Je zou verwachten met een titel als deze 'teleurgesteld' te worden, maar niets van dat. Alle actrices die meededen toonden hunquote:Een rijke wetenschapper bouwt met een medewetenschapper (beiden nerds) een raket om mee naar de maan te kunnen vliegen. Als hij is geland, ontdekt hij dat de maan wordt bewoond door allemaal blote vrouwen die daar leven in een paradijselijke omgeving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Showgirls is er niets bij!
Tis even doorbijten tijdens het gortdroge onzinnige wetenschapsgedeelte in het begin, maar daarna volgen ellenlange scenes van ontblote maanvrouwen. Tis natuurlijk slecht, soms saai, maar soms ook erg geinig. Wat een geniale ruimtepakken! Cijfer: 4
[ Bericht 21% gewijzigd door Falco op 17-09-2008 19:14:05 ]<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Zat er een leeftijdsadvies bij?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:00 schreef Falco het volgende:
Santa Claus (1959)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Redelijk ziekelijke kinderfilm, die vele kindertjes vroeger onnodig bang zou moeten hebben gemaakt. De kerstman is een vervelende oude knar met mechanische (lelijke) rendieren. De vervelendste figuur is wel een demon, een afgezant van Satan, die kinderen probeert te beïnvloeden tot het doen van stoute dingen. Merlijn, de tovenaar speelt vreemd genoeg ook een rol in deze film. Pedagogisch onverantwoord hoe dan ook. Cijfer: 3
Die wil ik ook nog graag zien. Hoewel ik eigenlijk wel een beetje een Ben Stiller overkill heb gehad...quote:Op woensdag 17 september 2008 18:58 schreef Jeeh het volgende:
Tropic Thunder
[ afbeelding ]
Gisteravond in de Sneak gezien. Wat heb ik hier lang op gewachtEn het is zeker niet tegen gevallen. De film weet misschien niet altijd zijn grappen even sterk te houden en ze zijn soms dun gezaaid, maar als de film sterk is, is hij ook echt geniaal. Geweldige personages, heerlijk verhaal, sterke cast en je kan goed zien waar het budget gebleven is. Tropic Thunder maakt het voor mij in elk geval helemaal waar.
Leukste film van het jaar (tot nu toe)
IMDb score: 7.8/10
Mijn score: 8/10
Neeh, het is een Mexicaanse film gericht op kleine kutkinderen waarschijnlijk. Vroeger werd ie nog redelijk vaak gedraaid tijdens de kerst, schijnt.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zat er een leeftijdsadvies bij?
Obscuur.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Neeh, het is een Mexicaanse film gericht op kleine kutkinderen waarschijnlijk. Vroeger werd ie nog redelijk vaak gedraaid tijdens de kerst, schijnt.
Dat je 2.5 uur van je leven hebt kunnen besteden aan die film sex and the cityquote:Op woensdag 17 september 2008 22:02 schreef Gorro het volgende:
Afgelopen week deel 1:
Sex and the City (Michael Patrick King, 2008)
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit iets van de tv-serie gezien en als deze film een goede afspiegeling is van de serie ben ik daar enorm blij om. Wat een stel lege, nietszeggende, simplistische personages bevat deze film. En er wordt van ons gevraagd om hier twee-en-een-half uur mee door te brengen. Twee-en-een-half uur! Het was ook wel erg te merken dat het zijn oorsprong vindt in een tv-serie. Op een aantal momenten kreeg ik nogal sterk het gevoel dat deze prima het einde van een aflevering had kunnen zijn om volgende week de draad weer op te pikken. Maar uiteindelijk stopte de martelgang van lelijke jurken, kwellend gezeur en gezapige romances pas na twee-en-een-half uur. Twee-en-een-half uur! Dat is 150 minuten! Oftewel 9000 seconden! **
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:02 schreef Gorro het volgende:
Sex and the City (Michael Patrick King, 2008)
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit iets van de tv-serie gezien en als deze film een goede afspiegeling is van de serie ben ik daar enorm blij om. Wat een stel lege, nietszeggende, simplistische personages bevat deze film. En er wordt van ons gevraagd om hier twee-en-een-half uur mee door te brengen. Twee-en-een-half uur! Het was ook wel erg te merken dat het zijn oorsprong vindt in een tv-serie. Op een aantal momenten kreeg ik nogal sterk het gevoel dat deze prima het einde van een aflevering had kunnen zijn om volgende week de draad weer op te pikken. Maar uiteindelijk stopte de martelgang van lelijke jurken, kwellend gezeur en gezapige romances pas na twee-en-een-half uur. Twee-en-een-half uur! Dat is 150 minuten! Oftewel 9000 seconden! **
Twee filmsquote:Op donderdag 18 september 2008 09:03 schreef Gillingham het volgende:
Ik vind vooral de veel overzichtelijkere en kortere herindeling van alle topics een grote vooruitgang. Dank daarvoor!![]()
Zo'n banner doet me dan weer wat minder en over de inhoud worden we het toch nooit eens met z'n allen. Geen enkele film van voor de jaren '90 en maar 1 (als ik goed tel) van buiten de VS. Maar het is maar een banner natuurlijk. Misschien zou een poll wel een leuk idee zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beoordeling:
IMDb: 3,7
Mijn cijfer: 6,2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest had ik er meer van verwacht.
imdb: 7.5
Mjn cijfer: 7.0
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:38 schreef Wooldoor het volgende:
The incredible Hulk
Het verhaal was gelukkig een stuk sneller dan de eerste Hulk film en Edward Norton speelt ook wel beter maar voor de rest echt totaal niet bijzonder. De special effects waren wel weer geweldig en ookklopt het tofste van de film van ook het stukje met tony starkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest had ik er meer van verwacht.
imdb: 7.5
Mjn cijfer: 7.0
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
Nou, ik bedoel, Bruce doet geen vlieg kwaad en toch wil die Generaal hem pakken en doet daar werkelijk alles voor. Vond ik vreemd. En blijkbaar had die al genoeg spullen om de mens wat op to leuken dus die gamma straling bloed van Bruce had ie ook niet echt meer nodig. En nee, heb de strips niet gelezenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:19 schreef Wooldoor het volgende:
Keffo is snap niet wat je bedoeld met: "een of andere leger pipo wil hem koste wat het kost oppakken. Natuurlijk slaat het echt nergens op". Volgens mij heb jij de strips nooit gelezen
Is niet echt een cameo toch? Hij heeft gewoon een kleine bijrol. Bij een cameo denk ik echt aan eenmalig een paar seconde screentime. En persoonlijk vond ik Steve Carell erg goed, mede door hem vond ik het een prima komedie. Maar goed je kan het werk van de beste man waarderen of niet, is denk ik ook niet echt een tussenweg.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:47 schreef spy08 het volgende:
Wel leuk is de cameo van WWE superster Wayne Johnson ala The Rock.
6 / 10
Gast ben je retarded ofzo? Weet je helemaal niets van de hulk af? Mis jij soms enige vorm van abstract denken? Kijk je uberhaupt wel eens films die niet in het genre 'Jerry Bruckheimer' vallen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:43 schreef Keffo het volgende:
The Incredible Hulk (2008)
Het verhaal van het ontstaan van de hulk komt in 5 razende minuten voorbij. Dan begint de film
waar Norton Bruce Banner speelt. Hij heeft zich teruggetrokken in een of andere bananenrepubliek
om in alle rust naar een remedie te zoeken voor zijn probleem. Natuurlijk is hem dat niet gegund.
Een of andere leger pipo wil hem koste wat het kost oppakken. Natuurlijk slaat het echt nergens op
maar ik vond dit wel heel ongeloofwaardig. Die generaal, die bad ass soldaat. Allemaal hopeloos
ongeloofwaardig. De enige die nog een beetje een normale rol neerzette was Norton.
Wat dan overblijft zijn de effects. ook daar moest ik van huilen. Zo nep die HULK, het leek wel
of ik naar een tekenfilm zat te kijken. De gevechten waren dan wel vermakelijk en wel veel
ontploffingen. Helaas geen lekkere chicks in de film dus zelfs in het genre tieten, schieten
helicopters valt deze film door de mand.
Hoogtepunt waren de laatste 5 minuten van de film die verder niets met het verhaal te maken hadden.
that says it all.
Cijfer 4,5/10
EDIT: onbegrijpelijk dat deze flutfilm een 7,5 scoort op IMDB.
Hij viel tegen? Ik ben eigenlijk wel benieuwd ernaar...quote:Op zondag 21 september 2008 22:08 schreef Mainport het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, wat had ik dan verwacht!
Mijn lievelingsfilmquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:36 schreef Jeeh het volgende:
Cashback
[ afbeelding ]
Gekke film. Soms probeert hij heel erg artistiek en indie over te komen en dan is het weer een vrij gewone engelse comedy. De film schommelt zo te vaak heen en weer. Gelukkig schaadt het de film niet vreselijk, het blijft hoe dan ook een erg vermakelijke, goed gemaakte film. Van mij hadden ze de comedy kant wat meer mogen laten varen en de film een serieuzere toon gegeven, of in elk geval de toon van zijn artistieke kant vast weten te houden. Vond het acteren van hoofdpersoon Ben erg aardig, daarnaast had de film ook een aantal memorabele scenes en is hij goed geschreven.
IMDb score: 7.5/10
Mijn score: 7.0/10
Fijn genuanceerd verhaal. Maar verklaar je nader. Waar ben je het niet mee eens?quote:Op zondag 21 september 2008 18:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gast ben je retarded ofzo? Weet je helemaal niets van de hulk af? Mis jij soms enige vorm van abstract denken? Kijk je uberhaupt wel eens films die niet in het genre 'Jerry Bruckheimer' vallen?
De eerste Hellboy vind ik wel een goeie film. Denk dat die qua strekking ook niet zo heel anders is dan deel 2, maar dat weet ik niet zeker want ik moet deel 2 nog zien. Binnenkort ook maar eens checken op de thuisbioscoopquote:Op maandag 22 september 2008 09:24 schreef Keffo het volgende:
Hellboy 2
Ik heb hellboy 1 nooit gezien omdat die destijds nogal slechte recensies kreeg. Met deel 2 was het een stuk beter zo vertelde men mij. En inderdaad. Hellboy is een actiefilm die goed combineert met een groot fanatasie element. Goede actie scenes, redelijke grappen en prima verhaal. Ik ben niet direct van de vreemde wezens maar in dit geval stoorde ik me er totaal niet aan en waren ze juist erg goed en origineel bedacht. Ik heb me goed vermaakt. Cijfer 8/10
Serieus?? er hoeft niet altijd iets te gebeuren om een film goed te laten zijnquote:Op zondag 21 september 2008 16:41 schreef trebremmit het volgende:
Rear Window 1954
Ik kon er niet van genieten wat een saai gebeuren het duurt maar en het duurt maar, alleen het laatste kwartiertje komt er wat spanning in. Ik heb wel betere films gezien van Hitchcock en snap de hoge waarderingen dan ook niet.
5/10
Hitchcock staat bekend om zn suspense in zijn films maar dat mis ik in deze film. Ik vind het meer een soort toneesltuk, al dat gepraat tussen Kelly, Stewart en Ritter ik kon er niks mee. Vertigo heb ik veel meer mee en zelfs zn Engelse films vind ik beter zoals The Lady Vanishes. Is Rear Window jouwn favoriete Hitchcock dan?quote:Op maandag 22 september 2008 13:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Serieus?? er hoeft niet altijd iets te gebeuren om een film goed te laten zijnHet goede van de film is juist dat je (samen met James Stewart) toe kijkt hoe er van alles gebeurd en er niets aan kunt doen. Het voyeuristische element van de film is juist wat `m zo briljant maakt.
Ik dacht altijd dat Rear Window de Hitchcock film was, op Psycho na dan...quote:Op maandag 22 september 2008 16:52 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Hitchcock staat bekend om zn suspense in zijn films maar dat mis ik in deze film. Ik vind het meer een soort toneesltuk, al dat gepraat tussen Kelly, Stewart en Ritter ik kon er niks mee. Vertigo heb ik veel meer mee en zelfs zn Engelse films vind ik beter zoals The Lady Vanishes. Is Rear Window jouwn favoriete Hitchcock dan?
Vertigo vond ik maar matig. Dat was een half script dat dan meer 2 keer na elkaar werd verfilmd.quote:Op maandag 22 september 2008 16:52 schreef trebremmit het volgende:
Vertigo heb ik veel meer mee en zelfs zn Engelse films vind ik beter zoals The Lady Vanishes.
Vertigo is ook briljant maar The Lady Vanishes vond ik eerlijk gezegd een beetje tegenvallen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:52 schreef trebremmit het volgende:
Vertigo heb ik veel meer mee en zelfs zn Engelse films vind ik beter zoals The Lady Vanishes.
Dat niet, denk dat (hoe orgineelquote:Is Rear Window jouwn favoriete Hitchcock dan?
Zij ook om jou.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:03 schreef eQuaL het volgende:
Bienvenue chez les ch'tis, (NRC. imdb)
ik moet nog steeds lachen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:33 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Mirrors (2008)
Een thriller/horrorfilm met KieferSutherland en Paula Patton. Het verhaal is erg ver gezocht, maar als je door het ongeloofwaardige heen kunt kijken is het een best wel geslaagde en bij vlagen super spannende thriller geworden. Dat de film ook 'horror' wordt genoemd komt door 2 of 3 scenes, die echt wel behoorlijk grof zijn. Wat mij betreft is het minpunt aan deze film het einde. Beetje jammer dat er bij dit soort films altijd een enigszins onaangename twist aan het einde schijnt te horen. Verrassend is het wel, maar of je daar als kijker op zit te wachten? Hoe dan ook, door het einde zakt de film af naar een '7', terwijl het een 8 leek te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Ik vond het wel een vermakelijke film (voor in het vliegtuigquote:Op donderdag 25 september 2008 11:01 schreef Gorro het volgende:
Fool's Gold (Andy Tennant, 2008)
[ afbeelding ]
Erg matige avonturen film. Alles voelt zo gedateerd aan. Het naïeve avonturen verhaal kabbelt voort zonder de interesse echt aan te spreken, terwijl de film de joligheid zelve probeert te zijn. Daar faalt de film hopeloos in. Wat overblijft is een fijne tropische setting. **
Dat is een geweldige film ja EHHHquote:Op woensdag 24 september 2008 00:03 schreef eQuaL het volgende:
Bienvenue chez les ch'tis, (NRC. imdb)
ik moet nog steeds lachen
[ afbeelding ]
Waar/hoe heb je die kunnen zien?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:53 schreef Gorro het volgende:
(#150) The Crowd (King Vidor, 1928)
[ afbeelding ]
Prima film van King Vidor over een normaal gezin wat probeert te overleven in New York. We krijgen een korte introductie van John Simms. Wat beelden van zijn geboorte, jeugd en ouders. Dan komen we aan in New York, waar hij een grote meneer probeert te worden. De openingsmontage van New York is erg indrukwekkend en doet denken aan Berlin: Die Sinfonie der Großstadt een jaar eerder. Dan volgt de lastige weg naar te top, onder druk van zijn vrouw een haar familie. Mooi om te zien dat veel thema's van toen nog steeds actueel zijn. Zo wordt de materialistische instelling bijvoorbeeld meteen afgestraft. ****
Vooruit dan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toki o kakeru shôjo(2006)
Of "Een sprong in de tijd". Japanse animatiefilm over een meisje Makoto dat na een vreemde gebeurtenis op haar school de mogelijkheid lijkt verworven te hebben om terug te springen in de tijdf. Dit vindt ze aanvankelijk erg leuk om dat het haar dagelijkse leven een stuk leuker maakt, maar uiteindelijk leert ze dat er ook gevolgen aan verbonden zijn, en op sommige momenten wordt het levensgevaarlijk.
Best genietbaar, al is het niet de beste anime die ik gezien heb. Ondanks het futuristische element blijft het voornamelijk een film over een tienermeisje dat leert omgaan met jongens.
Een TV-rip van Turner Classic Movies gedownload een tijd geleden.quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:08 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Waar/hoe heb je die kunnen zien?
Klinkt allemaal wel goed. Ik wil die film asap ook wel eens checken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vorige week gezien:
Red Cliff (Chi Bi) (2008)
7,8/10
Klinkt best goed.quote:Op maandag 29 september 2008 12:39 schreef Hulkio het volgende:
Ghost Dog: The Way of the Samurai (Jim Jarmusch, 1999)
Prima film van Jim Jarmusch, met in de hoofdrol een zeer overtuigende Forest Whitaker. Het vehaal heeft prima uitgangspunten en de combinatie tussen het serieuze deel en de komische scenes is goed gevonden. Verder beschikt de film over een sterke soundtrack (die helaas af en toe wel wat in herhaling valt). Wat de film in mijn ogen helaas niet tot een echte topper maakt is het niet diep genoeg uitwerken van het verhaal en de personages. Zo had ik bijvoorbeeld graag wat meer van de geschiedenis van het Ghost Dog personage gezien, waarom de keuze voor deze levensstijl? Ik had nu het gevoel dat ik naar een deel van het verhaal zat te kijken. Dat kan natuurlijk een bewuste keuze zijn, je hoeft niet alles voor te kauwen, maar hierdoor wordt het wel wat lastiger om je in te leven en blijft het allemaal wat oppervlakkig. Zal zeker nog meer films van Jarmusch gaan kijken. 7.8
Dan moet ik je teleurstellen, de acteur van Harvey Dent, Aaron Eckhart, heeft in een interview verteld datquote:Op maandag 29 september 2008 19:08 schreef Canisfire het volgende:
En met Two Face als hoofd badguy kijk ik ook al weer uit naar het vervolg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad een geweldige film. Veel van de grappen spoken nog steeds door m'n kop en op de meest onverwachte moment drijft er weer een scene of quote naar boven en zit ik weer een kwartier te lachen.quote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef Jeeh het volgende:
In Bruges
[ afbeelding ]
De beste zwarte comedy die ik in jaren heb gezien. Bovendien krijgt hij een welverdiend plaatsje bij mijn favoriete filmsHilarisch, leuk in elkaar gezet, mooi geacteerd, goede soundtrack en natuurlijk een prachtige stad. Geweldige film, heb me in tijden niet zo goed vermaakt
IMDb score: 8.1/10
Mijn score: 9/10
Je vergeet de mooiste!:quote:Op maandag 29 september 2008 23:22 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Inderdaad een geweldige film. Veel van de grappen spoken nog steeds door m'n kop en op de meest onverwachte moment drijft er weer een scene of quote naar boven en zit ik weer een kwartier te lachen.
Heerlijke acteurs, heerlijke film, geniale humor...
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:46 schreef JelleS het volgende:
[..]
Je vergeet de mooiste!:
Ken: We shall strike a balance between culture and fun.
Ray: Somehow I believe, Ken, that the balance shall tip in the favor of culture, like a big fat fucking retarded fucking black girl on a see-saw opposite...a dwarf.
Sorority boys?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:40 schreef Reckstar het volgende:
okay wie kan me helpen:P
ik zoek de naam van die film waarin 3 gaste een weddenschap verliezen en zo terecht komen op die meide afdeling van die school
en het is niet she's all that
thanxx
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:03 schreef Gillingham het volgende:
8. Rushmore (Wes Anderson, 1998) 7+
De mijne Nude on the Moon.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:13 schreef Mainport het volgende:
Mijn hippe foreign snob-tip van de maand is Mio Fratello è Figlio Unico.
Nah, deze is gewoon de Indiana Jones reeks niet waardig. Ik heb de DVD-Box gekocht, expres ZONDER deel 4..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Indiana Jones 4 (2008)
Leuk laatste deel (neem ik aan) van de Indiana Jones serie. Lekkere actiescenes, hoewel sommigen wel erg veel van je fantasie vergen. Het had allemaal wel een tikkeltje realistischer gemogen (en dan heb ik het nog niet eens over de eindscene), maar ondanks dat andermaal weer een leuke Spielberg. Aanrader!
Tja, dat is dan jouw mening. Hier vonden we het een erg vermakelijke film. Misschien net niet zo goed als de eerste drie, maar nog altijd de moeite waard. Op IMDB scoort deze ook nog een 7, dus dat is ook vrij redelijk na bijna 100.000 stemmen. Ik zou zelf tussen de 7.5 en een 8 geven.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, deze is gewoon de Indiana Jones reeks niet waardig. Ik heb de DVD-Box gekocht, expres ZONDER deel 4..![]()
Zonde, want de laatste film begon imho best goed...
Dit dus!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Uiteraard, maar wederom begrijp ik de score van IMDb niet, (net zoals Iron Man overigens). Wat ik gewoon een beetje miste in het laatste deel is net dat beetje extra humor in het verhaal, wat je wel in de eerste 3 delen ziet, Shia LeBoeuf was eigenlijk een miscast voor deze film en Marion die ze om nostalgische redenen gecast hebben maar acteerde als een dronken loeder...SFX net teveel over the top (in de jungle goed te zien), Steven Spielberg die iets te veel zijn "lange vinger verwijzing" op het verhaal drukte... dat maakte em voor mij zo dat het voor mij geen "indy" film meer was..
Groundhog Dayquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:10 schreef TJLinden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze maand heb ik zelf 26 filmpjes bekeken waaruit ik dan de volgende top 10 kan samenstellen:
1. Groundhog Day (Harold Ramis, 1993)
Right you are! Dan is niet functioneel naakt nog een understatement...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:31 schreef Hapertje het volgende:
En over niet functioneel naakt gesproken. Een naakte Phillip Seymour Hoffman die zijn vrouw op zijn hondjes neemt vol in beeld.... gross!
Dat is inderdaad een heerlijke horror.quote:The Orphanage - Spannend, onderhuids en erg intelligente horror. Een van mijn nieuwe favorieten! 8.5
Maar de scene met Marisa Tomei daarna is toch niet echt verkeerd.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:31 schreef Hapertje het volgende:
Before The Devil Knows You're Dead - En over niet functioneel naakt gesproken. Een naakte Phillip Seymour Hoffman die zijn vrouw op zijn hondjes neemt vol in beeld.... gross! 3.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het zet de verhoudingen weer op scherp en vanaf dan wordt de film weer erg interessant. Het krachtig einde is onwoodyaans inktzwart en duidelijk een ode aan Ingmar Bergman. Best wel indrukwekkende film al met al! Cijfer: 8
[ Bericht 0% gewijzigd door Falco op 02-10-2008 23:51:06 ]<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:57 schreef Lambiekje het volgende:
Die Welle (2008)
Duitse remake van de The Wave (1981). Beide zijn gebaseerd op een werkelijke school experiment, wat heeft plaats gevonden in 1967 te Californië.
De docent probeert aan de hand van een les autokratie uit te leggen hoe het nazisisme zo groot kon worden. Men is van mening dat een dictatuur tegenwoordig ondenkbaar is. De docent gaat middels een experiment proberen duidelijk te maken dat het wel simpel is en hij richt samen met zijn klas een club op, Die Welle. Al snel komen de leerlingen zelf met ideeen van een eigen uniform, de witte bloes. Het wordt een hechte groep. Binnen een week loopt het uit de hand.
JA!! zo verdomde simpel is het om fascisme te creeeren. Mensen zijn zo verdomde dom. Men kan echt niet meer zelf nadenken als het om de groepconsensus gaat. Het is gewoon eng te noemen En dat heeft Hitler in de jaren 30 maar al te goed doorzien. We zijn zo makkelijk te bespelen...Een klein beetje macht en het loop zo dramatisch uit de hand.
cijfer 8Heb The Wave een keer op school (bij geschiedenis) gezien, is deze de moeite waard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Ik heb 'The wave' ook gezien in mijn schooltijd (een film die verplichte kost op scholen zou moeten zijn). Geen idee dat er een remake van was, dus meteen de download even aangezet. Ik ben erg benieuwd. Zelfs dutch subs gevonden zodat de kids hier ook kunnen kijken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb The Wave een keer op school (bij geschiedenis) gezien, is deze de moeite waard?
Waar heb je Gomorra gezienquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog een top 10 van september. Niet zo heel veel gezien en het was in het algemeen allemaal ook niet erg bijzonder.
1. Gomorra (Matteo Garrone - 2008)
2. Detective Story (William Wyler - 1951)
3. August Rush (Kirsten Sheridan - 2007)
4. Thirteen Days (Roger Donaldson - 2000)
5. Bikur Ha-Tizmoret (Eran Kolirin - 2007)
6. The Hitch-Hiker (Ida Lupino - 1953)
7. Eight Men Out (John Sayles - 1988)
8. Fallen Angel (Otto Preminger - 1945)
9. Mephisto (Istvan Szabo - 1981)
10. The Marriage Circle (Ernst Lubitsch - 1924)
Ik heb de remake inmiddels binnen en even snel doorheen gewandeld (ik ga de film echt ook nog gewoon helemaal bekijken). Volgens mij mist deze versie iets op het einde wat ik juist in 'The wave' zo 'shocking' vond. Maar deze heeft dan weer iets anders.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:57 schreef Lambiekje het volgende:
Die Welle (2008)
Duitse remake van de The Wave (1981). Beide zijn gebaseerd op een werkelijke school experiment, wat heeft plaats gevonden in 1967 te Californië.
Thanksquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb 'The wave' ook gezien in mijn schooltijd (een film die verplichte kost op scholen zou moeten zijn). Geen idee dat er een remake van was, dus meteen de download even aangezet. Ik ben erg benieuwd. Zelfs dutch subs gevonden zodat de kids hier ook kunnen kijken.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de remake inmiddels binnen en even snel doorheen gewandeld (ik ga de film echt ook nog gewoon helemaal bekijken). Volgens mij mist deze versie iets op het einde wat ik juist in 'The wave' zo 'shocking' vond. Maar deze heeft dan weer iets anders.
Morgen met de hele familie even rustig bekijken.
ik heb Duitse DVD met NL subs gedownd. Terwijl het pas laat november in de bios komt hier. Zo jammer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb 'The wave' ook gezien in mijn schooltijd (een film die verplichte kost op scholen zou moeten zijn). Geen idee dat er een remake van was, dus meteen de download even aangezet. Ik ben erg benieuwd. Zelfs dutch subs gevonden zodat de kids hier ook kunnen kijken.
De versie van Wave (1981) die rondzweeft op Internet is echt van een zeer matige kwaliteit. VHS gedubde divx. Ik heb er geen enkele notie van dat er een originele DVD van bestaat. Maar inhoud film is "stof tot nadenken".quote:
Geloof me, ik heb alles gedaan om 'The wave' te bemachtigen. De film is gewoon nooit uitgebracht op dvd en de versie die ik op emule heb gevonden was inderdaad van heel matige kwaliteit. Ik wilde dat mijn kinderen die film zouden zien.. en nu is er dus de kans met die remake. Hopelijk is die net zo goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De versie van Wave (1981) die rondzweeft op Internet is echt van een zeer matige kwaliteit. VHS gedubde divx. Ik heb er geen enkele notie van dat er een originele DVD van bestaat. Maar inhoud film is "stof tot nadenken".
Gewoon in de bioscoop. Italiaanse en Franse films draaien bijna altijd veel eerder in België dan in Nederland. Entre les murs draait hier nu ook sinds woensdag.quote:
Ik kwam hierop terecht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb alles gedaan om 'The wave' te bemachtigen. De film is gewoon nooit uitgebracht op dvd en de versie die ik op emule heb gevonden was inderdaad van heel matige kwaliteit. Ik wilde dat mijn kinderen die film zouden zien.. en nu is er dus de kans met die remake. Hopelijk is die net zo goed.
En natuurlijk een lovely Reese Witherspoon.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het is een tijd geleden, dus een hele waslijst van wat ik afgelopen weken heb gezien.
Election (1999, VS, Alexander Payne)
Fantastische politiek satire verkapt als high school drama.
cijfer: 8.5
Ik zoek er jaren naar en nergens te vinden. Blijkt ie dus dit jaar te zijn gereleasedquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik kwam hierop terecht.
En kijk eens tada !! .. Amazon heeft hem op DVD
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch de moeite waard.
Melancholian 3 huonetta(2004)
Finse driedelige documentaire over de invloed van conflicten in Rusland op kinderen. In het eerste deel zien we een militaire school voor jongens bij Kronstadt. In het tweede deel zie je het vernielde Grozny, en in het derde deel zie je opgevangen kinderen in de naburige deelrepubliek Ingoesjetië.
Dat het tweede deel ineens in zwartwit is, vind ik niet zo objectief eigenlijk.. Verder vroeg ik me soms af of het wel allemaal echt was (close-ups en zo, het leek allemaal iets te "geslaagd" om gewoon ongeorchestreerde momentopnames te kunnen zijn). Tenslotte vind ik ook wel dat er niet allemaal gepraat moet worden en dat beelden soms voor zichzelf kunnen spreken, maar hier is het toch wat extreem, soms kijk je gewoon minutenlang naar kinderen in een bedje of mannen die een islamitisch ritueel uitvoeren. Sommige dingen die ik echt wou weten (hoeveel mensen zijn er daar nou gestorven, wie zorgt er daar voor kinderen, hoe islamitisch zijn ze nou echt) weet je op het einde dan nog altijd niet...
De boodschap. En daarnaast is het wel een documentaire waar aan gewerkt is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:04 schreef Mainport het volgende:
En geef je 'm nu een tien om de boodschap die de film uitdraagt of de manier waarop het gebracht wordt? En vind je alle films met een boodschap die tegen je eigen indruist dan slecht? Ik kan me voorstellen dat het met documentaires anders ligt dan bij fictie. Toch vind ik Michael Moore's boodschap goed en de manier van vertellen slecht. Wat moet ik daar nu van vinden? Ik weet het niet.
Heb je mijn Downloadtip opgevolgd?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:48 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb gister Phone Booth gezien en het was in mijn ogen een vermakelijke film!
Ik vind dat mysterieuze wel spannend, het is ook leuk dat het zich op 1 plaats afspeelt.
Alleen het einde was echt dikke ruk, ik was aan het kijken wanneer die film afgelopen zou zijn en het was al over 15 min. Dus ik vroeg me af wat er allemaal nog moest gaan gebeuren. En dit was in mijn ogen behoorlijk snel afgerond. Het had wel wat specifieker gekund, jammer dus.
Hij krijgt van mij een 7.
[ afbeelding ]
Haha, nee dat niet! Ik ga zo In Bruges maar even zien.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Heb je mijn Downloadtip opgevolgd?
Puur toeval dus.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Haha, nee dat niet! Ik ga zo In Bruges maar even zien.
Mooi! Een derde header met klassiekers van voor 1980 maakt het plaatje compleetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:22 schreef donroyco het volgende:
Even de twee headers voor de OP gecombineerd tot één header
[ afbeelding ]
Dan mag jij een lijstje met mogelijke films naar mijn PMbox sturenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Mooi! Een derde header met klassiekers van voor 1980 maakt het plaatje compleet
Gedaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan mag jij een lijstje met mogelijke films naar mijn PMbox sturen
Waarom ga je die film dan ook in hemelsnaam kijken, uberhaupt?!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Speed Racer (2008)
oei oei oei. Wat een psychedelische rotzooi. Wan een color abuse. Wat een kutverhaal. Wat een houterige auto's. En wat is de joy van een race waarbij je nonstop 360's moet maken. En irritante bijfiguren als dat jonge broertje. En om het drama nog erger te maken het duurt ruim 2 uur![]()
Blech! het is troep van de bovenste plank.
De graphics van de achtervolging van de truck. Godallemachtig wat een beroerde graphics.
De Matrix-broers kunnen echt wel beter.
cijfer 3 / imdb 6.5
Gezien!quote:
correctie: het is niet jou soort film... dat maakt het niet per defintie een bagger filmquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Speed Racer (2008)
oei oei oei. Wat een psychedelische rotzooi. Wan een color abuse. Wat een kutverhaal. Wat een houterige auto's. En wat is de joy van een race waarbij je nonstop 360's moet maken. En irritante bijfiguren als dat jonge broertje. En om het drama nog erger te maken het duurt ruim 2 uur![]()
Blech! het is troep van de bovenste plank.
De graphics van de achtervolging van de truck. Godallemachtig wat een beroerde graphics.
De Matrix-broers kunnen echt wel beter.
cijfer 3 / imdb 6.5
correctie: het is zijn mening, hij mag dat dus vinden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
correctie: het is niet jou soort film... dat maakt het niet per defintie een bagger film
en dat meldt hij ook natuurlijk?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
correctie: het is zijn mening, hij mag dat dus vinden.
hoho ik was vroeger een fervent MegaRace speler. mmm wat ziet het er nu krakkemikkig uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
correctie: het is niet jou soort film... dat maakt het niet per defintie een bagger film
Wat was er precies raar aan dat einde? Tony Stark (Iron Man) richt o.a. met de Hulk de 'Avenger initiave' op. Daar werd op gedoeld. Ik neem aan dat je het stuk bedoeld dat na de credits komt....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:45 schreef scanman01 het volgende:
The incredible hulk (2008)
Vele malen beter dan de eerste Hulk verfilming. Norton speelt de rol van Bruce Banner perfect en zijn chemie met Liv Tyler was ook prima. William Hurt als de bad guy was even wennen, maar ook dat werkte wel. Mooie special effects! Alleen het einde met Downey jr was jammer. Sloeg helemaal nergens op. Verder wel leuke cameo's van Bill Bixby en Lou Ferrigno. Dit is wel een aanrader, ondanks het was mindere einde. De film scoort terecht een 7.4 op IMDB.
megaracequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoho ik was vroeger een fervent MegaRace speler. mmm wat ziet het er nu krakkemikkig uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 08-10-2008 00:26:31 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Dat was veeeeeeet!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoho ik was vroeger een fervent MegaRace speler. mmm wat ziet het er nu krakkemikkig uit![]()
Me toooooo! Je zou mijn top100 beste films ever moeten zien.... nog tips?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:44 schreef Jeeh het volgende:
1 ding vooraf: Ik ben een groot liefhebber van lange, epische, dramatische liefdes verhalen met een slecht einde die dik scoren bij de Oscars![]()
Die kende ik nog niet, maar de synopsis van imdb klinkt interessant.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:38 schreef Spaulding het volgende:
Brick, 2005
Rian Johnson
[ afbeelding ]
Eerste keer vond ik hem te vaag. Nu heb ik hem voor de tweede keer bekeken en de film blijft vaag, maar ditmaal vielen mij de sfeer, acteerwerk, camerawerk en de fantastische muziek op. Heerlijk mysterieuze film. Hier hou ik van.
9.0
quote:
Hij is koelquote:
Dat doet me weer deugd, dat jij er zo over denkt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Walk the line (2005)
Iets heeft me altijd weerhouden om deze film te kijken. Misschien de muziek, geen idee eigenlijk. En dat was onterecht. Wat een prachtige film. En ook de muziek is me heel erg meegevallen. Lekker swingend allemaal. En dan natuurlijk de prachtige Reese WitherspoonWat een verademing om naar te kijken. Alle voorgaande films waren al heerlijk omdat zij erin speelt, maar deze is wel helemaal top. Joaquin Phoenix doet het ook wonderbaarlijk goed als Johnny Cash.
'Walk the line' is een prachtige biografie/lovestory met heerlijke muziek en goede acteurs. Wat wil een mens nog meer?
Cijfer: 8.5
Waarom vond je hem precies suf?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:28 schreef cultheld het volgende:
Atonement: wat een suffe film, nog erger dan The Notebook.
Goede vraag. Ik vond het een prachtige film. Over The Notebook ben ik het volkomen eens trouwens, wat een vreselijke film.quote:
Dat vond ik dus echt niet duidelijk naar voren komen in die film.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:24 schreef joep.t het volgende:
Romeo must die
Ouderwets Romeo en Julia verhaal in een nieuw jasje.
Dit x zijn het de negers en de chinezen die strijden en zijn het Jet Li en Aaliyah die verliefd worden.
Weinig opzienbarend voorspelbaar actiedrama met een slecht verhaal maar met een aantal toffe actiescenes die het gemmiddelde zwaar omhoog halen.
Cijfer: 5,8
Behalve dan dat het saaie, voorspelbare kutfilm is natuurlijk. Maar Atonement is natuurlijk briljant,met 1 van de betere gecomponeerde soundtracks.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niets mis met The Notebook. Of Keira Knightley.
Kwam ook niet duidelijk naar voren als ik er over nadenk idd,Was het nou liefde of vriendschap?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:59 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat vond ik dus echt niet duidelijk naar voren komen in die film.
Kan natuurlijk aan mij liggen...
Ik kon me geen enkel moment herkennen in het verhaal en de hele setting er omheen. Alleen de scène in Duinkerken en Briony op latere leeftijd vond ik overtuigend. De soundtrack en het camerawerk zitten m.i. ook uitstekend in elkaar. Maar voor de rest vind ik Atonement echt een saaie rukfilm.quote:
cijfer 7 / imdb 7.1quote:Brr die man is gewoon in 2 geknipt... freaky.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cijfer: 4
Oh, en Indie is een ouwe lul geworden. En het is niet leuk om naar iemand te kijken die duidelijk moeite heeft met rennen/springen/klimmen.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB: 7,6/10
Mijn cijfer: 7/10
[ Bericht 3% gewijzigd door Niconigger op 12-10-2008 21:11:23 ]
die cijfers en reviews zijn natuurlijk geen stimulansquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:29 schreef Falco het volgende:
Onlangs weer 2 MST3K-films gezien, een concept dat iedereen eens een kans moet geven.
Beginning of the End
In dit Bert I Gordon-vehikel worden sprinkhanen uitgezet over ansichtkaarten en schilderijen. Samen met wat stock footage van soldaten die heldhaftig vechten krijg je langdradige SF-onzin. Een journaliste komt op het spoor van een uit de hand gelopen experiment: sprinkhanen die alsmaar groeien en in grotere getale de boel op stelten zetten. Op het eind van de film moet de stad Chicago vrezen voor een atoombom om deze plaag te stoppen, ieeks! Cijfer: 4
Monstrosity (The Atomic Brain
Hersentransplantatie is nog steeds een illusie, maar niet in deze film. Een tachtigjarige met groot landhuis en een wetenschapper tot haar beschikking wil haar leven voortzetten in een jong lichaam door het overzetten van de hersenen. Drie meisjes worden zogenaamd als huishoudhulp uitgenodigd, maar al gauw merken ze dat ze in een grote freakshow beland zijn.
Erg vervelende inspiratieloze film met teveel voice-over en bijzonder irritante blaasmuziek. Cijfer: 3
Heb je prima gezegd, ik ben het er 100% mee eens. Ik had er echt veel meer van verwacht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:14 schreef Man-E-Faces het volgende:
Midnight Meat Train
Bagger-film. Totaal niet eng.
1 voor de moeite.
Wienig gore. Veel Hit-knip-en opeens veel bloed werk.
Niks an.
Seizoen 1 is inderdaad erg gaaf. Daarna wordt 't rap minder.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:44 schreef joep.t het volgende:
Desperate housewives Season 1
Het eerste seizoen van de briljante serie over de vrouwen uit de suburbs.
Geweldige vertolkingen,spanning en hilarische situaties.
Ik ben helemaal addicted![]()
Cijfer: 8,5
Mwah, aflevering 7 van seizoen 3 (Bang) is een van de betere afleveringen die ik de laatste jaren op tv gezien heb.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:49 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Seizoen 1 is inderdaad erg gaaf. Daarna wordt 't rap minder.
Nou ja, seizoen twee heb ik ook helemaal gezien en die afleveringen vond ik lang niet zo tof als seizoen 1. Beetje te ver gezocht allemaal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Mwah, aflevering 7 van seizoen 3 (Bang) is een van de betere afleveringen die ik de laatste jaren op tv gezien heb.
In Babylon A.D. is door Mathieu Kassovitz ook een hoop moeite/liefde in gestoken. De studio's hebben er echter dit verkrachte wanproduct van gemaakt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:31 schreef Roi het volgende:
Babylon A.D. (2008) 3.0
Dramatisch slechte film, ik was gelukkig niet de enige in de zaal die regelmatig in lachen uitbarstte.
Misschien wel de slechtste film die ik ooit in de bios heb gezien.
The Bank Job (2008) 7.5
Aardige film, je ziet dat die geen liflafje is (zoals Babylon) maar dat hier echt moeite/liefde in is gestoken..
Lekkere popcorn film.
Dat users het over tv-series hebben, is tot daar aan toe, maar dat zelfs mods dit topic bevuilen met film-ongerelateerde postsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Mwah, aflevering 7 van seizoen 3 (Bang) is een van de betere afleveringen die ik de laatste jaren op tv gezien heb.
In de wandelgangen spreekt iedereen er schande over.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:40 schreef Falco het volgende:
Dat users het over tv-series hebben, is tot daar aan toe, maar dat zelfs mods dit topic bevuilen met film-ongerelateerde posts!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6 / imdb 7.1Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Erg mooie film inderdaadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:30 schreef renzell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gouwe ouwe. Voor de zoveelste keer.
Big Fish (2003, Tim Burton)
http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Fish
Zó mooi gedaan!
9 van de 10 krijgt ie van mij.
Dat is toch de film van de beroemde en over geparodieerde scene waarin Gere in uniform dat meisje in de fabriek weg draagt in zijn armenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:25 schreef Gorro het volgende:
An Officer and a Gentleman (Taylor Hackford, 1982)
[ afbeelding ]
Het is vooral het gebrek aan memorabele scenes die de film ervan weerhoudt beter te zijn.
In principe wel ja, maar zo bijzonder vond ik die scene niet uitgevoerd. Mede veroorzaakt door de opbouw daar naar toe wat ik nogal gewoontjes vond.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is toch de film van de beroemde en over geparodieerde scene waarin Gere in uniform dat meisje in de fabriek weg draagt in zijn armen
Da's grappig, aangezien de standaard FOK critici juist het begin wel goed vonden, maar het einde weer minder. De standaard mening hier sluit daarom ook nooit aan met de mening van de gemiddelde kijker. Hancock was idd best een leuke film, maar er had wel veel meer ingezeten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:42 schreef Canisfire het volgende:
Hancock
[ afbeelding ]
Voorhandig had ik niet echt vertrouwen in de film.
Ik stond er zelfs een beetje sceptisch tegen over Will Smitt die grapjes maakt over superhelden.
Nou is Hancock typisch een film die beter is dan je verwacht.
Het eerste deel heeft een beetje matig verhaal met Hancock die vrijwillig de gevangenis gaat en dan later toch nodig is. Voorgekauwt en in comics al tig keer gedaan. Maar wanneer Hancock niet de enige in zijn soort blijkt te zijn krijgt de fim snel een paar interresante twists die het totaal niveau van het verhaal flink omhoog schroeven. Voeg daar de leuke special effects aan toe en het acteer werk van Will Smith en je krijgt gewoon een aardig film daarom een 8 !
Die laatste zin beschrijft Hancock helemaal..!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's grappig, aangezien de standaard FOK critici juist het begin wel goed vonden, maar het einde weer minder. Het standaard mening hier sluit daarom ook nooit aan met de mening van de gemiddelde kijker. Hancock was idd best een leuke film, maar er had wel veel meer ingezeten.
Ben geen recencist of criticus maar goed, heb mijn mening erbij gezetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:47 schreef trebremmit het volgende:
Het is wel de bedoeling dat je vertelt wat je van de film vindt, Duchessx en Jacobvandersteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |