abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juni 2010 @ 00:21:57 #1
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_82530634
Meld hier:
  • Wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen.
  • Hoeveel lessen je hebt gehad.
  • Hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen.
  • Wanneer je examen hebt en mentale steun kan gebruiken.
  • Wanneer je geslaagd bent.

Eerdere topics van deze reeks:
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27
    28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54
    55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81
    82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 |
    106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135

De geslaagden van 2004 zijn o.a. hier te vinden.
    De geslaagden van 2005 zijn o.a. hier te vinden.
    De geslaagden van 2006 zijn o.a. hier te vinden.
    De geslaagden van 2007 zijn o.a. hier te vinden.
    De geslaagden van 2008 zijn o.a. hier te vinden.
    De geslaagden van 2009 zijn o.a. hier te vinden.

Geslaagden 2010:
  • GijsMF (8 januari)
  • Janna86 (12 januari)
  • HenkXL (13 januari)
  • Plasterk (14 januari)
  • richbitch (15 januari)
  • Eenskijken (18 januari)
  • Windowmaker (18 januari)
  • Biefstuk (18 januari)
  • Beaudelaire (18 januari)
  • BastiaanL (22 januari)
  • Clannif (25 januari)
  • Jayzbai (26 januari)
  • Bokhorst21 (26 januari)
  • Aardappelbeertje (27 januari)
  • kerkhoffje (28 januari)
  • Cheiron (2 februari)
  • stelus (4 februari)
  • Heroinjunk (10 februari)
  • Bobooo (15 februari)
  • trainfreak (18 februari)
  • Gkhn (23 februari)
  • PWSteal.Ldpinch.D (24 februari)
  • Sjeunie (24 februari)
  • fespo (25 februari)
  • Wokkel1982 (3 maart)
  • GuitarJJ (10 maart)
  • Kevin1Bravo (16 maart)
  • DiabloSam (16 maart)
  • Subbu (19 maart)
  • BlackRhino (25 maart)
  • 2na (30 maart)
  • kaatjejannie (1 april)
  • MellaBella (1 april)
  • Chikita (6 april)
  • Ice-Blue (7 april)
  • Hippos (7 april)
  • FalleNk810i (7 april)
  • Lammmetje (9 april)
  • DiemenZijde (15 april)
  • Hyman (16 april)
  • Spelvout (19 april)
  • Unknown90 (22 april)
  • Jac0bus (4 mei)
  • WhiteJoker (4 mei)
  • monsterd. (4 mei)
  • Opperprutser (10 mei)
  • Joosterd (11 mei)
  • SinOfEnvy (25 mei)
  • House_is_a_feeling (1 juni)

Aankomende examens:
  • 14-06: Eix
  • Vanaf 14-06: Cherrylips
  • 15-06: KimPossible
  • 15-06: Vandergeld (TTT)
  • 16-06: 08gnoT
  • 17-06: Purdey
  • 17-06: Jac0bus (Motor 2/3)
  • 17-06: TheGloaming (TTT)
  • 22-06: Agapimou
  • 24-06: Vandergeld
  • 28-06: TheGloaming
  • 29-06: Trusten
  • 30-06: Jacobras
  • 05-07: FastFox91
  • 09-07: Nero22

Iedereen die de komende tijd theorie en/of praktijkexamen heeft. Succes!

[ Bericht 0% gewijzigd door Merkie op 09-06-2010 00:27:13 ]
  • 2000 light years from home
    pi_82531445
    Ik ben 25 juni geslaagd! 3 jaar geleden..
    De klaagbaak is een machine.
      woensdag 9 juni 2010 @ 00:45:57 #3
    28225 twiFight
    Pain cleanses the body
    pi_82531625
    Mijn vriendin kan maar beter haar smoel houden als ik rij. Ik ben zo'n persoon die na 3 keer de auto langs de kant zet en niet verder rijdt. Mag ze nog blij zijn dat ze zelf een rijbewijs heeft, anders zou ze kunnen lopen. Maar goed voorlopig heb ik 'm zelf nog niet
    He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
    He named this world: Forbidden Paradise
    pi_82532902
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 00:45 schreef twiFight het volgende:
    Mijn vriendin kan maar beter haar smoel houden als ik rij. Ik ben zo'n persoon die na 3 keer de auto langs de kant zet en niet verder rijdt. Mag ze nog blij zijn dat ze zelf een rijbewijs heeft, anders zou ze kunnen lopen. Maar goed voorlopig heb ik 'm zelf nog niet
    LOL, zo hoort het
      woensdag 9 juni 2010 @ 06:49:27 #5
    286844 Kimpossible
    Van lurker tot poster.
    pi_82533919
    Ik heb nog 3 lessen en verkeer in een continue staat van nervositeit. Nu zit ik ook midden in een belangrijke (alsof ze ooit niet belangrijk zijn ) tentamenweerk, dus dat verklaart ook het e.e.a.

Gisterochtend stond ik half te braken van ellende . Ik haat stress en zenuwen enzo.

Afgelopen vrijdag een onenigheidje gehad met m'n instructeur, want hij weet hoe 'goed ik kan rijden' en doordat ik mezelf (onbewust en ongewild) zo opfok zie ik belangrijke dingen over het hoofd en ga ik slordig rijden. Dus ik zo 'Ja maar ik móet slagen ' en daar was hij het uiteraard niet mee eens. 'NEE, Kim, je mág laten zien wat je kunt, maar je MOET niks. Zie het nou eens gewoon alsof er een andere vriendelijke kerel naast je zit.' 'Ja, maar, ja, maar....' 'Nee je MAG.' 'oh, oké. '
    Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
      woensdag 9 juni 2010 @ 09:29:21 #6
    251095 Purdey
    Better off alone..
    pi_82535958
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 06:49 schreef Kimpossible het volgende:
    Ik heb nog 3 lessen en verkeer in een continue staat van nervositeit. Nu zit ik ook midden in een belangrijke (alsof ze ooit niet belangrijk zijn ) tentamenweerk, dus dat verklaart ook het e.e.a.

Gisterochtend stond ik half te braken van ellende . Ik haat stress en zenuwen enzo.

Afgelopen vrijdag een onenigheidje gehad met m'n instructeur, want hij weet hoe 'goed ik kan rijden' en doordat ik mezelf (onbewust en ongewild) zo opfok zie ik belangrijke dingen over het hoofd en ga ik slordig rijden. Dus ik zo 'Ja maar ik móet slagen ' en daar was hij het uiteraard niet mee eens. 'NEE, Kim, je mág laten zien wat je kunt, maar je MOET niks. Zie het nou eens gewoon alsof er een andere vriendelijke kerel naast je zit.' 'Ja, maar, ja, maar....' 'Nee je MAG.' 'oh, oké. '
    Heel herkenbaar allemaal! Ik ben ook continue zenuwachtig.Zo'n onderbuik kriebel de hele dag,nergens anders aan kunnen denken.Blegh,ik haat het.

Mijn instructeur zegt maar weinig als ik iets goed doe (Of er is gewoon weinig te melden op dat gebied ) en daarom ligt mijn prestatiedruk wel iets hoger nog.Van de week heb ik lekker staan klagen dat ik nog wel proefexamens wilde doen,maar wel met radio en instructeur moest ook praten.Helaas gaat dat niet door.Volgens hem rij ik veel beter/bewuster/minder roekeloos als die examen-sfeer er is (Examen-sfeer? Graf-sfeer zal hij bedoelen..).Straks om 11.30 weer op pad met instructeur lief..Nog 4 blokken,en een keer examen.En ik zie er zooooo tegenop
    So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
    pi_82538035
    Wat is eigenlijk de reden van alle stress Purdey? Zie je op tegen het mogelijke resultaat of echt gewoon het hele examen?
    Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
      woensdag 9 juni 2010 @ 10:46:38 #8
    251095 Purdey
    Better off alone..
    pi_82538669
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 10:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
    Wat is eigenlijk de reden van alle stress Purdey? Zie je op tegen het mogelijke resultaat of echt gewoon het hele examen?
    Ik ben bang dat ik stomme fouten ga maken die ik normaal nooit doe.Bochten nemen in z'n drie,motor af laten slaan,te ver doorrijden bij oranje,kruispunten verkeerd inschat..En ik ben bang dat ik slaag,en alles alleen moet gaan doen
    pi_82541473
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 10:46 schreef Purdey het volgende:

[..]
    En ik ben bang dat ik slaag,en alles alleen moet gaan doen
    Dat hoeft toch niet, je kan toch altijd vragen of iemand wil meerijden. Het liefst iemand die ook net zijn of rijbewijs heeft gehaald , (of nog net niet).

Mijn rijles ging wel prima. Enige fout, ik reed door toen een voetganger zijn eerste stap op het zebrapad zette, aan de andere kant van de weg. Ik dacht, ik kan hier máákkelijk nog voor. Instructeur dacht dat ook, maar je MOET stoppen. Bij parken gaat de eerste keer altijd verkeerd en de tweede poging vrij goed. Volgende les dit onderdeel nog perfectioneren.
      woensdag 9 juni 2010 @ 12:05:31 #10
    222903 monsterd.
    fine, beautiful, lovely
    pi_82542356
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 10:46 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik stomme fouten ga maken die ik normaal nooit doe.Bochten nemen in z'n drie,motor af laten slaan,te ver doorrijden bij oranje,kruispunten verkeerd inschat..En ik ben bang dat ik slaag,en alles alleen moet gaan doen
    Fouten ga je sowieso wel maken op je examen, daar hoef je niet bang voor te wezen. Je moet naar mijn idee jezelf over die fouten heen kunnen zetten en door kunnen rijden alsof er niets aan de hand was.
    baby you're not here
    but I can feel you there
    think I better body up
    ooo, it's that magic touch.
      woensdag 9 juni 2010 @ 14:18:38 #11
    251095 Purdey
    Better off alone..
    pi_82549384
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 12:05 schreef monsterd. het volgende:
    Fouten ga je sowieso wel maken op je examen, daar hoef je niet bang voor te wezen. Je moet naar mijn idee jezelf over die fouten heen kunnen zetten en door kunnen rijden alsof er niets aan de hand was.
    Dat vind ik soms ook moeilijk,om me over fouten heen te zetten.Maar dat kan ik gelukkig de laatste tijd meer relativeren

Rijles ging net eigenlijk wel goed.Een auto van rechts bijna geen voorrang verleend.Op het moment dat ik wilde remmen,had mijn instructeur de rem al tot op de bodem ingetrapt 'Waarom doe je dit? Waarom rem je niet gewoon?!' Ook leuk nieuws: Ik heb gelijk gekregen over de pijl op de weg.Ik begon er iets te laat over,maar ben er toch nog maar even heengegaan,en wees het aan.Hij zei van te voren heel kinderachtig 'Gaan we lekker pijltjes kijken op de weg.Ik weet toch wel dat ik gelijk heb..' Maar ik wist ook dat ik gelijk had.Eenmaal daar aangekomen zei ik 'Kijk,pijl rechtdoor,en naar rechts.' Hij zei alleen maar 'Ja,indd..Nou,leuk voor je.Heb je gelijk.' Toen ik zei dat ik het jammer vond dat we er niet om hadden gewed zei hij 'Ja,heel jammer.Wil je je nu weer gewoon concentreren?'
    Mannetje,hij vind het zo moeilijk om mij gelijk te geven
      woensdag 9 juni 2010 @ 15:21:42 #12
    222903 monsterd.
    fine, beautiful, lovely
    pi_82553123
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 14:18 schreef Purdey het volgende:

[..]
    Dat vind ik soms ook moeilijk,om me over fouten heen te zetten.Maar dat kan ik gelukkig de laatste tijd meer relativeren
    Toch proberen je erover heen te zetten. Ik had het namelijk ook, tijdens mijn examen(s) was ik ook heel vatbaar voor de reactie en emotie van de examinator.. Keek hij een beetje zuur, dan reed ik een beetje zuur etc. Tijdens mijn laatste rijlessen het daar toch nog even met mijn rijinstructeur over gehad.. Ik zag het zelf namelijk niet zo, maar toen was alles in ineens duidelijk. Daarom is het ook om ten alle tijden zelf te rijden zoals jij het zelf goed vindt, en niet hoe een ander erop reageert. Jij zit immers achter het stuur!
    baby you're not here
    but I can feel you there
    think I better body up
      woensdag 9 juni 2010 @ 16:00:31 #13
    251095 Purdey
    Better off alone..
    pi_82554984
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 15:21 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Toch proberen je erover heen te zetten. Ik had het namelijk ook, tijdens mijn examen(s) was ik ook heel vatbaar voor de reactie en emotie van de examinator.. Keek hij een beetje zuur, dan reed ik een beetje zuur etc. Tijdens mijn laatste rijlessen het daar toch nog even met mijn rijinstructeur over gehad.. Ik zag het zelf namelijk niet zo, maar toen was alles in ineens duidelijk. Daarom is het ook om ten alle tijden zelf te rijden zoals jij het zelf goed vindt, en niet hoe een ander erop reageert. Jij zit immers achter het stuur!
    Mooi advies Monsterd
    Ik ben sowieso nogal vatbaar voor andermans emoties.Als iemand chagerijnig is,dan wordt ik dat automatisch ook.Als mn instructeur zit te mokken,ga me daar aan irriteren,en kan ik me niet meer concentreren.De laatste lessen gaat dat gelukkig goed.Ik ben ook wel bewuster van alles wat ik doe,kijk meer,let meer op dingen.En ga er niet meer klakkeloos vanuit dat er iemand naast me zit die toch wel remt als het fout gaat Vind het ook wel lastig om dingen te verklaren.Netals vanmorgen dat ik die auto bijna vergat voorrang te verlenen,toen vroeg mn instructeur waarom ik dat deed.Ik kan dan niet uitleggen waarom.Ik doe niet alles met een reden,denk niet over alles heel precies na.Wordt ook altijd lacherig van situatiebesprekingen,als ik een kruispunt heb gepasseerd en instructeur met een bloedserieus gezicht vraagt hoe ik het nemen van dat kruispunt heb ervaren.Ik voel daar gewoon niks bij
    Wat zouden jullie op zo'n moment zeggen? Hoe je een bepaalde situatie hebt ervaren?
      woensdag 9 juni 2010 @ 16:16:21 #14
    222903 monsterd.
    fine, beautiful, lovely
    pi_82555769
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 16:00 schreef Purdey het volgende:

[..]

Mooi advies Monsterd
    Ik ben sowieso nogal vatbaar voor andermans emoties.Als iemand chagerijnig is,dan wordt ik dat automatisch ook.Als mn instructeur zit te mokken,ga me daar aan irriteren,en kan ik me niet meer concentreren.De laatste lessen gaat dat gelukkig goed.Ik ben ook wel bewuster van alles wat ik doe,kijk meer,let meer op dingen.En ga er niet meer klakkeloos vanuit dat er iemand naast me zit die toch wel remt als het fout gaat Vind het ook wel lastig om dingen te verklaren.Netals vanmorgen dat ik die auto bijna vergat voorrang te verlenen,toen vroeg mn instructeur waarom ik dat deed.Ik kan dan niet uitleggen waarom.Ik doe niet alles met een reden,denk niet over alles heel precies na.Wordt ook altijd lacherig van situatiebesprekingen,als ik een kruispunt heb gepasseerd en instructeur met een bloedserieus gezicht vraagt hoe ik het nemen van dat kruispunt heb ervaren.Ik voel daar gewoon niks bij
    Wat zouden jullie op zo'n moment zeggen? Hoe je een bepaalde situatie hebt ervaren?
    Alsje!

Nouja, ik zei ook gewoon eerlijk dat ik het niet zo spannend vond als dat het zou moeten zjin dan. Gewoon vertellen wat je hebt gezien ofzo. Tja, het is niets anders toch
    baby you're not here
    but I can feel you there
    think I better body up
    pi_82561079
    Ben ik trouwens de enige die bochten voortaan in z'n 3 neemt? In mijn lesauto moest het wel in z'n 2, maar ik heb het idee dat een benzine véél harder afremt.
      woensdag 9 juni 2010 @ 18:09:08 #16
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_82561104
    Ligt er aan wat voor bocht, als het gewoon een kromming van de weg is waar je op rijdt dan ga ik echt niet terugschakelen, bij een kruispunt kan het wel handig zijn.
    2000 light years from home
    pi_82561297
    Rotondes, T-Splitsingen, etc

Dit wel als er niets aan komt natuurlijk, anders ga ik wel terug naar zijn 2
      woensdag 9 juni 2010 @ 18:15:31 #18
    251095 Purdey
    Better off alone..
    pi_82561340
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 16:16 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Alsje!

Nouja, ik zei ook gewoon eerlijk dat ik het niet zo spannend vond als dat het zou moeten zjin dan. Gewoon vertellen wat je hebt gezien ofzo. Tja, het is niets anders toch
    Ik vind het ook weinig opwindend indd Maar dan sta je langs de kant,en vraagt hij letterlijk: 'Hoe heb het ervaren?' Leuk is gek,spannend is het ook niet,grappig is het niet,ik zeg meestal 'Ja,wel goed..' Gekke vraag.Netals dat hij mij geen nacontrole ziet doen,en toch gaat vragen 'Heb je je nacontrole gedaan?' 'Heb je het me zien doen?' 'Nee'.' Nou dan,denk ik dan.Waarom vraag je het dan?! Of als ik ergens een voetganger/fietser/auto over het hoofd zie 'Heb je die niet gezien?' Nee,ik vind het gewoon leuk om iemand haast dood te rijden
    pi_82561605
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 18:08 schreef Spelvout het volgende:
    Ben ik trouwens de enige die bochten voortaan in z'n 3 neemt? In mijn lesauto moest het wel in z'n 2, maar ik heb het idee dat een benzine véél harder afremt.
    Een benzine remt harder? Dat hangt van je remschijven* en het gewicht van de auto af Over het algemeen hebben diesels meer trekkracht in lage toeren, dus zou je met een diesel éérder door een bocht kunnen in z'n 3 dan in een benzine. Maar dit is modelafhankelijk: een moderne benzineauto doet het soms beter dan een 10 jaar oude diesel.

* en de intactheid van de andere remonderdelen, zoals vloeistofdruk en remblokken
    Killing as few patients as possible.
    pi_82561767
    Purdey, ik lees dat je gelijk hebt gekregen over die pijlen, mooi joh! Valt me echt 100% mee.

Wat je examenvrees betreft: bedenk dat je instructeur er van overtuigd is dat je het kan halen, anders vraagt ie het examen echt niet aan. Hij is er niet op uit om zijn eigen slagingspercentage omlaag te halen, echt niet.
    Het examen zelf moet je zien als een toneelstukje waarbij je alleen maar laat zien wat je allemaal geleerd hebt.
    Kijk, je instructeur weet dat je kan rijden, jij weet dat je kan rijden maar die lul van het cbr gelooft jullie niet op jullie blauwe ogen dus moet je het gewoon even laten zien.

Fouten maken mag, iedereen maakt fouten. Belangrijkste is hoe je zelf die fouten weer oplost.
    Het gaat er om dat je laat zien dat jij je veilig en zelfstandig door het verkeer kan begeven, een paar foutjes worden je echt wel vergeven hoor.
      woensdag 9 juni 2010 @ 18:29:37 #21
    222903 monsterd.
    fine, beautiful, lovely
    pi_82561881
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 18:15 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik vind het ook weinig opwindend indd Maar dan sta je langs de kant,en vraagt hij letterlijk: 'Hoe heb het ervaren?' Leuk is gek,spannend is het ook niet,grappig is het niet,ik zeg meestal 'Ja,wel goed..' Gekke vraag.Netals dat hij mij geen nacontrole ziet doen,en toch gaat vragen 'Heb je je nacontrole gedaan?' 'Heb je het me zien doen?' 'Nee'.' Nou dan,denk ik dan.Waarom vraag je het dan?! Of als ik ergens een voetganger/fietser/auto over het hoofd zie 'Heb je die niet gezien?' Nee,ik vind het gewoon leuk om iemand haast dood te rijden
    Haha ja blijft altijd zo stom:
    "Heb je die fietser achter je gezien?" "nee". "oh oke".
    baby you're not here
    but I can feel you there
    think I better body up
      woensdag 9 juni 2010 @ 18:37:01 #22
    251095 Purdey
    Better off alone..
    pi_82562169
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 18:29 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Haha ja blijft altijd zo stom:
    "Heb je die fietser achter je gezien?" "nee". "oh oke".
    'Oh oké.Ik dacht ik vraag het even.' Vanmorgen ook,haaientanden over het hoofd gezien.'Had je die haaientanden niet gezien?' 'Nee.' 'Niet? Oké,ja dat kan..' En dan valt het gesprek weer stil tot de volgende doodzonde die ik bega
    pi_82562379
    MelR kan het volgdittopic knopje niet vinden dus dan maar even zo!
      woensdag 9 juni 2010 @ 18:46:26 #24
    222903 monsterd.
    fine, beautiful, lovely
    pi_82562573
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 18:42 schreef MelR het volgende:
    MelR kan het volgdittopic knopje niet vinden dus dan maar even zo!
    Rechts van invoeren, bij het schrijven van je bericht
    baby you're not here
    but I can feel you there
    think I better body up
      woensdag 9 juni 2010 @ 18:46:36 #25
    251095 Purdey
    Better off alone..
    pi_82562584
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 18:26 schreef vannelle het volgende:
    Purdey, ik lees dat je gelijk hebt gekregen over die pijlen, mooi joh! Valt me echt 100% mee.

Wat je examenvrees betreft: bedenk dat je instructeur er van overtuigd is dat je het kan halen, anders vraagt ie het examen echt niet aan. Hij is er niet op uit om zijn eigen slagingspercentage omlaag te halen, echt niet.
    Het examen zelf moet je zien als een toneelstukje waarbij je alleen maar laat zien wat je allemaal geleerd hebt.
    Kijk, je instructeur weet dat je kan rijden, jij weet dat je kan rijden maar die lul van het cbr gelooft jullie niet op jullie blauwe ogen dus moet je het gewoon even laten zien.

Fouten maken mag, iedereen maakt fouten. Belangrijkste is hoe je zelf die fouten weer oplost.
    Het gaat er om dat je laat zien dat jij je veilig en zelfstandig door het verkeer kan begeven, een paar foutjes worden je echt wel vergeven hoor.
    Dankjewel VanNelle! Mooie reactie Fijn om eens met een 'echte' instructeur te praten (Ahh nee,dat is zielig voor mn eigen inst.) Ik heb het aanvragen enigzins afgedwongen,instructeur lief zelf wilde dat ik eerst foutloos zou rijden,en dán zou hij het aanvragen.Maar daar had ik na 90 rijlessen gewoonweg geen zin meer in Als het niet gaat zoals het moet,dan moet het maar zoals het gaat.Het gaat nu eigenlijk best lekker,op kleine foutjes na Ik probeer maar niet te veel na te denken bij horror Nazi verhalen over examinatoren,een keer een naast me gehad met TTT en die was relaxed.Mijn instructeur doet er ook wel moeite voor om al die gasten van het CBR te vriend te houden Ik denk dat het normaal is om een gezonde spanning te hebben voor een examen.Ik ga me ook niet meer bezig houden met pillen,drankjes en bananen.Een blikje Red Bull,een paar Dextro tabletjes,en that's it
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')