Fijn genuanceerd verhaal. Maar verklaar je nader. Waar ben je het niet mee eens?quote:Op zondag 21 september 2008 18:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gast ben je retarded ofzo? Weet je helemaal niets van de hulk af? Mis jij soms enige vorm van abstract denken? Kijk je uberhaupt wel eens films die niet in het genre 'Jerry Bruckheimer' vallen?
De eerste Hellboy vind ik wel een goeie film. Denk dat die qua strekking ook niet zo heel anders is dan deel 2, maar dat weet ik niet zeker want ik moet deel 2 nog zien. Binnenkort ook maar eens checken op de thuisbioscoopquote:Op maandag 22 september 2008 09:24 schreef Keffo het volgende:
Hellboy 2
Ik heb hellboy 1 nooit gezien omdat die destijds nogal slechte recensies kreeg. Met deel 2 was het een stuk beter zo vertelde men mij. En inderdaad. Hellboy is een actiefilm die goed combineert met een groot fanatasie element. Goede actie scenes, redelijke grappen en prima verhaal. Ik ben niet direct van de vreemde wezens maar in dit geval stoorde ik me er totaal niet aan en waren ze juist erg goed en origineel bedacht. Ik heb me goed vermaakt. Cijfer 8/10
Serieus?? er hoeft niet altijd iets te gebeuren om een film goed te laten zijnquote:Op zondag 21 september 2008 16:41 schreef trebremmit het volgende:
Rear Window 1954
Ik kon er niet van genieten wat een saai gebeuren het duurt maar en het duurt maar, alleen het laatste kwartiertje komt er wat spanning in. Ik heb wel betere films gezien van Hitchcock en snap de hoge waarderingen dan ook niet.
5/10
Hitchcock staat bekend om zn suspense in zijn films maar dat mis ik in deze film. Ik vind het meer een soort toneesltuk, al dat gepraat tussen Kelly, Stewart en Ritter ik kon er niks mee. Vertigo heb ik veel meer mee en zelfs zn Engelse films vind ik beter zoals The Lady Vanishes. Is Rear Window jouwn favoriete Hitchcock dan?quote:Op maandag 22 september 2008 13:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Serieus?? er hoeft niet altijd iets te gebeuren om een film goed te laten zijnHet goede van de film is juist dat je (samen met James Stewart) toe kijkt hoe er van alles gebeurd en er niets aan kunt doen. Het voyeuristische element van de film is juist wat `m zo briljant maakt.
Ik dacht altijd dat Rear Window de Hitchcock film was, op Psycho na dan...quote:Op maandag 22 september 2008 16:52 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Hitchcock staat bekend om zn suspense in zijn films maar dat mis ik in deze film. Ik vind het meer een soort toneesltuk, al dat gepraat tussen Kelly, Stewart en Ritter ik kon er niks mee. Vertigo heb ik veel meer mee en zelfs zn Engelse films vind ik beter zoals The Lady Vanishes. Is Rear Window jouwn favoriete Hitchcock dan?
Vertigo vond ik maar matig. Dat was een half script dat dan meer 2 keer na elkaar werd verfilmd.quote:Op maandag 22 september 2008 16:52 schreef trebremmit het volgende:
Vertigo heb ik veel meer mee en zelfs zn Engelse films vind ik beter zoals The Lady Vanishes.
Vertigo is ook briljant maar The Lady Vanishes vond ik eerlijk gezegd een beetje tegenvallen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:52 schreef trebremmit het volgende:
Vertigo heb ik veel meer mee en zelfs zn Engelse films vind ik beter zoals The Lady Vanishes.
Dat niet, denk dat (hoe orgineelquote:Is Rear Window jouwn favoriete Hitchcock dan?
Zij ook om jou.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:03 schreef eQuaL het volgende:
Bienvenue chez les ch'tis, (NRC. imdb)
ik moet nog steeds lachen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |