vaak haha. Heb gisteren gebufferd. Nieuwe gekocht, en die is zoveel beter dan die ik had! Lag dus gewoon aan mijn vijl denk ik zo. Ja ik doe altijd transparant, dan pas een kleur op. Momenteel heb ik gewoon een basecoat op haha.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe vaak is vaak? Want als het wekelijks is, is buffen misschien niet handig. Wachten kan helpen, insmeren met handcreme ook. Anders een basecoat aanbrengen? Dan ziet het er niet uit alsof je iets op hebt
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:49 schreef AmyGrace het volgende:
Rubik's kubus nail art. Ben ik even blij dat ik het bij een accentnagel heb gehouden.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De groene lak is Jade Is The New Black van OPI.
Ik laat me graag inspireren door één van m'n taarten, maar het is een nageltopic dus onder een spoilertje:
Wauw die onderste waar heb je die vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.a england - Iseult
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I solemnly swear i'm up to no good
Ooh, nee, maar ik bedoelde niet onder je nagellak, maar tegen de waas, ik heb ook altijd een waas en dat gaat snel weg, zeker met een basecoatquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:54 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
vaak haha. Heb gisteren gebufferd. Nieuwe gekocht, en die is zoveel beter dan die ik had! Lag dus gewoon aan mijn vijl denk ik zo. Ja ik doe altijd transparant, dan pas een kleur op. Momenteel heb ik gewoon een basecoat op haha.
Zaterdag sensation, had zilvere nagels met glitters, echt mooi.
http://www.a-england.co.uk/quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wauw die onderste waar heb je die vandaan
doet me erg denken aan autin tatious turquoise van opiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef afivi het volgende:
ZoyaCharla
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de hele dag als een malle naar mijn nagels zitten staren, de andere trampassagiers zullen wel hebben gedacht dat ik gek was
Alleen is deze met glittahquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:09 schreef expiratorial het volgende:
[..]
doet me erg denken aan autin tatious turquoise van opi
Waar heb je die gekocht?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb een gelnagelset; een starterskit en dat was maar 50 euro (had ik alles wat ik nodig had; incl. tips en lamp); dus ik het hoeft helemaal niet duur te zijn
Gismo; welkom !! Mooie nagels heb je
Ik heb mijn set hier gekocht: http://www.nagelkraam.nl/(...)agels-nagelproductenquote:
Leuk zeg! prachtig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:06 schreef Gismo2011 het volgende:
Hallo iedereen,
Na een beetje surfen op het net kwam ik dit leuke forum tegen. Als nagellakliefhebster betekent dat vanaf nu dus dat ik dit forum blijf volgen, wat een leuke ideeen en tips allemaal!
Hierbij ook gelijk een foto van mijn nagels...
[ afbeelding ]
Als achtergrond heb ik de holografische lak van Herome gebruikt "Kingston 73"
Ja, daar deed ie me ook heel erg aan denken! Ik kwam hem vrijdag toevallig tegen, wou hem meenemen maar heb me kunnen beheersen... Eerst Charla opmakenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:09 schreef expiratorial het volgende:
[..]
doet me erg denken aan autin tatious turquoise van opi
Dank je wel, zoep!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh Amy die rubiks-nagels! En die taart, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!! Echt zo leuk gedaan!!!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wauw die onderste waar heb je die vandaan
boh.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef AmyGrace het volgende:
Gebruikt: Pool Party van China Glaze (in het echt veul feller en rozer, neon fotograferen is nou eenmaal een drama), Romeo van Essence en striping tape om strakke lijnen te krijgen, werkt goed!
Oh, en een laagje matte topcoat van Essence.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een onwijs gave comboquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef AmyGrace het volgende:
Gebruikt: Pool Party van China Glaze (in het echt veul feller en rozer, neon fotograferen is nou eenmaal een drama), Romeo van Essence en striping tape om strakke lijnen te krijgen, werkt goed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke kleur staat je niet goed...quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals altijdquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauww, wat een vette combo!quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw nagels zijn echt zoo ontzettend mooi he.. kunnen we geen workshop filmpje krijgenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, graag gedaan hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:10 schreef AmyGrace het volgende:
Wat een lieve reacties..Bedankt!!
![]()
@Thinkk-Pinkk, aan filmpjes ga ik me niet wagen hoor, brr.
800quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:23 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Haha, graag gedaan hoorGrijs en een felle kleur, die ga ik zeker onthouden.
M'n nagels van een paar dagen geleden:
[ afbeelding ]
1 laag rode Catherine Arley (ik weet ff het nummer niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |