tussen de 5 en de 20.
quote:The disease that infects the village is a variation of Mad Cow Disease and is another virus created by the Umbrella corporation. It was intended to enhance human strength while making them submissive to a leader (who uses the church as a meeting ground). That leader turns out to be Wesker who is pissed that the U.S. government turned their backs on them.
Yes, that's right, Umbrella originally was intended to create bio weapons for the U.S. but then began shopping them out to European nations (as their experiment in this Spanish village proves). Thus, they sent Wesker in to shut down Umbrella. Unfortunately, Wesker was a double agent who got most of his $ from Umbrella. Thus, he set up the S.T.A.R.S. force to run his little experiment, which was to be a precursor to an attack on U.S. soil (using zombies to spread the T-Virus throughout America).
When Raccoon City was destroyed and Umbrella dismantled, Wesker fled to Europe and the abandoned European experiment. The villagers, who had not yet contracted the disease, were fearing the strange creatures that had appeared in the last few years (the troll and swamp creature were products of Umbrella experiments). Posing as priests, Wesker and the last of Umbrella gave them "holy water" that contained a variation of MCD that had the effects we have seen so far.
Finally, the president's daughter was kidnapped and injected with the virus so she could be returned and spread it in the U.S. starting with the president whom Wesker despises for ending Umbrella. I know it's very rough around the edges but this is just the result of brainstorming.
Waar draait gamen dan om? mensen voor laten gaan zodat je verliest?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Daarom houden ze ook zoveel van race games. Winnen winnen winnen. Je kunt wel zien dat et een Amerikaanse console is![]()
Gamen gaat om het plezier hebben. Het net doen alsof je iemand anders bent.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waar draait gamen dan om? mensen voor laten gaan zodat je verliest?
Sorry, kep te veel kritiek op geloof.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:42 schreef twi het volgende:
Je zou priester moeten worden, echt waar...
waarna hij jou vrolijk door je kop schietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:41 schreef BMH het volgende:
Ik ben gewoon anders als 99% van de xbox bezitters. Ook als ik bvb Splinter cell 2 online speel en ik een merc kan doden door 2 keer op zen hoofd te springen als hij wakker word, dan laat ik em leven. Zodat hij ook plezier heeft in het spel. 99% van de spelers doen dit niet. Ik wel.
Dit doe ik serieus heel vaak als ik met een paar gasten aan het gamen ben. Ik laat me broer ook vaak winnen met spellen. Alleen zodat hij er plezier in heeft.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:42 schreef Gamedemon het volgende:
o en als je eerste ligt dan rem je ook zodat de nummer 2 wint?
en die merc is aleen maar blij als ie dood is...mag ie ook spy zijn...
en dat je anders was weet het hele forum denk ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |