Poll: Waar zit jij met meeste smart op te wachten?
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Als je op anders stemmend gewoon ff in je reactie plaatsen welke game.
*stemt splinter cell*
En op 2: Blinx
En op 3: Colin McRae 3
quote:Ja blinx lijkt me ook cool
Op donderdag 15 augustus 2002 20:39 schreef TheMarco het volgende:
Splinter Cell!!!!!En op 2: Blinx
En op 3: Colin McRae 3
Halo 2
Splinter Cell
Star Wars Knights of the Old Republic
Star Wars Galaxies
Tony Hawk 4
* Tain moet veel geld sparen
quote:Er komt een actie bij barsmit:
Op donderdag 15 augustus 2002 20:45 schreef Skull-splitter het volgende:
* skull moet er nog een gaan kopen![]()
quote:Ik zou bartsmit zoveel mogelijk proberen te vermijden maar dit is natuurlijk wel interessant.
Xbox Console + Contr. + Dvd-afstandsb.
adviesprijs: ¤ 542,00
Webshopprijs: ¤ 299,00
uw voordeel: ¤ 243,00Binnenkort allerlei extraatjes bij deze Xbox DVD-set voor een superprijs!
U heeft nu de mogelijkheid om deze Xbox DVD-pack te reserveren bij bartsmit.com!
Als u deze Xbox (+ controller) koopt, dan ontvangt u daar tijdelijk GRATIS een DVD Movie Playback Kit (met afstandsbediening), de DVD "Jurassic Park III" én een Xbox Magazine bij! Bovendien maak je dan ook nog kans op één van de 25 Thomson Dolby Digital 5.1 Home Cinema sets! Dan hoor je niet alleen je films maar ook je games in Dolby Digital 5.1. Maar wees er wel snel bij, want OP=OP!
Deze set zal begin September op voorraad komen; dus reserveer 'm alvast - dan wordt u direct op de hoogte gesteld via e-mail als de set voorradig is! U heeft dan direct de mogelijkheid om de set te bestellen!
quote:Dat is best wel een goede actie, jammer dat ik al een xbox heb, natuurlijk net gekocht om buiten alle acties te vallen
Op donderdag 15 augustus 2002 20:51 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Er komt een actie bij barsmit:
[..]Ik zou bartsmit zoveel mogelijk proberen te vermijden maar dit is natuurlijk wel interessant.
quote:
Chocobo schreef:
Ja,...ik weet wat een Wonderswan is maar ik schrik van de post van Cactuar !
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 21:22 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Het was maar een grapje ,maar ach binnenkort komt de Cactuar console uit met alleen maar Cactuar spellen.Die wordt het beste.
Maar weet iemand of je het logitech momo force stuurtje kan aansluiten op de xbox en of ps2?
quote:Wat voor aansluiting zit daar op?
Op donderdag 15 augustus 2002 21:23 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Maar weet iemand of je het logitech momo force stuurtje kan aansluiten op de xbox en of ps2?
quote:usb. Maar niet elk usb stuurtje kan op de ps2. Maar ik heb het stuurtje niet hoor maar ik zit er misschien over te denken om hem te kopen. Maar ik heb dan nog een probleem. Ik heb een bank en verder een meubel met daarop de tv. Hoe kan ik dat stuurtje dan vastmaken? Is daar ook een standaard voor ofzo?
Op donderdag 15 augustus 2002 21:39 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Wat voor aansluiting zit daar op?
Staat dat niet op de doos?Al is het Usb kan het iig op Ps2
quote:Volgens mij kan je je dat stuur tussen je benen doen (om te sturen dan) maar je kan hem ook aan een tafel vast maken.
Op donderdag 15 augustus 2002 22:06 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
usb. Maar niet elk usb stuurtje kan op de ps2. Maar ik heb het stuurtje niet hoor maar ik zit er misschien over te denken om hem te kopen. Maar ik heb dan nog een probleem. Ik heb een bank en verder een meubel met daarop de tv. Hoe kan ik dat stuurtje dan vastmaken? Is daar ook een standaard voor ofzo?
quote:momo force stuur kan je volgens mij niet tussen je benen nemen. Het is ook een pc stuur. Maar tussen me benen lijkt niet echt fijn en een tafel? Tussen de bank en de tv? Ja misschien een koffie tafeltje maar dat is veel ste laag.
Op donderdag 15 augustus 2002 22:27 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Volgens mij kan je je dat stuur tussen je benen doen (om te sturen dan) maar je kan hem ook aan een tafel vast maken.
quote:Tja dat is het probleem bij console sturen ,je kan het beste zelf een oplossing vinden...misschien zelf een tafel maken?
Op donderdag 15 augustus 2002 22:28 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
momo force stuur kan je volgens mij niet tussen je benen nemen. Het is ook een pc stuur. Maar tussen me benen lijkt niet echt fijn en een tafel? Tussen de bank en de tv? Ja misschien een koffie tafeltje maar dat is veel ste laag.
quote:Maar je kan toch er is toch geen usb ingang op de xbox
Op donderdag 15 augustus 2002 22:31 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Tja dat is het probleem bij console sturen ,je kan het beste zelf een oplossing vinden...misschien zelf een tafel maken?
Maar ik zag dat ie van Logitech was dus ik denk dat ie bij alle 2 de console's werkt.
En ook de details die in de voertuigen verwerkt zitten spreken me erg aan. Check bv deze voertuigen eens:
US / UK Sherman Tank
Duitse Tiger Tank
USA Bomber
USA Sub
En uiteraard de features:
Machines of War. Get behind the controls of 35 historically accurate WWII vehicles and fight a raging battle on land, sea, or air! Charge across the desert in a powerful tank or transport troops into battle in an armored APC. Pilot a heavy bomber over the drop zone or engage in a nail-biting dogfight. Fire the guns of a mighty battleship or prowl the sea-lanes in a submarine. The outcome of the battle depends upon the choices you make.
· Battle Online* . Go online to take part in raging multiplayer battles with up to 64 players. Teamwork and cooperation from each member are required in order to achieve victory.
· Choose Your Side. Enter the war as a soldier in one of five WWII armies: American, German, British, Russian, or Japanese.
· Specialized Character Kits. Enter the fray as one of five specialized character classes -- assault, medic, scout, anti-tank, or engineer -- each with unique strengths and weaknesses.
· Arm Yourself for Action! Choose from 19 authentic WWII handheld weapons, including two stationary machine guns, to take into battle.
· A Global Conflict. Engage in battle across 16 huge maps, based in great detail upon the four main WWII theaters of war: North Africa, South Asia Pacific, Western Europe and Eastern Europe.
· Unlimited Action.Three multiplayer modes -- Team Deathmatch, Capture the Flag, and Conquest -- as well as a robust single player experience.
quote:Bron: Xboxworld.nl
Xbox.com is flink aan het uithalen naar de concurrentie met deze nieuwste additie op de officiële Xbox site. Ze hebben een tabel gepost waarin alle 3 de online plannen van Microsoft, Sony en Nintendo met elkaar vergeleken zijn, wat dankzij het uitgebreide Xbox Live er niet erg hoopgevend voor Sony en Nintendo uit ziet.In de tabel is bijvoorbeeld het volgende te zien:
Xbox Live support: 60 game companies working on Xbox Live games - 7 High profile launch games. (Mechassault, Unreal Championship etc.)Sony Online Support: 16 game companies working on PS2 online games - 5 Launch games. (SOCOM, Madden etc.)
Nintendo Online support; 1 company working on Nintendo online titles, Sega. (Phantasy Star Online - only online title.)
Het moge duidelijk zijn dat Xbox Live wel degelijk de beste keus is voor een super online ervaring. Dat weten zelfs Sony en Nintendo, aangezien Nintendo de race op dit veld praktisch opgeeft en Sony slechts met halve zin een plan bij elkaar schraapt.Voor de rest van de vergelijking moet je een kijkje nemen op de onderstaande link:
http://www.xbox.com/system/onlinespecsheet.htm
Het is jammer dan Sony en Nintendo geen moeite doen om wat van hun online component te maken, maar helaas zijn volgens deze tabel hun plannen niet veel soeps. Xbox Live ziet er echter elke dag beter en beter uit, en hoewel na de wereldwijde launch op 4 november de Xbox Live service slechts in selecte Europese landen beschikbaar zal zijn, zullen wij, mits wij niet bij die landen horen, snel daarna aan de beurt zijn.
quote:Laten we wel ff realistisch blijven voor we elkaar gaan pijpen.
Xbox Live wel degelijk de beste keus is voor een super online ervaring
quote:Microsoft heeft zo ontzettend veel ervaring op dit gebied dat het mij ten zeerste zou verbazen als de kwaliteit kut zou worden.
Op vrijdag 16 augustus 2002 07:34 schreef Bastard het volgende:[..]
Laten we wel ff realistisch blijven voor we elkaar gaan pijpen.
Dat de xbox als beste van de 3 console's uit de bus zal komen omtrent online spelen moge wel aannemelijk zijn. Echter hoe de kwaliteit ervan zal zijn is toch echt de vraag.
Now for something completely different: Blinx!!!!
quote:-10 / flamebait - uitlokking
Op vrijdag 16 augustus 2002 13:52 schreef CloudStrife het volgende:
Blinx, lelijkste hoofdpersonage ever in een videogame.
Vieze roze kat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |