quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 20:29 schreef DinoPK het volgende:
ach ik vond het wel grappig, ik vond het al zo''n domme titel van het cube topic. Maar goed, aangezien ik een hekel heb aan topicvervuiling door discussies over de titel: Back ontopic.
Vraag uit het vorige topic van moi: Wie speelt zijn racers met een stuurtje en wat is een goed stuurtje voor de xbox?
Ik heb het madcatz stuurtje, die lelijke groene. Het stuurwiel is redelijk klein maar werkt toch behoorlijk goed. Daarnaast is ook nog eens redelijk goedkoop. Het huidige aanbod is zowiezo behoorlijk karig. Ik heb ooit twee verschillende stuurtjes gezien voor de box. Die ik heb en een andere multiplatformstuur. Tergelijkertijd hebben ze voor de Cube een overschot aan stuurtjes, terwijl ze amper fatsoenlijke racespellen hebben, behalve een paar multiplatformers van EA.
edit: oja een week nadat ik het stuurtje had gekocht lag dat Williams GP stuur in de winkel .. Dat was wel ff balen.
het is een stuk lastiger om met een stuurtje te rijden, tot je het door hebt (corrigeren en niet overcorrigeren) DTM is lekker te rijden met stuurtje, PGR2 een stuk minder op een of andere manier en NFS Underground ging wel, maar het was lastig om de races te winnen terwijl dat met controller makkelijk is. OM echt competatief te zijn hoef je geen stuurtje te gebruiken, als je realistisch wilt racen met meurende oksels en een bezweet voorhoofd, go ahead!
![]()
Outrun 2! uiteraard! Takes me back to memory lane. Maaruh ok denk alleen dat ik het na een paar rounds weer naast me neer leg.. een kwaal die mij vaker overkomt bij Sega spellen de laatste tijd. Ben schijnbaar niet zo hardcore als ik vroeger was (ondanks mijn NEOGEO-kast enzo)..
Maargoed ik haal hem wel