True Fantasy Live Onlinequote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit?
En wanneer staat DOOM III geplanned? HALO 2 voor 9 nov toch?
Ik weet echt niet waar jij in de game zit te kijken. Ik heb de game nu ruim 6 maanden en ik heb nog nooit noemenswaardige pop-up gezien laat staan dat ik er last van heb. Ik snap echt niet waar jij zit te kijken in de game(i.i.g niet op de weg). Volgens mij heb jij een alleen xbox gekocht om alle xboxgames af te zeiken en opzoek te gaan naar foutjes,pop-up in jouw ogen lege ruimtes en slecht level design etc.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 schreef BMH het volgende:
Ik probeerde me auto op de baan te houden. Iedere keer als ik begon te praten knalde ik tegen alle bochten aan .
Ik vind het klote dat er zo'n enorme pop-up in PGR2 zit. Je moet de levels uit je hoofd leren om ze fatsoenlijk te kunnen doorlopen.
Ja, duh.. Dat was te verwachten toch..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:08 schreef globox het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar jij in de game zit te kijken. Ik heb de game nu ruim 6 maanden en ik heb nog nooit noemenswaardige pop-up gezien laat staan dat ik er last van heb. Ik snap echt niet waar jij zit te kijken in de game(i.i.g niet op de weg). Volgens mij heb jij een alleen xbox gekocht om alle xboxgames af te zeiken en opzoek te gaan naar foutjes,pop-up in jouw ogen lege ruimtes en slecht level design etc.
En logisch dat je de banen moet kennen om er een beetje fatsoenlijk op te kunnen rijden. Heb je nooit eerder een racegame(buiten mario kart) gespeeld ofzo![]()
Ik zou zo doen met PGR2:quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:24 schreef Gamedemon het volgende:
Erm BMH je kan je headset aan allebei de kanten doen hoor...
en pop up welke pop up? ben et eens dat sommige bochten lastig te zien zijn maar das niet door pop up....
en wat wou je over de race zeggen...goh ik lig eerste...goh mooie bocht....je kan et beter gezellig houden door onnozele dingen te bespreken zoals : Hoe is het met jou hamster
seen it been there done thatquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou zo doen met PGR2:
"BAM"
"WHAHAHAHA, LEKKER VOOR JE, MOET JE MAAR NIET PROBEREN MIJ IN TE HALEN LOSER"
Waarom is dat apart? Ik bedoel, waar praat jij over als je met je vrienden op de bank Mario Party aan het doen bent? Over de game of over andere dingen? Op een gegeven moment heb je het wel gehad hoor, om over games te praten. Ik bedoel, ik denk dat ik het meest met SailingAce heb gegamed, van MotoGP2 tot MM3 tot RS3 en PGR2, bij elkaar toch wel een uur of 100-150 (als het niet meer is). Lijkt me niet dat je zo lang over vier simpele games kunt gaan zitten praten.quote:Ik vond het nogal appart dat NIEMAND in het spel het over de race heeft. De onderwerpen varieerden van Hansjes & geisjes tot het de "iritante" muziekjes in een Nintendo spel.
Whacked?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:51 schreef Gamedemon het volgende:
tsja er zijn geen live! "spring op iemands hoofd om em te pletten" games
dagje of 3/4 met overschrijvingquote:Op woensdag 19 mei 2004 02:43 schreef Mister_T het volgende:
Gister FSW ge-preorderd bij gcshop. Ook meteen betaald, alleen staat mijn status nog steeds op "Nog niet betaald". Hoe lang duurt dat meestal?
Er is zeker wel pop-up in PGR2. Het is alleen niet de pop-up waarbij de baan of auto's eeneens je bield op getoverd worden, maar de soort pop-up waarbij het geleidelijk gebeurt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:08 schreef globox het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar jij in de game zit te kijken. Ik heb de game nu ruim 6 maanden en ik heb nog nooit noemenswaardige pop-up gezien laat staan dat ik er last van heb. Ik snap echt niet waar jij zit te kijken in de game(i.i.g niet op de weg). Volgens mij heb jij een alleen xbox gekocht om alle xboxgames af te zeiken en opzoek te gaan naar foutjes,pop-up in jouw ogen lege ruimtes en slecht level design etc.
En logisch dat je de banen moet kennen om er een beetje fatsoenlijk op te kunnen rijden. Heb je nooit eerder een racegame(buiten mario kart) gespeeld ofzo![]()
Wij zijn helemaal op elkaar ingespeeld.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:16 schreef twi het volgende:
, ik denk dat ik het meest met SailingAce heb gegamed, van MotoGP2 tot MM3 tot RS3 en PGR2, bij elkaar toch wel een uur of 100-150 (als het niet meer is). Lijkt me niet dat je zo lang over vier simpele games kunt gaan zitten praten.
ik heb het in de OP txt file gezetquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Aangezien ik door een bug de OP niet kon editten heb ik een nieuwe aangemaakt..
Even voor de goede orde er wordt niet over modshit gepost...
Even een reality check: als je met 200 km/h komt aangejakkerd en er rijdt een auto met 50 km/h voor je... Dan krijg je ook een "popup" effect.... Sorry, BMH, maar je lult volkomen uit je nek. PGR2 is niet perfect (30FPS, anyone?) maar het is wel het beste/een van de beste racegames.quote:Op woensdag 19 mei 2004 07:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Er is zeker wel pop-up in PGR2. Het is alleen niet de pop-up waarbij de baan of auto's eeneens je bield op getoverd worden, maar de soort pop-up waarbij het geleidelijk gebeurt.
Auto's die 50+ voor je rijden zijn niet meer de zien in je beeld, kom je dichterbij dan zie je eerst een grijze blur en daarna word de auto pas echt zichtbaar. Het zelfde gebeurt met vangrelingen.
Is dit echt door niemand opgevallen?
[edit: wat zeuren jullie toch altijd! Als ik iets opmerk over een game dat een beetje negatief is gaan jullie meteen uit je bol. WTF slaat dat op? Jullie hebben toch geen persoonlijke band met je games ofzo?
Ik word gewoon een beetje ziek dat jullie wel alle dingen uit (laten we het maar houden op) "andere" games opmerking, maar de games die jullie zelf in jullie bezit hebben zijn volgens jullie foutloos en perfect.
LOL, ik dacht eerst dat je het over problemen van de GAM-moderators had.... Sorry, het is nog vroegquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Aangezien ik door een bug de OP niet kon editten heb ik een nieuwe aangemaakt..
Even voor de goede orde er wordt niet over modshit gepost...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |