leuk en vrolijkquote:
quanta costa?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:18 schreef MissJ het volgende:
ZOMG!!
Invoice van TD ontvangen!
En jawel MET 1 Orly lakje erbij![]()
![]()
![]()
![]()
TD houdt zich dus niet aan de regels, foei!
Maar dat vind ik niet erg natuurlijk![]()
die van Orly?quote:
whut, eergister stonden ze weer voor 7,50 op TDquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
die van Orly?
Ja dat was wel even heel erg slikken, 10 dollar![]()
Maar ja, wel Space Cadet
NOES! Echt?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
whut, eergister stonden ze weer voor 7,50 op TD
Maar nu weer voor 10 dollar![]()
Rust, hoezo?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef Lips het volgende:
Morgen gaat m'n marble van afgelopen week eraf. Daarna m'n nagels een dagje rust geven en dan nieuwe marble's proberen
Even een dagje geen lak zodat ze kunnen ademen. Nagelriemen enzo lekker in de olie en dan de volgende dag alles weer dichtplamurenquote:
Oeh wat gaaf! Waar komen die sterretjes vandaan?quote:
Gewoon lekker lakken, ze hebben echt geen dagje rust nodigquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:47 schreef Lips het volgende:
Toch niet vlak bij de nagelriemen, die halve maan?? En dat is normaal ook deels gelakt.
die heb ik er op gestempeld, met bundlemonster platesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:24 schreef tessie het volgende:
[..]
Oeh wat gaaf! Waar komen die sterretjes vandaan?
Heel pwettyquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:07 schreef mirannie het volgende:
@ Mirjam, Imperfect-Angel en Vamperotica
Erg leuk allemaal!! Mooi!
Ik heb zelf even wat ge-experimenteerd afgelopen zondag.
Index finger = 1 coat noir + 1 coat charla
Middle finger = 1 coat noir + 2 coats charla
Ring finger = 1 coat noir + 1 coat ivanka
Pinkie = 1 coat noir + 2 coats ivanka
[ afbeelding ]
Lol, ok, omdat jij het zegtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon lekker lakken, ze hebben echt geen dagje rust nodig
Oohh dan moet ik toch aan de bundlemonster!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die heb ik er op gestempeld, met bundlemonster plates
Wat bedoel je met water nailart? Swirlen of decals?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:10 schreef botterfly het volgende:
Kent iemand hier de werkwijze van water nailart? Nog tips & tricks?
Nee het zit er helemaal niet zo dik op.. De lak op zichzelf is wel een beetje aan de dikke kant, maar dit is maar één laagje en is dan volledig dekkendquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:19 schreef Imperfect-Angel het volgende:
@ Daph: mooi kleurtje, zit er wel dik op?
Mooi lakjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
L.A Girls Metal in Pink Steel.
Welkomquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:34 schreef Joell het volgende:
[..]
Leuke kleur!!
ben nieuw bij de nagellaktopic![]()
Wat een mooi lakje!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, dat is een mooie combi!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:39 schreef vamperotica het volgende:
Catrice Blue out to sea met een paarsig glitterding van Claire's......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prettyquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel echt heel mooiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ken je dat grapje van die meisjes die genept waren door een webshop?
Dat was niet.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:52 schreef Ainnir het volgende:
*komt weer eens langzaam kijken*
Sinds een week ofzo begint het weer te kriebelen, en lak ik mijn nagels weer![]()
OPI Met on the Internet, na een dag of 4
[ afbeelding ]
Ziet er in de foto een beetje te rood uit, het is meer donker magenta met een blauwe flash en microglitter
Wat heb je mooie handenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:52 schreef Ainnir het volgende:
Sinds een week ofzo begint het weer te kriebelen, en lak ik mijn nagels weer![]()
[ afbeelding ]
Ziet er in de foto een beetje te rood uit, het is meer donker magenta met een blauwe flash en microglitter
Welkom terug!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:52 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |