abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2004 @ 22:51:18 #1
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19229704

klik op een screenshot voor een grotere versie

Fok!kers met XBOX live gamertag

Wil jij ook je nick toevoegen aan deze lijst? Klik!

Een xbox kopen?

Wanneer je besloten hebt een Xbox te gaan kopen, is het het voordeligste om een zogenaamd 'pack' te halen. De ervaring leert dat er elke 2 a 3 maanden een nieuwe bundel op de markt komt, bestaande uit een Xbox, een controller, een (of meer) games en een accessoire. Op dit moment zijn de volgende packs verkrijgbaar vanaf 189 euro:

Ze bestaan uit een Xbox, twee (S) controllers en een game: Project Gotham Racing 2 of Top Spin. Wanneer je jezelf ook nog eens cool genoeg vind om Xbox Live te kopen, krijg je bij deze pakketten 50% korting op het eerste jaar Xbox Live.

Ook is er op het moment nog een speciale Limited Edition Xbox te koop, te weten het Crystal Pack. Deze bestaat uit een transparante Xbox, met 2 bijbehorende S Controllers. Deze Xbox is verkrijgbaar voor rond de 199 euro.

Links

Op Fok!
[Xbox Live!] Deel 6: Sporten/racen/schieten..
[XBOX] Splinter Cell: Pandora Tomorrow -deel 1-
[Xbox] Project Gotham Racing 2 (Deeltje 6)
[XBox] Top Spin deel 2
[XBOX] Ninja Gaiden Deel 2
[XBOX] Sudeki
[XBOX] Fable: "Who will you be?"
[XBOX] Full Spectrum Warrior
[XBOX] Jade Empire, Bioware's nieuwe meesterwerk

Algemeen
Lijst met Fok! Live gamertags Tip!
Officiele Xbox site
Xboxworld.nl Tip!
Xboxarena.nl
Xboxmax.nl
IGN Xbox Tip!
Team Xbox

code van deze OP kan je hier vinden

chocobo
Strolie
bastard
gieling
BMH
Notorious_roy
-
  dinsdag 18 mei 2004 @ 22:52:23 #2
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19229737
Aangezien ik door een bug de OP niet kon editten heb ik een nieuwe aangemaakt..
Even voor de goede orde er wordt niet over modshit gepost.. .
-
  dinsdag 18 mei 2004 @ 22:57:48 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19229906

Wat is dit ?

En wanneer staat DOOM III geplanned? HALO 2 voor 9 nov toch?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 18 mei 2004 @ 23:01:20 #4
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19230010
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]

Wat is dit ?

En wanneer staat DOOM III geplanned? HALO 2 voor 9 nov toch?
True Fantasy Live Online
DOOM III ergens in oktober.
-
  dinsdag 18 mei 2004 @ 23:02:59 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19230064
MMORPG? Das jammer

En DOOM III en HALO 2 allebei ook vlak na elkaar Lijkt Nintendo wel. Die gooien Resi 4 en Prime 2 ook vlak na elkaar. En dat is ook in November
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 18 mei 2004 @ 23:08:34 #6
45159 globox
Tartaarsaus
pi_19230245
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 schreef BMH het volgende:
Ik probeerde me auto op de baan te houden. Iedere keer als ik begon te praten knalde ik tegen alle bochten aan .

Ik vind het klote dat er zo'n enorme pop-up in PGR2 zit. Je moet de levels uit je hoofd leren om ze fatsoenlijk te kunnen doorlopen.
Ik weet echt niet waar jij in de game zit te kijken. Ik heb de game nu ruim 6 maanden en ik heb nog nooit noemenswaardige pop-up gezien laat staan dat ik er last van heb. Ik snap echt niet waar jij zit te kijken in de game(i.i.g niet op de weg). Volgens mij heb jij een alleen xbox gekocht om alle xboxgames af te zeiken en opzoek te gaan naar foutjes,pop-up in jouw ogen lege ruimtes en slecht level design etc.
En logisch dat je de banen moet kennen om er een beetje fatsoenlijk op te kunnen rijden. Heb je nooit eerder een racegame(buiten mario kart) gespeeld ofzo
It is not god i dislike, it is his fanclub i can't stand
  dinsdag 18 mei 2004 @ 23:13:40 #7
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19230401
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 23:08 schreef globox het volgende:

[..]

Ik weet echt niet waar jij in de game zit te kijken. Ik heb de game nu ruim 6 maanden en ik heb nog nooit noemenswaardige pop-up gezien laat staan dat ik er last van heb. Ik snap echt niet waar jij zit te kijken in de game(i.i.g niet op de weg). Volgens mij heb jij een alleen xbox gekocht om alle xboxgames af te zeiken en opzoek te gaan naar foutjes,pop-up in jouw ogen lege ruimtes en slecht level design etc.
En logisch dat je de banen moet kennen om er een beetje fatsoenlijk op te kunnen rijden. Heb je nooit eerder een racegame(buiten mario kart) gespeeld ofzo
Ja, duh.. Dat was te verwachten toch.. .
Valt me nog mee dat ie niet zegt dat MK:DD ultrarealistisch is vergeleken met PGR3 blablabla.. .
-
  dinsdag 18 mei 2004 @ 23:14:07 #8
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_19230412
Halo2, Juiced, Forza, FSW en Sudeki

Ik kan niet wachten !
  dinsdag 18 mei 2004 @ 23:24:59 #9
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_19230730
Erm BMH je kan je headset aan allebei de kanten doen hoor...
en pop up welke pop up? ben et eens dat sommige bochten lastig te zien zijn maar das niet door pop up....
en wat wou je over de race zeggen...goh ik lig eerste...goh mooie bocht....je kan et beter gezellig houden door onnozele dingen te bespreken zoals : Hoe is het met jou hamster
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 23:37:28 #10
63302 rockstah
New World Disorder
pi_19231071
*eindelijk halo heeft

opzich wel tof maar het word een beetje eentonig na een tijdje.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 23:42:11 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19231216
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 23:24 schreef Gamedemon het volgende:
Erm BMH je kan je headset aan allebei de kanten doen hoor...
en pop up welke pop up? ben et eens dat sommige bochten lastig te zien zijn maar das niet door pop up....
en wat wou je over de race zeggen...goh ik lig eerste...goh mooie bocht....je kan et beter gezellig houden door onnozele dingen te bespreken zoals : Hoe is het met jou hamster
Ik zou zo doen met PGR2:

"BAM"

"WHAHAHAHA, LEKKER VOOR JE, MOET JE MAAR NIET PROBEREN MIJ IN TE HALEN LOSER"
  dinsdag 18 mei 2004 @ 23:43:50 #12
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_19231269
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik zou zo doen met PGR2:

"BAM"

"WHAHAHAHA, LEKKER VOOR JE, MOET JE MAAR NIET PROBEREN MIJ IN TE HALEN LOSER"
seen it been there done that
  dinsdag 18 mei 2004 @ 23:46:29 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19231337
Uhuh Ik ga overigens in PGR2 ook zo sucken als in RS3, shooters en race games
  dinsdag 18 mei 2004 @ 23:51:38 #14
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_19231457
tsja er zijn geen live! "spring op iemands hoofd om em te pletten" games
  woensdag 19 mei 2004 @ 00:16:50 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_19232094
Ik moet trouwens zeggen, ik heb PGR2 bijna een half jaar lang gegamed zonder last te hebben van die 30FPS, maar als ik 't nu speel (na bv. DTM 2 gedaan te hebben) merk je dat toch wel heel erg op.

Voor de rest heb ik zojuist een mail gestuurd naar Breuls, of 'r een optie in Replique gebouwd kan worden die ervoor zorgt dat posts van BMH eruit gefiltert worden. Ik ben benieuwd...

Tot die tijd:
quote:
Ik vond het nogal appart dat NIEMAND in het spel het over de race heeft. De onderwerpen varieerden van Hansjes & geisjes tot het de "iritante" muziekjes in een Nintendo spel.
Waarom is dat apart? Ik bedoel, waar praat jij over als je met je vrienden op de bank Mario Party aan het doen bent? Over de game of over andere dingen? Op een gegeven moment heb je het wel gehad hoor, om over games te praten. Ik bedoel, ik denk dat ik het meest met SailingAce heb gegamed, van MotoGP2 tot MM3 tot RS3 en PGR2, bij elkaar toch wel een uur of 100-150 (als het niet meer is). Lijkt me niet dat je zo lang over vier simpele games kunt gaan zitten praten.

[ Bericht 49% gewijzigd door twi op 19-05-2004 00:22:47 ]
  woensdag 19 mei 2004 @ 00:17:14 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_19232103
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 23:51 schreef Gamedemon het volgende:
tsja er zijn geen live! "spring op iemands hoofd om em te pletten" games
Whacked?
  woensdag 19 mei 2004 @ 00:24:05 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_19232260
[quoteErgens schreef Notorious_Roy:
En als je eenmaal dood bent met de andere overledenen ouwehoeren over van alles en nog wat [/quote]"Oh, zit 'ie daar? Dan gaat 'ie nu dood" *KNAL*

pi_19234687
Gister FSW ge-preorderd bij gcshop. Ook meteen betaald, alleen staat mijn status nog steeds op "Nog niet betaald". Hoe lang duurt dat meestal?
Xbox Live: Anormius
pi_19235535
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 02:43 schreef Mister_T het volgende:
Gister FSW ge-preorderd bij gcshop. Ook meteen betaald, alleen staat mijn status nog steeds op "Nog niet betaald". Hoe lang duurt dat meestal?
dagje of 3/4 met overschrijving
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 19 mei 2004 @ 07:11:13 #20
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_19235604
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 23:08 schreef globox het volgende:

[..]

Er is zeker wel pop-up in PGR2. Het is alleen niet de pop-up waarbij de baan of auto's eeneens je bield op getoverd worden, maar de soort pop-up waarbij het geleidelijk gebeurt.

Auto's die 50+ voor je rijden zijn niet meer de zien in je beeld, kom je dichterbij dan zie je eerst een grijze blur en daarna word de auto pas echt zichtbaar. Het zelfde gebeurt met vangrelingen.

Is dit echt door niemand opgevallen?

[edit: wat zeuren jullie toch altijd! Als ik iets opmerk over een game dat een beetje negatief is gaan jullie meteen uit je bol. WTF slaat dat op? Jullie hebben toch geen persoonlijke band met je games ofzo?

Ik word gewoon een beetje ziek dat jullie wel alle dingen uit (laten we het maar houden op) "andere" games opmerking, maar de games die jullie zelf in jullie bezit hebben zijn volgens jullie foutloos en perfect.

[ Bericht 7% gewijzigd door BMH op 19-05-2004 07:20:02 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_19235665
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 00:16 schreef twi het volgende:
, ik denk dat ik het meest met SailingAce heb gegamed, van MotoGP2 tot MM3 tot RS3 en PGR2, bij elkaar toch wel een uur of 100-150 (als het niet meer is). Lijkt me niet dat je zo lang over vier simpele games kunt gaan zitten praten.
Wij zijn helemaal op elkaar ingespeeld.
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
  woensdag 19 mei 2004 @ 08:06:23 #22
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_19235801
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 22:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
ik heb het in de OP txt file gezet
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  woensdag 19 mei 2004 @ 08:25:21 #23
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_19235909
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 07:11 schreef BMH het volgende:

[..]

Er is zeker wel pop-up in PGR2. Het is alleen niet de pop-up waarbij de baan of auto's eeneens je bield op getoverd worden, maar de soort pop-up waarbij het geleidelijk gebeurt.

Auto's die 50+ voor je rijden zijn niet meer de zien in je beeld, kom je dichterbij dan zie je eerst een grijze blur en daarna word de auto pas echt zichtbaar. Het zelfde gebeurt met vangrelingen.

Is dit echt door niemand opgevallen?

[edit: wat zeuren jullie toch altijd! Als ik iets opmerk over een game dat een beetje negatief is gaan jullie meteen uit je bol. WTF slaat dat op? Jullie hebben toch geen persoonlijke band met je games ofzo?

Ik word gewoon een beetje ziek dat jullie wel alle dingen uit (laten we het maar houden op) "andere" games opmerking, maar de games die jullie zelf in jullie bezit hebben zijn volgens jullie foutloos en perfect.
Even een reality check: als je met 200 km/h komt aangejakkerd en er rijdt een auto met 50 km/h voor je... Dan krijg je ook een "popup" effect.... Sorry, BMH, maar je lult volkomen uit je nek. PGR2 is niet perfect (30FPS, anyone?) maar het is wel het beste/een van de beste racegames.

Het gaat er ook niet zozeer om dat je negatieve dingen zegt over xbox games, maar de manier waarop je het brengt, irriteert een hoop mensen gewoon. Zeker als je daarbij je (vaak) overdreven positivisme over alles wat Nintendo doet, optelt...
  woensdag 19 mei 2004 @ 08:26:26 #24
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_19235919
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 22:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
LOL, ik dacht eerst dat je het over problemen van de GAM-moderators had.... Sorry, het is nog vroeg
pi_19236110
hmmm was 19 mei niet de dag dat de download content voor PGR2 bekend gemaakt ging worden?
Ik ben benieuwd of ze er naast Parijs nog wat leuke autotjes instoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')