Er heeft nog niemand zich aangebodenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik ga misschien zo nog wel even, (zit nu op mijn zusje te wachten, kan dus niet weg) en dan neem ik ze wel mee. Mocht er al iemand anders je gePM´d hebben, laat het dan even weten.
k ben net uit de stad terugquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah dan is het goed, ik ben namelijk als de dood dat hij kwijtraakt
Net hier bij Kruidvat geweest maar ze hadden de Gosh lakjes niet die ik wilde. Als er iemand toevallig vandaag (want 1+1 gratis) nog gaat en voor mij wil kijken voor Purple Heart & Holographic, graag! Ik vergoed natuurlijk alles
ik heb bij elke keer als ik wat op de bus doe dat het er niet volgende dag gelijk is maar of de dag erna, of die daarna. Het zou dus dinsdag er moeten zijn en anders ga ik gillenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nope, sorry, ik ook niet. Maar volgens mij is de postbode sowieso nog niet geweest, of er was gewoon geen post voor mij
Aaah daar kan jij toch niets aan doen, dat kan gebeuren en heel vaak gaat het goed en heel soms kan het misgaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:23 schreef milka82 het volgende:![]()
![]()
Ik ga TD mailen, nog steeds niets en twee weken terug verzonden... Hoe ligt verdikkie bij de douane denk ik! Lullige van dit alles vind ik nog dat Miss Moana en Vamperotica met mij hebben besteld en dus ook nog niets hebben.
Gaaf!! Ik ga morgen ook eens een rondje KV doen, LE's van Essence moet ik altijd helemaal hebben...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:01 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
vlnr: Back to paradise, My little orchid, Jungle drum, Bronzed Brown, Spiced bronze
En hier even snelsnel op een wiel gelakt, allemaal met 2 laagjes. De groene kon nog wel een derde laag gebruiken, de paarse is minder blauw in het echt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof gedaan!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:21 schreef Franneh het volgende:
@Holyme: Mooie kleurtjes! Vooral back to paradise is erg mooi vind ik.
Mijn wk nagels aangezien ze van braz hebben gewonnen en nieuw flesje van CG-Happy go lucky
[ afbeelding ]
Heb het alleen niet meer bijgewerkt want warm
Yay! Goede vangst joh!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:55 schreef Kleintje19 het volgende:
Holyme wat een geweldige creatie!ik heb ook een paar keer geprobeerd onderaan mn nagelriem een randje te stempelen maar t lukt gewoon niet
![]()
Linnie, die nubar is gaafen wat worden je nagels lang
![]()
foto spam!
[ afbeelding ]
#65 nog een keer.
en TD binnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whiej!! Toffe Franken! Wat heb je er in gedaan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:29 schreef DeltaCephei het volgende:
Eerste franken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heet Arsenicum![]()
Ahh hier heb ik overheen gelezen. Ben net terug en purple heart hadden ze nog wel liggen. Holographic heb ik in beiden vestigingen niet gezien. Als je purple heart wil hebben, laat maar weten dan koop ik deze wel voor je. Het is wel 1+1 gratis. Kijk maar wat je erbij wil hebben.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah dan is het goed, ik ben namelijk als de dood dat hij kwijtraakt
Net hier bij Kruidvat geweest maar ze hadden de Gosh lakjes niet die ik wilde. Als er iemand toevallig vandaag (want 1+1 gratis) nog gaat en voor mij wil kijken voor Purple Heart & Holographic, graag! Ik vergoed natuurlijk alles
als TD geshipped heeft en het ligt bij de douane kan TD er weinig meer aan doen, de douane mag het maximaal 3 weken daar houden, dus soms duurt het vet langquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:23 schreef milka82 het volgende:![]()
![]()
Ik ga TD mailen, nog steeds niets en twee weken terug verzonden... Hoe ligt verdikkie bij de douane denk ik! Lullige van dit alles vind ik nog dat Miss Moana en Vamperotica met mij hebben besteld en dus ook nog niets hebben.
topcoat van Catrice (had geen blanke lakquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:47 schreef Lindytje het volgende:
Whiej!! Toffe Franken! Wat heb je er in gedaan?
Ah, dankje! Ik zal er over denken en het je laten weten, heb namelijk nog wat andere lakjes op het oog voor de swap! (daar is die voor namelijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ahh hier heb ik overheen gelezen. Ben net terug en purple heart hadden ze nog wel liggen. Holographic heb ik in beiden vestigingen niet gezien. Als je purple heart wil hebben, laat maar weten dan koop ik deze wel voor je. Het is wel 1+1 gratis. Kijk maar wat je erbij wil hebben.
Prima. De actie loopt tot 11 juli. Stuur maar een pm als je wat wil hebben. Ben toch bijna elke dag online. Verslaving enzo..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef DeltaCephei het volgende:
Ah, dankje! Ik zal er over denken en het je laten weten, heb namelijk nog wat andere lakjes op het oog voor de swap! (daar is die voor namelijk)
Ik vind m echt heel mooi gelukt!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
topcoat van Catrice (had geen blanke lak), paar druppels Bleu Violet van Bourjois, wat roze shimmerlak, CC Magic Attraction, paarse Etos lak en Static pigment van OCC en Blue glitters van OCC
Mooooooi!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:29 schreef DeltaCephei het volgende:
Eerste franken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heet Arsenicum![]()
Mooie combi, die eerste!! Jammer wel dat het onderlaagje zo vlekt...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:56 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 laagjes van die groene Essence LE (gestreepte dop, meteen weggegooid want enorme staining!) + 2 laagjes Emerald Sparkle van Models Own. Shinies.
[ afbeelding ]
Who the Shrek are You?3 laagjes.
[..]
Mooooooi!!!
Ja he? Echt m'n nagels waren helemaal zeegroen uitgeslagenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooie combi, die eerste!! Jammer wel dat het onderlaagje zo vlekt...
Ja!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja he? Echt m'n nagels waren helemaal zeegroen uitgeslagendus kan absoluut niet nakend de komende tijd
.
Haha jawel, normaal reageer ik ook op meer maar ik geloof dat die zweetwaas voor m'n ogen ze verstopt hadquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:11 schreef mirannie het volgende:
Vind niemand mijn lakkies leuk vandaag
@ Debsterr
Vind je glitters erg leuk!!! Shrek kleurtje kan ik maar niet aan wennen, hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |