Thnx! Ga ik straks ff kijken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:45 schreef Holyme het volgende:
Lapo:
Thanks all![]()
Linnie20v, oeh tof, en die staat je ook goed![]()
Puckzzz, Limited Edition inderdaad. Catrice komt met http://www.catrice.eu/?page=trends
Essence had van die stickertjes, maar die lagen hier niet bij hun gewone spul, maar bij het voetbal spul in het KV.
Ik vind die gouden wel mooi om te hebbenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:45 schreef Holyme het volgende:
Lapo:
Thanks all![]()
Linnie20v, oeh tof, en die staat je ook goed![]()
Puckzzz, Limited Edition inderdaad. Catrice komt met http://www.catrice.eu/?page=trends
Essence had van die stickertjes, maar die lagen hier niet bij hun gewone spul, maar bij het voetbal spul in het KV.
Leuke lakjes. Die laatste van Catrice lijkt volgens mij wel op mijn Gosh-flesje van laatst.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:01 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
vlnr: Back to paradise, My little orchid, Jungle drum, Bronzed Brown, Spiced bronze
En hier even snelsnel op een wiel gelakt, allemaal met 2 laagjes. De groene kon nog wel een derde laag gebruiken, de paarse is minder blauw in het echt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
Gaaf kleurtje!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:21 schreef Dzjonka het volgende:
ik ga denk ik herome Edingbourgh lakken....
from the webz (niet mijn nagels!)
:[ afbeelding ]
Niet? Bahquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik hopelijk vandaag een pakketje van Sharana
edit: geen pakketje van Sharana
Ah dan is het goed, ik ben namelijk als de dood dat hij kwijtraaktquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet? BahIk moet zeggen dat ik alle pakketjes die ik hier bij een postkantoor in Amsterdam aflever altijd vrij traag aankomen
edit: benieuwd of mirannie hem wel heeft![]()
Nope, sorry, ik ook niet. Maar volgens mij is de postbode sowieso nog niet geweest, of er was gewoon geen post voor mijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet? BahIk moet zeggen dat ik alle pakketjes die ik hier bij een postkantoor in Amsterdam aflever altijd vrij traag aankomen
edit: benieuwd of mirannie hem wel heeft![]()
Ik ga misschien zo nog wel even, (zit nu op mijn zusje te wachten, kan dus niet weg) en dan neem ik ze wel mee. Mocht er al iemand anders je gePM´d hebben, laat het dan even weten.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah dan is het goed, ik ben namelijk als de dood dat hij kwijtraakt
Net hier bij Kruidvat geweest maar ze hadden de Gosh lakjes niet die ik wilde. Als er iemand toevallig vandaag (want 1+1 gratis) nog gaat en voor mij wil kijken voor Purple Heart & Holographic, graag! Ik vergoed natuurlijk alles
Oeh mooie wk-nagels!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:21 schreef Franneh het volgende:
@Holyme: Mooie kleurtjes! Vooral back to paradise is erg mooi vind ik.
Mijn wk nagels aangezien ze van braz hebben gewonnen en nieuw flesje van CG-Happy go lucky
[ afbeelding ]
Heb het alleen niet meer bijgewerkt want warm
Er heeft nog niemand zich aangebodenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik ga misschien zo nog wel even, (zit nu op mijn zusje te wachten, kan dus niet weg) en dan neem ik ze wel mee. Mocht er al iemand anders je gePM´d hebben, laat het dan even weten.
k ben net uit de stad terugquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Net hier bij Kruidvat geweest maar ze hadden de Gosh lakjes niet die ik wilde. Als er iemand toevallig vandaag (want 1+1 gratis) nog gaat en voor mij wil kijken voor Purple Heart & Holographic, graag! Ik vergoed natuurlijk alles
ik heb bij elke keer als ik wat op de bus doe dat het er niet volgende dag gelijk is maar of de dag erna, of die daarna. Het zou dus dinsdag er moeten zijn en anders ga ik gillenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nope, sorry, ik ook niet. Maar volgens mij is de postbode sowieso nog niet geweest, of er was gewoon geen post voor mij
Aaah daar kan jij toch niets aan doen, dat kan gebeuren en heel vaak gaat het goed en heel soms kan het misgaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:23 schreef milka82 het volgende:![]()
![]()
Ik ga TD mailen, nog steeds niets en twee weken terug verzonden... Hoe ligt verdikkie bij de douane denk ik! Lullige van dit alles vind ik nog dat Miss Moana en Vamperotica met mij hebben besteld en dus ook nog niets hebben.
Gaaf!! Ik ga morgen ook eens een rondje KV doen, LE's van Essence moet ik altijd helemaal hebben...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:01 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
vlnr: Back to paradise, My little orchid, Jungle drum, Bronzed Brown, Spiced bronze
En hier even snelsnel op een wiel gelakt, allemaal met 2 laagjes. De groene kon nog wel een derde laag gebruiken, de paarse is minder blauw in het echt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof gedaan!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:21 schreef Franneh het volgende:
@Holyme: Mooie kleurtjes! Vooral back to paradise is erg mooi vind ik.
Mijn wk nagels aangezien ze van braz hebben gewonnen en nieuw flesje van CG-Happy go lucky
[ afbeelding ]
Heb het alleen niet meer bijgewerkt want warm
Yay! Goede vangst joh!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:55 schreef Kleintje19 het volgende:
Holyme wat een geweldige creatie!ik heb ook een paar keer geprobeerd onderaan mn nagelriem een randje te stempelen maar t lukt gewoon niet
![]()
Linnie, die nubar is gaafen wat worden je nagels lang
![]()
foto spam!
[ afbeelding ]
#65 nog een keer.
en TD binnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whiej!! Toffe Franken! Wat heb je er in gedaan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:29 schreef DeltaCephei het volgende:
Eerste franken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heet Arsenicum![]()
Ahh hier heb ik overheen gelezen. Ben net terug en purple heart hadden ze nog wel liggen. Holographic heb ik in beiden vestigingen niet gezien. Als je purple heart wil hebben, laat maar weten dan koop ik deze wel voor je. Het is wel 1+1 gratis. Kijk maar wat je erbij wil hebben.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
als TD geshipped heeft en het ligt bij de douane kan TD er weinig meer aan doen, de douane mag het maximaal 3 weken daar houden, dus soms duurt het vet langquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:23 schreef milka82 het volgende:![]()
![]()
Ik ga TD mailen, nog steeds niets en twee weken terug verzonden... Hoe ligt verdikkie bij de douane denk ik! Lullige van dit alles vind ik nog dat Miss Moana en Vamperotica met mij hebben besteld en dus ook nog niets hebben.
topcoat van Catrice (had geen blanke lakquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:47 schreef Lindytje het volgende:
Whiej!! Toffe Franken! Wat heb je er in gedaan?
Ah, dankje! Ik zal er over denken en het je laten weten, heb namelijk nog wat andere lakjes op het oog voor de swap! (daar is die voor namelijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ahh hier heb ik overheen gelezen. Ben net terug en purple heart hadden ze nog wel liggen. Holographic heb ik in beiden vestigingen niet gezien. Als je purple heart wil hebben, laat maar weten dan koop ik deze wel voor je. Het is wel 1+1 gratis. Kijk maar wat je erbij wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |