Hitchcock staat bekend om zn suspense in zijn films maar dat mis ik in deze film. Ik vind het meer een soort toneesltuk, al dat gepraat tussen Kelly, Stewart en Ritter ik kon er niks mee. Vertigo heb ik veel meer mee en zelfs zn Engelse films vind ik beter zoals The Lady Vanishes. Is Rear Window jouwn favoriete Hitchcock dan?quote:Op maandag 22 september 2008 13:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Serieus?? er hoeft niet altijd iets te gebeuren om een film goed te laten zijnHet goede van de film is juist dat je (samen met James Stewart) toe kijkt hoe er van alles gebeurd en er niets aan kunt doen. Het voyeuristische element van de film is juist wat `m zo briljant maakt.
Ik dacht altijd dat Rear Window de Hitchcock film was, op Psycho na dan...quote:Op maandag 22 september 2008 16:52 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Hitchcock staat bekend om zn suspense in zijn films maar dat mis ik in deze film. Ik vind het meer een soort toneesltuk, al dat gepraat tussen Kelly, Stewart en Ritter ik kon er niks mee. Vertigo heb ik veel meer mee en zelfs zn Engelse films vind ik beter zoals The Lady Vanishes. Is Rear Window jouwn favoriete Hitchcock dan?
Vertigo vond ik maar matig. Dat was een half script dat dan meer 2 keer na elkaar werd verfilmd.quote:Op maandag 22 september 2008 16:52 schreef trebremmit het volgende:
Vertigo heb ik veel meer mee en zelfs zn Engelse films vind ik beter zoals The Lady Vanishes.
Vertigo is ook briljant maar The Lady Vanishes vond ik eerlijk gezegd een beetje tegenvallen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:52 schreef trebremmit het volgende:
Vertigo heb ik veel meer mee en zelfs zn Engelse films vind ik beter zoals The Lady Vanishes.
Dat niet, denk dat (hoe orgineelquote:Is Rear Window jouwn favoriete Hitchcock dan?
Zij ook om jou.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:03 schreef eQuaL het volgende:
Bienvenue chez les ch'tis, (NRC. imdb)
ik moet nog steeds lachen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:33 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Mirrors (2008)
Een thriller/horrorfilm met KieferSutherland en Paula Patton. Het verhaal is erg ver gezocht, maar als je door het ongeloofwaardige heen kunt kijken is het een best wel geslaagde en bij vlagen super spannende thriller geworden. Dat de film ook 'horror' wordt genoemd komt door 2 of 3 scenes, die echt wel behoorlijk grof zijn. Wat mij betreft is het minpunt aan deze film het einde. Beetje jammer dat er bij dit soort films altijd een enigszins onaangename twist aan het einde schijnt te horen. Verrassend is het wel, maar of je daar als kijker op zit te wachten? Hoe dan ook, door het einde zakt de film af naar een '7', terwijl het een 8 leek te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Ik vond het wel een vermakelijke film (voor in het vliegtuigquote:Op donderdag 25 september 2008 11:01 schreef Gorro het volgende:
Fool's Gold (Andy Tennant, 2008)
[ afbeelding ]
Erg matige avonturen film. Alles voelt zo gedateerd aan. Het naïeve avonturen verhaal kabbelt voort zonder de interesse echt aan te spreken, terwijl de film de joligheid zelve probeert te zijn. Daar faalt de film hopeloos in. Wat overblijft is een fijne tropische setting. **
Dat is een geweldige film ja EHHHquote:Op woensdag 24 september 2008 00:03 schreef eQuaL het volgende:
Bienvenue chez les ch'tis, (NRC. imdb)
ik moet nog steeds lachen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |