whahahahahahahaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:13 schreef DinoPK het volgende:
whehehe kijk eens naar het plaatje helemaal links onderin van alle screenshots
Zie laatste posts vorig topic.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:13 schreef DinoPK het volgende:
ennuh: ik snap de topictitel niet?...
quote:Leuker was geweest als sneer naar het cube topic: Women say size doesn't matter, but they think...
Nee het sloeg gewoon nergens opquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:20 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Problemen thuis ?![]()
Die kan dan mooi in de plaats van TFLOquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom staat er geen pic van Outrun 2 in de OP?
Whahahhaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:20 schreef Strolie75 het volgende:
Burnout sla ik over, ik ga voor Outrun 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De nostalgie.
Mja, al die plaatjes bij elkaar zijn 1 groot plaatje..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Die kan dan mooi in de plaats van TFLO
Ik heb het madcatz stuurtje, die lelijke groene. Het stuurwiel is redelijk klein maar werkt toch behoorlijk goed. Daarnaast is ook nog eens redelijk goedkoop. Het huidige aanbod is zowiezo behoorlijk karig. Ik heb ooit twee verschillende stuurtjes gezien voor de box. Die ik heb en een andere multiplatformstuur. Tergelijkertijd hebben ze voor de Cube een overschot aan stuurtjes, terwijl ze amper fatsoenlijke racespellen hebben, behalve een paar multiplatformers van EA.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:29 schreef DinoPK het volgende:
ach ik vond het wel grappig, ik vond het al zo''n domme titel van het cube topic. Maar goed, aangezien ik een hekel heb aan topicvervuiling door discussies over de titel: Back ontopic.
Vraag uit het vorige topic van moi: Wie speelt zijn racers met een stuurtje en wat is een goed stuurtje voor de xbox?
Die speel je ook maar effen net zoals PGR2 en dan verkoop je hem weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:20 schreef Strolie75 het volgende:
Burnout sla ik over, ik ga voor Outrun 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De nostalgie.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die speel je ook maar effen net zoals PGR2 en dan verkoop je hem weer.
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:30 schreef gijsje79 het volgende:
Die speel je ook maar effen net zoals PGR2 en dan verkoop je hem weer.
![]()
Kan het niet beoordelen, heb het niet gespeeld.. ik denk dat de gfx een hoop goed moeten maken voor de gameplay inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:17 schreef DinoPK het volgende:
Crimson Skies is toch retesaai of niet? De hele tijd dogfighten, voor de rest zit er niet veel in volgens mij.
Het ziet er wel erg mooi uit, maar toch trekt het spel mij helemaal niet.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:44 schreef Gamedemon het volgende:
je hebt niet aleen dogfight hoor...je hebt ook Capture the chicken (flag is vervangen door kip)
chickenpox...heeft 1 iemand de kip en je kan aleen scoren door of de kippen drager te doden...of als kippendrager zijnde iemand anders neer te knallen...en team dogfight....en nog wat modusjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |