Ik wou al zeggen, van jij bent goed bezig met het sluiten en openen van topicsquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
't valt zeker wel op dat ik het heel druk heb op m'n werk?
ik moet nog 6 kleine dingetjes doen, en heb nog 2,5 dag, go figurequote:Op woensdag 22 juni 2011 13:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, van jij bent goed bezig met het sluiten en openen van topics
Kun je niet eerder stoppen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet nog 6 kleine dingetjes doen, en heb nog 2,5 dag, go figure
ik stop al een week eerder, heb niet meer vakantiedagen helaasch.quote:
Die is mooier dan ik dachtquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
On topic dan maar
China Glaze Ahoy:
[ afbeelding ]
(ja ik zat in de auto toen ik die foto maakte)
Ik wou hem ook absoluut niet; maar hij is echt zó mooi ! En de foto doet hem nog steeds geen recht aanquote:
Ok verdikkeme, nu is het klaar! *bestellen gaatquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
On topic dan maar
China Glaze Ahoy:
[ afbeelding ]
Very prettyquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
On topic dan maar
China Glaze Ahoy:
[ afbeelding ]
oeh, die burst crackle is tof!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
Essie Haute as Hello. Een beetje de getemde versie van ChG flipflapflop fantasy:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm geweeeeldig! 2 laagjes zijn dit.
En een nieuwe krakkel geprobeerd. Burst crackle - Violet Flame. Wat een bijzonder krakkellakje! Ik ben fan!
[ afbeelding ]
tofheid!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
Essie Haute as Hello. Een beetje de getemde versie van ChG flipflapflop fantasy:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm geweeeeldig! 2 laagjes zijn dit.
En een nieuwe krakkel geprobeerd. Burst crackle - Violet Flame. Wat een bijzonder krakkellakje! Ik ben fan!
[ afbeelding ]
Dat chunky op zich is wel geinig, maar ik vind m'n pink er te klein voor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
toffe combi, ijs!
En ik vind dat chunky effect wel tof eigenlijk
nee klopt, je pink had iets harder mogen shatterenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat chunky op zich is wel geinig, maar ik vind m'n pink er te klein voor.
no shit?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee klopt, je pink had iets harder mogen shatteren
Ik heb trouwens vandaag crackle polish op een "naakte" nagel gesmotst. Echt grappig, er gebeurt dan gewoon helemaal NIETS
geloof me, you don'tquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef Mirjam het volgende:
ik wil ook nagellak die naar bubblegum ruihuikt!
ik vind 'm geweldig! Lekker neon barbiequote:Op woensdag 22 juni 2011 23:15 schreef ainoo het volgende:
[ afbeelding ]
hij ruikt serieus zoals ie er ook uit ziet .. naar bubblegum! t was dat ik dat toevallig rook maar stond nergens op het potje ofzo haha
ja maar, bubblegumquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloof me, you don't
Dan merk je ineens hoevaak je handen dichtbij je neus komme
[..]
ik vind 'm geweldig! Lekker neon barbie
Kutjequote:
da's veel te poppy voor een vrouw als jijquote:
Mandarijn? Gaaf!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's veel te poppy voor een vrouw als jij
Ik heb nog wel een frambozengeurlak van color club of een mandarijnenlak als je wil?
ja man ik rook die bubblegum constant ! mara vond het wel leuk:pquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloof me, you don't
Dan merk je ineens hoevaak je handen dichtbij je neus komme
[..]
ik vind 'm geweldig! Lekker neon barbie
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's veel te poppy voor een vrouw als jij
Ik heb nog wel een frambozengeurlak van color club of een mandarijnenlak als je wil?
ik wil er echt niet eens over nadenken. Ik weet zeker dat het de 1500 euro wel topt namelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zien jullie je bankrekening ook steeds verder slinken sinds je in dit topic komt?
akelige verslaving.. moet van me vriend maar eens naar een soort AA voor nagellak verslaafde..quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil er echt niet eens over nadenken. Ik weet zeker dat het de 1500 euro wel topt namelijk
op een gegeven moment heb je alle nagellak van de wereld al en dan ga je aan iets anders... make-up, sieraden, you name it.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
akelige verslaving.. moet van me vriend maar eens naar een soort AA voor nagellak verslaafde..
En dan weet je alsnog dingen te verzinnen die je móet hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op een gegeven moment heb je alle nagellak van de wereld al en dan ga je aan iets anders... make-up, sieraden, you name it.
[ afbeelding ]
Dat plaatje er ook bijquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op een gegeven moment heb je alle nagellak van de wereld al en dan ga je aan iets anders... make-up, sieraden, you name it.
[ afbeelding ]
die zitten hier niet, gelukkig. Denk dat ik en mir en lindy de kroon wel redelijk spannen nu, hoewel nagelschaartje er ook wat van kan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat plaatje er ook bij
Ben ook gek op make-up hoor.. En dure speeltjes (telefoons enzo.). Dammn faal ik eens even.. maar als ik hoor dat sommige mensen echt 1000 potjes ofzo hebben mag ik nog even door
Grapjas, ik zit na m'n komende faal bijna op 250.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zitten hier niet, gelukkig. Denk dat ik en mir en lindy de kroon wel redelijk spannen nu, hoewel nagelschaartje er ook wat van kan.
En ijsdraakje is gestopt bij 200
note the sarcasmquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grapjas, ik zit na m'n komende faal op 250.
Jah zal eigenlijk eens moeten zeggen tegen mezelf van eerst een potje leeg dan een nieuwe.. maar dan zie je toch weer wat moois he (a) Hm dus ijsdraakje houd t ook niet vol.. yes i'm not the only one!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zitten hier niet, gelukkig. Denk dat ik en mir en lindy de kroon wel redelijk spannen nu, hoewel nagelschaartje er ook wat van kan.
Sarcasme is moelluk.quote:
potje leeg? Topcoat zeker?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jah zal eigenlijk eens moeten zeggen tegen mezelf van eerst een potje leeg dan een nieuwe.. maar dan zie je toch weer wat moois he (a) Hm dus ijsdraakje houd t ook niet vol.. yes i'm not the only one!
Ik doe niet meer voor je onder hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zat de laatste keer op 131.. Nog wel paar keer gefaald bij de kruidvat zal nu rond de 145 zitten.. 3x top coat 2 x basecoat 1x nagelverharder. Zie je val reuze meequote:Op donderdag 23 juni 2011 00:06 schreef Stormqueen het volgende:
als iedereen nou gewoon ff post hoeveel ie heeft
ik 343, aan kleurtjes.
Nog een kleine... 20? aan base- en top.
Ik verkoop alles wat ik niet zo tof vind, dat scheelt, anders had ik aan de 500+ gezeten nu
meer dan mijquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:16 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga morgen tellen.Gok rond de 160. Weinug.
Lol. Auw @ Budget. Wel goede OPI-keuzesquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:08 schreef Antebella het volgende:
Tsja, is me dus niet gelukt Opi te negeren bij V&D, maar ik kreeg er dan ook 15% korting op.....
Mijn allereerste Opi's:
[ afbeelding ]
De twee grote flesjes zijn ''My private jet'' en ''Princesses rule!''
En ik moest ook naar het kv voor wattenschijfjes, daar dus ook weer gefaald:
[ afbeelding ]
Bella & Edward
Gabriella & Troy
Chuck & Blair
Miss Piggy reloaded van Catrice
Verder nog een nieuwe basecoat en een nagellak correctiepen
Nice!!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:08 schreef Antebella het volgende:
Tsja, is me dus niet gelukt Opi te negeren bij V&D, maar ik kreeg er dan ook 15% korting op.....
Mijn allereerste Opi's:
[ afbeelding ]
De twee grote flesjes zijn ''My private jet'' en ''Princesses rule!''
En ik moest ook naar het kv voor wattenschijfjes, daar dus ook weer gefaald:
[ afbeelding ]
Bella & Edward
Gabriella & Troy
Chuck & Blair
Miss Piggy reloaded van Catrice
Verder nog een nieuwe basecoat en een nagellak correctiepen
*Op wishlist zet*quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:01 schreef Mss het volgende:
Zoya Lisa
Feller en donkerder in het echt, mijn camera geeft kleuren niet goed weer
[ afbeelding ]
Wat een mooie combiquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:55 schreef Miss_V het volgende:
Hihi ik heb er nog niet zoveelik schat zo rond de 50 zonder stripers.
Ik ben ook nog van de crackle![]()
[ afbeelding ]
Essence crackle
Looks prettyquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:01 schreef Mss het volgende:
Zoya Lisa
[ afbeelding ]
Kuch....quote:
Gekke belgquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kuch....
Dit heb ik dus vandaag ook gewoon op het werk gelakt...
I am a hopeless cause
September 2010 had ik er pakweg 30 incl base- en topcoats en sneue action neonsetquote:
Opperfalerquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
September 2010 had ik er pakweg 30 incl base- en topcoats en sneue action neonset
Ohja, die moet ik ook nog een keer bestellen, die CA's!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
Goeie faal
Mss ! Hij is mooooiZitten er nu oranje glittertjes ook in?
Vandaag weer een keer een CA opgesmeerd:
[ afbeelding ]
Erg weinig zon vandaag though
Mirjam is ergerquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:55 schreef Miss_V het volgende:
Hihi ik heb er nog niet zoveelik schat zo rond de 50 zonder stripers.
Ik ben ook nog van de crackle![]()
[ afbeelding ]
Essence crackle
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:01 schreef Mss het volgende:
Zoya Lisa
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
Goeie faal
Mss ! Hij is mooooiZitten er nu oranje glittertjes ook in?
Vandaag weer een keer een CA opgesmeerd:
[ afbeelding ]
Erg weinig zon vandaag though
Whoa, dames wat doen jullie me aanquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:21 schreef Sokkepok het volgende:
Nagels van vandaag!
[ afbeelding ]
Colorclub - Raspberry Rush met Cantare - Nummer/Cijferloos
Zo, da's een mooi effect!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:21 schreef Sokkepok het volgende:
Nagels van vandaag!
[ afbeelding ]
Colorclub - Raspberry Rush met Cantare - Nummer/Cijferloos
Zomg je bent nog erger dan Sjaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
September 2010 had ik er pakweg 30 incl base- en topcoats en sneue action neonset
Oeh die vind ik super gedaan! Ook maar 's proberen ^^quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:14 schreef Antebella het volgende:
NOTD in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
Basis is Opi ''Do you think I'm tex-y'' met Hello Holo gesponsd. De opi is van een setje mini's maar vind hem zo mooi dat ik misschien het grote flesje ga kopen....
Het is ook wel een apart lakje, lijkt heel erg jelly en blijft daardoor ook wat transparant, even wennen maar wel mooi!
Mooiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:14 schreef Antebella het volgende:
NOTD in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
Basis is Opi ''Do you think I'm tex-y'' met Hello Holo gesponsd. De opi is van een setje mini's maar vind hem zo mooi dat ik misschien het grote flesje ga kopen....
Het is ook wel een apart lakje, lijkt heel erg jelly en blijft daardoor ook wat transparant, even wennen maar wel mooi!
Pretty combiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:49 schreef Loqi het volgende:
Mijn creatie van vandaag
P2 - Elegant met Nubar - 2010
Flakies![]()
[ afbeelding ]
Want! Echt balen dat ik die kleur nooit gekocht heb >.<quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:49 schreef Loqi het volgende:
Mijn creatie van vandaag
Flakies![]()
[ afbeelding ]
Jazekerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
Sok, was jij nou zo desperate op zoek naar p2 elegant een tijdje terug?
Daar heb je seche restore voor nodig, is bekend.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef karoltje het volgende:
Hebben jullie ook dat je Seche Vite na een tijdje heel dik en stroperig wordt? Ik heb hem nu ongeveer een jaar en hij is zo dik dat ik er niks meer mee kan.
Dus het ligt niet aan mijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar heb je seche restore voor nodig, is bekend.
Met seche restore schijnt het weer goed te komen, weet niet of het ook kan met gewone nagellakverdunner.
Ja >.< Ik durf er alleen geen verdunner van P2 in te gooien, omdat ik bang beng dat de droogtijd van SV dan langer wordt..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef karoltje het volgende:
Hebben jullie ook dat je Seche Vite na een tijdje heel dik en stroperig wordt? Ik heb hem nu ongeveer een jaar en hij is zo dik dat ik er niks meer mee kan.
another one crossed over to the dark sidequote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:03 schreef Pepelientje het volgende:
Hmm dankzij jullie zit ik nu op de +/- 125 lakjes exc top/base nailart lakjes. En dan is dit nog onderweg...Oeps faal..
Shopping Cart
1 x KLEANCOLOR Nail Lacquer
- Shade NP48-228 Chunky Holo Candy
- Shade NP48-229 Chunky Holo Poppy
- Shade NP48-230 Chunky Holo Fuchsia
- Shade NP48-231 Chunky Holo Scarlet
- Shade NP48-232 Chunky Holo Clover
- Shade NP48-233 Chunky Holo Teal
- Shade NP48-234 Chunky Holo Purple
- Shade NP48-235 Chunky Holo Bluebell
- Shade NP48-236 Chunky Holo Black
- Shade NP48-94 Holo Chrome
- Shade NP48-95 Disco Ball
- Shade NP48-170 Midnight Seduction
- Shade NP48-171 Kiss Goodbye
- Shade NP48-161 Metallic Red
- Shade NP48-165 Metallic Sapphire
volgens mij heb ik die wel bij ici paris zien hangenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:10 schreef Melochan het volgende:
Weten jullie misschien of deze in Nederland te verkrijgen zijn? Ik zoek die ene met allemaal kleurtjesheb wel effen kleuren gezien bij Sephora, dacht ik, maar die vind ik best saai.
Bedankt! Morgen meteen even kijkenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die wel bij ici paris zien hangen
Zijn ze zo slecht dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:55 schreef deadly_kiss het volgende:
ici paris, eigenlijk overal waar zo'n sally hanson rek staat.
ik heb ze ook eens gehad, ik dacht lekker makkelijk...
maar zo snel als die vellletjes uit het doosje komen, zo snel liggen ze ook weer van je nagels af
Oeiquote:Op zondag 26 juni 2011 20:10 schreef deadly_kiss het volgende:
ja het ziet er wel mooi uit, maar het is handig voor een avondje ofzo omdat het zo snel beschadigd.
het is niet zoals nagellak wat echt hecht aan je nagels...
het lijkt een beetje op een raamsticker die je er zo weer vanaf kan trekken, alleen kan je die nageldingen na 1x gebruiken weggooien :p zo'n zacht flubber dingetje..
en zo'n doosje is ook nogeens rond de 10,- waarvan je maar 1x al je nagels kan doen
je kan beter een keer die van essence proberen, kijken of het wat voor je is. Die zijn stukken goedkoper!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:38 schreef Melochan het volgende:
[..]
OeiDas best zonde van het geld idd. Ik kom morgen sowieso langs een Ici Paris, ga ik daar wel even staan twijfelen
Kruidvat morgen dus! Bedankt, eerst idd maar eens even kijken of het wat isquote:Op zondag 26 juni 2011 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan beter een keer die van essence proberen, kijken of het wat voor je is. Die zijn stukken goedkoper!
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Essie - Smooth Sailing. Ben een echte Essie fan aan het worden
Me wantzquote:Op maandag 27 juni 2011 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Essie - Smooth Sailing. Ben een echte Essie fan aan het worden
Ik vond de swatches al zo andersquote:Op maandag 27 juni 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
't is dus Fair Game, niet Smooth Sailing
Ik faal in namen
die is OOK briljantquote:Op maandag 27 juni 2011 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond de swatches al zo anders
maar nu moet ik dus ook Smooth Sailing...... Nonde....
Ja want.. blauwquote:
Pretty!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:49 schreef Loqi het volgende:
Mijn creatie van vandaag
Flakies![]()
[ afbeelding ]
Mooie combiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:59 schreef afivi het volgende:
Wow, mooie boodschappenlijst Pepelientje
Mijn NOTD: Hema nr. 18 met Golden Rose Scale 1![]()
[ afbeelding ]
Haha, ik had dit weekend toevallig hetzelfde idee, maar dan met Golden Rose 14quote:Op zondag 26 juni 2011 13:01 schreef -Pink- het volgende:
Mooi Afivi!
Ik heb Essence Blue Ray met Golden Rose Scale 15. De fotokwaliteit is niet zo mooi.
[ afbeelding ]
Hij heeft er niet lang opgezeten want ik miste toch weer de marbleInclusief witte plekjes weer
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Essie - Smooth Sailing Fair Game, muts!. Ben een echte Essie fan aan het worden
hey leuk zo met die ene flakie nagelquote:Op maandag 27 juni 2011 10:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pretty!
[..]
Mooie combi
[..]
Haha, ik had dit weekend toevallig hetzelfde idee, maar dan met Golden Rose 14
[ afbeelding ]
En in ondergaande zon voor kleurverschil![]()
[ afbeelding ]
(is dus Essence blue ray met op ringvinger Golden Rose 14)
Leuk gedaan!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef Sokkepok het volgende:
M'n nagels van gisteren:
[ afbeelding ]
Unforgettable van P2 met een Catherine Arley erover
Mooi! Toffe ring ookquote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef Sokkepok het volgende:
M'n nagels van gisteren:
[ afbeelding ]
Unforgettable van P2 met een Catherine Arley erover
quote:
Dank jullie!quote:
Wauuuw! Vet gaaf idee! Daar ben ik nog nooit opgekomen, zo'n halve marblequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef -Pink- het volgende:
Voordat ik ze zo ga knippen nog even mijn creatie.
Base: Essence - Got a secret (gekregen van een leerling), een halve marble en hartjes die er al die tijd op bleven zitten
![]()
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Wauuuw! Vet gaaf idee! Daar ben ik nog nooit opgekomen, zo'n halve marble
Heb je gewoon de helft van je nagel afgeplakt?
Met welke lakjes heb je de marbles gemaakt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:28 schreef -Pink- het volgende:
[..]
Dank jeJa, gewoon met plakband, wel eerst even de ergste plak eraf halen (even op je hand plakken) anders gaat de gewone nagellak eraf als je het eraf trekt.
Deze keer met Catrice, die vond ik erg goed werken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Met welke lakjes heb je de marbles gemaakt?
quote:
Grappig dat je het zegt, wou net deze posten:quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:43 schreef afivi het volgende:
Ik draag vandaag China Glaze For Audrey, wat mij betreft toch wel een van de mooiste blauwe lakjesMorgen ga ik eens kijken hoe het combineert met flakies!
helpt even bufferen niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:30 schreef Mixende_match het volgende:
Even vraagje. Ik draag vaak nagellak, maar soms wil ik even zonder nagellak. Maar als ik dan mijn nagellak eraf haal, heb ik vaak een een soort van waas op mijn nagels die ik er niet meer afkrijg.
Iemand tips??
Wat Sharana zei ja. Gebruik je trouwens wel standaard een basecoat onder je nagellak? Die voorkomt dat namelijk en "voorkomen is beter dan genezen".quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:30 schreef Mixende_match het volgende:
Even vraagje. Ik draag vaak nagellak, maar soms wil ik even zonder nagellak. Maar als ik dan mijn nagellak eraf haal, heb ik vaak een een soort van waas op mijn nagels die ik er niet meer afkrijg.
Iemand tips??
Hoe vaak is vaak? Want als het wekelijks is, is buffen misschien niet handig. Wachten kan helpen, insmeren met handcreme ook. Anders een basecoat aanbrengen? Dan ziet het er niet uit alsof je iets op hebtquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:30 schreef Mixende_match het volgende:
Iemand tips??
Dank je wel!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:43 schreef afivi het volgende:
Supercoole foto's AmyGrace, ik ben blij dat ik vorige week ook Fashion Addict heb besteldKan niet wachten tot ik hem zelf ook uit kan proberen! En waar heb jij je A England-lakje gescoord? Gewoon via hun website?
Ik draag vandaag China Glaze For Audrey, wat mij betreft toch wel een van de mooiste blauwe lakjesMorgen ga ik eens kijken hoe het combineert met flakies!
Ik vind alles er heel mooi uitzien!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt, wou net deze posten:
[ afbeelding ]
China Glaze For Audrey met Golden Rose Scale Effect 04 er overheen.
In direct zonlicht zijn flakies nooit zo mooi, maar in de schaduw en binnen was dit echt moooi.
[ afbeelding ]
Heb dit een poosje geleden ook opgehad, sorry voor de slechte foto. Essence Out Of My Mind, op de duim gestempeld met China Glaze Millennium en op de ringvinger van Essence Julia eroverheen. Vond het wel lieflijk verder.
[ afbeelding ]
En dit was alweer een maand geleden, maar blijf het erg geslaagd vinden. China Glaze Ruby Pumps is gewoon prachtig. <3
Nu zijn mijn nagels heel kort (per ongeluk wat korter geknipt dan gepland, heh) en heb ik er Teeez Cool 02 op, ook echt prachtig. ^^
Nou.. dank je wel!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
@amygrace godsamme, nu is m'n toetsenbord weer nat![]()
![]()
@albinobambi leuk, mooie nailart maak je ervan
Jezus wat zat ik te falen gisteren.. Nee niet kopen, letterlijk falen.
Had aan het eind 5 lagen op m'n nagels. Had een nieuwe lak gekocht van Idyl. Wist dat hij sheer was, dus had als onderlaag models own pastel pink gebruikt. Daarna 2 lagen van de Idyl lak en ik vond het toch zo'n lelijke kleur.
(weet ook niet meer welk nummer het was, heb hem direct een enkeltje naar de kinderopvang gedaan, is er tenminste iemand blij mee). Zat ik daar met faalnagels waar ik al de hele avond mee bezig was.
Dus toen opgeleukt met een potje ubergeile glitters: Studio M drama queen. Dat hielp gelukkig! Helaas is er iets mis gegaan met m'n wijsvinger, het mag de pret niet drukken. Het blijft nog wel even zitten, want ik zie er enorm tegenop om het er af te krijgen
[ afbeelding ]
En even onscherp zodat de rode glittah te zien is
[ afbeelding ]
je nagelriemen zijn echt al 234352423 keer beter meis!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:11 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Fiercely Fiona.Blijft zo'n mooie.
Nu zijn mijn nagels alleen niet meer zo mooi, ik heb er 1 geschaad aan het plafond terwijl ik mijn val brak, dus ze zijn nu rond en icky.
Thanksquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je nagelriemen zijn echt al 234352423 keer beter meis!
Wat een mooie foto! Staat je goed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:11 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zijn mijn nagels alleen niet meer zo mooi, ik heb er 1 geschaad aan het plafond terwijl ik mijn val brak, dus ze zijn nu rond en icky.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:15 schreef AmyGrace het volgende:
Barry M - Pink Flamingo met een konad-je (imageplate M64):
[ afbeelding ]
tof kleurtje!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:11 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
HEILIGquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
even een snelle sfeerimpressie van Kleancolor holochrome, crappy pic maar moet je zien wat ie in het zonnetje doet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
even een snelle sfeerimpressie van Kleancolor holochrome, crappy pic maar moet je zien wat ie in het zonnetje doet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is drie lagen op zichzelf. Hij lakt wel erg crappy en droogt matig, maar goed, voor $1,75 en zo'n briljante kleur vergeef ik ze hetquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
is dat op zichzelf of ergens overheen? Qua dekkendheid bedoel ik dan
snap ikquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is drie lagen op zichzelf. Hij lakt wel erg crappy en droogt matig, maar goed, voor $1,75 en zo'n briljante kleur vergeef ik ze het
booooooooooohquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rawrrr... gelukkig heb ik die ook besteld gisteren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig! Jouw nagels:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:40 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Misa - Office polish-tics met een laagje CND - Ice blue shimmer om het op te frissen (ik had de Misa van de week al gelakt)
I like
Thanks! Ik vind die Barry M heel mooi, ga ik binnenkort maar kopen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:12 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wat een mooie foto! Staat je goed.
Hij is ook zo lieeefquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
awwwwwwwwwwww die foto van je hondje Ren!!
Lakje is ook tof maar hondje steelt de show
Ik denk eerder dat de andere trampassagiers verblind werden door dit fantastische lakje.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef afivi het volgende:
ZoyaCharla
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de hele dag als een malle naar mijn nagels zitten staren, de andere trampassagiers zullen wel hebben gedacht dat ik gek was
Ik vind Smooth echt heel schön! Tof dat je weer een blog bent begonnen, have fun blogging.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:41 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe blog, hier te vinden.
Teeez Smooth
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen kwam mijn hond buurten. Want ik zat op de grond.![]()
[ afbeelding ]
En ging hij precies daar liggen waar ik bezig was mijn handen te fotograferen![]()
[ afbeelding ]
Merci!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Thanks! Ik vind die Barry M heel mooi, ga ik binnenkort maar kopen.Ik vind jouw handen echt zo mooi
China Glaze Pink Rox-E?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
I need some helpik vind dit een heel mooi lakje maar heb geen idee welke China Glaze het is
omdat er geen stickertje op zit. Het is licht roze met een gouden shimmer er in
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
It's a pretty!quote:
Foto?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:40 schreef deadly_kiss het volgende:
ik heb net die ''better that gel nails'' gevallen opgedaan...
het ziet er best gaaf uit, alleen omdat het witte gedeelte een deel van het nagelbed inneemt lijken het nu net stompjes
Had ik gister ook mooi hequote:Op zondag 3 juli 2011 18:05 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Grape... Set... Match met Servin' up sparkle als accent
meer stevigheid geeft het niet echt hoor, die randjes zijn heel dunquote:Op zondag 3 juli 2011 18:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Foto?ik wil het bij mijn moeder gaan proberen namelijk, om haar makkelijker wat meer stevigheid te geven.
Mooi Ren!quote:Op zondag 3 juli 2011 18:05 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie combi!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:40 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Misa - Office polish-tics met een laagje CND - Ice blue shimmer om het op te frissen (ik had de Misa van de week al gelakt)
I like
Zou ik ook naar starenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef afivi het volgende:
ZoyaCharla
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de hele dag als een malle naar mijn nagels zitten staren, de andere trampassagiers zullen wel hebben gedacht dat ik gek was
Mooie kleur is het toch!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:41 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe blog, hier te vinden.
Teeez Smooth
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen kwam mijn hond buurten. Want ik zat op de grond.![]()
[ afbeelding ]
En ging hij precies daar liggen waar ik bezig was mijn handen te fotograferen![]()
[ afbeelding ]
Vooral de effectnagel vind ik mooiquote:Op zondag 3 juli 2011 18:05 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm heel erg mooi.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nadeel van een goede camera is wel dat echt elk mislukt detail te zien is.![]()
Nu was die gigantische deuk op m'n middelvinger sowieso wel zichtbaar. Gisteren was ook al mislukt door slordig lakken dus heb nu echt geen zin meer om het nog een keer te doen
[ afbeelding ]
Models own Utopia met Kleancolor chunkie holo purple
En beetje (veel) te donkere om de glittah duidelijk te maken
[ afbeelding ]
Le fuuu... Ik hou er ook van.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou d'r van:
[ afbeelding ]
Essie Shift Power en Turquoise Shatter.
Daar is de top- en basecoat toch voor? Voor de stevigheid?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:14 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
meer stevigheid geeft het niet echt hoor, die randjes zijn heel dunmaargoed daar is de prijs ook naar.
het is alleen maar voor een ''witte tip'''effect.
ik heb die 2 lagen lak die er eigenlijk bij hoort ook niet bij gedaan maar een glitter whitener van herome. (omdat ik vind dat die 2 lagen lak snel gaat bladeren)
eigenlijk hadden de tips iets langer moeten zijn met een aanzetstukje evenlang als hoe ze nu in zn geheel zijn.
dan had het er veel mooier uitgezien.
[ afbeelding ]
Naw, voor het eerst dat iemand dat zegtquote:Op zondag 3 juli 2011 18:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Had ik gister ook mooi he. Al zijn jou nagels een stuk mooier
![]()
Zenk joe! En bij mij doet AA dat ook ja, heel irritant, klodderig aanbrengen en zo. Bahquote:Op zondag 3 juli 2011 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Vraagke: is het "normaal" (Lees: hebben er meer last van) dat Absolutely Alice ontzettend dik wordt? De mijne is echt ontzettend ingedikt.(En de dop zat er toch strak genoeg op ook)
[..]
Mooi Ren!
Thanks @ bothquote:Op zondag 3 juli 2011 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vooral de effectnagel vind ik mooi
Bohhquote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou d'r van:
[ afbeelding ]
Dit is de eerste keer dat ik een crackle-lakje mooi vindquote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou d'r van:
[ afbeelding ]
Dat is wel een hele toffe combie, heerlijk overkillquote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou d'r van:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.a england - Iseult![]()
Pretty!quote:Op zondag 3 juli 2011 18:05 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Die glittertjes zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nadeel van een goede camera is wel dat echt elk mislukt detail te zien is.![]()
Nu was die gigantische deuk op m'n middelvinger sowieso wel zichtbaar. Gisteren was ook al mislukt door slordig lakken dus heb nu echt geen zin meer om het nog een keer te doen
[ afbeelding ]
Models own Utopia met Kleancolor chunkie holo purple
En beetje (veel) te donkere om de glittah duidelijk te maken
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou d'r van:
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op maandag 4 juli 2011 16:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat is wel een hele toffe combie, heerlijk overkill![]()
Mijne vandaag:
Orly - Star spangled
[ afbeelding ]
tnx! maar ze zijn er alweer afquote:Op zondag 3 juli 2011 22:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar is de top- en basecoat toch voor? Voor de stevigheid?
Aah, dat zal het zijn, ik ga het proberen met die lakken, zien of het werktIk vind het je wel mooi staan.
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:49 schreef AmyGrace het volgende:
Rubik's kubus nail art. Ben ik even blij dat ik het bij een accentnagel heb gehouden.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De groene lak is Jade Is The New Black van OPI.
Ik laat me graag inspireren door één van m'n taarten, maar het is een nageltopic dus onder een spoilertje:
Woot ! Die accentnagelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.a england - Iseult
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]En zo strak gezet
Lijkt wel photoshop
![]()
Surreal mooi![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
je weet dat je met gel ook een uv-apparaat moet hebben, dat redelijk prijzig an sich is?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:51 schreef BarbieQ het volgende:
Whoah Amygrace wat mooi!
Heeft iemand hier wel eens een beginnersset voor gelnagels gekocht? Welke set is een aanrader? Hoeft niet het goedkoopste van het goedkoopste te zijn, als het maar een beetje kwaliteit is. Mijn nagels bladderen en scheuren zo snel, daar is geen kuur tegenop gewasse
acryl?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:08 schreef BarbieQ het volgende:
Ja dat weet ikIk denk dat het de enige oplossing is als ik nagels wil hebben, en het elke keer laten doen heb ik geen zin in. Dan doe ik het zelf wel
same shit, gel stinkt minderquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:14 schreef BarbieQ het volgende:
Is acryl minder slecht voor je nagels dan gel? Ik heb het idee dat je bij acryl veel meer moet buffen en vijlen en plakken om de boel te laten hechten?
Je kunt ook gelnagels nemen op basis van poeder. Heb momenteel mijn 2e set erop zitten en ben zeer tevreden. En je hoeft niet onder die pijnlijke uv lamp.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:51 schreef BarbieQ het volgende:
Whoah Amygrace wat mooi!
Heeft iemand hier wel eens een beginnersset voor gelnagels gekocht? Welke set is een aanrader? Hoeft niet het goedkoopste van het goedkoopste te zijn, als het maar een beetje kwaliteit is. Mijn nagels bladderen en scheuren zo snel, daar is geen kuur tegenop gewasse
vaak haha. Heb gisteren gebufferd. Nieuwe gekocht, en die is zoveel beter dan die ik had! Lag dus gewoon aan mijn vijl denk ik zo. Ja ik doe altijd transparant, dan pas een kleur op. Momenteel heb ik gewoon een basecoat op haha.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe vaak is vaak? Want als het wekelijks is, is buffen misschien niet handig. Wachten kan helpen, insmeren met handcreme ook. Anders een basecoat aanbrengen? Dan ziet het er niet uit alsof je iets op hebt
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:49 schreef AmyGrace het volgende:
Rubik's kubus nail art. Ben ik even blij dat ik het bij een accentnagel heb gehouden.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De groene lak is Jade Is The New Black van OPI.
Ik laat me graag inspireren door één van m'n taarten, maar het is een nageltopic dus onder een spoilertje:
Wauw die onderste waar heb je die vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.a england - Iseult
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I solemnly swear i'm up to no good
Ooh, nee, maar ik bedoelde niet onder je nagellak, maar tegen de waas, ik heb ook altijd een waas en dat gaat snel weg, zeker met een basecoatquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:54 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
vaak haha. Heb gisteren gebufferd. Nieuwe gekocht, en die is zoveel beter dan die ik had! Lag dus gewoon aan mijn vijl denk ik zo. Ja ik doe altijd transparant, dan pas een kleur op. Momenteel heb ik gewoon een basecoat op haha.
Zaterdag sensation, had zilvere nagels met glitters, echt mooi.
http://www.a-england.co.uk/quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wauw die onderste waar heb je die vandaan
doet me erg denken aan autin tatious turquoise van opiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef afivi het volgende:
ZoyaCharla
![]()
[ afbeelding ]
Alleen is deze met glittahquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:09 schreef expiratorial het volgende:
[..]
doet me erg denken aan autin tatious turquoise van opi
Waar heb je die gekocht?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb een gelnagelset; een starterskit en dat was maar 50 euro (had ik alles wat ik nodig had; incl. tips en lamp); dus ik het hoeft helemaal niet duur te zijn
Gismo; welkom !! Mooie nagels heb je
Ik heb mijn set hier gekocht: http://www.nagelkraam.nl/(...)agels-nagelproductenquote:
Leuk zeg! prachtig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:06 schreef Gismo2011 het volgende:
Hallo iedereen,
Na een beetje surfen op het net kwam ik dit leuke forum tegen. Als nagellakliefhebster betekent dat vanaf nu dus dat ik dit forum blijf volgen, wat een leuke ideeen en tips allemaal!
Hierbij ook gelijk een foto van mijn nagels...
[ afbeelding ]
Als achtergrond heb ik de holografische lak van Herome gebruikt "Kingston 73"
Ja, daar deed ie me ook heel erg aan denken! Ik kwam hem vrijdag toevallig tegen, wou hem meenemen maar heb me kunnen beheersen... Eerst Charla opmakenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:09 schreef expiratorial het volgende:
[..]
doet me erg denken aan autin tatious turquoise van opi
Dank je wel, zoep!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh Amy die rubiks-nagels! En die taart, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!! Echt zo leuk gedaan!!!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wauw die onderste waar heb je die vandaan
boh.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef AmyGrace het volgende:
Gebruikt: Pool Party van China Glaze (in het echt veul feller en rozer, neon fotograferen is nou eenmaal een drama), Romeo van Essence en striping tape om strakke lijnen te krijgen, werkt goed!
Oh, en een laagje matte topcoat van Essence.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een onwijs gave comboquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef AmyGrace het volgende:
Gebruikt: Pool Party van China Glaze (in het echt veul feller en rozer, neon fotograferen is nou eenmaal een drama), Romeo van Essence en striping tape om strakke lijnen te krijgen, werkt goed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke kleur staat je niet goed...quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals altijdquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauww, wat een vette combo!quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw nagels zijn echt zoo ontzettend mooi he.. kunnen we geen workshop filmpje krijgenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, graag gedaan hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:10 schreef AmyGrace het volgende:
Wat een lieve reacties..Bedankt!!
![]()
@Thinkk-Pinkk, aan filmpjes ga ik me niet wagen hoor, brr.
800quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:23 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Haha, graag gedaan hoorGrijs en een felle kleur, die ga ik zeker onthouden.
M'n nagels van een paar dagen geleden:
[ afbeelding ]
1 laag rode Catherine Arley (ik weet ff het nummer niet).
Maar toch he.. erg mooi, krijg ik zo niet voor elkaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:10 schreef AmyGrace het volgende:
Wat een lieve reacties..Bedankt!!
![]()
@Thinkk-Pinkk, aan filmpjes ga ik me niet wagen hoor, brr.
Goed gelukt! Die henna is trouwens ook erg leuk!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:23 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Haha, graag gedaan hoorGrijs en een felle kleur, die ga ik zeker onthouden.
M'n nagels van een paar dagen geleden:
[ afbeelding ]
1 laag rode Catherine Arley (ik weet ff het nummer niet).
Ja, 800 inderdaadquote:
Thanks ^^quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef Joell het volgende:
[..]
Goed gelukt! Die henna is trouwens ook erg leuk!
Oh, die kakigroenachtige, mooi!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:36 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ja, 800 inderdaad
[..]
Thanks ^^
Hier nagels van een week geleden ofzo:
[ afbeelding ]
Hema - 01 van de zilveren lijn.
Weet iemand misschien hoe ik van die rottige velletjes aan de zijkant van m'n nagels afkom?
En dit zit er nu op:
[ afbeelding ]
Essence - Purple Magic met kleur 05 van Saffron London erover.
En een wazige foto voor de glitters
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:21 schreef -Pink- het volgende:
Weer een marble met holo topcoat:
[ afbeelding ]
M'n marble die ik gisteravond heb gedaan:
[ afbeelding ]
Morgen krijg ik m'n twee holo lakjes van Nfu Oh binnen, dus dat wordt even niet meer marbelen
Gaaaf!quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:54 schreef Miss_V het volgende:
Ow ik ben weer veelste lang niet meer geweest. Wat mooi allemaal!![]()
Ik ga deze week gestrik door het leven![]()
[ afbeelding ]
Dankje!quote:
Thnxquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:29 schreef -Pink- het volgende:
[..]
Dank je![]()
![]()
@Miss_V leuk gedaan.! Ook mooie kleurencombi gekozen!
Amy da's een lichtblauwe cracklequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:12 schreef AmyGrace het volgende:
@Miss-V, wat voor blauw lakje zit er onder de crackle?
Mooie combi!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:05 schreef Dragonberry het volgende:
Normaal kijk ik alleen mee maar nu vind ik het toch weleens tijd om ook te reageren
[ afbeelding ]
Catrice - Snow Motion! met OPI silver shatter
@pink: mooie watermarbles!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:40 schreef Mirjam het volgende:
even een waarschuwing vor de dames onder ons met kunstnagels, die kleancolor lak willen gebruiken:
ik had een metallic lak gebruikt (fuchsia), maar die stained als een malle.
zo erg zelfs, dat mijn nagels, helemaal schoongemaakt, er gewoon uitzien alsof ze lak op hebben
[ afbeelding ]
Is dit na het schoonmaken?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:40 schreef Mirjam het volgende:
even een waarschuwing vor de dames onder ons met kunstnagels, die kleancolor lak willen gebruiken:
ik had een metallic lak gebruikt (fuchsia), maar die stained als een malle.
zo erg zelfs, dat mijn nagels, helemaal schoongemaakt, er gewoon uitzien alsof ze lak op hebben
[ afbeelding ]
ja, dit is ná het nagellak removenquote:
Dank jequote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:05 schreef Dragonberry het volgende:
Normaal kijk ik alleen mee maar nu vind ik het toch weleens tijd om ook te reageren
[ afbeelding ]
Catrice - Snow Motion! met OPI silver shatter
@pink: mooie watermarbles!
uploaden op fotouploadsites, maakt niet uit welke, alleen geen imageshack, afbeeldingsurl kopieren en tussen [ img] [/ img] plaatsen en de spaties weghalen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:27 schreef ZivaDavid het volgende:
wow wat een mooie combies weer. Hoe plaats ik een foto? Ben nog niet zo lang op fok.
die van herome is mooiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:05 schreef Miss_V het volgende:
@Mirjam Wtf dit is bizar!![]()
@pink. Nice holo![]()
@loqi wow gaaf joh& thnx
Mijn faal van vandaag:
CG cowardly lyin'
CG cracked concrete
Herome nr 73 kinston
[ link | afbeelding ]
Wauw, chic ^^ Hoelang ben je ermee bezig geweest?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:07 schreef Loqi het volgende:
@ Amygrace: Alweerslim zo met die striping tape. Ik heb 3 rolletjes liggen maar ik gebruik het nooit omdat ik niet goed weet wat er mee te doen
@ Sokkepok: Mooi gestempeld! en mooie kleur. En die met die glitters![]()
@ Pink: Ik vind de bovenste marble de mooiste, dat contrast met het blauw is erg leuk
@ Mis V:zo tof
@ Dragonberry: Welkom! En meteen een super foto!
Mijne vandaag:
OPI - Here today..Aragon tomorrow, met ook eens een accentnagelvan losse pailetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha, ja wel even jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:12 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Wauw, chic ^^ Hoelang ben je ermee bezig geweest?
Bij mij zit er nu een mislukte stempelactie op met Fall For Me van Essence eronder.
[ afbeelding ]
In het echt is het lakje wel iets blauwer
Oeh! leuk!quote:Op zondag 10 juli 2011 12:27 schreef Dragonberry het volgende:
Een steen gelakt? hoe kom je erop xD
Ik heb nu de White Shatter uitgeprobeerd:
[ afbeelding ]
Nu nog de Red Shatter, maar ik weet nog niet waarmee ik dat ga combineren..
Best mooi gelukt hoor die stempelgebeuren..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:12 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Bij mij zit er nu een mislukte stempelactie op met Fall For Me van Essence eronder.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:19 schreef Loqi het volgende:
Dank jullie wel!
[..]
haha, ja wel even ja![]()
Die steen! Wat tof
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:27 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt! ^^quote:Op zondag 10 juli 2011 15:57 schreef Joell het volgende:
[..]
Oeh! leuk!
[..]
Best mooi gelukt hoor die stempelgebeuren..En die steen
Zo mislukt is het toch niet? Ik vind ze leuk hoor! En die steen lachen... Ik vroeg me al af wat voor een steen het was.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:12 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke combi!quote:Op zondag 10 juli 2011 12:27 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
prettyquote:Op maandag 11 juli 2011 15:34 schreef Sjeen het volgende:
Mir, damn...
Mooie nagels komen hier weer voorbij, vooral AmyGrace, maar ook Loqi
Long time no see, nu dan weer eens een fotoke van mij. Moet wel beter smeren, zie ik...
[ afbeelding ]
CG Sugar Plum met OPI weet-de-naam-niet (een topcoat met holodeeltjes erin)
Heb je hem ook iets groter?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:44 schreef MissHobje het volgende:
hier mijn 1e probeersel met graffiti topping van de da.
Oja en ik ben geen ster met dit
[ afbeelding ]
welkom! voor zo ver ik t kan zien, erg leuk! crackles zijn tofquote:Op maandag 11 juli 2011 21:44 schreef MissHobje het volgende:
hier mijn 1e probeersel met graffiti topping van de da.
Oja en ik ben geen ster met dit
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb je hem ook iets groter?![]()
Ik staar vandaag al de hele dag naar Holo Pink van Kleancolor. Krijg haar niet goed op de foto. Jullie moeten deze glitters voor je zien, en dan over de hele nagel, dan zie je wat ik de hele dag zie. EchtOja; ringvinger is CG QT, de glitters van holo pink komen er doorheen, nog meer
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |